Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00391893/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
- 2025/BZP 00402986/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bytowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno - Prawny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 822 80 00
1.5.8.) Numer faksu: 59 822 80 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatbytowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbytowski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11637831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f75fa7bc-53cc-40d5-826a-9e108291665f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045119/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa wyposażenia pracowni BCU w ramach projektu „Branżowe Centrum Umiejętności – Energetyka odnawialna (pompy ciepła i geotermia płytka)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A: Odporność i konkurencyjność gospodarki, Inwestycja A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RS.272.12.2025.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 617200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI DO OBSŁUGI POMP CIEPŁAZakres rzeczowy zamówienia:
- Szafa narzędziowa – 6 zestawów
- Stacja pogodowa – 2 sztuki
- Miernik uniwersalny – 6 sztuk
- Oscyloskop – 1 sztuka
- Miernik cęgowy – 6 sztuk
- Miernik kolejności faz – 3 sztuki
- Narzędzia do diagnostyki sprężarek, elektronicznych zaworów rozprężnych – 6 sztuk
- Anemometr – 3 sztuki
- Pirometr – 3 sztuki
- Termometr – 3 sztuki
- Narzędzia do obsługi pomp ciepła – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
31642000-8 - Elektroniczna aparatura do wykrywania
38127000-1 - Stacje pogodowe
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
42122450-9 - Pompy próżniowe
42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe
4.5.5.) Wartość części: 171200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI POMP CIEPŁAZakres rzeczowy zamówienia:
- Urządzenie do płukania układów chłodniczych – 3 sztuki
- Urządzenia do pomiaru mocy oraz ciśnienia akustycznego klasy 1 – 1 sztuka
- Urządzenia do pomiaru mocy oraz ciśnienia akustycznego z certyfikatem ISO – 1 sztuka
- Urządzenia do pomiaru mocy oraz ciśnienia akustycznego klasy 2 – 1 sztuka
- Pompa do glikolu – 3 sztuki
- Wymienniki płytowe – 1 zestaw
- Przyłącza do wymienników płytowych – 1 zestaw
- Urządzenia do płukania wymienników – 2 sztuki
- Kamera termowizyjna – 2 sztuki
- Zgrzewarka do kształtek elektrooporowych – 3 sztuki
- Kamera inspekcyjna – 2 sztuki
- Zestaw do lutowania twardego – 6 sztuk
- Lutownica do lutowania twardego – 6 sztuk
- Zaciskarka do rur stalowych + szczęki – 3 komplety
- Zaciskarka do rur stalowych XL – 1 komplet
- Spawarka TIG AC/DC 200A – 1 zestaw
- Zestaw do sprawdzania szczelności – 6 kompletów
- Stanowisko do badania rodzaju i jakości gleby – 1 komplet
- Sterowniki rozdziału ciepła – 6 kompletów
- Urządzenia do płukania układów chłodniczych – 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
38651600-9 - Kamery cyfrowe
42131130-6 - Regulatory temperatury
42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
42664100-9 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych
44163210-5 - Zaciski do przewodów rurowych
4.5.5.) Wartość części: 446000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356933,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517953,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356933,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THERMINI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542889859
7.3.3) Ulica: Cynamonowa 13
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356933,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504559,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452160,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504559,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504559,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa do Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP32/A/16/2025/II
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla spółki Wodociągi Miejskie Bytów Sp. z o.o." I część zamówienia
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Bytów
- Zakup ciągnika z podnośnikiem typu TUR
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w dwóch lokalizacjach PUP Bytów/II"
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Zakup sprzętu specjalistycznego, którego utrata lub trwałe uszkodzenie nastąpiły na skutek działań ratowniczych lub działań pomocowych prowadzonych w trakcie powodzi we wrześniu 2024 roku
- Dostawa narzędzi na potrzeby projektu AGRARSENSE dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego na potrzeby dydaktyczne jednostek PANS w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa pakietu sprzętu specjalistycznego do zabezpieczenia logistycznego i działań ratunkowych na terenie Powiatu Olsztyńskiego
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





