Og³oszenie z dnia 2017-11-14
Og³oszenie nr 615511-N-2017 z dnia 2017-11-14 r.
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Wywóz i unieszkodliwianie sta³ych odpadów komunalnych w Izbie Admiistracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach podleg³ych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
102123400000, ul.
ul. Damrota
25
,
40-022
Katowice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 2076000, e-mail
is@sl.mofnet.gov.pl, faks
32 2076010.
Adres strony internetowej (URL): www.slaskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.slaskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.slaskie.kas.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ z³o¿ona w formie pisemnej.
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, budynek A, Kancelaria pok. 11
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wywóz i unieszkodliwianie sta³ych odpadów komunalnych w Izbie Admiistracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach podleg³ych
Numer referencyjny:
2401-ILZ1.260.48.2017, ZKP-44/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 13 czê¶ci: Czê¶æ 1: - Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice - Pierwszy Urz±d Skarbowy w Katowicach, ul. ¯wirki i Wigury 17, 40-063 Katowice - Drugi Urz±d Skarbowy w Katowicach i Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice - ¦l±ski Urz±d Celno-Skarbowy w Katowicach, ul. S³oneczna 34, 40-136 Katowice Czê¶æ 2: Urz±d Skarbowy w Bytomiu, ul. Wroc³awska 92, 41-902 Bytom Czê¶æ 3: Urz±d Skarbowy w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Bia³k± 1A, 43-502 Czechowice-Dziedzice Czê¶æ 4: - Pierwszy Urz±d Skarbowy w Gliwicach, ul. Góry Che³mskiej 15, 44-100 Gliwice - Drugi Urz±d Skarbowy w Gliwicach, ul. M³odego Hutnika 2, 44-100 Gliwice Czê¶æ 5: Urz±d Skarbowy w K³obucku, Rynek im. Jana Paw³a II nr 13, 42-100 K³obuck Czê¶æ 6: Urz±d Skarbowy w Lubliñcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec Czê¶æ 7: Urz±d Skarbowy w Mys³owicach, ul. Mickiewicza 4, 41-400 Mys³owice Czê¶æ 8: Urz±d Skarbowy w Myszkowie, ul. Pu³askiego 68, 42-300 Myszków Czê¶æ 9: Urz±d Skarbowy w Piekarach ¦l±skich, ul. Bytomska 92, 41-940 Piekary ¦l±skie Czê¶æ 10: Urz±d Skarbowy w Pszczynie, ul. 3-go Maja 4, 43-200 Pszczyna Czê¶æ 11: Urz±d Skarbowy w Tarnowskich Górach, ul. Opolska 23, 42-600 Tarnowskie Góry Czê¶æ 12: Urz±d Skarbowy w Zawierciu, ul. Le¶na 8, 42-400 Zawiercie Czê¶æ 13: Urz±d Skarbowy w ¯orach, ul. Wodzis³awska 1, 44-240 ¯ory. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych czê¶ci postêpowania okre¶laj±: a) Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (dla czê¶ci od 1 do 13), b) Za³±cznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 90.51.10.00 - Us³ugi wywozu odpadów
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 179759,72
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-01-02 lub zakoñczenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy - w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym niniejszym postêpowaniem - wyka¿± siê posiadaniem uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie odbioru, wywozu oraz unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych.
Wykonawca w celu potwierdzenia tego warunku sk³ada o¶wiadczenie na formularzu bêd±cym za³±cznikiem nr 5 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
Wykonawca uprawniony do prowadzenia ww. dzia³alno¶ci gospodarczej musi posiadaæ wa¿ne nie krócej ni¿ do koñca trwania umowy zezwolenie, udzielone przez burmistrza lub prezydenta miasta w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce ¶wiadczenia us³ug. Wykonawca zobowi±zuje siê w ci±gu 7 dni przed terminem wyga¶niêcia zezwolenia dostarczyæ zezwolenie na kolejny okres do czasu obowi±zywania niniejszej umowy. Wykonawca w celu potwierdzenia tego warunku sk³ada o¶wiadczenie na formularzu bêd±cym za³±cznikiem nr 5 do SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy za¿±da odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub wskazania w pkt. XIII formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SIWZ adresu strony internetowej umo¿liwiaj±cej Zamawiaj±cemu pozyskanie tych informacji (dostêp do bazy danych musi byæ ogólnodostêpny i bezp³atny - art. 26 ust. 6 ustawy Pzp). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 2.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.2. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2.3. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy zwraca siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawieraæ ni¿ej wymienione dokumenty wype³nione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczêci± imienn±) z³o¿one w formie orygina³u: - Formularz oferty (Za³±cznik nr 2 do SIWZ), - Formularz cenowy (Za³±cznik nr 3 do SIWZ), - O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 5 do SIWZ) - O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 6 do SIWZ) Ww. dokumenty wymienione s± dostêpne w wersji edytowalnej na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w tre¶ci umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 9 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 10 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 11 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 12 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 13 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania sta³ych odpadów komunalnych w roku 2018 dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90511000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-02
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH - MIÊSA
- Dostawa podzespo³ów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzêdu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta pad³ych dzikich zwierz±t i porzuconej ¿ywno¶ci, wywóz rannych dzikich zwierz±t do Pogotowia Le¶nego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierz±t bytuj±cych w mie¶cie w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi polegaj±ce na odbieraniu i zagospodarowaniu sta³ych odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Boleszkowice
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci niezamieszka³ych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych w Gminie Bledzew, odpadów zebranych w PSZOK oraz odpadów z wybranych nieruchomo¶ci letniskowych w 2026 r.
- Us³uga odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Rzeszowskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji
wiêcej: Us³ugi wywozu odpadów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





