Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Chodel: STWORZENIE PROFESJONALNYCH, OGÓLNODOSTĘPNYCH MIEJSC
O CHARAKTERZE REKREACYJNYM
I SPOŁECZNO-KULTURALNYM
W MIEJSCOWOŚCI GRANICE
Numer ogłoszenia: 60959 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodel , ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 81 827 73 10, faks 81 827 73 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STWORZENIE PROFESJONALNYCH, OGÓLNODOSTĘPNYCH MIEJSC O CHARAKTERZE REKREACYJNYM I SPOŁECZNO-KULTURALNYM W MIEJSCOWOŚCI GRANICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stworzenie profesjonalnych, ogólnodostępnych miejsc o charakterze rekreacyjnym i społeczno-kulturalnym w miejscowości Granice poprzez: ZADANIE I: ROBOTY BUDOWLANE 1. Roboty wykończeniowe z zagospodarowaniem terenu przyległego przy świetlicy wiejskiej w Granicach 2. Wewnętrzna instalacja gazowa w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach 3. Roboty elektryczne wewnętrzne w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach ZADANIE II: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GRANICACH ZADANIE III: WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW W GRANICACH Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania I obejmuje wykonanie elewacji na części dobudowanej świetlicy, z dociepleniem i położeniem wyprawy elewacyjnej na powierzchni 201,26 m2, ułożenie posadzki z płytek terakota na powierzchni 265,16 m2 oraz drobne prace tynkarskie i malowanie powierzchni 260,64 m2. W zakresie Zadania I do wykonania jest również wewnętrzna instalacja gazowa z montażem 5 szt gazowych ogrzewaczy (np. MORA 6140 lub równoważnych) oraz wewnętrzna instalacja energetyczna. Ponadto w ramach zagospodarowania terenu przyległego przewidziano plac z kostki brukowej gr. 8 cm o powierzchni 562,69 m2. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną przedmiotowej inwestycji łącznie z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. W ramach Zadania II przewidziano dostarczenie 50 szt stołów świetlicowych, 200 szt krzeseł, 3 regały z szafką, 3 gry typu piłkarzyki , 2 stoły do tenisa stołowego, 1 atlas dwustanowiskowy oraz 1 bieżnię elektryczną i 2 rowery treningowe elektromagnetyczne. Zadanie III obejmuje dostarczenie i montaż n/w zabawek na placu zabaw: zestaw zabawowy dla 12 dzieci - 1 kpl, huśtawki podwójne drewniane - 2 szt, huśtawka ważka -1 szt, sprężynowiec konik i sprężynowiec kogut - po 1 szt, ławki z bali z oparciem - 2 szt i tablica informacyjna - 1 szt. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w zał. Nr 9, 10, 11, 12, 13, 14.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wg art.67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 39.16.00.00-1, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 w związku z art. 44 Ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. dla Zadania I: co najmniej dwóch robót polegających na wykonywaniu robót budowlanych wykończeniowych o wartości min. brutto 100 000 PLN każda i dwóch robót brukarskich o wartości min. brutto 100 000 PLN każda lub co najmniej dwóch robót o charakterze budowlanym wykończeniowym i brukarskim o wartości min. brutto 200 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Dla zadania II - Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwóch), polegających na dostawie mebli i sprzętu sportowego o wartości min. brutto 20 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Dla zadania III - Wykaz wykonanych dostaw i montaży w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwóch), polegających na dostawie i zamontowaniu na placu zabaw urządzeń i zabawek o wartości min. brutto 30 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, obejmujący co najmniej: - dla zadania nr I): - koparkę kołową o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt - samochód samowyładowczy o ładowności do 5 ton - 1 szt, - wibrator do zagęszczania gruntu 100-200 kg - 1 szt - piła do cięcia płytek - 1 szt wg załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wg załącznika nr 7 do SIWZ) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 8 do SIWZ) Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 150 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla Zadania nr I. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wg § 27 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodel.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak. PROW 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I: ROBOTY BUDOWLANE 1)Roboty wykończeniowe z zagospodarowaniem terenu przyległego przy świetlicy wiejskiej w Granicach 2)Wewnętrzna instalacja gazowa w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach 3)Roboty elektryczne wewnętrzne w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania I obejmuje wykonanie elewacji na części dobudowanej świetlicy, z dociepleniem i położeniem wyprawy elewacyjnej na powierzchni 201,26 m2, ułożenie posadzki z płytek terakota na powierzchni 265,16 m2 oraz drobne prace tynkarskie i malowanie powierzchni 260,64 m2. W zakresie Zadania I do wykonania jest również wewnętrzna instalacja gazowa z montażem 5 szt gazowych ogrzewaczy (np. MORA 6140 lub równoważnych) oraz wewnętrzna instalacja energetyczna. Ponadto w ramach zagospodarowania terenu przyległego przewidziano plac z kostki brukowej gr. 8 cm o powierzchni 562,69 m2. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną przedmiotowej inwestycji łącznie z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GRANICACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Zadania II przewidziano dostarczenie 50 szt stołów świetlicowych, 200 szt krzeseł, 3 regały z szafką, 3 gry typu piłkarzyki, 2 stoły do tenisa stołowego, 1 atlas dwustanowiskowy oraz 1 bieżnię elektryczną i 2 rowery treningowe elektromagnetyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III: WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW W GRANICACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III obejmuje dostarczenie i montaż n/w zabawek na placu zabaw: zestaw zabawowy dla 12 dzieci - 1 kpl, huśtawki podwójne drewniane - 2 szt, huśtawka ważka -1 szt, sprężynowiec konik i sprężynowiec kogut - po 1 szt, ławki z bali z oparciem - 2 szt i tablica informacyjna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.