Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Kalisz: Zorganizowanie wyjazdu dla studentów na Międzynarodowe Targi Technologii, Innowacji i Automatyki w Przemyśle -HANNOVER MESSE 2012- w ramach projektu Mechanika i budowa maszyn szansą na zawód z przyszłością, oraz Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji
i Automatyzacji Budownictwa - SKH BRNO 2012- w ramach projektu Inżynieria
Środowiska szansą na zawód z przyszłością
dla W
Numer ogłoszenia: 61733 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu dla studentów na Międzynarodowe Targi Technologii, Innowacji i Automatyki w Przemyśle -HANNOVER MESSE 2012- w ramach projektu Mechanika i budowa maszyn szansą na zawód z przyszłością, oraz Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji i Automatyzacji Budownictwa - SKH BRNO 2012- w ramach projektu Inżynieria Środowiska szansą na zawód z przyszłością dla W.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu dla studentów na : Międzynarodowe Targi Technologii, Innowacji i Automatyki w Przemyśle - HANNOVER MESSE 2012- w ramach projektu Mechanika i budowa maszyn szansą na zawód z przyszłością, w dniach 25 - 27 kwietnia 2012 r., oraz Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji i Automatyzacji Budownictwa - SKH BRNO 2012- w ramach projektu Inżynieria Środowiska szansą na zawód z przyszłością, w dniach 24 -25 kwietnia 2012 r., dla Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. 2. Zamówienie składa się z 2 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - Międzynarodowe Targi Technologii, Innowacji i Automatyki w Przemyśle - HANNOVER MESSE 2012 Zadanie nr 2- Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji i Automatyzacji Budownictwa - SKH BRNO 2012 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) zakup biletów wstępu na przedmiotowe targi dla wszystkich uczestników, dla Zadania nr 2 - 75 uczestników ( 73 studentów + 2 opiekunów) w dniu 24 kwietnia 2012 r. Przedmiot zamówienia nie obejmuje biletów wstępu dla 52 uczestników HANNOVER MESSE 2012 , zadanie nr 1. 2) przejazd na trasie; Zadanie nr 1 ; Kalisz - Hannover i Hannover -Kalisz , jeden luksusowy autokar wyposażony w : wc, barek, video, klimatyzacja, Zadanie nr 2 ; Kalisz - Brno i Brno -Kalisz , jeden piętrowy lub dwa autokary wyposażone w : wc, barek, video, klimatyzacja, 3) noclegi w hotelu w odległości nie większej niż do 50 km od targów, w pokojach nie więcej niż 4 osobowych ( dwu, trzy lub cztero / osobowych), z węzłem sanitarnym ( wc, prysznic, umywalka), w tym: dla Zadania nr 1 - dwa noclegi ; z 25 na 26 i z 26 na 27 kwietnia 2012 r., dla Zadania nr 2 - jeden nocleg z 24 na 25 kwietnia 2012 r., 4) wyżywienie , w tym ; śniadania kontynentalne , w hotelu ; dla zadania nr 1 ; w dniu 26, 27 kwietnia 2012 r., dla zadania nr 2 ; w dniu 25 kwietnia , po śniadaniu zwiedzanie miasta, po południu wyjazd do Kalisza obiadokolacje, w tym jedna na trasie (droga powrotna) do Kalisza ; - dla zadania 1 - 3 ( trzy), - dla zadania 2 - 2 (dwie). 5) usługi pilotów na trasie i przewodników po Brnie i Hannoverze - dla każdego zadania, 6) ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu - w tym ; NNW i KL, 7) zorganizowanie wycieczki po Brnie i Hannoverze 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników, z przyczyn losowych ( np. choroba, itp.). Ilość ta nie może przekroczyć 3 osób dla każdego zadania. Zmiany te Wykonawca uwzględni w fakturze. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenie jednostkowej dla jednej osoby zawartej w ofercie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie, szczegółowego programu wyjazdu na targi dla każdego zadania, z rozpisaniem na poszczególne dni , uwzględniając - przejazdy, zwiedzanie, noclegi ( w jakich pokojach) , wyżywienie, itd. 6. Wszystkie koszty dodatkowe, związane z wyjazdem ( opłaty, np. za autostrady, parkingi, podatki, itp.) pokryje Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga oddzielnego rozliczenia (faktury) dla każdego projektu (zadania1 i 2)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 60.