eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Zakup 1 szt. ³odzi motorowej hybrydowej kategorii R-2 w policyjnej wersji oznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp."

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-10-23



Og³oszenie nr 613118-N-2019 z dnia 2019-10-23 r.

Komenda Wojewódzka Policji: "Zakup 1 szt. ³odzi motorowej hybrydowej kategorii R-2 w policyjnej wersji oznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa  10 , 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 95 738 14 91, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks 95 738 14 95.
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.lubuska.policja.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.lubuska.policja.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty i o¶wiadczenia, o których jest mowa w art. 25a sk³ada siê, pod rygorem niewazno¶ci, w formie pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Zakup 1 szt. ³odzi motorowej hybrydowej kategorii R-2 w policyjnej wersji oznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp."
Numer referencyjny: ZP-25/19
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup 1 szt. ³odzi motorowej hybrydowej kategorii R-2 w policyjnej wersji oznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp." 2. Ilekroæ w dalszych postanowieniach SIWZ mowa jest o ³odzi bez bli¿szego oznaczenia, nale¿y przez to rozumieæ £ÓD¬ okre¶lon± w ppkt 1. 3. Kod CPV: 34.52.13.00 - Policyjne ³odzie patrolowe - Policyjne ³odzie patrolowe 4. Szczegó³owy opis wymagañ taktyczno - technicznych (tzw. WTT), jakie musi spe³niaæ ³ód¼ bêd±ca przedmiotem zamówienia zawiera za³. nr 7 do SIWZ. 5. Przeznaczenie pojazdu: zgodnie z WTT, za³. nr 7 do SIWZ. 6. Oferowany przez Wykonawcê przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ wymogom technicznym okre¶lonym w WTT (za³. nr 7 do SIWZ). Zamawiaj±cy bêdzie rygorystycznie przestrzega³ zgodno¶ci jako¶ciowej z³o¿onej przez Wykonawcê oferty i w dalszej kolejno¶ci dostarczonego przedmiotu zamówienia z WTT. 7. £ód¼ musi byæ wykonana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowi±zuj±cymi w tym zakresie normami i standardami z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cych przepisów. 8. Wykonawca musi potwierdziæ spe³nienie wszystkich wymagañ technicznych dla ³odzi, w formie o¶wiadczenia. 9. Wykonawca, w okresie obowi±zywania umowy, zobowi±zany bêdzie na ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawiæ do wgl±du dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez ³ód¼ wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w WTT. 10. Rok produkcji pojazdu: ³ód¼ musi byæ fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materia³owych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowana w 2019 roku. 11. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych. Ilekroæ w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencj± Zamawiaj±cego by³o przedstawienie "typu" towaru spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego. W zwi±zku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcê rozwi±zania równowa¿nego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jako¶ciowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materia³y, elementy, systemy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego SIWZ i WTT stanowi±cym za³. nr 7 do SIWZ. (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.) 12. Miejsce dostawy: ostateczny odbiór ilo¶ciowo-jako¶ciowy bêdzie dokonany przez Zmawiaj±cego w miejscu wskazanym przez Wykonawcê (odbiór musi odbyæ siê na terenie Polski). 13. Szczegó³y dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia, p³atno¶ci, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy (za³. nr 6 do SIWZ) oraz WTT (za³. nr 7). 14. Wszystkie za³±czniki do SIWZ stanowi± jej integraln± czê¶æ.

II.5) G³ówny kod CPV: 34521300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-12-19

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Od dnia zawarcia umowy do maksymalnie dnia 19.12.2019 r. Za termin wykonania zamówienia Strony uwa¿aj± dzieñ dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy celem ostatecznego odbioru ilo¶ciowo-jako¶ciowego. 2.Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wi±¿±cym ostatecznym terminem wykonania zamówienia bêdzie termin zaoferowany przez wykonawcê w formularzu ofertowym oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1.Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca, poprzez informacje zawarte w z³o¿onych, wymaganych w tym celu o¶wiadczeniach lub dokumentach, wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert nale¿ycie wykona³ (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - wykonuje, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) - minimum jedn±, jednorazow± dostawê, w ramach jednego kontraktu tj.: dostawie ³odzi o warto¶ci brutto minimum: 180.000,00 PLN Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spó³ka cywilna) powy¿szy warunek mo¿e byæ spe³niony wspólnie przez cz³onków Konsorcjum/Spó³ki cywilnej. 2. Przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± w formie spó³ki cywilnej bêd± traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 3. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie odbywa³a siê w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wymienionych w pkt XIII SIWZ. Z tre¶ci dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu musi jednoznacznie wynikaæ, ze Wykonawca spe³nia wy¿ej postawione warunki. Ocena bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/ nie spe³nia - zgodnie z drukiem w³asnym Zamawiaj±cego - który bêdzie stanowi³ za³±cznik do protoko³u postêpowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnego z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju Ministrów z dnia 28 lipca 2016r. w sprawie protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2016r. poz. 1128). 4.W przypadkach, gdy dokumenty z³o¿one na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zawieraæ bêd± kwoty wyra¿one w innej walucie ni¿ z³oty, Zamawiaj±cy na potrzeby oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu przeliczy podane kwoty na z³oty (z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku) po ¶rednim kursie og³oszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, a je¿eli w tym dniu kursu nie og³oszono, to wed³ug tabeli kursów ¶rednich NBP ostatnio przed t± dat± og³oszonych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)


