eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dar³owoFrezowanie nawierzchni bitumicznej w ramach modernizacji ulicy H. Wieniawskiego w Dar³owie



Og³oszenie z dnia 2018-09-18



Og³oszenie nr 617864-N-2018 z dnia 2018-09-18 r.

Gmina Miasto Dar³owo: Frezowanie nawierzchni bitumicznej w ramach modernizacji ulicy H. Wieniawskiego w Dar³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Dar³owo, krajowy numer identyfikacyjny 33092093700000, ul. Plac Tadeusza Ko¶ciuszki  9 , 76-150   Dar³owo, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 94 3142223 do 26, , e-mail zamowienia.publiczne@darlowo.pl, , faks 943 142 333.
Adres strony internetowej (URL): http://www.darlowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.darlowo.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miejski w Dar³owie, Plac Tadeusza Ko¶ciuszki 9, 76-150 Dar³owo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Frezowanie nawierzchni bitumicznej w ramach modernizacji ulicy H. Wieniawskiego w Dar³owie
Numer referencyjny: ZP.271.44.2018 / GKM.7021.3.133.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.2. Przedmiotem zamówienia jest frezowanie nawierzchni bitumicznej w ramach modernizacji ulicy H. Wieniawskiego w Dar³owie - od skrzy¿owania z ul. ¦w. Gertrudy do skrzy¿owania z ul. Kr. Jadwigi - wg za³±czonej mapki - oko³o 1.740,00 m2. 1.3. Zakres robót obejmuje: 1.3.1. Roboty przygotowawcze: - projekt organizacji ruchu na czas budowy, - oznakowanie na czas budowy. 1.3.2. Roboty przygotowawcze - ulica Wieniawskiego (oko³o 1.740,00 m2): - roboty remontowe z wywozem materia³u z rozbiórki na odleg³o¶æ do 1 km - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubo¶ci 6 cm - oko³o 1.740,00 m2, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - na ka¿dy nastêpny 1 km ponad 1 km - oko³o 100,00 m3, - regulacja pionowa kratek ¶ciekowych ulicznych - 8 szt., - regulacja pionowa w³azów kana³owych - 9 szt., - rozebranie progów zwalniaj±cych - 2 progi, elementy 0,5 m - 24 szt. 1.3.3. Roboty przygotowawcze - zjazdy i zatoki postojowe (oko³o 860,00 m2): - roboty remontowe z wywozem materia³u z rozbiórki na odleg³o¶æ do 1 km - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubo¶ci 6 cm - oko³o 860,00 m2, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - na ka¿dy nastêpny 1 km ponad 1 km - oko³o 51 m3. 1.3.4. Wykonanie nawierzchni - ulica Wieniawskiego: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu - oko³o 1.740,00 m2, - skropienie nawierzchni emulsj± kationow± szybkorozpadow± - oko³o 1.740,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 - warstwa wi±¿±ca o grubo¶ci po zagêszczeniu 3 cm - oko³o 1.740,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - warstwa ¶cieralna o grubo¶ci po zagêszczeniu 3 cm - oko³o 1.740,00 m2. 1.3.5. Wykonanie nawierzchni - zjazdy i zatoki postojowe: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu - oko³o 860,00 m2, - skropienie nawierzchni emulsj± kationow± szybkorozpadow± - oko³o 860,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 - warstwa wi±¿±ca o grubo¶ci po zagêszczeniu 3 cm - oko³o 860,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - warstwa ¶cieralna o grubo¶ci po zagêszczeniu 3 cm - oko³o 860,00 m2. 1.3.6. Oznakowanie dróg: - ponowne wykonanie istniej±cego oznakowania poziomego drogi. 1.3.7. Zakres zamówienia obejmuje równie¿: - organizacjê i zagospodarowanie zaplecza budowy, - w³a¶ciwe oznakowanie robót, - po zakoñczeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, - uporz±dkowanie terenu. 1.4. Sposób i warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1.4.1. Zamówienie winno byæ wykonane zgodnie z zawart± umow±, przepisami prawa oraz innymi warunkami i uzgodnieniami maj±cymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 1.4.2. Zamawiaj±cy zaleca zapoznanie siê z placem budowy. 1.4.3. Materia³y oraz urz±dzenia techniczne do wykonania ww. robót zapewnia Wykonawca we w³asnym zakresie. 1.4.4. Wykonawca powinien zapewniæ odpowiedni± jako¶æ oraz ilo¶æ sprzêtu proporcjonaln± do wielko¶ci i czasu wykonania ca³ego zakresu robót. 1.4.5. Wykonawca udziela podstawowej gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 12 miesiêcy. 1.5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±ce prace niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy pomocy walca samojezdnego w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z pó¼n. zm.).

