Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-09-06
Og³oszenie nr 613378-N-2018 z dnia 2018-09-06 r.
Starostwo Powiatowe: Wymiana wewnêtrznego d¼wigu osobowego w budynku szpitala przy ul. Moniuszki 13 w Braniewie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
17081810200000, ul.
Pl. Pi³sudskiego
2
,
14500
Braniewo, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
556 440 204, e-mail
inwestycje@powiat-braniewo.pl, faks
556 440 205.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat-braniewo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
http://bip.powiat-braniewo.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.powiat-braniewo.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. W przypadku sk³adania ofert w jêzyku obcym nale¿y do³±czyæ t³umaczenie w jêzyku polskim. Oferta powinna byæ z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób: 1) Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie (opakowaniu) opieczêtowanej w taki sposób, aby nie budzi³a w±tpliwo¶ci co do mo¿liwo¶ci wcze¶niejszego otwarcia lub ujawnienia tre¶ci oferty przez osoby nieupowa¿nione. 2) Na kopercie nale¿y umie¶ciæ nazwê i adres Zamawiaj±cego tzn.: Powiat Braniewski Plac Józefa Pi³sudskiego 2, 14-500 Braniewo OFERTA NA : Wymianê wewnêtrznego d¼wigu osobowego w budynku szpitala przy ul. Moniuszki 13 w Braniewie. Nie otwieraæ przed 24. 09.2018, godz. 12.15 3) Ponadto kopertê nale¿y oznaczyæ nazw± i adresem Wykonawcy. 14. Oferta powinna byæ z³o¿ona w sposób uniemo¿liwiaj±cy jej przypadkowe otwarcie. Je¿eli oferta zostanie z³o¿ona w inny sposób ni¿ wy¿ej opisany, Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe otwarcie oferty.
Adres:
Powiat Braniewski, Plac Józefa Pi³sudskiego 2, 14-500 Braniewo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana wewnêtrznego d¼wigu osobowego w budynku szpitala przy ul. Moniuszki 13 w Braniewie
Numer referencyjny:
Or.272.4.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z realizacj± zadania pn. "Wymiana wewnêtrznego d¼wigu osobowego w budynku szpitala przy ul. Moniuszki 13 w Braniewie " z dostosowaniem do aktualnych wymogów, przepisów i norm. Zakres przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa (za³±cznik nr 9 do SIWZ). Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada zatwierdzone zg³oszenie na budowê na w/w inwestycjê. Przy realizacji zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do u¿ywania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z pó¼n. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z pó¼n. zm.) oraz innych przepisów, o ile maj± zastosowanie. W przypadku u¿ycia w za³±cznikach do niniejszej SIWZ nazw materia³ów, producentów czy znaków towarowych nale¿y je traktowaæ jako przyk³adowe, maj±ce na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz okre¶laj±ce standard techniczny i jako¶ciowy. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod wzglêdem parametrów technicznych u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ i jej za³±cznikach. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej za³±cznikach, w których Zamawiaj±cy odwo³uje siê do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ (udowodniæ) w ofercie, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W przypadku zastosowania materia³ów równowa¿nych Zmawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± zestawienia materia³ów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie w³asne zawieraj±ce co najmniej: katalog producenta, nazwê producenta, opis materia³ów i ilo¶æ - niez³o¿enie takiego zestawienia oznacza, ¿e Wykonawca zastosuje materia³y i rozwi±zania przyjête w dokumentacji technicznej). Wskazane w dokumentacji projektowej nazwy materia³ów/producentów poprzedzone wyrazem "np." maj± jedynie charakter przyk³adowy. Zaoferowanie produktu innego w takim przypadku, nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± zestawienia materia³ów zamiennych. Zaleca siê dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie bêd±cym przedmiotem niniejszego zamówienia i jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mog± byæ niezbêdne w przygotowaniu oferty.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45313100-5 |
45310000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-12-17 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
-co najmniej 1 osob± na stanowisku Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
-co najmniej 1 osob± na stanowisko Kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Dopuszcza siê aby jedna osoba pe³ni³a obie z wy¿ej wymienionych funkcji.