III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dokumenty wymagane zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Ni¿ej wymienione dokumenty, na wezwanie zamawiaj±cego bêd± musieli z³o¿yæ - wykonawca, podwykonawcy (je¶li dotyczy) oraz inny podmiot (je¶li dotyczy): 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (Konsorcjum/ Spó³ka cywilna), w/w dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wspólnie wystêpuj±cych Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. W przypadku z³o¿enia kopii dokumentu po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuj± odpowiednio Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego), w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 2) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.; UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (Konsorcjum/ Spó³ka cywilna), w/w dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wspólnie wystêpuj±cych Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. W przypadku z³o¿enia kopii dokumentu po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuj± odpowiednio Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego), w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dokumenty wymagane zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz dostaw (wzór - za³. nr 4 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Ze z³o¿onego dokumentu musi wynikaæ spe³nianie warunku opisanego w pkt XI ppkt 2 lit. a) SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spó³ka cywilna) warunek mo¿e byæ spe³niony wspólnie przez wszystkich cz³onków Konsorcjum/ wspólników Spó³ki cywilnej. Uwaga: - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spó³ka cywilna) warunek mo¿e byæ spe³niony wspólnie przez wszystkich cz³onków Konsorcjum/ wspólników Spó³ki cywilnej. W przypadku z³o¿enia kopii dokumentu po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuj± odpowiednio Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego), w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. - Ze z³o¿onego dokumentu musi wynikaæ spe³nianie warunku opisanego w pkt XI ppkt 2 lit. a) SIWZ. - Je¶li Wykonawca przy wykazywaniu spe³niania warunków powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich, zgodnie z tre¶ci± § 9 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w celu oceny czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z w/w wykazem równie¿ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dokumenty wymagane zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP w celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ: Zamawiaj±cy nie ¿±da dokumentów na potwierdzenie spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. OFERTA WYKONAWCY, w dniu jej sk³adania, musi zawieraæ: 1.1 ) prawid³owo wype³niony i podpisany przez Wykonawcê Formularz ofertowy (za³. nr 1 do SIWZ); 1.2) w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1.2.1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wzór za³. nr 3 do SIWZ) 1.2.2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wzór za³. nr 2 do SIWZ) Uwaga: a) W postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczêtych i niezakoñczonych przed dniem 01 stycznia 2020 r., o¶wiadczenia sk³ada siê po rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (Konsorcjum/ Spó³ka cywilna), o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) INNY PODMIOT: Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.2.1) oraz 1.2.2) d) PODWYKONAWCY: Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.2.1) oraz 1.2.2) 1.3) przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty musi byæ do³±czone stosowne upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo, okre¶laj±ce zakres czynno¶ci, do których jest umocowany; Uwaga: Dokument Wykonawca musi przed³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07). 1.4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - o¶wiadczenie o woli wspó³pracy Wykonawców wspólnie przystêpuj±cych do postêpowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. O¶wiadczenie musi zawieraæ nastêpuj±ce informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystêpuj± do postêpowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wraz z nazw± zadania - tytu³em postêpowania. Osoba upowa¿niona przez Lidera do reprezentowania musi posiadaæ stosowne upowa¿nienie (zgodne z pkt XIII ppkt 1.3) SIWZ); Uwaga: Dokument Wykonawca musi przed³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07). 1.5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Spó³ka cywilna) - upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania s.c. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Dokument Wykonawca musi przed³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07). 1.6) zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zobowi±zanie jest wymagane tylko je¶li dotyczy, celem umo¿liwienia prawid³owej weryfikacji z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w ppkt 1.2.1) oraz 1.2.2) 2. GRUPA KAPITA£OWA. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ (wymagane po z³o¿eniu oferty): w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór - za³. nr 5 do SIWZ) Wraz z o¶wiadczeniem, Wykonawca mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce (dowody), ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Uwaga: - Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, którzy nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798, 650, 1637 i 1669), z³o¿yli odrêbne oferty, oferty czê¶ciowe, chyba ¿e wyka¿±, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spó³ka cywilna), w/w dokument sk³ada ka¿dy z cz³onków Konsorcjum/ wspólników Spó³ki cywilnej. - Wykonawca nie bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia w/w o¶wiadczenia je¿eli zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta 3. UDZIA£ INNEGO PODMIOTU (ART. 22A USTAWY PZP.) a) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. d) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. f) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: - zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 1. g) Zamawiaj±cy bêdzie wzywa³ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, polegaj±cego na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt XIII ppkt 3 lit b (b.1-b.2) SIWZ. 4. UDZIA£ PODWYKONAWCY: a) Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (art. 36a ust. 1 ustawy Pzp.). b) Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez Wykonawcê nazw (firm) podwykonawców. c) Je¿eli powierzenie podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia na us³ugi nastêpuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego bêdzie musia³ przedstawiæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. d) Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca obowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy. e) Zasady opisane w lit c) i d) powy¿ej stosuje siê wobec dalszych podwykonawców. f) Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. g) Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp., w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. h) Zamawiaj±cy bêdzie wzywa³ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia dokumentów wymienionych w pkt XIII ppkt 3 lit b (b.1-b.2) SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp. 5. UDZIA£ WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH: a) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:.: a.1) w pkt XIII ppkt 3 lit b.1) SIWZ sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp.; a.2) w pkt XIII ppkt 3 lit b.2) SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. b) Dokumenty, o których mowa powy¿ej w pkt XIII ppkt 6 lit. a.1) i lit. a.2) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z pó¼n.zm.) stosuje siê. d) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. e) Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt XIII ppkt 3 lit. b.1) SIWZ, sk³ada dokument, o którym mowa w pkt XIII ppkt 6. lit. a.1) SIWZ, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. ustawy Pzp.. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z pó¼n.zm.) zdanie pierwsze stosuje siê. f) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
TERMIN ODBIORU £ODZI40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) istotne zmiany w tre¶ci umowy wynikaj±ce z b³êdów pisarskich i rachunkowych (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysoko¶ci wynagrodzenia kwotowo lub s³ownie); b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcê na pisemny wniosek Wykonawcy; c) zmiana miejsca odbioru, je¶li odbiór przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym jest utrudniony lub niemo¿liwy na pisemny wniosek jednej ze Stron; d) zmiana terminu realizacji umowy w zwi±zku z konieczno¶ci± usuniêcia wad lub nieprawid³owo¶ci o czas potrzebny na ich usuniêcie; e) zachodzi konieczno¶æ zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze ¶rodków ochrony prawnej, niezakoñczenia prowadzonego postêpowania wyborem najkorzystniejszej oferty, w takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji umowy o czas procedury odwo³awczej; f) nast±pi³a zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, w takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ceny o kwotê wynikaj±c± ze zmienionych stawek tego podatku obowi±zuj±cych w dacie powstania obowi±zku podatkowego w czasie trwania umowy; g) zmiana terminu usuwania wad w ramach rêkojmi lub gwarancji, w przypadku gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie dotrzymaæ terminu umownego z uwagi min. na terminy wyznaczone przez producenta; h) zmiany zwi±zane z zaistnieniem si³y wy¿szej w rozumieniu kodeksu cywilnego, klêski ¿ywio³owej innych przyczyn niezale¿nych od Stron umowy, powoduj±ce konieczno¶æ zmiany terminu realizacji umowy, o czas trwania tych przyczyn; i) dopuszczalne s± zmiany okre¶lone w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp,. 2. Wymienione powy¿ej warunki zmiany umowy wymagaj± zgody obu Stron i formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Je¿eli wystêpuj± zmiany dotycz±ce okre¶lonych w umowie danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, danych teleadresowych, danych rejestrowych, rachunków bankowych, bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy, Strony niezw³ocznie informuj± pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy dokona otwarcia ofert w dniu 31.10.2019 r., o godz. 11:15, w swojej siedzibie. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - zwane dalej "RODO") (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), Zamawiaj±cy informujê, ¿e: o administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. jest Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wlkp., z siedzib± w Gorzowie Wlkp. 66-400, ul. Kwiatowa 10, o dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. - e-mail: iod.kwp@go.policja.gov.pl, telefon: 957 381 070; o dane osobowe Wykonawców przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; o odbiorcami danych osobowych Wykonawców bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; o dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; o obowi±zek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpo¶rednio ich dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; o w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców nie bêd± podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO; o Ka¿dy Wykonawca ma prawo do: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Jego dotycz±cych narusza przepisy RODO; o Wykonawcy nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.