Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-10-28
Og³oszenie nr 615767-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.
Gmina Mas³owice: Przebudowa budynku OSP w Kalinkach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mas³owice, krajowy numer identyfikacyjny
59064810300000, ul.
,
97-515
Mas³owice, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
447 874 625, e-mail
maslowice@zgwrp.org.pl, faks
447 874 615.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.maslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.maslowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zapisami w rozdziale 13 i 14 SIWZ
Adres:
Urz±d Gminy Mas³owice, Mas³owice 4, 97-515 Mas³owice, pokój nr 1 ( sekretariat). Uwaga! decyzuj±ce znaczenie dla zachowania terminu sk³adania ofert ma data i godzina wp³ywu oferty w miejsce wskazane powy¿ej, a nie data jej wys³ania przesy³k± pocztowa lub kuriersk±.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa budynku OSP w Kalinkach
Numer referencyjny:
UG.271.19.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku OSP w Kalinkach zlokalizowanego na dzia³ce o numerze ewidencyjnym 115 w miejscowo¶ci i obrêbie geodezyjnym Kalinki (Nr 0006) i polegaæ bêdzie na wykonaniu prac w bran¿y architektoniczno - konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. Roboty budowlane obejmuj±: 1) W zakresie bran¿y architektoniczno-konstrukcyjnej: a) prace rozbiórkowe i demonta¿owe: wykucie otworu w ¶cianie na drzwi z korytarza (pomieszczenia nr 4) do sali (pomieszczenia nr 5), demonta¿ drzwi zewnêtrznych, demonta¿ wszystkich okien oraz parapetów, skucie progu pomiêdzy pomieszczeniem ¶wietlicy wiejskiej (pomieszczenie nr 1) i korytarzem (pomieszczenie nr 4), demonta¿ drzwi wewnêtrznych do WC, wyburzenie ¶cianek WC, demonta¿ krat okiennych i drzwiowych; b) prace monta¿owe: monta¿ ¶cianek dzia³owych, uzupe³nienie tynków oraz wykonanie g³adzi na ¶cianach w ¶wietlicy wiejskiej, pomieszczeniu socjalnym, WC i korytarzu (pomieszczenia nr 1, 2, 3 i 4), monta¿ p³ytek ¶ciennych na dwóch ¶cianach do wysoko¶ci 2,0 m w pomieszczeniu socjalnym (pomieszczenie nr 2) oraz wszystkich ¶cianach w WC (pomieszczenie nr 3), monta¿ p³ytek na pod³odze w pomieszczeniu socjalnym, WC i korytarzu (pomieszczenia nr 2, 3 i 4), wykonanie ¶cianek dzia³owych g-k zgodnie z rysunkiem architektury, monta¿ drzwi wewnêtrznych i zewnêtrznych, monta¿ okien oraz parapetów zewnêtrznych oraz wewnêtrznych, wykonanie stopnia z kostki przed wej¶ciem, monta¿ daszka nad drzwiami wej¶ciowymi, monta¿ sufitu podwieszonego kasetonowego. Wskazane powy¿ej numery pomieszczeñ s± zgodne z numerami wskazanymi w projekcie budowlanym na rys. A2 - Rzut parteru. Projekt. 2) W zakresie bran¿y sanitarnej: a) prace rozbiórkowe i demonta¿owe: demonta¿ baterii stoj±cej umywalkowej i zlewozmywaka, umywalki porcelanowej z syfonem, zlewozmywaka ¿eliwnego lub kamionkowego wraz z syfonem, ustêpu z miska porcelanow± i rur± odp³ywow±, kot³a grzewczego, kuchni kaflowej, szamba; b) wykonanie: instalacji wewnêtrznej wody zimnej i ciep³ej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wywiewnej, wykonanie przy³±czy kanalizacji sanitarnej i szczelnego zbiornika bezodp³ywowego o pojemno¶ci 10 m3. 3) W zakresie bran¿y elektrycznej: a) prace rozbiórkowe i demonta¿owe: demonta¿ opraw ¿arowych z kloszami kulistymi zawieszanych, porcelanowych lub plafonier przykrêcanych, ³±czników instalacyjnych podtynkowych (wy³±cznik lub prze³±cznik jedno lub dwubiegunowy lub grupowy), demonta¿ gniazd wtykowych podtynkowych, puszek z tworzyw sztucznych i metalowych okr±g³ych b) monta¿: nowej skrzynki i rozdzielnicy Rg w budynku, wykonanie instalacji elektrycznej o¶wietlenia wewnêtrznego, gniazd wtykowych zasilaj±cych ogólnego przeznaczenia jak równie¿ i dla odbiorników energii elektrycznej wymagaj±cych indywidualnego zabezpieczenia, wykonanie dodatkowej ochrony od pora¿enia pr±dem elektrycznym, wykonanie wymaganych prób i pomiarów w celu sprawdzenia czy instalacja elektryczna wykonana zosta³a zgodnie z aktualnymi wymaganiami i przepisami dotycz±cymi instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych. Rycza³towe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia okre¶lonego powy¿ej (w tym równie¿ wykonanie robót budowlanych nie ujêtych w dokumentacji projektowej, a niezbêdnych do wykonania ze wzglêdu na wiedzê techniczn±), jak równie¿ wszelkich robót i czynno¶ci limituj±cych odbiór koñcowy przedmiotu zamówienia niezale¿nie od tego, czy by³y one przewidziane przez Wykonawcê na dzieñ z³o¿enia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje równie¿ zorganizowanie we w³asnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zu¿ycia w okresie realizacji zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowi±zany jest do: a) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem n/n specyfikacji, projektem budowlanym, wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedz± techniczn±, sztuk± budowlan± oraz obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi i wymogami SIWZ i umowy; b) wykonania robót z materia³ów w³asnych, które powinny odpowiadaæ jako¶ciowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. " Prawo Budowlane" (Dz.U. z 2017 , poz. 1332 z pó¼n. zm.); c) Zamawiaj±cy wymaga wbudowania materia³ów najwy¿szej klasy, dobrej jako¶ci, pierwszego gatunku. Gdziekolwiek w dokumentacji przywo³ane s± parametry materia³ów gorszych, zosta³y one wskazane wy³±cznie do celów porównawczych i pomocniczych; d) w przypadku wystêpowania rozbie¿no¶ci lub nie¶cis³o¶ci w elementach dokumentacji przetargowej, do wyceny i pó¼niejszej realizacji nale¿y przyj±æ materia³ (element) o najwy¿szych parametrach technicznych, u¿ytkowych i jako¶ciowych z poszczególnych elementów dokumentacji; e) usuniêcia wszystkich ewentualnych kolizji wystêpuj±cych w trakcie realizacji robót i pokrycia kosztów z tym zwi±zanych; f) wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególno¶ci kolizje Wykonawca bêdzie wykonywa³ za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt; g) poniesienia wszelkich kosztów eksploatacyjnych i bie¿±cych zwi±zanych z u¿yciem wody i ¶cieków, energii elektrycznej przejêtego obiektu od momentu przekazania placu budowy do momentu odbioru koñcowego; h) ponoszenia odpowiedzialno¶ci za dzia³ania podwykonawców jak za dzia³ania w³asne; i) ponoszenia odpowiedzialno¶ci za szkody powsta³e w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia; j) stosowanie technologii i sprzêtu nie powoduj±cych przekroczeñ dopuszczalnych norm zapylenia i natê¿enia ha³asu; k) przedstawienia szczegó³owych informacji dotycz±cych zamawiania lub wydobywania materia³ów oraz przedk³adania do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru przed wbudowaniem; l) po wykonaniu przedmiotu zamówienia teren winien byæ uporz±dkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego; m) wyp³aty odszkodowañ za zniszczenia powsta³e podczas realizacji robót. Jako¶æ materia³ów i robót a) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan±, zakresem okre¶lonym w SIWZ opisuj±cym przedmiot zamówienia, z materia³ów w³asnych o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ proponowane w SIWZ, najwy¿szej klasy, dobrej jako¶ci. Zastosowane materia³y powinny posiadaæ wymagane przepisami prawa dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz w krajach Unii Europejskiej i innych krajach na mocy umów stowarzyszeniowych zawartych z Uni± Europejsk±. Roboty, surowce i u¿yte materia³y bêd± zgodne ze SIWZ, rysunkami technicznymi i innymi wymogami zawartymi w Umowie, oraz bêd± przechowywane do dyspozycji Strony Zamawiaj±cej lub Inspektora Nadzoru przez okres realizacji w celu identyfikacji. b) Wszystkie wbudowywane materia³y stanowi±ce przedmiot zamówienia winny byæ fabrycznie nowe, pochodziæ z bie¿±cej produkcji i posiadaæ parametry techniczne wymagane przez Zamawiaj±cego. Wszystkie elementy i materia³y winny byæ najwy¿szej klasy, dobrej jako¶ci. Zamawiaj±cy nie dopuszcza wbudowania elementów i u¿ycia materia³ów niespe³niaj±cych w/w za³o¿enia. Wskazane w STWIORB parametry dla klas i gatunków gorszych/ni¿szych ni¿ I s± podane wy³±cznie w celach weryfikacji, kontroli i kwalifikacji wyrobu budowlanego. 4.2. Szczegó³owo przedmiot zamówienia, rozwi±zania projektowe, zalecenia dotycz±ce zastosowanych materia³ów i technologii wykonania robót oraz zakres robót okre¶la: a) Projekt budowlany stanowi±cy za³±czniki nr 1 do SIWZ: b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowi±ce za³±czniki nr 2 do SIWZ (bran¿a budowlana, elektryczna i sanitarna); c) przedmiary robót stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SIWZ (bran¿a budowlana, elektryczna i sanitarna). Uwaga: Przedmiary robót za³±czone do SIWZ maj± charakter pomocniczy. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia ilo¶ci robót z dokumentacj± projektow±. Z uwagi na to, ¿e umowa na roboty bêdzie umow± rycza³tow± w przypadku wyst±pienia w trakcie prowadzenia robót wiêkszej ilo¶ci robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie bêdzie mog³o byæ uznane za roboty dodatkowe z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikaj±cych z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygowaæ w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilo¶ci robót do wielko¶ci wed³ug w³asnych obliczeñ na podstawie projektu oraz SST. Do sporz±dzenia rzetelnej wyceny zamówienia Zamawiaj±cy zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z: - dokumentacj± projektow± (za³±czniki nr 1 do SIWZ); - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (za³±czniki nr 2 do SIWZ); - specyfikacj± istotnych warunków zamówienia; - z³o¿on± ofert±; -warunkami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych przepisów technicznych i Prawa budowlanego, -wymaganiami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych Polskich Norm, przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane, - zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej ustalonymi zwyczajami oraz wytycznymi i zaleceniami Zamawiaj±cego, przy pomocy osób posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i przepisów przeciwpo¿arowych oraz wyposa¿onych w odpowiedni sprzêt i odzie¿, - z materia³ów, których jako¶æ winna odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. Nr 1332 z pó¼n. zm.).
