Og³oszenie z dnia 2019-10-29
Og³oszenie nr 615804-N-2019 z dnia 2019-10-29 r.
Zachodniopomorski O¶rodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach: Dostawa oleju opa³owego lekkiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski O¶rodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
10473050000000, ul.
Barzkowice
2
,
73-134
Barzkowice, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
091 5613700 do 02, e-mail
barzkowice@home.pl, faks
915 613 791.
Adres strony internetowej (URL): www.zodr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
PAÑSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA POSIADAJ¡CA OSOBOWO¦Æ PRAWN¡
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.zodr.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zodr.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wersja pisemna za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub przez pos³añca.
Adres:
Zachodniopomorski O¶rodek Doradztwa Roniczego w Barzkowicach, Barzkowice 2; 73-134 Barzkowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
Numer referencyjny:
FK.251.4.2019.JF
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Zachodniopomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego normê PN-C-96024 wraz z roz³adunkiem, w ilo¶ci do 85 m3 (ilo¶æ wskazanego oleju opa³owego jest wielko¶ci± maksymaln± i mo¿e odbiegaæ od ilo¶ci wskazanych w umowie podczas jej obowi±zywania) o nastêpuj±cych parametrach i warto¶ciach: a) gêsto¶æ w temperaturze 15oC - nie wiêksza ni¿ 0,860 Mg/m3 b) warto¶æ opa³owa - nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg c) temperatura zap³onu - nie mniejsza ni¿ 58oC d) temperatura p³yniêcia - nie wy¿sza ni¿ -20oC e) zawarto¶æ siarki - nie wiêksza ni¿ 0,10% (m/m) f) zawarto¶æ wody - nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg g) zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych - nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg h) barwa - czerwona
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia 01.01.2020-31.12.2020 r. b±d¼ do czasu zrealizowania zamówienia na ³±czn± ilo¶æ lub warto¶æ wskazan± w umowie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 755 z pó¼n. zm.). Okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu oraz wymagane ¶rodki dowodowe maj± na celu ocenê zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania niniejszego zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± oni wykazaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu wspólnie.W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych i zawodowych podmiotów trzecich na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ustawy PZP powy¿sze zastrze¿enie dotyczy równie¿ tych podmiotów.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty zgodnie z Rozdzia³em II pkt 3 SIWZ; W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 2) o¶wiadczenie, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 3 ppkt 1 SIWZ; W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 3) o¶wiadczenie, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 3 ppkt 2 SIWZ; W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 4) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, je¿eli wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych; Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej. 5) odpowiednie pe³nomocnictwa tylko w sytuacjach okre¶lonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (Rozdzia³ IV pkt 1 SIWZ); Ww. pe³nomocnictwa nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej. 6) o¶wiadczenie wymagane w pkt. 9 formularza oferty wskazuj±ce cze¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (je¿eli s± znane); W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jedno wspólne o¶wiadczenie. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 7) formularz cenowy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy jednorazowej | 20,00 |
| Termin p³atno¶ci | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany mog± dotyczyæ: 1) zmiany w terminach dostaw wymuszone: a) okoliczno¶ciami niedaj±cymi siê wcze¶niej przewidzieæ, b) inn± okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczn± lub techniczn± skutkuj±c± niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nienale¿ytym wykonaniem Umowy zgodnie z SIWZ, c) przez si³ê wy¿sz±, tj. okoliczno¶ci o charakterze wyj±tkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, ani im zapobiec, w szczególno¶ci katastrofy spowodowane przez si³y przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady ¶niegu, powodzie, trzêsienia ziemi, ska¿enia radioaktywne i inne oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki bran¿owe, rozruchy, wojna i inne, które zaistnia³y po podpisaniu niniejszej Umowy; 2) zmiany wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej:1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi±cej odpowiednio Za³±cznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; 2) Ww. o¶wiadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. 3) W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 4) Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. II. 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowi±zany, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 5 ppkt 1 SIWZ do z³o¿enia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia:- sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 1ustawy PZP, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporz±dzenia: - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporz±dzenia, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporz±dzenia, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia stosuje siê odpowiednio. 4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, sk³ada dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy PZP, je¿eli zamawiaj±cy wymaga³ zgodnie z Rozdzia³em V pkt 5 ppkt 1 SIWZ z³o¿enia tego dokumentu. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporz±dzenia stosuje siê. 6. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu, o którym mowa w pkt 5, z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. III W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej "RODO"), informujemy i¿: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zachodniopomorski O¶rodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, 73-134 Barzkowice 2, tel. 91 479 40 53, e-mail: barzkowice@home.pl. 2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w ZODR jest Pani Jowita Kanicka: e-mail: iod@zodr.pl; tel. 91 479 40 34. 3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna Przetwarzanie danych osobowych bêdzie siê odbywaæ na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Nr FK.251.4.2019.JF na "Dostawê oleju opa³owego lekkiego". 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP. 6. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpnione tylko i wy³±cznie podmiotom, które maj± do tego prawo okre¶lone w przepisach prawa lub za Pañstwa zgod± w zale¿no¶ci od celu przetwarzania danych oraz tre¶ci zgody na przetwarzanie i udostêpnienie. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych jedynie na podstawie przepisów prawa krajowego, umów miêdzynarodowych i obowi±zuj±cych konwencji. 7. Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych: 1) prawo wycofania zgody Pani/Pana na przetwarzanie danych, 2) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych, 3) prawo ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 4) prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, 5) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, 6) prawo wyra¿enia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych ze wzglêdu na Pani/Pana szczególn± sytuacjê - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, 7) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie u¿ywanym formacie informatycznym nadaj±cym siê do odczytu maszynowego. Mo¿e Pani/Pan przes³aæ te dane innemu administratorowi danych lub za¿±daæ, aby¶my przes³ali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednak¿e zrobimy to tylko je¶li takie przes³anie jest technicznie mo¿liwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przys³uguje Pani/Panu tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Pani±/Panem lub na podstawie Pani/Pana zgody.Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, prosimy o kontakt siê z Administratorem lub z IOD. 8. Skorzystanie z prawa do sprostowania, o którym mowa w pkt 7 ppkt. 3 nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 9. Prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w pkt 7 ppkt. 5 nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego 10.Prawo wycofania zgody W zakresie, w jakim Pani/Pana dane s± przetwarzane na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodê mo¿na wycofaæ poprzez wys³anie o¶wiadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny, nasz adres mailowy, wskazane w pkt. 1 i 2. 11. Prawo wniesienia skargi do organu W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez ZODR Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 12. Pani/Pana dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane. 13. We wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych przetwarzanych danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Administratorem lub IOD, mailowo lub listownie. Dane kontaktowe wskazano w pkt 1 i 2.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Szko³y Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DO OBIEKTÓW GMINY D¡BROWA BISKUPIA.
- Dostawa paliw p³ynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Szko³y Podstawowej im. ¦w. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA WIO¦ KATOWICE
- Dostawa oleju opa³owego grzewczego do Domu Pomocy Spo³ecznej "Rokitnik" w Bia³owie¿y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