II.5) G³ówny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79421200-3
34922100-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca przystêpuj±cy do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadaæ do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej w postaci remontu lub przebudowy drogi, gdzie w zakresie robót wykonywane by³o frezowanie a jej warto¶æ wynosi³a minimum 100.000,00 z³ brutto; b) Wykonawca przystêpuj±cy do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadaæ lub mieæ zapewniony dostêp do ni¿ej podanych w pe³ni sprawnych jednostek sprzêtu niezbêdnego do wykonania przedmiotu zamówienia: - frezarka do nawierzchni drogowych z podajnikiem 2,0 m - 1 szt., - walec statyczny samojezdny - 1 szt
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
8.2.1 Wykaz robót budowlanych (co najmniej 1 robota budowlana w postaci remontu lub przebudowy drogi, gdzie w zakresie robót wykonywane by³o frezowanie a jej warto¶æ wynosi³a minimum 100.000,00 z³ brutto), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, powierzchni, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Wykaz nale¿y sporz±dziæ na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± po¶wiadczenia, referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 8.2.2. Wykaz dostêpnych Wykonawcy urz±dzeñ technicznych wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y za³±czyæ zobowi±zania zgodnie z zapisami pkt 6.4 SIWZ. Wykaz nale¿y sporz±dziæ na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. 8.2.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±ce prace niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy pomocy walca samojezdnego) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z pó¼n. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowi±zany jest, przed zawarciem umowy, przekazaæ Zamawiaj±cemu w formie orygina³u pisemne o¶wiadczenie, potwierdzaj±ce zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracê, wykonuj±cego czynno¶ci o których mowa w pkt 8.2.3. Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ: - Zamawiaj±cy uprawiony jest do kontroli na placu budowy czy czynno¶ci, o których mowa w pkt 8.2.3., wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê. Pracownicy Wykonawcy lub podwykonawcy zobowi±zani s± do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) w celu przeprowadzenia kontroli. Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zuj± siê przed³o¿yæ pisemne o¶wiadczenie, potwierdzaj±ce zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracê. - W przypadku powziêcia w±tpliwo¶ci przez Zamawiaj±cego, ¿e Wykonawca nie zatrudnia osób wskazanych zgodnie z pkt 8.2.3., Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zawiadomienia odpowiednich s³u¿b (PIP), b±d¼ wezwie Wykonawcê do przed³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych op³acanie sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudniania na podstawie umowy o pracê. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z pó¼n. zm.) stanowi: Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 8.2.4. Je¿eli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy pzp, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego dokumenty dotycz±ce tych podmiotów, wymienione w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty, dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
13.1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 4.500,00z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych 00/100). 13.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno byæ wp³acone na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datê wniesienia wadium wnoszonego w pieni±dzu uwa¿a siê uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz musi byæ z³o¿one w oryginale. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie ni¿ pieni±dz mo¿e byæ wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê z³o¿on± przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w ustawie. 13.6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³oby brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego w przypadkach gdy: 1) Odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) Nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres skrócenia terminu wykonania zadania30,00
dodatkowy okres gwarancji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie by³ w stanie przewidzieæ przed publikacj± og³oszenia o przetargu: 29.1. Zmiany Umowy bêd± mog³y byæ wprowadzane w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, których wyst±pienia Strony nie przewidywa³y w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.: 29.1.1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie tego terminu, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, f) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, h) opó¼nienie w przekazaniu placu budowy z przyczyn obiektywnych, niemo¿liwych do przewidzenia. 29.1.2. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, b) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, c) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) zmiany przepisów dot. obowi±zuj±cych stawek podatku VAT. 29.1.3. Strony przewiduj± zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji umowy odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w pkt 29.1.2. 