Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61049 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Krzepice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 51136
Data: 24/03/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 15003273600000, ul.
ul. Targowa
19,
42160
Krzepice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-34 317 51 02, e-mail
zdkim@poczta.onet.pl, faks
0-34 317 61 06.
Adres strony internetowej (url): www.bp.krzepice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II. Przedmiot Zamówienia.
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane. 1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krzepicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą i rurociągiem łączącym SUW ze studniami I, II, III" Inwestycja polegać będzie na wykonaniu nowego układu technologicznego uzdatniania wody do wymaganej wydajności SUW Qhmax = 250 [m3/h] wraz z nowym rurociągiem wody surowej od studni nr I, II, III do budynku SUW. W tym celu przewiduje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu i rozbiórki obiektów SUW oraz wykonanie nowego zasilania w energię elektryczną. Wszelkie prace muszą być wykonywane na pracującej stacji uzdatniania i nie mogą powodować przerw w dostawie wody. Zakres prac obejmuje: - przebudowa budynku stacji uzdatniania wody, - remont, przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego, obejmująca m.in. budowę łącznika z budynkiem SUW, - remont, przebudowa i nadbudowa odstojnika popłuczyn, - remont istniejącego zbiornika wody uzdatnionej, - remont budynku technicznego, - remont poletek osadu, - budowa zbiornika magazynowego wody czystej na fundamencie żelbetowym, - budowa budynku pompowni, - budowa budynku agregatu, - budowa neutralizatora ścieków chemicznych, - przebudowa i rozbudowa dróg wewnętrznych (w tym placu manewrowego), - przebudowa, budowa i rozbudowa chodników i opasek wokół budynków, - budowa studzienek kanalizacyjnych, - budowa rurociągów wody surowej, wody uzdatnionej, - budowa kanalizacji technologicznej, sanitarnej, - budowa kanalizacji kablowej, - budowa linii kablowych nN zasilających, sterowniczych, pomiarowych, światłowodowych, - przebudowa i rozbudowa oświetlenia terenu, - budowa słupowej stacji transformatorowej SN/nN, - budowa linii kablowych SN, - wymiana ogrodzenia SUW (remont). - rozbiórka istniejącego budynku chlorowni, - rozbiórka istniejącego budynku magazynowego, - rozbiórka komory pomiarowej, - częściowa likwidacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych przez unieczynnienie, - częściowa likwidacja linii kablowych nN zasilających, sterowniczych, pomiarowych i słupów oświetlenia terenu, - wykonanie rozruchu stacji uzdatniania wody, zakończonego uzyskaniem pozytywnego efektu rzeczowego tj. parametry wody po uzdatnieniu będą odpowiadały Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. "w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi" / koszty prób i analiz wody potwierdzające uzyskanie pozytywnego efektu rzeczowego obciążają Wykonawcę /, - uzyskanie opinii i decyzji sanitarnych w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych na materiały i urządzenia budowanej SUW, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, - opracowanie instrukcji obsługi, oraz przeszkolenie 7 osób, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym pełen zakres robót, technologia wykonawstwa określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonej dokumentacji projektowej. Wymogi technologiczne dla urządzeń: Poszczególne bloki/elementy urządzeń powinny stanowić jedną dostawę i pochodzić w całości od jednego dostawcy posiadającego serwis oraz magazyn części zamiennych na terenie Polski. Dotyczy to następujących instalacji: Blok filtracji wody składający z następujących elementów: - kompletny zestaw filtracyjny I stopnia - 4 kpl. - kompletny zestaw filtracyjny II stopnia - 4 kpl. - kompletny zestaw pompowni sieciowej - 1 kpl. Blok ozonowania wody składający z następujących elementów: - aerator na zjonizowane powietrze - 2 kpl. - kompletny układ ozonowania - 2 kpl. - kompletny zestaw lamp UV - 1 kpl. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do realizacji zadania urządzeń musi zostać załączony do oferty w załączniku nr 9 do SIWZ - "Wykaz urządzeń oferowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania". Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów w kwestii oceny czy oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom projektu budowlanego, wykonawczego i STWiOR. 2. Wymogi techniczne dla urządzeń: Nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w działaniu. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia powinny być sprawdzone w działaniu poprzez zainstalowanie w co najmniej 2 instalacjach w Polsce, eksploatowanych przez okres min. 12 miesięcy, w których wyniki badań wykonanych w akredytowanych laboratoriach potwierdzają spełnienie parametru rzeczowego tj. parametry wody po uzdatnieniu odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015r "w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi". W tym celu należy dołączyć do oferty załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń oferowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania. Wykaz urządzeń oferowanych stanowi element oferty służący do oceny równoważności w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej. Opisy poszczególnych pozycji podane w Wykazie nie powinny być traktowane jako ograniczające zobowiązania Wykonawcy wynikające z Umowy na wykonanie Robót. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową i wypełnił niniejszy Wykaz zgodnie z jej wymaganiami. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych urządzeń, materiałów i wyposażenia, za montaż i uruchomienie, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami specyfikacji technicznych, programem zapewnienia jakości. Roboty oraz zastosowane maszyny, materiały, urządzenia i wyposażenie muszą gwarantować: - osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w Dokumentacji Projektowej (Projekcie budowlano - wykonawczym) i STWiOR, - minimum 3 letni okres gwarancji jakości, Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór urządzeń, materiałów, wyposażenia, armatury i innych, by uzyskać wymagane parametry technologiczne stacji uzdatniania wody, oraz by dostosować je do istniejących i projektowanych budynków bez zmiany ich istniejącej/zaprojektowanej powierzchni, kubatury i układu przestrzennego, tak by nie zachodziła konieczność zmiany tych obiektów i zmiany pozwolenia na budowę. Wskazane jest by Wykonawca stosując rozwiązania równoważne stosował materiały, maszyny, urządzenia i wyposażenie podobnego typu i tego samego producenta (tam gdzie jest to możliwe) tak, by Zamawiający w trakcie eksploatacji mógł korzystać z maksymalnie kilku podmiotów serwisujących i naprawczych. Urządzenia, maszyny, materiały i wyposażenie oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty, znaki bezpieczeństwa - wymagane polskimi przepisami. O ile producent przewidział podział na klasy lub gatunki jakości, urządzenia, maszyny, materiały i wyposażenie muszą być w najwyższej (najlepszej) klasie lub gatunku. Muszą posiadać Dokumentacje Techniczno-Ruchowe (jeżeli są wymagane) i instrukcje napisane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe maszyn, urządzeń, materiałów i wyposażenia potwierdzające równoważność maszyn i urządzeń. Karty katalogowe muszą zawierać dane umożliwiające weryfikację Zamawiającemu czy oferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniają wymogi Dokumentacji Projektowej i STWiOR opisane w wykazie urządzeń oferowanych i zawierać m. in.: opis techniczny urządzenia z uwzględnieniem parametrów urządzenia, silników, rodzaju materiałów, z których wykonane zostało urządzenie, rysunek urządzenia z podaniem nazwy producenta. 3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - wykonanie planu BIOZ oraz PZJ dla całego zamówienia, - uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych, - wykonywanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych - raz w roku w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji (bez materiałów eksploatacyjnych), - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą sporządzoną przez uprawnionych geodetów na pełnych sekcjach map, - odtworzenie dróg, chodników, podjazdów i terenów zielonych po zakończeniu robót budowlanych, - zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych, - wykonanie dróg tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych, - wywóz nadmiaru ziemi z wykopów wraz z wyrównaniem terenu oraz poniesienie kosztów z tym związanych, - materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania, Wykonawca zobowiązany jest wysegregować z materiałów i części uzyskanych z rozbiórki złom metalowy oraz demontowane maszyny, urządzenia i instalacje, materiały i części uzyskane z rozbiórki należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszty poniesione na transport tych materiałów i części w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych i budowlanych ponosi w całości Wykonawca, - urządzenia z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca protokolarnie przekaże do dyspozycji Zamawiającego, - wszystkie materiały i urządzenia muszą być zgodne z PN i PN-EN, powinny posiadać aprobatę techniczną lub deklaracje zgodności oraz powinny posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy zakład Higieny, - nazwy własne wstępujące w opisie przedmiotu zamówienia nie maja na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego, dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu parametru technicznego, technologicznego i wydajnościowego, - roboty na stacji uzdatniania wody realizowane będą przez Wykonawcę w sposób zapewniający ciągłą pracę istniejącej stacji uzdatniania wody i gwarantujący utrzymanie właściwego stopnia uzdatniania wody i wydajności. Zlecone roboty należy realizować na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych, STWiOR opracowanych przez Biuro Projektów NBM technologie Mroczka i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Częstochowie ul. Bór 143/157 wraz z uwzględnieniem decyzji, opinii i uzgodnień dotyczących projektów oraz obowiązujących norm technicznych, aprobat i przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami. Zamawiający udostępnia także przedmiary robót, które Wykonawca może wykorzystać do opracowania kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową wybrany Wykonawca złoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Brak jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania, jeżeli wynika ona z projektu budowlanego, wykonawczego lub STWiOR. Od momentu wprowadzenia na budowę do odbioru końcowego Wykonawca odpowiada za stan techniczny, oznakowanie urządzeń i instalacji znajdujących się w pasie robót i terenu budowy. 4. Rozwiązania równoważne: Zamawiający informuje iż w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania się z warunkami terenowymi oraz warunkami dojazdu do placu budowy. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w SIWZ pkt XIV. Ppkt 4 a.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane. 1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krzepicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą i rurociągiem łączącym SUW ze studniami I, II, III" Inwestycja polegać będzie na wykonaniu nowego układu technologicznego uzdatniania wody do wymaganej wydajności SUW Qhmax = 250 [m3/h] wraz z nowym rurociągiem wody surowej od studni nr I, II, III do budynku SUW. W tym celu przewiduje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu i rozbiórki obiektów SUW oraz wykonanie nowego zasilania w energię elektryczną. Wszelkie prace muszą być wykonywane na pracującej stacji uzdatniania i nie mogą powodować przerw w dostawie wody. Zakres prac obejmuje: - przebudowa budynku stacji uzdatniania wody, - remont, przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego, obejmująca m.in. budowę łącznika z budynkiem SUW, - remont, przebudowa i nadbudowa odstojnika popłuczyn, - remont istniejącego zbiornika wody uzdatnionej, - remont budynku technicznego, - remont poletek osadu, - budowa zbiornika magazynowego wody czystej na fundamencie żelbetowym, - budowa budynku pompowni, - budowa budynku agregatu, - budowa neutralizatora ścieków chemicznych, - przebudowa i rozbudowa dróg wewnętrznych (w tym placu manewrowego), - przebudowa, budowa i rozbudowa chodników i opasek wokół budynków, - budowa studzienek kanalizacyjnych, - budowa rurociągów wody surowej, wody uzdatnionej, - budowa kanalizacji technologicznej, sanitarnej, - budowa kanalizacji kablowej, - budowa linii kablowych nN zasilających, sterowniczych, pomiarowych, światłowodowych, - przebudowa i rozbudowa oświetlenia terenu, - budowa słupowej stacji transformatorowej SN/nN, - budowa linii kablowych SN, - wymiana ogrodzenia SUW (remont). - rozbiórka istniejącego budynku chlorowni, - rozbiórka istniejącego budynku magazynowego, - rozbiórka komory pomiarowej, - częściowa likwidacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych przez unieczynnienie, - częściowa likwidacja linii kablowych nN zasilających, sterowniczych, pomiarowych i słupów oświetlenia terenu, - wykonanie rozruchu stacji uzdatniania wody, zakończonego uzyskaniem pozytywnego efektu rzeczowego tj. parametry wody po uzdatnieniu będą odpowiadały Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. "w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi" / koszty prób i analiz wody potwierdzające uzyskanie pozytywnego efektu rzeczowego obciążają Wykonawcę /, - uzyskanie opinii i decyzji sanitarnych w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych na materiały i urządzenia budowanej SUW, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, - opracowanie instrukcji obsługi, oraz przeszkolenie 7 osób, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym pełen zakres robót, technologia wykonawstwa określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonej dokumentacji projektowej. Wymogi technologiczne dla urządzeń: Poszczególne bloki/elementy urządzeń powinny stanowić jedną dostawę i pochodzić w całości od jednego dostawcy posiadającego serwis oraz magazyn części zamiennych na terenie Polski. Dotyczy to następujących instalacji:
Blok filtracji wody składający z następujących elementów:
- kompletny zestaw filtracyjny I stopnia - 4 kpl.
