eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Kielce: Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 61821 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska 00-940 Warszawa, Plac Małachowskiego 2, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3359187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego z podziałem na następujące zadania: Zadanie Nr 1 Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia dla potrzeb Rejonowego Działu Wsparcia Użytkowników w Kielcach, Pl. Niepodległo-ści 2, 25-001 Kielce. Zadanie Nr 2 Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia dla potrzeb Rejonowego Działu Wsparcia Użytkowników w Radomiu, ul. Beliny Prażmowskiego 2, 26-600 Radom. Zadanie Nr 3 Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia dla potrzeb Rejonowego Działu Wsparcia Użytkowników w Tarnobrzegu, ul. Sokola 3a, 39-400 Tarnobrzeg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem rodzaju oraz ilości poszczególnych usług określają załączniki nr 3/1, 3/2, 3/3 do formularza ofertowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w kwocie: -dla Zadania Nr 1: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) -dla Zadania Nr 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) -dla Zadania Nr 3: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą umożliwiającą wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 29 000,00 zł brutto; dla Zadania Nr 2 - 18 000,00 zł brutto; dla Zadania Nr 3 - 12 500,00 zł brutto. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące WYKONAWCY stosuje się odpowiednio do WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku WYKONAWCY ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez WYKONAWCĘ. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone: a) w pkt 1 ppkt 1), 3), muszą być spełnione przez każdego z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) w pkt 1 ppkt 2), muszą być spełnione łącznie przez WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. 4)Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty. 4.PODWYKONAWSTWO: 1)ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza zlecenia czynności związanych z wykonywaniem zamówienia lub uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia podwykonawcom, 2)WYKONAWCA, którego ofertę ZAMAWIAJĄCY uzna za najkorzystniejszą całość przedmiotu zamówienia wykona własnymi siłami, zgodnie ze złożonym oświadczeniem o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Z ubiegania się o zamówienie ZAMAWIAJĄCY wykluczy: a)WYKONAWCÓW, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które WYKONAWCA nie ponosi odpowiedzialności; b)WYKONAWCÓW, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem WYKONAWCÓW, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c)WYKONAWCÓW, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)WYKONAWCÓW, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy. 6.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również WYKONAWCÓW, którzy: a)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych WYKONAWCÓW w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; d)nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; e)ofertę WYKONAWCY wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7.ZAMAWIAJĄCY zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne 8.ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta WYKONAWCY podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby uniewaznienie postępowania; oświadczenie lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, nie później niż w dniu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenie WYKONAWCY w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (co najmniej jedna usługa), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 29 000,00 zł brutto; dla Zadania Nr 2 - 18 000,00 zł brutto; dla Zadania Nr 3 - 12 500,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg załącznika Nr 5 do SIWZ; W wypadku złożenia oferty na dwa lub trzy zadania Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli WYKONAWCA wykaże wykonanie usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość określona dla zadania o najwyższej wartości. 4)dokumenty potwierdzające, że usługi (zgodne z załączonym wykazam usług) zostały wykonane należycie, w formie referencji - co najmniej jedna; Dokumenty, o których mowa w ppkt 1),4), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, pozostałe dokumenty winny być przedłożone tylko w formie oryginałów. W przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik, do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania WYKONAWCY udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania osoby prawnej lub fizycznej- w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. WYKONAWCY ubiegający się o zamówienie wspólnie powinni ponadto dołączyć do oferty pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w ppkt 1), Kopie ww. dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, którego dokument dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny WSP ds. Zamówień Publicznych, pokój 508, 25-001 Kielce,Pl. Niepodległości 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Termin składania ofert upływa w dniu 4 kwietnia.2008r. o godz. 10.00 Oferty należy składać wyłącznie w sekretariacie I piętro w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO w Kielcach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Walutą rozliczeniową jest PLN. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza rozliczeń w żadnej obcej walucie. Termin płatności faktury VAT 30 dni (płatne przelewem) licząc od dnia wpływu prawidłowowystawionej faktury VAT

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia dla potrzeb Rejonowego Działu Wsparcia Użytkowników w Kielcach, Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem rodzaju oraz ilości poszczególnych usług określa załącznik nr 3/1do formularza ofertowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia dla potrzeb Rejonowego Działu Wsparcia Użytkowników w Radomiu, ul. Beliny Prażmowskiego 2, 26-600 Radom..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem rodzaju oraz ilości poszczególnych usług określa załącznik nr 3/2 do formularza ofertowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia dla potrzeb Rejonowego Działu Wsparcia Użytkowników w Tarnobrzegu, ul. Sokola 3a, 39-400 Tarnobrzeg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem rodzaju oraz ilości poszczególnych usług określa załącznik nr 3/3 do formularza ofertowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.