Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Słupsk: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACJI SANITARNYCH
ZNAK SPRAWY 6/AJ/2012
Numer ogłoszenia: 61661 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. , Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, faks 059 8472210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACJI SANITARNYCH ZNAK SPRAWY 6/AJ/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostaw materiałów wod - kan na potrzeby budowy sieci wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnych odpowiednio podzielonych na części zamówienia. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego i na jego zlecenie. Zamawiający wymaga dopuszczenia przez Wykonawcę możliwości dokonywania zwrotów niewbudowanych - niewykorzystanych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na cały asortyment na minimum jedną inwestycję - jedno zadanie. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- dostawy - do 20% zgodnie z maksymalnym progiem ustawy PZP
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dotyczy - wadium należy wnieś w jednej z form zgodnie z ustawą PZP w kwocie 5000 zł słownie pięć tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Wykaz wykonanych dostaw potwierdzonych stosownymi referencjami i/lub protokołami odbioru - Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w tym okresie, minimum trzech kontraktów - umów na dostawy materiałów wod - kan o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda z umów. Uwaga: Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danego Zamawiającego lub osoby posiadające stosowne pełnomocnictwo do podpisania min referencji .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jedynie zmiana cen jednostkowych w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy - wzrost cen w wysokości ewentualnego wzrostu VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy 6/AJ/2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 - 200 Słupsk, 059 847 39 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 14:00, miejsce: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 - 200 Słupsk - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1117G, 1165G i 1123G" w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1200G, 1119G i 1116G " w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1174G i 1201" w podziale na 2 zadania
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 91/3 i 91/8 w m. Wiklino
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
- Dostawa materiałów budowlanych i wodno-kanalizacyjnych na potrzeby realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





