eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bytowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno - Prawny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 822 80 00

1.5.8.) Numer faksu: 59 822 80 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatbytowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbytowski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1163783

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f75fa7bc-53cc-40d5-826a-9e108291665f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045119/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa wyposażenia pracowni BCU w ramach projektu „Branżowe Centrum Umiejętności – Energetyka odnawialna (pompy ciepła i geotermia płytka)"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A: Odporność i konkurencyjność gospodarki, Inwestycja A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RS.272.12.2025.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 617200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI DO OBSŁUGI POMP CIEPŁA
Zakres rzeczowy zamówienia:
- Szafa narzędziowa – 6 zestawów
- Stacja pogodowa – 2 sztuki
- Miernik uniwersalny – 6 sztuk
- Oscyloskop – 1 sztuka
- Miernik cęgowy – 6 sztuk
- Miernik kolejności faz – 3 sztuki
- Narzędzia do diagnostyki sprężarek, elektronicznych zaworów rozprężnych – 6 sztuk
- Anemometr – 3 sztuki
- Pirometr – 3 sztuki
- Termometr – 3 sztuki
- Narzędzia do obsługi pomp ciepła – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

31642000-8 - Elektroniczna aparatura do wykrywania

38127000-1 - Stacje pogodowe

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

42122450-9 - Pompy próżniowe

42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe

4.5.5.) Wartość części: 171200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI POMP CIEPŁA
Zakres rzeczowy zamówienia:
- Urządzenie do płukania układów chłodniczych – 3 sztuki
- Urządzenia do pomiaru mocy oraz ciśnienia akustycznego klasy 1 – 1 sztuka
- Urządzenia do pomiaru mocy oraz ciśnienia akustycznego z certyfikatem ISO – 1 sztuka
- Urządzenia do pomiaru mocy oraz ciśnienia akustycznego klasy 2 – 1 sztuka
- Pompa do glikolu – 3 sztuki
- Wymienniki płytowe – 1 zestaw
- Przyłącza do wymienników płytowych – 1 zestaw
- Urządzenia do płukania wymienników – 2 sztuki
- Kamera termowizyjna – 2 sztuki
- Zgrzewarka do kształtek elektrooporowych – 3 sztuki
- Kamera inspekcyjna – 2 sztuki
- Zestaw do lutowania twardego – 6 sztuk
- Lutownica do lutowania twardego – 6 sztuk
- Zaciskarka do rur stalowych + szczęki – 3 komplety
- Zaciskarka do rur stalowych XL – 1 komplet
- Spawarka TIG AC/DC 200A – 1 zestaw
- Zestaw do sprawdzania szczelności – 6 kompletów
- Stanowisko do badania rodzaju i jakości gleby – 1 komplet
- Sterowniki rozdziału ciepła – 6 kompletów
- Urządzenia do płukania układów chłodniczych – 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia

38431000-5 - Aparatura do wykrywania

38651600-9 - Kamery cyfrowe

42131130-6 - Regulatory temperatury

42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42662000-4 - Sprzęt spawalniczy

42664100-9 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych

44163210-5 - Zaciski do przewodów rurowych

4.5.5.) Wartość części: 446000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356933,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517953,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356933,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THERMINI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542889859

7.3.3) Ulica: Cynamonowa 13

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356933,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504559,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452160,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504559,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504559,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.