eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę materiałów biurowych.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08



Ogłoszenie nr 612310-N-2017 z dnia 2017-11-08 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska  33 , 33-300   Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowosadecki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.nowosadecki.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pełnomocnictwa wnoszone są do zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych.
Numer referencyjny: ZP.272.30.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie dotyczy. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (papieru ksero A3 i A4, teczek wiązanych i pudeł archiwizacyjnych oraz materiałów biurowych). Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30197642-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30197600-2
30192000-1
30192121-5
30197330-8
24910000-6
22851000-0
30199230-1
30192160-0
30199792-8
30192100-2
22816100-4
30190000-7
30237430-2
39241200-5
30193700-5
30193200-0
44424200-0
30197220-4
22600000-6
22816300-6
22800000-8
30192125-3
22816000-3
30197320-5
30197100-7
39292500-0
30192130-1
30199200-2
30194200-7
30193000-8
30192800-9
30199000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: CZĘŚĆ 1 Dostawa papieru ksero A3 i A4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa papieru ksero A3 i A4 L.p. Nazwa towaru Opis Zamawiana ilość j.m. 1 Papier ksero A3 Papier kserograficzny klasy Pollux lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, przeznaczony do wszystkich dostępnych drukarek laserowych i atramentowych oraz kserokopiarek, kolor: biały, białość-161+/-2, gramatura: 80 +/- 2,0 g/m2 , nieprzezroczystość: 93 +2/-1% , grubość 108 +/- 3 um, wilgotność 3,6-5,0 % , gładkość : 180 +/- 50 cm3/min, format: A3, opakowanie: ryza (500 arkuszy). 110 ryza 2 Papier ksero A4 Papier kserograficzny klasy Pollux lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, przeznaczony do wszystkich dostępnych drukarek laserowych i atramentowych oraz kserokopiarek, kolor: biały,białość-161+/-2 ISO 2470-2:2008, gramatura: 80 +/- 2,0 g/m2 , nieprzezroczystość: 93 +2/-1% , grubość 108 +/- 3 um, wilgotność 3,6-5,0 % , gładkość : 180 +/- 50 cm3/min, format: A4, opakowanie: ryza (500 arkuszy). 4250 ryza
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197642-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: CZĘŚĆ 2 Dostawa teczek wiązanych i pudeł archiwizacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa teczek wiązanych i pudeł archiwizacyjnych L.p. Nazwa towaru Opis Zamawiana ilość j.m. 1 Teczka papierowa wiązana Teczka kartonowa wiązana A4, wykonana z kartonu o gramaturze nie mniej niż 250 g/m2, kolor: biały, nadruk umożliwiający opis zawartości. 10650 szt. 2 Pudło archiwizacyjne kat B Pudła archiwizacyjne na dokumenty A4, wymiar 33 x 25,5 x 10 cm, (długość/wysokość/szerokość), otwierane od góry, klapka z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem 3372 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30193700-5, 30199000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ 3 Dostawa materiałów biurowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów biurowych L.p. Nazwa towaru Opis Zamawiana ilość j.m. 1 Kalendarz biurkowy stojący poziomy Kalendarz biurkowy stojący poziomy z opisem na 2018 rok, tydzień na jednej stronie z miejscem na notatki, grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę. 150 szt. 2 Kalendarz na biurko- planer z listwą Kalendarz na biurko na 2018 rok, z kalendarzem dwuletnim. Oryginalny projekt zgodny z zasadami organizacji czasu pracy. Ilość kartek: 30. Przeznaczony do zapisywania notatek i rysunków (kratka milimetrowa). Posiada listwę ochronną, zabezpieczającą kartki przed zaginaniem. Listwa posiada specjalną warstwę umożliwiającą przyssanie do podłoża, bez możliwości przesuwania się wkładu. Wymiary: 470 x 330 m 14 szt. 3 Długopis na łańcuszku Długopis połączony z kulkową podstawą za pomocą metalowego łańcuszka z przylepną podstawą do różnych powierzchni ,niebieski wkład, grubość linii pisania 0.3-.07mm, długość łańcuszka 58cm +/- 5cm, Kolor: czarny 40 szt. 4 Tusz do stempli Czerwony Tusz typu NORIS lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniże do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czerwony. 