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45400000-1 |
45453000-7 |
45310000-3 |
45311100-1 |
45311200-2 |
45312000-7 |
45316000-5 |
45317000-2 |
45300000-0 |
45330000-9 |
45331000-6 |
45500000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-20
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-12-20 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci, tj. o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, tj. którzy wyka¿±, i¿ dysponuj±:
a) osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w wy¿ej okre¶lonym zakresie,
b) osob± która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót bran¿y instalacyjnej posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w wy¿ej okre¶lonym zakresie,
c) osob± która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w wy¿ej okre¶lonym zakresie.
Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego (zgodnie ze wzorem zawartym w za³±czniku nr 6 do SIWZ).
Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelem pañstwa cz³onkowskiego UE, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej SIWZ: a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem Nr 9 do SIWZ - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.2.3.);
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 7 niniejszej SIWZ:
a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 8 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100 gr.)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy Ziemi Piotrkowskiej O/Wielgom³yny F/Mas³owice
nr rachunku: 67 8973 0003 0030 0030 1918 0004 z adnotacj± "Wadium - Przebudowa budynku OSP w Kalinkach" lub co najmniej numer postêpowania: "wadium - Znak sprawy: UG.271.19.2019".
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Kopiê dowodu wp³aty nale¿y za³±czyæ do oferty.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia .......- do dnia .........",
d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia) Zaleca siê zamie¶ciæ dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiaj±cego nie naruszy³ integralno¶ci oferty i do³±czonych o¶wiadczeñ wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzieleni wadium od reszty dokumentów).
6. Wadium wnoszone w formie okre¶lonej w pkt. 12.2 powy¿ej nie mo¿e zawieraæ informacji, i¿ "gwarancja wygasa w momencie zwrotu orygina³u dokumentu".
7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
8. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, je¶li pieni±dze znajduj± siê na koncie Zamawiaj±cego w terminie (do dnia i godziny) up³ywu sk³adania ofert.
9. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowan± form± wadium zostanie przez Zamawiaj±cego wykluczony, a oferta uznana za odrzucon±.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy - nie uwzglêdniaj±c zasad okre¶lonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7 b ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
11. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, a który wniós³ wadium w pieni±dzu, mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12. W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniê¿nego, wszelkie spory wynikaj±ce z wniesionego wadium rozpatrywa³ bêdzie wg prawa polskiego s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.
13. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.
14. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem przypadku okre¶lonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
15. Zamawiaj±cy zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
17. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
18. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp , pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
19. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
20. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej, 2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 3) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, z zastrze¿eniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 4. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku po³o¿onego w Olsztynie przy ul. Ko³obrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposa¿enie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie S³omniki.
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku gara¿owego wraz ze zmian± konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodoci±gowej wraz z monta¿em zestawów hydroforowych
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.