eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA- ŚRÓDMIEŚCIA znak sprawySR-ŚR /5/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA- ŚRÓDMIEŚCIA znak sprawy: SR-ŚR /5/2008
Numer ogłoszenia: 61754 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 370-43-56, fax 071 370-43-56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.so.gov.pl/rejon10.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA- ŚRÓDMIEŚCIA znak sprawy: SR-ŚR /5/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. dostawę mebli drewnianych do siedziby Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia, przy ul. Podwale 30 we Wrocławiu, II piętro, IV Wydział Pracy, pok. 221. 2.2. wykonanie montażu mebli. 3. Wykonawca winien dostarczyć następujące nowe meble: 3.1. stół rozkładany - 1 szt.- zgodnie z wzorem i wymiarami podanymi na rysunkach w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ), 3.2. szafkę pod drukarkę (komputer) - 1 szt. - zgodnie z wymiarami podanymi na rysunkach w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ), 3.3. krzesła - 8 szt. - takie jak na zdjęciu w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ). Wymiary krzeseł: - wysokość całego krzesła: 99 cm - wysokość do siedzenia: 50 cm - wysokość oparcia: 50 cm - głębokość siedziska: 42 cm - szerokość siedziska przy oparciu: 36 cm - szerokość siedziska przy przednich nogach: 47 cm - szerokość oparcia -dół: 36 cm - szerokość oparcia góra: 36 cm 4. Wszystkie meble powinny być wykonane z buku koloryzowanego (bejca) i mają komponować się z meblami posiadanymi przez zamawiającego przedstawionymi na zdjęciach w załączniku nr 1 do SIWZ, a krzesła mają być identyczne jak na załączonym zdjęciu. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy winni dokonać oględzin istniejących mebli w miejscu montażu mebli. 6. Meble stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymogi i normy z zakresu BHP. 7. Zamawiający udostępni wybranemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy krzesło, jako wzór do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zapewni 24 miesięczny bezpłatny serwis gwarancyjny. 9. W okresie gwarancji Wykonawca bezpłatnie usunie wady i usterki - nie dłużej niż w ciągu 14 dni od powiadomienia o tym pisemnie bądź faksem, lub w innym terminie, uzgodnionym przez Strony. 10. Cena ofertowa winna obejmować całość kosztów związanych z realizacją pełnego zakresu przetargowego wraz z kosztami montażu i transportu mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwie dostawy mebli; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy Partnerzy; W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 3 - Wykaz, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch dostaw mebli, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.so.gov.pl/zamowienia.php?rejon=10

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Śródmieścia we Wrocławiu 50-950 Wrocław ul. Podwale 30 tel. 071 370 43 56, fax. 071 343 96 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30 50-950 Wrocław, pok. 246 Oddział Gospodarczy do dnia 7.04.2008r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.