eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszBezgotówkowy zakup paliw p³ynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-10-30



Og³oszenie nr 616789-N-2019 z dnia 2019-10-30 r.

Powiat Kaliski: Bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac ¦w. Józefa  5 , 62-800  Kalisz, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiat.kalisz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiat.kalisz.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, kurier, osobiste dorêczenie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. ¦wiêtego Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Numer referencyjny: ZP.272.1.17.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej Pb 95, oleju napêdowego ON i p³ynu AdBlue na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu, Pl. ¦w. Józefa 5, 62-800 Kalisz poprzez sprzeda¿ na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie powiatu kaliskiego (w tym na co najmniej jednej stacji paliw, która znajduje siê w miejscowo¶ci Opatówek lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od Opatówka oraz dodatkowo na jednej stacji paliw na terenie powiatu kaliskiego). Sprzeda¿ bêdzie dokonywana bezgotówkowo przy u¿yciu kart flotowych. Zamawiaj±cy przewiduje podczas trwania umowy zakup paliw w ³±cznej ilo¶ci oko³o 30700 litrów w tym odpowiednio: benzyny bezo³owiowej Pb 95 - 6600 litrów, oleju napêdowego ON - 24100 litrów oraz p³ynu AdBlue w ilo¶ci oko³o 500 litrów. Paliwa musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dn. 09.12.2008r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015, poz. 1680) oraz obowi±zuj±cych w tym zakresie norm. 2. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy posiadaj± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.). 3. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska ³±cznie najwiêksza liczbê punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. 4. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy obliczane bêdzie wed³ug § 2 Istotnych postanowieñ umowy przy zachowaniu sta³ych opustów podanych w ofercie. 5. Zamawiaj±cy przed³o¿y Wykonawcy wykaz pojazdów wg numerów rejestracyjnych uprawnionych do zakupu paliw na podstawie Kart flotowych oraz okre¶li limit poboru paliw w odniesieniu do karty na okaziciela. 6. Wykonawca wydaje Zamawiaj±cemu bezp³atne Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiaj±cego, na numery rejestracyjne s³u¿bowych pojazdów Zamawiaj±cego i na okaziciela wskazanego przez Zamawiaj±cego oraz zamawiane w okresie obowi±zywania umowy kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiaj±cego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego u¿ytkownika oraz wymieniane po up³ywie terminu wa¿no¶ci. 7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia ilo¶ci bezp³atnych Kart flotowych oraz zmiany limitu poboru paliw na wskazanych przez siebie Kartach flotowych w trakcje trwania umowy. 8. W przypadku awarii Karty flotowej, Wykonawca dostarczy now± kartê w terminie 7 dni od daty zg³oszenia awarii karty przez Zamawiaj±cego w formie wiadomo¶ci e-mail lub w formie faxu. 9. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ¿adnych op³at prowizyjnych i manipulacyjnych z tytu³u u¿ytkowania Kart flotowych. 10. Kod opisuj±cy przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 09134000-7 olej napêdowy, 09132100-4 benzyna bezo³owiowa.

II.5) G³ówny kod CPV: 09134000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-01-01   lub zakoñczenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca bêdzie posiada³ aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki - zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³ najmniej jedn± stacj± paliw, która znajduje siê w miejscowo¶ci Opatówek (powiat kaliski) lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od granicy Opatówka i dodatkowo jedn± stacj± paliw na terenie powiatu kaliskiego na których istnieje mo¿liwo¶æ dokonywania rozliczeñ bezgotówkowych przy u¿yciu kart flotowych dostarczonych przez Wykonawcê.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, wydna zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.); 2) wykazu stacji paliw dostêpnych Wykonawcy przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg. wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty (sporz±dzony wg formularza okre¶lonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. W celu uszczegó³owienia zasad u¿ywania Kart flotowych, Wykonawca mo¿e do³±czyæ do oferty Ogólne Warunki Sprzeda¿y i U¿ywania Kart flotowych, pod warunkiem, ¿e zapisy w nich zawarte nie s± sprzeczne z zapisami SIWZ. 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XVI pkt 11 SIWZ). Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 4. Je¿eli ofertê podpisuje pe³nomocnik, pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawieraj±ce zakres czynno¶ci do których uprawnia. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 5. Je¿eli Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie (o¶wiadczenie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci b±d¼ braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - za³±cznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
opust dla ON60,00
opust dla Pb95 16,00
opust dla AdBlue 4,00
termin p³atno¶ci faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie Powiat Kaliski - Starosta Kaliski z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac ¦wiêtego Józefa 5, 62-800 Kalisz, nr tel. (62) 501-43-01, email: starosta@powiat.kalisz.pl. 2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: tel. (62)5014207, email: iod@powiat.kalisz.pl, adres do korespondencji - Starostwo Powiatowe w Kaliszu Plac ¦wiêtego Józefa 5, 62-800 Kalisz. 3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: a) ww. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, b) ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.). 4) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez czas trwania umowy, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy zgodnie z w³a¶ciw± kategori± archiwaln±, a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres w jakim Zmawiaj±cy zobowi±zany jest do przechowywania dokumentacji w zwi±zku z uzyskaniem dofinansowania ze ¶rodków Unii Europejskiej. 5) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o: a) art. 8 ustawy Pzp, b) art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, c) art. 139 ust. 3 ustawy Pzp, d) przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018r. poz. 1330 ze zm.), e) przepisy w³a¶ciwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiaj±cego. 6) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 7) Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. 8) Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowi±zkowe ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia Zmawiaj±cy mo¿e zadaæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania okre¶lonych w tych przepisach danych wynikaj± z ustawy Pzp np. brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu. 9) W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 10) W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± osobie, której dane dotycz± nastêpuj±ce uprawnienia: a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym ¿e skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego za³±czników, c) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa, e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa). 11) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 13) Prawo dostêpu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupe³niania podlegaj± ograniczeniu po przekazaniu akt zawieraj±cych dane osobowe do archiwum zak³adowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.