Ogłoszenie z dnia 2025-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych – cukru, przetworów owocowych, produktów strączkowych, produktów sypkich, przypraw, koncentratów spożywczych, przetworów, dodatków do potraw oraz wody mineralnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wronia 76/90
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych – cukru, przetworów owocowych, produktów strączkowych, produktów sypkich, przypraw, koncentratów spożywczych, przetworów, dodatków do potraw oraz wody mineralnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0f6c19-2f7b-40fb-953a-f815f4c62a15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111497/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Cukier, dżemy, marmolada, produkty mączne i strąkowe, przyprawy, koncentraty spożywcze.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc0f6c19-2f7b-40fb-953a-f815f4c62a153.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/I-Ł.2232.16.2025.AF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - dostawy cukru.
CPV – 15831200-4 (cukier)
Cukier biały rafinowany w workach od 1 do 25 kg [kg] w ilości – 3000 kg
(worki od 1 kg do 25 kg) wg normy PN-72/A-74850
4.2.6.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dostawy przetworów owocowych.
CPV – 15332296-5(dżem niskosłodzony)
CPV – 15332230-5 (marmolada)
Dżem truskawkowy niskosłodzony w ilości – 2000 kg
(opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-A-75100
Marmolada wieloowocowa (opakowanie wiadro do 15kg [kg] w ilości – 2000 kg
(opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-A-75/75103
4.2.6.) Główny kod CPV: 15332296-5 - Dżem truskawkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15332230-5 - Marmolady
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – dostawy produktów strączkowych (groch łuskany połówki, fasola, granulat sojowy, kostka sojowa, kotlet sojowy).
CPV – 03212200-2 (strączkowe)
CPV – 15610000-7 (przetworzone produkty sojowe)
Groch połówki łuskany (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 2800 kg
Fasola średnia (opakowanie 10-25kg) [kg] w ilości - 2500 kg
Kostka sojowa [kg] w ilości - 250 kg
Granulat sojowy [kg] w ilości - 100 kg
Kotlety sojowe [kg] w ilości - 100 kg
Wymagania jakościowe artykułów zamówienia powinny odpowiadać Polskim Normom jakościowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – dostawy produktów sypkich (mąki pszennej, mąki ziemniaczanej, kaszy manny, kaszy jęczmiennej perłowej średniej, kaszy jęczmiennej pęczak średniej, kaszy jaglanej, płatków owsianych, makaronu, makaronu zacierka, ryżu).
CPV – 15612100--2 (mąka)
CPV – 15600000-4 (produkty z przemiału ziarna i skrobi)
CPV – 15613100-9 (płatki owsiane)
CPV – 15851100-9 (makaron niegotowany)
CPV – 15611000-4 (ryż)
Mąka pszenna, typ 500 (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 2200 kg
Mąka ziemniaczana (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 40 kg
Kasza manna (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 900 kg
Kasza jęczmienna perłowa średnia (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 5500 kg
Kasza jęczmienna pęczak średnia (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 1000 kg
Kasza jaglana (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 50 kg
Płatki owsiane (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 200 kg
Makaron - rodzaj: świderki, muszelki, nitki (opakowanie 1-25 kg) [kg] w ilości - 6000 kg
Makaron zacierka (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 500 kg
Ryż biały (opakowanie 10-25 kg) [kg] w ilości - 5500 kg
Wymagania jakościowe artykułów zamówienia powinny odpowiadać Polskim Normom jakościowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15612100-2 - Mąka pszenna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15613100-9 - Produkty przemiału owsa
15851100-9 - Makaron niegotowany
15611000-4 - Ryż łuskany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV 15800000-6 (Różne produkty spożywcze)
Nazwa artykułu
Ilość
Czosnek granulowany [kg]
10 kg
Herbata granulowana [kg]
600 kg
Mięta suszona [kg]
350 kg
Jarzynka przyprawa [kg]
250 kg
Kawa zbożowa [kg]
350 kg
Liść laurowy [kg]
10 kg
Majeranek [kg]
40 kg
Ocet [l]
100 l
Papryka ostra mielona [kg]
30 kg
Pieprz naturalny mielony [kg]
60 kg
Przyprawa do zup w płynie [l]
800 l
Sos biały [kg]
250 kg
Sos cygański [kg]
600 kg
Sos myśliwski [kg]
600 kg
Sól spożywcza [kg]
1400 kg
Ziele angielskie [kg]
30 kg
Barszcz biały [kg]
300 kg
Chrzan tarty [kg]
90 kg
Cynamon [kg]
20 kg
Przyprawa do gulaszu [kg]
50 kg
Bulion drobiowy [kg]
30 kg
Musztarda [kg]
200 kg
Szczaw konserwowy [kg]
400 kg
Woda mineralna gaz/n [l]
19000 l
Płatki ziemniaczane [kg]
30 kg
Koperek suszony [kg]
20 kg
Śliwka suszona (wędzona)
10 kg
Budyń śmietankowy [kg]
100 kg
Nać pietruszki suszona [kg]
20 kg
Wafle ryżowe [kg]
200 kg
Majonez [kg]
350 kg
Ketchup[kg]
100 kg
Leczo pieczarkowe [kg]
2000 kg
Zupa brokułowa [kg]
100 kg
Zupa żurek [kg]
50 kg
Zupa szparagowa [kg]
100 kg
Zupa barszcz czerwony [kg]
50 kg
Zupa grzybowa [kg]
100 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.1. Warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia.
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-20
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa artykułów spożywczych - cukru, przetworów owocowych, produktów strączkowych, produktów sypkich, przypraw, koncentratów spożywczych, przetworów, dodatków do potraw oraz wody mineralnej
- Usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2026 rok
- Zarządzanie nieruchomościami gruntowymi zabudowanymi stanowiącymi zasób Miasta Zarządzanie nieruchomością zabudowaną budynkiem użytkowym przy ulicy Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Obsługa szaletów miejskich w Piotrkowie Trybunalskim i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych w 2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 im. Jana Brzechwy we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania.
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - I półrocze 2026 (cz. IX i XIII)
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
- Dostawa artykułów spożywczych - cukru, przetworów owocowych, produktów strączkowych, produktów sypkich, przypraw, koncentratów spożywczych, przetworów, dodatków do potraw oraz wody mineralnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





