eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźfrezowanie miejsc niebezpiecznych z uwagi na koleiny na drogach krajowych Nr.12,14,71,72,83



Ogłoszenie z dnia 2006-12-07

POZYCJA 61880

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: frezowanie miejsc niebezpiecznych z uwagi na koleiny na drogach krajowych Nr.12,14,71,72,83 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inż.Jarosław Tomczyk ;Durzewski Witold(043) 827 17 91, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon W Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk;Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@gddkia.lodz.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarzadzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: frezowanie miejsc niebezpiecznych z uwagi na koleiny na drogach krajowych Nr.12,14,71,72,83. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe Nr.12,14,71,72,83 administrowanych przez GDDKiA O/Ł Rejon w Sieradzu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: frezowanie nawierzchni bitumicznej na zimno do głębokości 4 cm,wraz oczyszczeniem nawierzchni po frezowaniu i odwozem pozyskanego destruktu(stanowiacego własność zamawiajacego) na odległość do 30 km na Bazy Materiałowe w Brzeżniu,Dobroniu,Poddębicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: frezowanie nawierzchni w ilości 50 000 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: (1) Posiadają kadrę z doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia, kierownik robót z co najmniej 3 letnim posiadajacy wymagane uprawnieniemia (2) Zrealizowali w okresie ubiegłych 5 lat zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia , wraz z referencjami od poprzednich zamawiających (min. 1 referencje). wymagane min. 1 zamówienie porównywalne z zakresem zamówienia (3)posiadaja odpowiedni potencjał techniczny - dysponuja w pełni sprawnymi jednostkami sprzetu w ilosci min: szczotla samojezdna szt.1;samochody samowyładowcze szt.3 ;frezarka szer.2,0 m szt.1 ;frezarka 1,0 m szt.1 (4)Posiadają Polisę lub inny dokument od potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony na min. 100 000 zl.od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. (5)Oświadczenie finansowe, potwierdzone bilansem oraz rachunkiem zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacji określającej obroty, zysk , zobowiązania i należności ogółem oraz oświadczenie wykonawcy , że ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy bedzie dokonywał oceny ofert na podstawioe dokumentów potwierdzajacych warunki udziału w postępowaniu,stosujać zasadę spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty i ślepego kosztorysu - podpisany przez osobę umocowaną,(Oferta i ślepy kosztorys zostaną wypełnione na formularzu dostarczonym przez zamawiającego lub na przepisanym na maszynie, komputerze druku o identycznej treści z drukiem zamawiającego. Oferent w formularzu wyceny wstawi VAT właściwy dla przedmiotu usługi.) 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art.44 ustawy Pzp.). 1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i finansowej oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy t. j. : (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty; (2).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. (3) Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, z podaniem ich doświadczenia zawodowego w przedmiocie zamówienia (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. od 4 do 8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . (6) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (7) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Posiadają kadrę z doświadczeniem co najmniej 3 letnim w zakresie przedmiotu zamówienia (9) Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia , wraz z referencjami od poprzednich zamawiających (min. 1 referencje). (10) Wykaz sprzetu przeznaczonego do realizacji zamówienia. (11) Polisa lub inny dokument od potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. Oświadczenie finansowe, potwierdzone bilansem oraz rachunkiem zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacji określającej obroty, zysk , zobowiązania i należności ogółem oraz oświadczenie wykonawcy , że ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.01.2007, godzina 11:10, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu Sieradz ul.Wojska Polskiego 13 ,pokój Nr.4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.