eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDoposażenie trzech pojazdów bezpylnych w wysokociśnieniowe urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady komunalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Warszawa: Doposażenie trzech pojazdów bezpylnych w wysokociśnieniowe urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 61020 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie trzech pojazdów bezpylnych w wysokociśnieniowe urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady komunalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie trzech pojazdów bezpylnych w wysokociśnieniowe urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady komunalne dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przystosowanie pojazdów do montażu urządzeń do mycia i dezynfekcji pojemników opisanych w OPZ. 2. Montaż urządzeń myjących na pojazdach wyszczególnionych w OPZ. 3. Usługę serwisową na czas trwania gwarancji. Wartość zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 872 554,00 zł.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.40 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości 10 560,00 zł (słownie:dziesięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych) w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.8 Część I SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będzie polegał na ocenie treści dokumentów (zgodnie z SIWZ), które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.8 Część I SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będzie polegał na ocenie treści dokumentów (zgodnie z SIWZ), które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.8 Część I SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będzie polegał na ocenie treści dokumentów (zgodnie z SIWZ), które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.8 Część I SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będzie polegał na ocenie treści dokumentów (zgodnie z SIWZ), które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.8 Część I SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będzie polegał na ocenie treści dokumentów (zgodnie z SIWZ), które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty wraz ze wszystkimi załącznikami (według załączonego wzoru w części III Specyfikacji). 2. Wypełniony formularz cenowy (według załączonego wzoru w części IV Specyfikacji). 3. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium. 4. Pełnomocnictwa zgodnie z zapisami pkt. 8.1., 8.2. i 9.7. SIWZ. 5. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Pisemna informacja dotycząca potencjału podmiotu trzeciego, na który powołuje się Wykonawca, pozwalająca na dokonanie oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów (dla sytuacji, o których mowa w pkt. 5.2.6. SIWZ). Zamawiający wymaga, aby informacja zawierała w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji - 10
  • 3 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

UWAGA NUMERACJA PRZENIESIONA Z SIWZ 18.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: 18.3.1. cen określonych w Formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno-prawnych w tym np. podatku VAT lub podatku akcyzowego, mających bezpośredni wpływ na cenę. 18.3.2. towaru zaproponowanego w ofercie, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez towar zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 18.3.1., 18.3.2., jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany koordynatorowi realizacji umowy ze strony Zamawiającego wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać co najmniej: - proponowaną treść zmian, - wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez towar zamienny wszystkich parametrów określonych w niniejszej SIWZ (dla ppkt. 18.3.2.). 18.4. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto niezafakturowanej części wynagrodzenia zostanie aneksem do Umowy odpowiednio dostosowana (zwiększona lub zmniejszona), przy czym wynikająca z oferty kwota netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie dokumentu wydrukowanego pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o, Adres ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, pok.11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, (pok.11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Umowa będzie realizowana sukcesywnie z terminem odbioru przez Zamawiającego wszystkich doposażonych pojazdów do 3 miesięcy od momentu przekazania Wykonawcy pierwszego pojazdu do realizacji zamówienia w oparciu o cenę jednostkową netto sprzedaży zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej. II. 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie (konsorcja i spółki cywilne) o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo musi zawierać pełną nazwę wszystkich uczestników konsorcjum (lub imiona i nazwiska wszystkich wspólników spółki cywilnej) oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III. 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny oferty brutto, w formie określonej w art. 141 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.