Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 609437-N-2019 z dnia 2019-10-14 r.
Miasto Poznań: Dostawa komputerów i oprogramowania do Poznańskiego Centrum Świadczeń
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
Plac Kolegiacki
17
,
61-841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl/
Adres profilu nabywcy:
http://bip.poznan.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.poznan.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.poznan.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów i oprogramowania do Poznańskiego Centrum Świadczeń
Numer referencyjny:
ZOU-XII.271.178.2019.LJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do Poznańskiego Centrum Świadczeń, fabrycznie nowych: 1) Komputerów osobistych stacjonarnych typu All-in-One z zainstalowanym systemem operacyjnym, zgodny z opisem wymaganego parametru wskazaną w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość: 25 szt. 2) Komputerów osobistych przenośnych typu notebook z zainstalowanym systemem operacyjnym, zgodny z opisem wymaganego parametru wskazaną w załączniku nr 9 do SIWZ. Ilość: 6 szt. 3) Pakietów biurowych, zgodny z opisem wymaganego parametru wskazaną w załączniku nr 10 do SIWZ. Ilość: 31 szt. 2. Zamawiający nie dopuszcza oferowania komputerów / pakietów biurowych różnych producentów w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, tzn. wszystkie komputery muszą być jednakowe / wszystkie pakiety biurowe muszą być jednakowe. 3. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Opisie parametru, stanowiącym załącznik nr 8, 9 i 10 do SIWZ. 4. Opis równoważności 1) Zamawiający w załączniku nr 8 do SIWZ i w załączniku nr 9 do SIWZ wskazał znak towarowy firmy Microsoft jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt z systemem operacyjnym o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w SIWZ i zaoferowany system operacyjny będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego, tj. w szczególności z: a) Sieciowymi systemami operacyjnymi MS Windows (Windows Serwer 2008, 2012, 2016, praca w domenie opartej na rozwiązaniach firmy Microsoft); b) Oprogramowaniem aplikacyjnym: aplikacyjnym: MS Office 2010 - 2019, Lotus Notes, Lotus Domino Web Access, Esset Endpoint Antivirus ver5,6,7, AdobeReader, Adobe AutoCAD, NormaPro, Szafir, Plustek Smart Office, Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, PŁATNIK, Notepad++, 7zip; c) Zintegrowanym Systemem Informatycznym Wspomagającym Zarzadzanie Miastem (KSAT) firmy COIG S.A. z Katowic d) Systemem obsługi spraw i dokumentów "Mdok" autorstwa COIG S.A. z Katowic; e) Urządzeniami wielofunkcyjnymi firm HP, Kyocera, Samsung, Ricoh, Canon (dostępność sterowników producentów urządzeń dla oferowanego systemu operacyjnego). Wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innego systemu operacyjnego niż MS Windows - oświadczenie Wykonawcy zostanie przesłane do producenta w/w oprogramowania, celem jego weryfikacji. 2) Zamawiający w załączniku nr 10 do SIWZ wskazał znak towarowy firmy Microsoft "Microsoft Office 2019" jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na pakiet biurowy o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pakietu biurowego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w SIWZ i zaoferowany pakiet biurowy będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego, tj. w szczególności z: a) Zintegrowanym Systemem Informatycznym Wspomagającym Zarzadzanie Miastem (KSAT) firmy COIG S.A. z Katowic; b) System obsługi spraw i dokumentów "Mdok" autorstwa COIG S.A. z Katowic; c) Urządzeniami wielofunkcyjnymi firm HP, Kyocera, Samsung, Ricoh, Canon; d) Oprogramowaniem aplikacyjnym: MS Office 2010 - 2019, Lotus Notes, Lotus Domino Web Access, Adobe Reader, NormaPro, Szafir, Plustek Smart Office, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, PŁATNIK, Notepad++. Wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innego pakietu biurowego niż Microsoft Office 2019 - oświadczenie Wykonawcy zostanie przesłane do producenta w/w oprogramowania, celem jego weryfikacji. 5. Aspekt środowiskowy Oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane przez producenta, u którego wdrożono normę Zarządzania Środowiskowego PN EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju - urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych (producent posiada certyfikat ISO 14001 lub równoważny). 6. Wymagane jest zapewnienie minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 7. Miejsce wykonania zamówienia: Poznańskie Centrum Świadczeń, ul. Wszystkich Świętych 1, Poznań
II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 48300000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 dostawy komputerów osobistych z oprogramowaniem, o wartości minimum 60 000 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt III.1.1) SIWZ Wykonawca złoży: a) Certyfikat lub oświadczenia producenta komputerów potwierdzające, że oferowane urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001 i ISO 14001; b) Oświadczenie producenta komputerów, że maksymalny poziom hałasu oferowanych komputerów nie przekracza 29 dB z pozycji operatora w trybie IDLE, pomiar zgodny z normą ISO 9296 / ISO 7779; c) Deklarację zgodności CE lub oświadczenia producenta komputerów lub wydruki z oficjalnej strony www producenta komputerów, że oferowane urządzenia są zgodne z deklaracją zgodności CE; d) Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w załączniku nr 8 do SIWZ w pozycji 3 tabeli; e) Wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w załączniku nr 8 do SIWZ w pozycji 6 tabeli; f) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta zgodnie z zapisami w załączniku nr 8 do SIWZ w pozycji 18 tabeli; g) Wydruk ze strony http://www.epeat.net na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w załączniku nr 8 do SIWZ w pozycji 16 tabeli; h) Karta katalogowa oferowanego produktu (datasheet). W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt III.1.2) SIWZ Wykonawca złoży: a) Certyfikat lub oświadczenia producenta komputerów potwierdzające, że oferowane urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001 i ISO 14001; b) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzone oświadczeniem lub innym dokumentem pochodzącym od producenta, potwierdzające, że komputery przenośne spełniają standardy MIL-STD-810G, i pozytywnie przeszły testy w zakresie minimalnych wymagań określonych w załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji 3 tabeli; c) Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/ na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji 6 tabeli; d) Deklarację zgodności CE lub oświadczenia producenta komputerów lub wydruki z oficjalnej strony www producenta komputerów, że oferowane urządzenia są zgodne z deklaracją zgodności CE; e) Wydruk ze strony Microsoft WHCL na potwierdzenie spełniania przez komputery przenośne wymagań określonych w załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji 24 tabeli; f) Certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - wymaga się wydruku ze strony internetowej, na potwierdzenie spełniania przez komputery przenośne wymagań określonych w załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji 24 tabeli; g) Oświadczenie producenta komputera przenośnego o zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej. Na potwierdzenie spełniania przez komputery przenośne wymagań określonych w załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji 24 tabeli; h) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta zgodnie z zapisami w załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji 27 tabeli; i) Karta katalogowa oferowanego produktu (datasheet).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ, 3) Wypełniony i podpisany Opis wymaganego parametru - załącznik nr 8, 9 i 10 do SIWZ 4) Wypełnione i podpisane Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ; 5) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ - jeśli dotyczy; 6) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala się wadium w wysokości: 3 500,00 zł.
2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta:
- w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania,
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
91 1020 4027 0000 1502 1262 0672
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta:
Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie składania ofert.
4. Wadium w formach niepieniężnych składa się w oryginale do wyznaczonego terminu składania ofert w Urzędzie Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, (pok. 152 - sekretariat), Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. Przyjęcie dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczeń musi obejmować cały okres związania ofertą. Koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium oraz obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj.: zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium
w sposób nieprawidłowy - zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 oraz
4 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji | 20,00 |
| Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 8 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