29.1.4. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie pkt 29.1.1, zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie ust. 2 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie pkt 29.1.3 lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 29.1.5. Wniosek, o którym mowa w pkt 29.1.4 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 29.1.6. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt 29.1.4, wszelkich innych dokumentów wymaganych umow±, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady okre¶lone w pkt 29 SIWZ i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 29.1.7. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy. 29.1.8. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w pkt 29.1.4 Zamawiaj±cy jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w pkt 29.1.7 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 29.1.9. Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Zamawiaj±cemu dokumentacji, o której mowa w pkt 29.1.7 i przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cego jej kopii. 29.1.10. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 29.1.4 wraz z propozycj± wyceny robót i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany umowy Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i poinformowania Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 29.1.11. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 29.1.12. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 29.1.13. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany: a) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy. W sytuacjach okre¶lonych powy¿ej Strony, maj±c na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równo¶ci Stron oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, okre¶l± w niezbêdnym zakresie wp³yw powy¿szych okoliczno¶ci na dotychczasowe prawa i obowi±zki. 29.2. Niezale¿nie od postanowieñ wymienionych powy¿ej, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych koszt ponoszony przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie Przedmiotu Umowy b±d¼ zwiêkszaj±cych u¿yteczno¶æ Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadz± do Umowy stosowne zmiany weryfikuj±ce redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy b±d¼ wskazuj±ce nowe dane wynikaj±ce ze zmian w rejestrach publicznych albo te¿, kieruj±c siê poszanowaniem wzajemnych interesów, zasad± równo¶ci Stron oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, okre¶l± zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 29.3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane bêd± z poszanowaniem obowi±zków wynikaj±cych z obowi±zuj±cego prawa, w tym w szczególno¶ci art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z pó¼n. zm.) oraz zasad ogólnych rz±dz±cych t± ustaw±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-02, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA DOTYCZ¡CA OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIAZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEP£YWU TAKICH DANYCH (RODO): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Administrator Danych przekazuje nastêpuj±c± informacjê: Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie danych osobowych jest Miasto Dar³owo reprezentowane przez Burmistrza miasta Dar³owo z siedzib± w Dar³owie przy Placu Tadeusza Ko¶ciuszki 9. Aby skontaktowaæ siê z nami, wy¶lij wiadomo¶æ pod e-mail: poczta@darlowo.pl lub zadzwoñ pod numer tel. 94 314 22 23 do 26; Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@darlowo.pl; Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu realizacji ustawowo na³o¿onych zadañ publicznych wykonywanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie, tj. wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa - z zaznaczeniem, ¿e ilekroæ pozyskiwanie i przetwarzanie danych jest wyra¼nie uregulowane prawem nie zachodzi potrzeba realizacji obowi±zku wynikaj±cego z art. 14 ust 1 i 2 RODO; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie hostingodawca oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.); Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z zapisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych; Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, gdy Administrator Danych zamierza je przetwarzaæ w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana Danych osobowych innemu Administratorowi Danych; Ma Pani/Pan prawo uzyskania wyczerpuj±cej informacji zgodnie z art. 15 RODO dotycz±cej: a) wystêpowania Pañstwa danych w zbiorach Administratora; b) celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze; c) stanu od kiedy przetwarza siê Pañstwa dane w zbiorze; d) ewentualnym ¼ródle pozyskania danych; e) prawo sprostowania Pañstwa danych; f) udostêpniania Pañstwa danych, a w szczególno¶ci informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te s± udostêpniane; g) planowanego okresu przechowywania danych; h) oraz inne wynikaj±ce z Rozporz±dzenia; Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji; Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 i art. 79 RODO, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.