Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mrocza: REMONT ORAZ MODERNIZACJA WRAZ Z ROZBUDOWĄ WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W WITOSŁAWIU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, do kontaktów: Krzysztof Wiese, Leszek Wrzesiński, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, fax 052 3856241, e-mail: urzad@mrocza.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mrocza.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.mrocza.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ORAZ MODERNIZACJA WRAZ Z ROZBUDOWĄ WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W WITOSŁAWIU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wiejski Dom Kultury w Witosławiu - gmina Mrocza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oraz modernizacji wraz z rozbudową Wiejskiego Domu Kultury w Witosławiu. W skład prac budowlanych objętych zamówieniem wchodzą: 1.Roboty ogólnobudowlane 2.Instalacja centralnego ogrzewania 3.Instalacja wod.-kan. 4.Wentylacja 5.Instalacja elektryczna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 tejże ustawy. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia stanowiącego załącznik do Formularza ofertowego oraz spełnienie następujących warunków : -posiadać uprawnienia od wykonania określonej działalności lub czynność i jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -posiadanie niezbędnego sprzętu i kadry koniecznej do rzetelnego i terminowego wykonania robót (należy załączyć do oferty wykaz kadry i sprzętu przewidzianych do realizacji zadania), -przedłożyć wymagane dokumenty zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: 1.Roboty ogólnobudowlane 2.Instalacja centralnego ogrzewania 3.Instalacja wod.-kan. 4.Wentylacja 5.Instalacja elektryczna 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. Zm.) Wadium w wysokości 10.000 PLN (dziesięć tysięcy złotych) należy wnieść do Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza pok. 301 do dnia 29.12.2006 r. do godz. 1100 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty), a jeżeli będzie miało ono formę gotówki wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego (wadium wniesione w formie gotówkowej powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego do dnia 28.12.2006 r. do godz. 1400) - Bank Spółdzielczy w Mroczy O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% oferowanej kwoty brutto za wykonanie zadania (na w/w. rachunek bankowy) do dnia podpisania umowy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 tejże ustawy. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia stanowiącego załącznik do Formularza ofertowego oraz spełnienie następujących warunków : -posiadać uprawnienia od wykonania określonej działalności lub czynność i jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -posiadanie niezbędnego sprzętu i kadry koniecznej do rzetelnego i terminowego wykonania robót (należy załączyć do oferty wykaz kadry i sprzętu przewidzianych do realizacji zadania), -przedłożyć wymagane dokumenty zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów: a) cena za realizację całego zamówienia (z VAT) -100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty: a)formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b)pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), c)pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3), d)pisemne oświadczenie wykonawcy o dokonaniu wizytacji terenowej i zapoznaniu się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia (wzór oświadczenia w załączniku nr 4), e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju o niekaralności wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (uprawnienia budowlane, elektryczne, sanitarne oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) i)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; j)sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2003 r., 2004 r., 2005 r. ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; k)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, l)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, m)informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, n)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o)pisemne oświadczenie wykonawcy o akceptacji projektu umowy (wzór oświadczenia w załączniku nr 5), p)harmonogram rzeczowo-finansowy w rozbiciu na miesięczne okresy rozliczeniowe (załącznik nr 6). q)kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.12.2006, godzina 12:30, Oferty należy składać w dni robocze w Urzędzie Miasta i Gminy Mrocza (sekretariat Burmistrza - pok. 204) w godzinach od 7:00 do 15:00, nie później niż do dnia 29 grudnia 2006 roku, do godziny 12:00.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt w ramach Działania 2.3 \Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.11.2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





