eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Świadczenie usług wywozu odpadów niebezpiecznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90, oraz z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Piotrków Trybunalski: Świadczenie usług wywozu odpadów niebezpiecznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90, oraz z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach.
Numer ogłoszenia: 61432 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, fax 0-44 7323315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu odpadów niebezpiecznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90, oraz z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Świadczenie usługi wywozu: Odpadów niebezpiecznych odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz Oddziału Zewnętrznego aresztu w Goleszach, w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) w ilości 10 kg, Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci świetlówek w ilości 140 szt. Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci lamp wyładowczych w ilości 10 szt. Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci lamp kompaktowych w ilości 10 szt. Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci kineskopów w ilości 15 szt. Zaolejone czyściwo warsztatowe (kod 15.02.02.) w ilości 20 kg, Zużyte urządzenia zawierające freony stanowiące części AGD (kod 16.02.11) w ilości 30 kg, Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod 13.02.08.) w ilości 100 kg. Część II Świadczenie usługi wywozu: Odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny ( z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 60 kg, Leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09) w ilości 5 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust. 1.2 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.. Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 r. oraz spełniający dodatkowe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert !!! wymagane zezwolenia na odbieranie odpadów zgodnie z kodami podanymi w załączniku nr 1 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, załącznik nr 4 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków ustawowych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców, załączając dokument w niebudzący wątpliwości sposób określający pełnomocników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/15737

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Tryb..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Tryb. , pokój: sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu: Odpadów niebezpiecznych odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz Oddziału Zewnętrznego aresztu w Goleszach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu: Odpadów niebezpiecznych odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz Oddziału Zewnętrznego aresztu w Goleszach, w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) w ilości 10 kg, Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci świetlówek w ilości 140 szt. Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci lamp wyładowczych w ilości 10 szt. Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci lamp kompaktowych w ilości 10 szt. Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci kineskopów w ilości 15 szt. Zaolejone czyściwo warsztatowe (kod 15.02.02.) w ilości 20 kg, Zużyte urządzenia zawierające freony stanowiące części AGD (kod 16.02.11) w ilości 30 kg, Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod 13.02.08.) w ilości 100 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu: Odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu: Odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny ( z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 60 kg, Leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09) w ilości 5 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.