Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-09-17
Og³oszenie nr 617950-N-2018 z dnia 2018-09-17 r.
Gmina Rudna: Remont dachu ¶wietlicy w m. Ciech³owice
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rudna, krajowy numer identyfikacyjny
39064755800000, ul.
Pl. Zwyciêstwa
15
,
59305
Rudna, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
076 7492100...134, e-mail
zamowienia_publiczne@rudna.pl, faks
767 492 117.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rudna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.rudna.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rudna.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego - Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
pokój Nr 14, - Sekretariat pokój nr 108 czynne od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 730 do 1530, nie pó¼niej ni¿ do dnia 02.10.2018r do godz. 10 00
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont dachu ¶wietlicy w m. Ciech³owice
Numer referencyjny:
SI 271.12-007W. 57 .2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres robót obejmuje : - wymiana uszkodzonych elementów wiê¼by dachowej - wymiana pokrycia dachowego - wymiana obróbek blacharskich - przemurowanie istniej±cego komina Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la udostêpniony wraz ze SIWZ przedmiar robót (za³. Nr 9) dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45420000-7 |
| 50760000-0 |
| 45430000-0 |
| 45400000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê 100 000,00 z³ Warunek ten w odniesieniu do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Kadra techniczna: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ jedn± osob± która bêdzie pe³niæ funkcje kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. W/w osoba musi posiadaæ stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listê w³a¶ciwej Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego , a w odniesieniu do obywateli pañstw cz³onkowskich UE , które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie ,równoznacznej w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,uprawnienia odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych. Do¶wiadczenie zawodowe: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone ., przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty - wg. wzoru stanowi±cego Za³ Nr 5 do SIWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami wg. wzoru stanowi±cego Za³ Nr 6 do SIWZ; W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej , Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych , ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê 100 000,00 z³ Je¿eli z z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w inny sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia na zasadach okre¶lonych w art 22a Pzp , zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniu- za³. Nr 7 do SIWZ
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wymienionych w pkt 5 SIWZ Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ wraz z ofert± : 1.O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu , aktualne na dzieñ sk³adania ofert - wzór stanowi za³. nr 2 do SIWZ Wykonawca ,który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - uzupe³nia o¶wiadczenie we wskazanym miejscu. 2. O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania, aktualne na dzieñ sk³adania ofert - wzór stanowi za³. nr 3 do SIWZ Wykonawca ,który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów - uzupe³nia o¶wiadczenie we wskazanym miejscu. Wykonawca , który ma zamiar powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcy - uzupe³nia o¶wiadczenie we wskazanym miejscu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pozosta³e dokumenty , które nale¿y do³±czyæ do oferty: 1. Wype³niony formularz oferty- wzór stanowi za³. nr 1 do SIWZ 2.Pe³nomocnictwo do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiaj±cego, przekazuje o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi za³. nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia , wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody ,¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, w przypadku gdy wykonawca nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej zaleca siê skorzystanie z druku o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 4. do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci : 1 500,00 z³(s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych). Wadium mo¿e byæ wniesione w : 1) pieni±dzu 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym ,¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014r poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031,z dopiskiem na przelewie Wadium w postêpowaniu Remont dachu ¶wietlicy w m. Ciech³owice Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków na rachunku bankowym Zamawiaj±cego o którym mowa w pkt 14.3 SIWZ , przed up³ywem terminu sk³adania ofert ( tj .przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). Zamawiaj±cy zaleca , aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty b) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ wadium nale¿y z³o¿yæ w kasie UG Rudna a jego kopie do³±czyæ do oferty Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Oferta Wykonawcy, która nie bêdzie zabezpieczona akceptowan± form± wadium lub wadium wniesione zostanie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art 46 ust. 1-4 ustawy pzp. Zgodnie z art 46 ust. 4 a i 5 ustawy pzp Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postêpowania w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci przewidzianych w og³oszeniu tj. 1) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) w przypadku wyst±pienia niekorzystnych,niemo¿liwych do przewidzenia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac wynikaj±cej z umowy, STWiOR, lub przepisów prawa, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ- o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym b) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, które uniemo¿liwiaj± terminowe zakoñczenie przedmiotu umowy- o czas trwania takich robót c) w przypadku wstrzymania robót przez uprawniony organ ,uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy- o czas wskazany w decyzji organu o którym mowa powy¿ej ; d) w przypadku konieczno¶ci uzyskania dodatkowych badañ lub ekspertyz,niezbêdnych do prawid³owego wykonania niniejszej umowy ,których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dacie zawarcia niniejszej umowy -. o okres uzyskania dodatkowych badañ lub ekspertyz) e) w przypadku opó¼nienia w wydaniu przez w³a¶ciwe organy decyzji, zezwoleñ ,uzgodnieñ itp. niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, które nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca- o okres opó¼nienia organu administracji publicznej 2) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku gdy nast±pi ustawowa zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug na przedmiot umowy . W takim przypadku cena brutto okre¶lona w umowie za okresy realizacji umowy przypadaj±ce po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku VAT ulegnie zmianie w taki sposób, aby cena netto pozosta³a niezmieniona 3) Zmiany do umowy mog± byæ dokonane tak¿e w innych wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urz±d Gminy Rudna, Plac Zwyciêstwa 15, 59-305 Rudna; tel. 76/74 92 100 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Tomasz Wadas, mail: iodo@nsi.net.pl; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawca posiada: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy*; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem k±cików sanitarnych w pawilonie C Aresztu ¦ledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kot³owni olejowej wraz z zewnêtrzn± instalacj± odbiorcz± c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryñskiego 25 w ¯yrardowie w ramach projektu pn."Domy pe³ne historii - etap II.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Mor±gu, ul. Dworcowa 13
wiêcej: Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