30 szt. 5 Tusz do stempli Czarny Tusz typu NORIS lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czarny. 30 szt. 6 Tusz do stempli Niebieski Tusz typu NORIS lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: niebieski. 5 szt. 7 Długopis zwykły czarny Długopis typu Pentel BK77 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27 mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny. 412 szt. 8 Długopis zwykły niebieski Długopis typu Pentel BK77 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27 mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny. 364 szt. 9 Dziurkacz mały Dziurkacz, z plastikowym ramieniem i metalową podstawą, listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm, jednorazowo dziurkuje do 20 kartek. 30 szt. 10 Dziurkacz duży Dziurkacz z listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm do 6 mm, jednorazowo dziurkuje min do 100 kartek (gramatura 80g). 6 szt. 11 Klej Biurowy Sztyft 35g Klej biurowy w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, 2- letni okres stosowania bez utraty właściwości, pojemność minimum 35 g. 100 szt. 12 Klips Archiwizacyjny Klips archiwizacyjny, dwuczęściowy, plastikowy biały przeznaczony do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora, ułatwia korzystanie z dokumentów zarchiwizowanych w pudełkach na akta. 3000 szt. 13 Koperta DL biała Koperty biurowa DL , Białe o gram 80 g/m2. (500 szt./op.) 2000 szt. 14 Koperta E4 biała Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 120 g/m2. (250szt./op.). 500 szt. 15 Koperta B4 biała Koperty samoklejące B4 SK, białe o gram. 90 g/m2 (250szt./op.). 2000 szt. 16 Koperta B4 brązowa Koperty samoklejące B4 SK, brązowe o gram. 90 g/m2 (250szt./op.). 3000 szt. 17 Koperta B4 braz Rozszerzany bok Koperty samoklejące B4 RBD rozszerzany Bok, brązowe o gram. 90 g/m2 (250szt./op.). 500 szt. 18 Koperta C4 biała Koperty samoklejące C4 SK, białe o gram. 90 g/m2. (250szt./op.) 5000 szt. 19 Koperta C4 braz Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. (250szt./op.). 5000 szt. 20 Koperta C5 braz Koperty samoklejące C5, brązowe o gram. 90 g/m2. (250szt./op.) 5000 szt. 21 Koperta C5 biała Koperty samoklejące C5, białe o gram. 90 g/m2. (250szt./op.) 3000 szt. 22 Koperta C6 biała Koperty C6, białe samoklejące o gram. 75g/m2. (1000szt./op.). 20000 szt. 23 Koperta DL biała/ okienko Koperty biurowa DL , Białe z okienkiem o gram 80 g/m2. (500 szt./op.) 2000 szt. 24 Korektor w pasku (myszka) Korektor w pasku umieszczonym na specjalnej taśmie, długość taśmy: 8 m, szerokość taśmy: 5 mm, nietoksyczny, do zastosowania na wszystkich rodzajach papieru, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować stan zużycia. 100 szt. 25 Kostka biurowa klejona 85x85 Kostka papierowa z kartkami do notatek. Zawiera około 400 karteczek klejonych wzdłuż jednego boku. Wymiary: 8,5 x 8,5 cm. Kolor: biały. 200 szt. 26 Koszulka na dokumenty A4 Koszulka foliowa na dokumenty A4, krystaliczna, grubość: co najmniej 48mic. 10000 szt. 27 Papier Fotograficzny A4 do drukarek laserowych Papier Fotograficzny A4 do drukarek laserowych z połyskiem,210x297mm, gramatura 200g/m2 250 szt. 28 Papier Fotograficzny A4 do drukarek atramentowych Papier Fotograficzny A4 do drukarek atramentowych z połyskiem,210x297mm, gramatura 260g/m2 250 szt. 29 Marker pernamentny zielony Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 150 szt. 30 Marker pernamentny czerwony Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 150 szt. 31 Marker pernamentny niebieski Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 150 szt. 32 Marker pernamentny czarny Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 150 szt. 33 Nożyczki biurowe 25cm Nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, 50 szt. 34 Papier do plotera 841x210m 80g Papier do plotera, kolor: biały, szerokość: 841mm, gramatura 80 g/m2, nieprzezroczystość: co najmniej 93%, białość: 165 (+/-3) CIE, bezpyłowy, w rolkach minimum 110m, rolka na wałek o średnicy ~75mm do plotera OCE TDS 450. 8 szt. 35 Spinacz biurowy 50mm Spinacze biurowe metalowe, rozmiar 50 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 600 szt. 36 Spinacz biurowy 28mm Spinacze biurowe metalowe, rozmiar 28 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 600 szt. 37 Szuflada na dokumenty plastikowa Szuflada/półka na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku. Półki mogą być łączone w pionie. Przezroczysta. 