Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-09-12
Og³oszenie nr 616203-N-2018 z dnia 2018-09-12 r.
Gmina Bia³obrzegi: Ogólnodostêpne lodowisko na Rynku w Bia³obrzegach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bia³obrzegi, krajowy numer identyfikacyjny
67022330400000, ul.
Plac Zygmunta Starego
9
,
26800
Bia³obrzegi, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
048 6132572 w. 24, 25, e-mail
rrg@bialobrzegi.pl, faks
486 132 572.
Adres strony internetowej (URL): www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzegi.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferta ma byæ sporz±dzona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej (rêcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego) pismem czytelnym.
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Bia³obrzegi ul. Plac Zygmunta Satrego 9, 26-800 Bia³obrzegi, sekretariat - pokój nr 23
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Ogólnodostêpne lodowisko na Rynku w Bia³obrzegach
Numer referencyjny:
I.271.14.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, pierwszy monta¿, wytworzenie warstwy lodu, pierwszy demonta¿ po sezonie zimowym (w ostatnim tygodniu marca 2019roku wraz z transportem na odleg³o¶æ do 3 km i zmagazynowaniem wszystkich elementów lodowiska) fabrycznie nowego demontowalnego sztucznego lodowiska o powierzchni 350m2 (wymiary 17,5m x 20m) wraz z dostaw± fabrycznie nowej maszyny do konserwacji lodu oraz przeszkolenie min. 4 pracowników wskazanych przez Zamawiaj±cego. Miejscem realizacji zamówienia jest rynek na Placu Zygmunta Starego w Bia³obrzegach przed budynkiem Urzêdu Miasta i Gminy. Rynek posiada nawierzchniê z kostki granitowej ³upanej i p³yt granitowych. Nawierzchnia ma spadki poprzeczne dwustronne, pod³u¿ny jednostronny - do wykonawcy nale¿y wypoziomowanie tej powierzchni pod lodowisko. Obiekt nie bêdzie zadaszony. Lodowisko bêdzie mia³o charakter rekreacyjny. Lodowisko ma mieæ zwyk³y, bliski owalnego kszta³t. Parametry techniczne oraz elementy wyposa¿enia lodowiska: - lodowisko wykonane bêdzie w technologii mat EPDM lub orurowania PEHD charakteryzuj±cymi siê szybkim tworzeniem pierwszej warstwy lodu. Nale¿y przewidzieæ konieczno¶æ wykonania izolacji termicznej (np. styropian) i przeciwwilgociow± (np. folia) pod lodowiskiem, - bandy lodowiska powinny byæ nowe, o wysoko¶ci min. 110 mm oraz wyposa¿one w 1 furtkê o szeroko¶ci 0,9-1m otwieran± na zewn±trz oraz w 1 bramê wjazdow± o szeroko¶ci (2,5-3,0m) umo¿liwiaj±cej wjazd dla urz±dzenia do pielêgnacji lodu, otwieran± równie¿ na zewn±trz. Bandy wykonane z paneli drewnianych sk³adaj±cych siê z heblowanych desek b±d¼ z samoprzylepnych band wykonanych ze stali cynkowanej ogniowo wy³o¿one p³yt± z tworzywa sztucznego. Uwaga: Usytuowanie bramek z furtkami w nawi±zaniu do istniej±cego uk³adu Rynku, stanowi±cego zaplecze lodowiska Wykonawca uzgodni z Zamawiaj±cym. - agregat ch³odniczy o mocy odpowiedniej do wielko¶ci lodowiska, zapewniaj±cy mro¿enie w temperaturze powietrza zewnêtrznego nawet +10°C. Obudowa agregatu musi byæ odporna na warunki atmosferyczne. Agregat wyposa¿ony w modu³ pompowy. Wykonawca dostarczy w ramach zamówienia czynnik ch³odniczy w ilo¶ci niezbêdnej do w³a¶ciwego funkcjonowania lodowiska, - urz±dzenie do pielêgnacji tafli lodu - Zamawiaj±cy dopuszcza ró¿ne urz±dzenia: rolby, przystawkê do ci±gnika b±d¼ inne urz±dzenia zapewniaj±ce w³a¶ciwe utrzymanie tafli lodu. Wymaganiem jest aby urz±dzenie umo¿liwia³o regulacjê g³êboko¶ci skrawania lodu, posiada³o pojemnik na usuwany lód/¶nieg oraz pojemnik do wody s³u¿±cej do polewania/tworzenia tafli lodowiska, - kontener/kontenery s³u¿±cy/e jako wypo¿yczalnia ³y¿ew (wraz z rega³em na ³y¿wy) oraz "pomieszczenie techniczne" s³u¿±ce do suszenia i ostrzenia ³y¿ew a tak¿e do przechowywania urz±dzenia do pielêgnacji tafli lodu, - wyposa¿enie: suszarka dwustronna na min 15 par ³y¿ew, ostrza³ka do ³y¿ew, ³y¿wy 100 par w popularnych dzieciêcych rozmiarach (po 50% damskie i mêskie), Informacje dodatkowe: a) Towar bêd±cy przedmiotem dostawy winien byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany, nieuszkodzony, nieobci±¿ony prawami osób trzecich oraz winien spe³niaæ normy bezpieczeñstwa. b) Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ przedmiot umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniaj±cym nale¿yte zabezpieczenie jako¶ciowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. c) Wykonawca powinien dostarczyæ instrukcjê u¿ytkowania i konserwacji lodowiska w jêzyku polskim. d) Wykonawca powinien zapewniæ kompleksowe wyposa¿enie lodowiska oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej na terenie, na którym bêd± prowadzone roboty oraz uzyska³ na swoj± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt w³asny wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowi±zkowa).
