eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodelSTWORZENIE PROFESJONALNYCH, OGÓLNODOSTĘPNYCH MIEJSC O CHARAKTERZE REKREACYJNYM I SPOŁECZNO-KULTURALNYM W MIEJSCOWOŚCI GRANICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Chodel: STWORZENIE PROFESJONALNYCH, OGÓLNODOSTĘPNYCH MIEJSC O CHARAKTERZE REKREACYJNYM I SPOŁECZNO-KULTURALNYM W MIEJSCOWOŚCI GRANICE
Numer ogłoszenia: 60959 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodel , ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 81 827 73 10, faks 81 827 73 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STWORZENIE PROFESJONALNYCH, OGÓLNODOSTĘPNYCH MIEJSC O CHARAKTERZE REKREACYJNYM I SPOŁECZNO-KULTURALNYM W MIEJSCOWOŚCI GRANICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stworzenie profesjonalnych, ogólnodostępnych miejsc o charakterze rekreacyjnym i społeczno-kulturalnym w miejscowości Granice poprzez: ZADANIE I: ROBOTY BUDOWLANE 1. Roboty wykończeniowe z zagospodarowaniem terenu przyległego przy świetlicy wiejskiej w Granicach 2. Wewnętrzna instalacja gazowa w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach 3. Roboty elektryczne wewnętrzne w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach ZADANIE II: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GRANICACH ZADANIE III: WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW W GRANICACH Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania I obejmuje wykonanie elewacji na części dobudowanej świetlicy, z dociepleniem i położeniem wyprawy elewacyjnej na powierzchni 201,26 m2, ułożenie posadzki z płytek terakota na powierzchni 265,16 m2 oraz drobne prace tynkarskie i malowanie powierzchni 260,64 m2. W zakresie Zadania I do wykonania jest również wewnętrzna instalacja gazowa z montażem 5 szt gazowych ogrzewaczy (np. MORA 6140 lub równoważnych) oraz wewnętrzna instalacja energetyczna. Ponadto w ramach zagospodarowania terenu przyległego przewidziano plac z kostki brukowej gr. 8 cm o powierzchni 562,69 m2. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną przedmiotowej inwestycji łącznie z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. W ramach Zadania II przewidziano dostarczenie 50 szt stołów świetlicowych, 200 szt krzeseł, 3 regały z szafką, 3 gry typu piłkarzyki , 2 stoły do tenisa stołowego, 1 atlas dwustanowiskowy oraz 1 bieżnię elektryczną i 2 rowery treningowe elektromagnetyczne. Zadanie III obejmuje dostarczenie i montaż n/w zabawek na placu zabaw: zestaw zabawowy dla 12 dzieci - 1 kpl, huśtawki podwójne drewniane - 2 szt, huśtawka ważka -1 szt, sprężynowiec konik i sprężynowiec kogut - po 1 szt, ławki z bali z oparciem - 2 szt i tablica informacyjna - 1 szt. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w zał. Nr 9, 10, 11, 12, 13, 14.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wg art.67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 39.16.00.00-1, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 w związku z art. 44 Ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. dla Zadania I: co najmniej dwóch robót polegających na wykonywaniu robót budowlanych wykończeniowych o wartości min. brutto 100 000 PLN każda i dwóch robót brukarskich o wartości min. brutto 100 000 PLN każda lub co najmniej dwóch robót o charakterze budowlanym wykończeniowym i brukarskim o wartości min. brutto 200 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Dla zadania II - Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwóch), polegających na dostawie mebli i sprzętu sportowego o wartości min. brutto 20 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Dla zadania III - Wykaz wykonanych dostaw i montaży w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwóch), polegających na dostawie i zamontowaniu na placu zabaw urządzeń i zabawek o wartości min. brutto 30 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, obejmujący co najmniej: - dla zadania nr I): - koparkę kołową o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt - samochód samowyładowczy o ładowności do 5 ton - 1 szt, - wibrator do zagęszczania gruntu 100-200 kg - 1 szt - piła do cięcia płytek - 1 szt wg załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wg załącznika nr 7 do SIWZ) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 8 do SIWZ) Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 150 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla Zadania nr I. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wg § 27 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodel.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak. PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I: ROBOTY BUDOWLANE 1)Roboty wykończeniowe z zagospodarowaniem terenu przyległego przy świetlicy wiejskiej w Granicach 2)Wewnętrzna instalacja gazowa w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach 3)Roboty elektryczne wewnętrzne w budynku świetlicy wiejskiej w Granicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania I obejmuje wykonanie elewacji na części dobudowanej świetlicy, z dociepleniem i położeniem wyprawy elewacyjnej na powierzchni 201,26 m2, ułożenie posadzki z płytek terakota na powierzchni 265,16 m2 oraz drobne prace tynkarskie i malowanie powierzchni 260,64 m2. W zakresie Zadania I do wykonania jest również wewnętrzna instalacja gazowa z montażem 5 szt gazowych ogrzewaczy (np. MORA 6140 lub równoważnych) oraz wewnętrzna instalacja energetyczna. Ponadto w ramach zagospodarowania terenu przyległego przewidziano plac z kostki brukowej gr. 8 cm o powierzchni 562,69 m2. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną przedmiotowej inwestycji łącznie z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GRANICACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Zadania II przewidziano dostarczenie 50 szt stołów świetlicowych, 200 szt krzeseł, 3 regały z szafką, 3 gry typu piłkarzyki, 2 stoły do tenisa stołowego, 1 atlas dwustanowiskowy oraz 1 bieżnię elektryczną i 2 rowery treningowe elektromagnetyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III: WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW W GRANICACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III obejmuje dostarczenie i montaż n/w zabawek na placu zabaw: zestaw zabawowy dla 12 dzieci - 1 kpl, huśtawki podwójne drewniane - 2 szt, huśtawka ważka -1 szt, sprężynowiec konik i sprężynowiec kogut - po 1 szt, ławki z bali z oparciem - 2 szt i tablica informacyjna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.