Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Bielsko-Biała: MODERNIZACJA ŚWIATŁOWODU ŁĄCZĄCEGO BUDYNKI O/ZUS BIELSKO-BIAŁA
PRZY UL. KRASIŃSKIEGO 34 I UL. TRAUGUTTA 2
Numer ogłoszenia: 61694 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ŚWIATŁOWODU ŁĄCZĄCEGO BUDYNKI O/ZUS BIELSKO-BIAŁA PRZY UL. KRASIŃSKIEGO 34 I UL. TRAUGUTTA 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres prac: -Demontaż istniejącego obecnie kabla światłowodowego oraz prace przygotowawcze. -Zabudowanie do istniejącej kanalizacji teletechnicznej kabla światłowodowego jednomodowego Specyfikacja techniczna kabla światłowodowego: -Wprowadzenie kabla światłowodowego do budynku Krasińskiego 34 oraz Traugutta 2. d)Montaż przełącznic światłowodowych w budynku Krasińskiego 34 oraz Traugutta 2. -Pomiary reflektometryczne wybudowanych linii światłowodowych. Wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym Modernizacji Kabla Światłowodowego. -Pomiary tłumienności optycznej wybudowanych linii światłowodowych. Wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym Modernizacji Kabla Światłowodowego. -Pomiary tłumienności odbicia wstecznego złączek światłowodowych. Wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym Modernizacji Kabla Światłowodowego. -Instalacja konwerterów oraz uruchomienie łączy światłowodowych. Zastosować konwertery MICROSENS Gigabit Ethernet Bridge 10/100/1000Base-T /SFP 1000Base-X Konwertery muszą być wyposażone w moduły MS100210G SFP, Gigabit Ethernet / Fibre Chanel 1310nm Single Mode Transceiver ze złączem typu LC zgodnie z Projektem Wykonawczym Modernizacji. - Patchcordy światłowodowe muszą być dostarczone w systemie duplex. -Utylizacja zdemontowanego kabla światłowodowego. -Gwarancja i rękojmia. Wykonawca na przedmiot umowy udzieli: 25-letniej gwarancji systemowej producenta na połączenia światłowodowe która obowiązuje od daty wystawienia certyfikatu, rękojmi na okres 3 lat obowiązującej od daty podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru. - Warunki gwarancji: -Wykonawca musi posiadać umowę zawartą bezpośrednio z producentem okablowania (wszystkich elementów systemu okablowania), regulującą uprawnienia, procedurę, warunki i tryb udzielania gwarancji Zamawiającemu przez producenta oraz zobowiązania każdej ze stron. -Zamawiający wymaga certyfikatu producenta udzielonemu bezpośrednio użytkownikowi końcowemu i stanowiącego 25 - letnie zobowiązanie gwarancyjne producenta wszystkich elementów całego systemu połączenia w zakresie dotrzymania parametrów jakościowych i materiałowych. -Okres gwarancji ma być udzielony standardowo przez producenta okablowania, tj. na warunkach oficjalnych, ogólnie znanych, dostępnych i publikowanych. -W terminie do 28 dni od daty podpisania końcowego odbioru prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu certyfikat gwarancyjny producenta okablowania na okres 25 lat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu, przed zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą do umowy zawartej bezpośrednio producentem okablowania. UWAGA!!! Przed przystąpieniem do robót w kanalizacji teletechnicznej własności TP SA należy z 2 - tygodniowym wyprzedzeniem wystąpić do Wydziału Dysponent Operacyjny Obszaru Eksploatacji w Opolu o zgodę na prowadzenie prac w obiekcie. Prace prowadzić w uzgodnieniu i pod nadzorem GT Liniowej Bielsko-Biała Szczegółowy zakres prac zawiera: Projekt wykonawczy modernizacji kabla światłowodowego łączącego Oddział ZUS w Bielsku-Białej na ul. Krasińskiego 34 i Traugutta 2 autorstwa firmy BP-GEO Antoni Kalarus Bielsko-Biała który stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- MODERNIZACJA ŚWIATŁOWODU ŁĄCZĄCEGO BUDYNKI O/ZUS BIELSKO-BIAŁA PRZY UL. KRASIŃSKIEGO 34 I UL. TRAUGUTTA 2 Kwota do 4711,87 zł. brutto
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1608,00 zł ( słownie: tysiąc sześćset osiem złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy ( zaleca się aby stanowił stronę tytułową ); 2. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót dołączonego do SIWZ. (Zaleca się zachowanie kolejności pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót). 3. Oświadczenie, o udzieleniu 25 letniej gwarancji systemowej producenta na połączenia światłowodowe, która obowiązuje od daty wystawienia certyfikatu, rękojmi na okres 3 lat obowiązującej od daty podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia /SIWZ/ można odebrać w siedzibie zamawiającego: Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, budynek PTTK, II piętro, pok. 206 w godzinach od 7:00 do 14:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 38, w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, budynek PTTK, II piętro, pok. 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont lokalu mieszkalnego - pustostany nr 14 w budynku przy ul. Szkolnej 16 w Bielsku - Białej.
- Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej.
- Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Kamienica w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności siedziby Warsztatu Terapii Zajęciowej SZANSA w Białogardzie poprzez budowę windy
- Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Zamenhofa 30c w Katowicach
- "BUDOWA PARKINGU Z REORGANIZACJĄ RUCHU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 I PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 4"
- "Zmiana sposobu użytkowania i dostosowanie części budynku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 363 przy ul. Rozłogi 10".
- "Adaptacja budynku przy ul. Chyliczkowskiej 47 w Piasecznie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej oraz wsparcia osób z niepełnosprawnościami".
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.