II.5) G³ówny kod CPV: 37400000-2
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 42513000-5 |
| 45212211-8 |
| 45331231-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2018-11-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy wyka¿± siê:
Zdolno¶ci± techniczn± lub zawodow±:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykonali 1 (tj. zakoñczyli) co najmniej dwie dostawy, których zakres obejmowa³ wykonanie lodowiska o powierzchni min. 300m2 ka¿de i warto¶ci brutto ka¿dej co najmniej 200.000 z³.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz wykonanych dostaw (zgodny z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± po¶wiadczenia/referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
Uwaga!
Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta powinna sk³adaæ siê z: 1.a) wype³nionego Formularza oferty - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SIWZ; b) orygina³u potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿nej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 14.2 lit. od b) do e) SIWZ; c) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy, stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ; e) opis urz±dzeñ w ramach oferowanej dostawy, parametry techniczne, zdjêcia, katalogi; f) dokumentu (np. pe³nomocnictwa) - je¿eli oferta, w tym wszelkie o¶wiadczenia i dokumenty - zostan± podpisane przez osobê albo osoby dzia³aj±ce na podstawie pe³nomocnictwa. Je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa, to pe³nomocnictwo to musi obejmowaæ uprawnienie do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z oferta w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do pe³nomocnictwa nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze S±dowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo za¶wiadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z pó¼n. zm.). g) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególno¶ci zawieraæ nastêpuj±ce informacje: > zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; > sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; > zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; > czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuje dostawê, której wskazane zdolno¶ci dotycz±. Uwaga! Informacjê o podmiotach, na zdolno¶ciach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy nale¿y zawrzeæ w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu (bez wezwania) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿onym o¶wiadczeniem, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny sk³ada dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby dokumenty z³o¿one wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania: 1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno). 5) O¶wiadczenia, wykazy lub formularze sporz±dzone na za³±czonych do SIWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ ka¿dy z uczestników oferty wspólnej sk³ada indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy (cz³onka konsorcjum) musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez tego Wykonawcê, którego one dotycz± lub przez pe³nomocnika. 8) Pozosta³e kopie dokumentów, inne ni¿ wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu oferty. 5. Wykonawcy polegaj±cy na sytuacji lub zdolno¶ciach innych podmiotów Wykonawca, który polega na sytuacji lub zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w ofercie przedstawia, o¶wiadczenia tych podmiotów w zakresie okre¶lonym w pkt. 10.1.c i 10.1.d w odniesieniu do tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Okres gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszczalne mo¿liwo¶ci zmiany warunków umowy okre¶li³ w projekcie umowy - za³±czniku nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-25, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: - w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia oraz spraw proceduralnych: Przemys³aw Wo¼niak - Naczelnik Wydzia³u Inwestycji tel. 48/613 24 72 wew. 24, e-mail: p.wozniak@bialobrzegi.pl Ewelina Gêbska-Paw³owska - Inspektor Wydzia³u Inwestycji tel. 48/613 24 72 wew. 26, e-mail: e.gp@bialobrzegi.pl 2. Zamawiaj±cy otworzy oferty w obecno¶ci Wykonawców, którzy zechc± przybyæ w dniu 25.09.2018r., o godz. 10:00, w siedzibie Zamawiaj±cego, na Sali Konferencyjnej Urzêdu Miasta i Gminy w Bia³obrzegach.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI BIA£OBRZEGI
- "Dowóz osób z terenu gminy Bia³obrzegi do O¶rodka Wsparcia w Korniaktowie Po³udniowym."
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego w 2026 r. o charakterze u¿yteczno¶ci publicznej w powiatowych autobusowych przewozach pasa¿erskich
wiêcej: przetargi BIA£OBRZEGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa odzie¿y i artyku³ów sportowych obrandowanych logotypem Dolnego ¦l±ska
- Zakup i dostawa mebli i wyposa¿enia medycznego dla Onkologicznego Centrum Wsparcia Badañ Klinicznych (OnkoCWBK) wspó³finansowanego ze ¶rodków KPO
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "¦wiadomy i kompetentny uczeñ ¿arskiej szko³y podstawowej szans± na rozwój na rynku pracy w ¯arach
- Modernizacja hali lodowej przy ul. Siedleckiego w Krakowie, w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- zakup wraz z dostaw± i monta¿em sprzêtu do si³owni znajduj±cych siê w budynkach UAM w Poznaniu
- Dostawa wyposa¿enia do si³owni wraz z monta¿em dla Uniwersytetu Medycznego w £odzi, w ramach przedsiêwziêcie pt. "PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w £odzi.
wiêcej: Artyku³y i sprzêt sportowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





