eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnna › 1) Odbudowa ul. Długiej w km 0+000-0+210 wraz z mostem w km 0+210 w Trzebini, 2) Odbudowa ul. Źródlanej w km 0+050-0+330 wraz z mostem w km 0+035 w Trzebini.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Świnna: 1) Odbudowa ul. Długiej w km 0+000-0+210 wraz z mostem w km 0+210 w Trzebini, 2) Odbudowa ul. Źródlanej w km 0+050-0+330 wraz z mostem w km 0+035 w Trzebini.
Numer ogłoszenia: 61403 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Świnnej , ul. Wspólna 13, 34-331 Świnna, woj. śląskie, tel. 033 863-80-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swinna.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Odbudowa ul. Długiej w km 0+000-0+210 wraz z mostem w km 0+210 w Trzebini, 2) Odbudowa ul. Źródlanej w km 0+050-0+330 wraz z mostem w km 0+035 w Trzebini..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniach: 1) Odbudowa ul. Długiej w km 0+000-0+210 wraz z mostem w km 0+210 w Trzebini, 2) Odbudowa ul. Źródlanej w km 0+050-0+330 wraz z mostem w km 0+035 w Trzebini. 1.1. Zakres przewidywanych prac obejmuje na zadaniu: 1) Odbudowa ul. Długiej w km 0+000-0+210 wraz z mostem w km 0+210 w Trzebini Część mostowa: W celu zabezpieczenia mostu i korpusu drogi gminnej w km drogi gminnej 0+210 o nr ewid. 341 w miejscowości Trzebinia, a także zastabilizowania lewego i prawego brzegu potoku Trzebinka w bezpośrednim rejonie infrastruktury drogowej projektuje się do wykonania: a. Remont elementów nośnych mostu, poprzez wykonanie płyty żelbetowej zakotwionej do istniejącego ustroju mostowego. Płyta żelbetowa wykonana jest z prętów o śr. O 12 mm i betonu C25/30-W8. Kotwy o śr. O 16 mm należy osadzić w uprzednio wykonanym otworze O 16 mm na żywicy epoksydowej. b. Remont przyczółków mostowych. Wykonanie przyczółków żelbetowych o śr.. O 12 mm i betonu C25/30-W8 zakotwionych do istniejących przyczółków. c. Remont skrzydeł betonowych, beton C25/30-W8. d. Na moście projektuje się bariery stalowe obustronne z rur. e. Powyżej mostu na potoku Trzebinka projektuje się wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi koszami siatkowo - kamiennymi na długości 5 m, brzeg lewy i koszami siatkowo - kamiennymi na długości 16 km, brzeg prawy. f. Poniżej mostu na potoku Trzebinka projektuje się wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi koszami siatkowo - kamiennymi na długości 10 m, brzeg lewy. Cześć drogowa: W celu odbudowy drogi gminnej ul. Długiej projektowane roboty obejmują: a) Roboty pomiarowe - 0,210 km b) plantowanie podłoża na gł. do 10 cm - 50,00 m2 c) wykop pod korytka ściekowe na gł. 40 cm - 11,00 m3 d) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego - 50,00 m2 e) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową - 577,80 m2 f) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej - 627,80 m2 g) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej - 627,80 m2 h) obustronne pobocza z mieszanki kruszyw - 126,00 m2 i) ściek z elementów betonowych 50x50x15 cm - 50,00 m 2) Odbudowa ul. Źródlanej w km 0+050-0+330 wraz z mostem w km 0+035 w Trzebini. Cześć mostowa: W celu zabezpieczenia mostu i korpusu drogi gminnej w km drogi 0+035 o nr ewid. 4121 w miejscowości Trzebinia, a także zastabilizowania dna potoku Trzebinka w bezpośrednim rejonie infrastruktury drogowej projektuje się do wykonania: 1. Remont elementów nośnych mostu, poprzez wykonanie płyty żelbetowej zakotwionej do istniejącego ustroju mostowego. Płyta żelbetowa wykonana jest z prętów o śr. O 12 mm i betonu C25/30-W8. Kotwy o śr. O 16 mm należy osadzić w uprzednio wykonanym otworze O 16 mm na żywicy epoksydowej. 2. Remont przyczółków mostowych. Wykonanie przyczółków żelbetowych o śr. O 12 mm i betonu C25/30-W8 zakotwionych do istniejących przyczółków. 3. Remont skrzydeł betonowych, beton C25/30-W8. 4. Powyżej mostu na potoku Trzebinka projektuje się wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi koszami siatkowo - kamiennymi na długości 5 m, brzeg lewy i prawy, wykonanie zabepieczenia dna potoku narzutem kamiennym luzem O > 80 cm na dł. 17 m i szer. 4,0m, gł. 1,0m i wypełnienie wolnych przestrzeni betonem (15%) C12/15(B15). 5. Poniżej mostu na potoku Trzebinka projektuje się wykonanie zabezpieczenia dna potoku narzutem kamiennym luzem O > 80 cm na dł. 4 m i szer. 4,0m, gł. 1,0m. 6.Uzupełninie ubytków betonowych w istniejącym gurcie , beton C25/30-W8. Cześć drogowa: W celu odbudowy drogi gminnej ul. Źródlanej projektowane roboty obejmują: a) roboty pomiarowe - 0,280 km b) roboty rozbiórkowe: - korytek ściekowych trapezowych - 188 mb, - przepustu rurowego O 300 - 5 mb, - przepustu płytowego - 6,00 mb c) ława betonowa pod korytka ściekowe i opornik 11,35 m3 d) ściek z elementów trapezowych - 188 mb e) ściek z elementów betonowych - 71 mb f) przepust pod zjazdem z rur O 400 - 5,00 m g) ścianki czołowe dla przepustu O 400 - 2 szt h) przepust pod zjazdem z rur O 500 - 6,00 m i) ścianki czołowe dla przepustu O 500 - 1 szt j) regulacja wysokościowa studni teleskopowych i zaworów wodociągowych - 18 szt k) dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego - 213,00 m2 l) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego - 213,00 m2 ł) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową - 564,30 m2 m) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej - 756,00 m2 n) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej - 756,00 m2 o) pobocza szerokości 0,30 m z mieszanki kruszyw - strona lewa 209,00 mb - strona prawa 71,00 mb Odbudowa drogi realizowana jest w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. ( Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia rozumie się, budowę, remont lub przebudowę jednej drogi o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto) oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 1), 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Kosztorys ofertowy, sporządzony na bazie przedmiarów robót, uproszczonych dokumentacji technicznych, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres rękojmi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - dopuszcza się zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałe opady deszczu, wichury przez okres dłuższy niż 5 dni ) mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np. właściciel działki stwierdzi, że została narusza własność jego działki, a więc konieczne będzie wykonanie pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Ponieważ wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji, Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swinna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Świnnej ul. Wspólna 13 34 - 331 Świnna - pok. Nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Świnnej ul. Wspólna 13 34 - 331 Świnna - pok. Nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.