50 szt. 38 Taśma biurowa przezroczysta 18mm Taśma klejąca biurowa 18 mm x 30 m, wykonana z polipropylenu, pokryta klejem akrylowym 80 szt. 39 Taśma pakowa szara 48/66 Taśma pakowa, szara wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 50 szt. 40 Zakładka indeksująca kolorowa neon Zakłada indeksująca samoprzylepna neonowa. Wymiary 20 mm x 50 mm, cztery neonowe kolory w opakowaniu . Ilość zakładek minimum 4x50 sztuk 30 szt. 41 Zeszyt - Brulion A4 Zeszyt A4 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 20 szt. 42 Zeszyt - Brulion A5 Zeszyt A5 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 20 szt. 43 Klip metalowy 41mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 41 mm. 300 szt. 44 Klip metalowy 19mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 19 mm. 300 szt. 45 Klip metalowy 32mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 32 mm. 300 szt. 46 Zakreślacz zielony Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: zielony. 150 szt. 47 Zakreślacz żółty Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: żółty. 150 szt. 48 Zakreślacz pomarańczowy Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: Pomarańczowy. 150 szt. 49 Zakreślacz różowy Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: różowy. 150 szt. 50 Zakreślacz niebieski Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: niebieski. 150 szt. 51 Wizytownik czarny na 200 wizytówek Wizytownik mieszczący 200 wizytówek okładka wykonana z tworzywa skóropodobnego, 16 obwolut na 8 wizytówek (dwustronnie, 4 wizytówki na stronie) Wymiary: 25 cm x 11 cm w kolorze czarnym 5 szt. 52 Naboje atramentowe standard Parker niebieski Naboje do pióra Parker standard niebieski - 5 szt w pudełku. Do każdego pióra Parker kolor: Niebieski 30 szt. 53 Naboje atramentowe standard Parker czarny Naboje do pióra Parker standard niebieski - 5 szt w pudełku. Do każdego pióra Parker kolor: Czarny 30 szt. 54 Blok biurowy/listowy A4 Blok szkolny w kratkę. Klejony u góry, 50 kartek, kolor biały. Format A4. 30 szt. 55 Zszywacz duży Zszywacz długoramienny, zszywa jednorazowo do 200 arkuszy papieru 80g, możliwość zastosowania zszywek o rożnych rozmiarach, solidna metalowa podstawa i metalowe ramię, z podstawką antypoślizgową. Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. 10 szt. 56 Zszywacz bezzszywkowy 6-10 kartek Zszywacz bez potrzeby używania zszywek zszywający, łączący kartki samym papierem, zszywający 6-10 kartek 4 szt. 57 Zszywacz mały Zszywacz biurowy, minimum na zszywki 24/6 i 26/6. Wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu. Antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli. Zszywa do 25 kartek (papier 80 g). Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. Blokada zabezpieczająca przed zamknięciem zszywacza. 70 szt. 58 Zszywki 23/10 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy ErichKrause 23/10, opakowanie: (1000szt./op.). 100 szt. 59 Zszywki 23/17 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy ErichKrause 23/17, opakowanie: (1000szt./op.). 100 szt. 60 Zszywki 24/6 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy ErichKrause 24/6, opakowanie: (1000szt./op.). 500 szt. 61 Datownik Mały Datownik samotuszujący klasy Trodat Printy 4810 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, wymiary: nie więcej niż 80mm x 40mm x 25mm (wysokość x szerokość x głębokość), wysokość liter: między 3,7mm a 4mm, format daty: rr-mm-dd 40 szt. 62 Klej -Super Glue Klej SUPER GLUE tubka zawierająca 3g kleju, na paletce z zawieszką do plastiku, metalu, drzewa, gumy, papieru, skóry. 20 szt. 63 Korektor w pisaku Korektor w długopisie klasy Niceday lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej o pojemności co najmniej 8 ml, szybkoschnący, z metalową końcówką, grubość linii pisania 1mm. 100 szt. 64 Notes samoprzylepny żółty Notes samoprzylepny klasy HANDY lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, kolor żółty, wymiary: 76x76mm, gramatura papieru 70g/m2 (+/-4%) z samoprzylepnym paskiem na boku, pozwalającym na wielokrotne przyklejanie i odklejanie pojedynczej karteczki. 