2. Wykaz robót budowlanych
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± budowie lub przebudowie lub remoncie budynku obejmuj±c± swoim zakresem monta¿ lub wymianê lub remont d¼wigu/ów osobowego/ych lub towarowego/ych w budynku minimum 5 kondygnacyjnym o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ - 250 000,00 z³otych brutto dla ww. zakresu. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej "za zgodno¶æ z orygina³em" w sposób opisany w SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³,
2.wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ,
3. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz oferty -za³±cznik nr 1 do SIWZ 2.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -za³±cznik nr 4 do SIWZ. 3.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zmawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- za³±cznik nr 7 do SIWZ. 4.Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty - w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez inn± osobê lub osoby ni¿ wynikaj±ce z dokumentów rejestrowych,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 4.000 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³).
2.Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy w Braniewsko-Pas³êckim Banku Spó³dzielczym nr rachunku 58 8313 0009 0030 0009 2000 0340 (w tytule przelewu nale¿y wpisaæ sygnaturê przetargu Or.272.4.2018).
2) porêczeniach bankowych;
3) porêczeniach pieniê¿nych spó³dzielczych kas oszczêdno¶ciowo-kredytowych;
4) gwarancjach bankowych;
5) gwarancjach ubezpieczeniowych;
6) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
3.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji
3) termin wa¿no¶ci gwarancji - okres zwi±zania ofert± tj 30 dni, licz±c od dnia sk³adania ofert
4) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci umieszczenia w tre¶ci gwarancji klauzuli dotycz±cej po¶rednictwa podmiotów trzecich.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia). Orygina³ dokumentu nale¿y do³±czyæ do oferty w oddzielnej kopercie, za¶ kopiê dokumentu wadialnego nale¿y w³o¿yæ do oferty.
4.Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zwartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: 1) przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót, w przypadku konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych w ramach art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp i zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o czas potrzebny na opracowanie lub zmianê dokumentacji projektowej, jej uzgodnienie oraz o czas potrzebny na wykonanie robót, 2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci wykonania robót o których mowa w pkt 1, 3) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczno¶ci wstrzymania robót przez organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê, o okres tego wstrzymania, 4) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 5) w przypadku wyst±pienia niezale¿nie od Wykonawcy warunków uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia - w takim przypadku termin wykonania zostanie przed³u¿ony o czas powsta³ej przerwy w pracach, 6) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku og³oszenia stanu klêski ¿ywio³owej przez w³a¶ciwy organ, na terenie objêtym realizacj± robót, powoduj±c± wstrzymanie robót, o czas tego wstrzymania, 7) powierzenia realizacji czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej czê¶ci do powierzenia Podwykonawcom, 8) powierzenia realizacji czê¶ci zakresu innym Podwykonawcom ni¿ przedstawieni w ofercie, 9) rezygnacji z Podwykonawstwa, 10) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê Kierownika budowy, 11) zmiany osoby pe³ni±cej funkcje Kierownika robót, 12) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê Inspektora nadzoru inwestorskiego, 13) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT o kwotê wnikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT. Wszystkie postanowienia wymienione w pkt 2 ppkt 1-13 stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany. Podstaw± do zawarcia aneksu s± dokumenty (decyzje, protoko³y, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Dostawa rêkawic diagnostycznych, chirurgicznych, innych oraz opatrunków (ponowienie), leków (ponowienie) i p³ynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania"
- "Przebudowa wewnêtrznej infrastruktury technicznej Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Braniewie"
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU BRANIEWSKIEGO
- "Aktywny Plac Zabaw dla ¿³obka przy ulicy Sucharskiego w Braniewie"
- "Dostawa materia³ów opatrunkowych, pieluchomajtek, materia³ów szewnych, opatrunków, materia³ów j. u. (uzupe³nienie) w podziale na zadania"
- Zakup urz±dzeñ i sprzêtu na cele ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
wiêcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposa¿enie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnêtrza sali konferencyjnej w Urzêdzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa czê¶ci budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepe³nosprawno¶ciami i do obowi±zuj±cych przepisów ppo¿., ul. Che³moñskiego 43 we Wroc³awiu.
- Remont posadzki gara¿u bojowego Jednostki Ratowniczo - Ga¶niczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont dachu budynku internatu
- Remont toalet parteru i pomieszczeñ I piêtra skrzyd³a pó³nocnego oraz klatek schodowych od wej¶cia D i G znajduj±cych siê w budynku po³o¿onym przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 15 w Warszawie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.