- kompletny zestaw filtracyjny II stopnia - 4 kpl.
Blok pompowni sieciowej składający się z następujących elementów:
- kompletny zestaw pompowni sieciowej - 1 kpl.
Blok ozonowania wody składający z następujących elementów:
- aerator na zjonizowane powietrze - 2 kpl.
- kompletny układ ozonowania - 2 kpl.
Blok lampy UV składający się z następujących elementów:
- kompletny zestaw lamp UV - 1 kpl Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do realizacji zadania urządzeń musi zostać załączony do oferty w załączniku nr 9 do SIWZ - "Wykaz urządzeń oferowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania". Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów w kwestii oceny czy oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom projektu budowlanego, wykonawczego i STWiOR. 2. Wymogi techniczne dla urządzeń: Nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w działaniu. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia powinny być sprawdzone w działaniu poprzez zainstalowanie w co najmniej 2 instalacjach, eksploatowanych przez okres min. 12 miesięcy, w których wyniki badań wykonanych w akredytowanych laboratoriach potwierdzają spełnienie parametru rzeczowego tj. parametry wody po uzdatnieniu odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015r "w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi W tym celu należy dołączyć do oferty załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń oferowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania. Wykaz urządzeń oferowanych stanowi element oferty służący do oceny równoważności w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej. Opisy poszczególnych pozycji podane w Wykazie nie powinny być traktowane jako ograniczające zobowiązania Wykonawcy wynikające z Umowy na wykonanie Robót. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową i wypełnił niniejszy Wykaz zgodnie z jej wymaganiami. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych urządzeń, materiałów i wyposażenia, za montaż i uruchomienie, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami specyfikacji technicznych, programem zapewnienia jakości. Roboty oraz zastosowane maszyny, materiały, urządzenia i wyposażenie muszą gwarantować: - osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w Dokumentacji Projektowej (Projekcie budowlano - wykonawczym) i STWiOR, - minimum 3 letni okres gwarancji jakości, Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór urządzeń, materiałów, wyposażenia, armatury i innych, by uzyskać wymagane parametry technologiczne stacji uzdatniania wody, oraz by dostosować je do istniejących i projektowanych budynków bez zmiany ich istniejącej/zaprojektowanej powierzchni, kubatury i układu przestrzennego, tak by nie zachodziła konieczność zmiany tych obiektów i zmiany pozwolenia na budowę. Wskazane jest by Wykonawca stosując rozwiązania równoważne stosował materiały, maszyny, urządzenia i wyposażenie podobnego typu i tego samego producenta (tam gdzie jest to możliwe) tak, by Zamawiający w trakcie eksploatacji mógł korzystać z maksymalnie kilku podmiotów serwisujących i naprawczych. Urządzenia, maszyny, materiały i wyposażenie oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty, znaki bezpieczeństwa - wymagane polskimi przepisami. O ile producent przewidział podział na klasy lub gatunki jakości, urządzenia, maszyny, materiały i wyposażenie muszą być w najwyższej (najlepszej) klasie lub gatunku. Muszą posiadać Dokumentacje Techniczno-Ruchowe (jeżeli są wymagane) i instrukcje napisane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe maszyn, urządzeń, materiałów i wyposażenia potwierdzające równoważność maszyn i urządzeń. Karty katalogowe muszą zawierać dane umożliwiające weryfikację Zamawiającemu czy oferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniają wymogi Dokumentacji Projektowej i STWiOR opisane w wykazie urządzeń oferowanych i zawierać m. in.: opis techniczny urządzenia z uwzględnieniem parametrów urządzenia, silników, rodzaju materiałów, z których wykonane zostało urządzenie, rysunek urządzenia z podaniem nazwy producenta. 