150 szt. 65 Ołówek automatyczny 0,3mm Ołówek automatyczny klasy Pentel A3 DX lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, grafit czarny, grubość linii 0,3mm, metalowa końcówka ze sztywną rurką ułatwiająca kreślenie przy szablonie i linijce, gumowy uchwyt antypoślizgowy, metalowy klips, wymienna gumka pod przyciskiem. 20 szt. 66 Ołówek automatyczny 0,5mm Ołówek automatyczny klasy Pentel A3 DX lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, grafit czarny, grubość linii 0,5mm, metalowa końcówka ze sztywną rurką ułatwiająca kreślenie przy szablonie i linijce, gumowy uchwyt antypoślizgowy, metalowy klips, wymienna gumka pod przyciskiem. 20 szt. 67 Gumka do mazania factis Gumka do mazania klasy Factis S-20 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, przeznaczona do mazania ołówka,grafitu i kredek o wymiarach: 55,5 x 23,5 x 13,5mm 100 szt. 68 Grafit do ołówków 0,3mm Grafit ołówkowy klasy Pentel 300E lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, grafit czarny, grubość 0,3mm , Twardość HB Wykonane z syntetycznej żywicy , grafitu I wegla, niezawierające szkodliwych substancji opakowanie: 12 szt. 100 szt. 69 Grafit do ołówków 0,5mm Grafit ołówkowy klasy Pentel 300E lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej, grafit czarny, grubość 0,5mm , Twardość HB Wykonane z syntetycznej żywicy , grafitu I wegla, niezawierające szkodliwych substancji opakowanie: 12 szt. 100 szt. 70 Rozszywacz Rozszywacz do rozginania i usuwania zagiętych zszywek. Przeznaczony dla zszywek minimum 24/6, 24/8. 100 szt. 71 Temperówka metalowa Temperówka metalowa pojedyncza, stalowe ostrze mocowane wkrętem. Rowkowane wgłębienia w korpusie. 100 szt. 72 Folia do laminowania A3 Błysk/Błysk 80mic Folia do laminowania A3, grubości 80mic, błyszcząca, podwójna, sztywna, przeźroczysta. 800 szt. 73 Folia do laminowania A4 Błysk/Mat 80mic Folia do laminowania A4, grubości 80mic, matowa, podwójna, sztywna, przeźroczysta. 800 szt. 74 Folia do laminowania A6 Błysk/Błysk 175mic Folia do laminowania A6, grubości 175mic, błyszcząca, podwójna, sztywna, przeźroczysta. 800 szt. 75 Folia do laminowania A4 Mat/Mat 80mic Folia do laminowania A4, grubości 80mic, matowa, podwójna, sztywna, przeźroczysta. 800 szt. 76 Papier samoprzylepny A4 Etykiety samoprzylepne A4 białe, możliwość zadruku w drukarkach laserowych i atramentowych (100szt./op.). 800 szt. 77 Ołówek z gumką zwykły Ołówki drewniane, twardość: HB. Zakończone gumką do mazania 100 szt. 78 Cienkopis ss Point czerwony Cienkopis klasy STABILO POINT 88 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: czerwony. 100 szt. 79 Cienkopis ss Point zielony Cienkopis klasy STABILO POINT 88 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: zielony. 100 szt. 80 Cienkopis ss Point niebieski Cienkopis klasy STABILO POINT 88 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: niebieski. 100 szt. 81 Cienkopis ss Point czarny Cienkopis klasy STABILO POINT 88 lub inne o tożsamych parametrach wymienionych poniżej. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: czarny. 100 szt. 82 Deska PVC z klipem deska PVC usztywniona wkładem kartonowym, posiada metalowy, sprężysty mechanizm zaciskowy służący do przytrzymywania papieru, w formacie A4 i A5 kolor: czarny 20 szt. 83 Papier pakowy szary Papier pakowy szary 130x100 cm , posiadający połyskującą powierzchnię, gramatura 80g 60 ark. 84 Ofertówka twarda A4 Ofertówka twarda A4 Wykonana z folii PCV, zgrzana w literę "L", posiadająca wcięcie na palec umożliwiające łatwe otwieranie ofertówki, grubość foli 0,15-0,20 mm , przeźroczysta w połysku. 100 szt. 85 Teczka plastikowa na gumkę szeroka Grzbiet 3 cm, A4 Teczka plastikowa na gumkę formatu A4. Wykonana z poliropylenu wysokiej jakości - półprzezroczysta. Wyposażona w trzy wewnętrzne skrzydła, które zapobiegają wypadaniu mniejszych dokumentów. Teczka zamykana na gumkę. Szerokość grzbietu 30+/-5 mm. 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30192000-1, 30197600-2, 30192121-5, 30197330-8, 24910000-6, 22851000-0, 30199230-1, 30192160-0, 30199792-8, 30192100-2, 22816100-4, 30190000-7, 30237430-2, 39241200-5, 30193200-0, 44424200-0, 30197220-4, 22600000-6, 22816300-6, 22800000-8, 30192125-3, 22816000-3, 30197320-5, 30197100-7, 39292500-0, 30192130-1, 30199200-2, 30194200-7, 30193000-8, 30192800-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.