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania aktualnej licencji na organizację usług turystycznych w krajach europejskich. Okres ważności licencji nie może skończyć się przed dniem zakończenia wyjazdu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Aktualną gwarancję bankową lub ubezpieczeniową na minimalną wysokość - równowartość 4500 euro, zgodnie z § 5 ust.1 pkt.3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2010 r., w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywana przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. Nr 238 poz. 1584 ze zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2 b polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Formularz oferty - wzór stanowi załącznik do SIWZ; 3. Formularz cenowy- wzór stanowi załącznik nr 3 ; 4. Wskazanie w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zmierza powierzyć podwykonawcom, jeżeli wystąpią - patrz pkt.25 SIWZ; 5. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ; 6. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy , 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z czynników obiektywnych lub których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 3) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie ilości uczestników, o której mowa w § 1 ust.5 niniejszej umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia lub inne zmiany z przyczyn organizacyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl / biuletyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Dział Techniczny - ul. Nowy Świat 5, I piętro, pokój 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 15:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Dział Techniczny - ul. Nowy Świat 5, I piętro, pokój 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.1 Poddziałanie 4.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Międzynarodowe Targi Technologii, Innowacji i Automatyki w Przemyśle - HANNOVER MESSE 2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia nie obejmuje biletów wstępu dla 52 uczestników HANNOVER MESSE 2012 , 2) przejazd na trasie; Zadanie nr 1 ; Kalisz - Hannover i Hannover -Kalisz , jeden luksusowy autokar wyposażony w : wc, barek, video, klimatyzacja, 3) noclegi w hotelu w odległości nie większej niż do 50 km od targów, w pokojach nie więcej niż 4 osobowych ( dwu, trzy lub cztero / osobowych), z węzłem sanitarnym ( wc, prysznic, umywalka), w tym: dwa noclegi ; z 25 na 26 i z 26 na 27 kwietnia 2012 r., 4) wyżywienie , w tym ; śniadania kontynentalne , w hotelu ; wdniu 26, 27 kwietnia 2012 r., obiadokolacje 3, w tym jedna na trasie (droga powrotna) do Kalisza ; 5) usługi pilotów na trasie i przewodników po Brnie i Hannoverze - dla każdego zadania, 6) ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu - w tym ; NNW i KL, 7) zorganizowanie wycieczki po Hannoverze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji i Automatyzacji Budownictwa - SKH BRNO 2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zakup biletów wstępu na przedmiotowe targi dla wszystkich uczestników, dla 75 uczestników ( 73 studentów + 2 opiekunów) w dniu 24 kwietnia 2012 r. 2) przejazd na trasie; Kalisz - Brno i Brno -Kalisz , jeden piętrowy lub dwa autokary wyposażone w : wc, barek, video, klimatyzacja, 3) noclegi w hotelu w odległości nie większej niż do 50 km od targów, w pokojach nie więcej niż 4 osobowych ( dwu, trzy lub cztero / osobowych), z węzłem sanitarnym ( wc, prysznic, umywalka), w tym: jeden nocleg z 24 na 25 kwietnia 2012 r., 4) wyżywienie , w tym ; śniadania kontynentalne , w hotelu ; w dniu 25 kwietnia , po śniadaniu zwiedzanie miasta, po południu wyjazd do Kalisza obiadokolacje - 2, w tym jedna na trasie (droga powrotna) do Kalisza ; 5) usługi pilotów na trasie i przewodników po Brnie , 6) ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu - w tym ; NNW i KL, 7) zorganizowanie wycieczki po Brnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG "Czyste Miasto, Czysta Gmina" wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części
- Wykonanie remontu boiska do gry w piłkę ręczną w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- Organizacja i realizacja wyjazdów edukacyjnych, wizyt studyjnych oraz wyjazdów na zajęcia na uczelnie wyższe "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.