3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - wykonanie planu BIOZ oraz PZJ dla całego zamówienia, - uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych, - wykonywanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych - raz w roku w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji (bez materiałów eksploatacyjnych), - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą sporządzoną przez uprawnionych geodetów na pełnych sekcjach map, - odtworzenie dróg, chodników, podjazdów i terenów zielonych po zakończeniu robót budowlanych, - zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych, - wykonanie dróg tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych, - wywóz nadmiaru ziemi z wykopów wraz z wyrównaniem terenu oraz poniesienie kosztów z tym związanych, - materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania, Wykonawca zobowiązany jest wysegregować z materiałów i części uzyskanych z rozbiórki złom metalowy oraz demontowane maszyny, urządzenia i instalacje, materiały i części uzyskane z rozbiórki należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszty poniesione na transport tych materiałów i części w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych i budowlanych ponosi w całości Wykonawca, - urządzenia z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca protokolarnie przekaże do dyspozycji Zamawiającego, - wszystkie materiały i urządzenia muszą być zgodne z PN i PN-EN, powinny posiadać aprobatę techniczną lub deklaracje zgodności oraz powinny posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy zakład Higieny, - nazwy własne wstępujące w opisie przedmiotu zamówienia nie maja na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego, dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu parametru technicznego, technologicznego i wydajnościowego, - roboty na stacji uzdatniania wody realizowane będą przez Wykonawcę w sposób zapewniający ciągłą pracę istniejącej stacji uzdatniania wody i gwarantujący utrzymanie właściwego stopnia uzdatniania wody i wydajności. Zlecone roboty należy realizować na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych, STWiOR opracowanych przez Biuro Projektów NBM technologie Mroczka i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Częstochowie ul. Bór 143/157 wraz z uwzględnieniem decyzji, opinii i uzgodnień dotyczących projektów oraz obowiązujących norm technicznych, aprobat i przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami. Zamawiający udostępnia także przedmiary robót, które Wykonawca może wykorzystać do opracowania kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową wybrany Wykonawca złoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Brak jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania, jeżeli wynika ona z projektu budowlanego, wykonawczego lub STWiOR. Od momentu wprowadzenia na budowę do odbioru końcowego Wykonawca odpowiada za stan techniczny, oznakowanie urządzeń i instalacji znajdujących się w pasie robót i terenu budowy. 4. Rozwiązania równoważne: Zamawiający informuje iż w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania się z warunkami terenowymi oraz warunkami dojazdu do placu budowy. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w SIWZ pkt XIV. Ppkt 4 a.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.
Punkt: III.4
W ogłoszeniu jest: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokument ten (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu wykonawca). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, zaświadczenie z ZUS i US składa każdy z Wykonawców. W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenie z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie XI.B. : W ppkt 1, 2 ,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XI.B., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W ogłoszeniu powinno być: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokument ten (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu wykonawca). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, zaświadczenie z ZUS i US składa każdy z Wykonawców. W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenie z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie XI.B do SIWZ. : W ppkt 1, 2 ,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XI.B do SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.Procedura.
Punkt: IV.1.2
W ogłoszeniu jest: Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym w terminie do dnia 12.04.2017 r. godz.10.30 w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym w terminie do dnia 20.04.2017 r. godz.10.30 w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.Procedura.
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polski.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





