Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-10-11
Og³oszenie nr 609031-N-2019 z dnia 2019-10-11 r.
Administracja Domów Miejskich "ADM" Spó³ka z o.o.: Budowa, rozbudowa i przebudowa instalacji gazowej. c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych przy ul. Przemys³owej 6, Przemys³owej 24 oraz Wyzwolenia 45 w Bydgoszczy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Zamawiaj±cy - Miasto Bydgoszcz Numer NIP 953-10-11-863 Adres: 85-102 Bydgoszcz ul. Jezuicka 1 reprezentowane przez Pe³nomocnika: Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o. o. ul. ¦niadeckich 1, 85-011 BydgoszczPostêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Administracja Domów Miejskich "ADM" Spó³ka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
90458507000000, ul.
ul. ¦niadeckich
1
,
85-011
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
523 481 600, e-mail
zamowieniapubliczne@adm.com.pl, faks
523 481 607.
Adres strony internetowej (URL): bip.adm.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.adm.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.adm.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y sk³adaæ wy³±cznie w formie pisemnej
Adres:
Administracja Domów Miejskich ,,ADM´´ Sp. z o.o. - Dzia³ Zamówieñ Publicznych ADM ul. Gdañska 30/5 85-006 Bydgoszcz (pokój nr 2)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa, rozbudowa i przebudowa instalacji gazowej. c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych przy ul. Przemys³owej 6, Przemys³owej 24 oraz Wyzwolenia 45 w Bydgoszczy
Numer referencyjny:
145/PM/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa, rozbudowa i przebudowa instalacji gazowej. c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych usytuowanych w budynkach przy ul. Przemys³owej 6, Przemys³owej 24 oraz Wyzwolenia 45 w Bydgoszczy, zgodnie z za³±czon± dokumentacj± techniczn±, w tym dokumentacj± projektow± i specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45211341-1 |
| 45300000-7 |
| 45310000-3 |
| 45311000-0 |
| 45330000-9 |
| 45332400-7 |
| 45333000-0 |
| 44621220-7 |
| 44621110-3 |
| 45400000-1 |
| 45410000-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-10
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia : * dla zadania nr 1 : do dnia 10.12.2019r. * dla zadania nr 2 : do dnia 10.12.2019r. * dla zadania nr 3 : do dnia 10.12.2019r. 2. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy plac budowy w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. ¦wiadczenie bêdzie uznawane za wykonane w dniu powiadomienia Zamawiaj±cego o gotowo¶ci do odbioru koñcowego robót, o ile w dniu tym faktycznie i nale¿ycie wykonana bêdzie ca³o¶æ robót i prac, w stanie zdatnym do odbioru koñcowego, który potwierdzony bêdzie podpisaniem przez Strony protoko³u bezusterkowego odbioru koñcowego robót.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la swoich wymagañ w zakresie tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la swoich wymagañ w zakresie tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la swoich wymagañ w zakresie tego warunku
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.11. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii) 2. w przypadku sk³adania oferty przez pe³nomocnika Wykonawcy, nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pe³nomocnika (w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii). Pe³nomocnictwo z³o¿one w oryginale powinno byæ podpisane w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu identyfikacjê osoby sk³adaj±cej podpis. 3. w przypadku oferty równowa¿nej z zastosowaniem materia³ów o równowa¿nych parametrach technicznych nale¿y dodatkowo z³o¿yæ wraz z ofert±: o¶wiadczenie, ¿e wykonawca z³o¿y³ ofertê równowa¿n± oraz wykaz zmian, zawieraj±cy dok³adny opis zmian dotycz±cy zastosowanych materia³ów równowa¿nych. 4. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 1) W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które znajduj± siê w posiadaniu zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez zamawiaj±cego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 5. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przynale¿no¶ci do Grupy Kapita³owej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - wg wzoru Zamawiaj±cego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór o¶wiadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postêpowania wraz z informacj± z otwarcia ofert. O¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.4. Oprócz przypadków okre¶lonych w ustawie, zamawiaj±cy zgodnie z tre¶ci± art.144 ust.1 pkt.1) ustawy przewiduje mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy , w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej : 18.4.1. wynagrodzenie nale¿ne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysoko¶ci podatku VAT obowi±zuj±cej w chwili powstania obowi±zku podatkowego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy ustalana jest ka¿dorazowo z uwzglêdnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury (powstania obowi±zku podatkowego). W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany wysoko¶ci podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 18.4.2. do czasu zakoñczenia wykonywania prac Zamawiaj±cy ma prawo ograniczyæ zakres, ilo¶æ prac jeszcze nie wykonanych. Zawiadomienie Wykonawcy wymaga zachowania formy pisemnej. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu o warto¶æ prac zaniechanych na ¿±danie Zamawiaj±cego. W zwi±zku z prawem Zamawiaj±cego do zaniechania okre¶lonych robót, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tytu³u odstêpnego, odszkodowania itp. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych przedmiarami. Warto¶æ robót zaniechanych bêdzie okre¶lana przez Zamawiaj±cego na podstawie ceny (warto¶ci) cz±stkowej przypisanej do zaniechanej czê¶ci robót w ofercie Wykonawcy, a je¶li to nie bêdzie mo¿liwe, na podstawie minimalnej stawki roboczogodziny netto dla miasta Bydgoszczy podanej w ostatniej INFORMACJI O STAWKACH ROBOCIZNY KOSZTORYSOWEJ ORAZ CENACH PRACY SPRZÊTU BUDOWLANEGO IRS SEKOCENBUDU oraz na podstawie kosztów po¶rednich, zysku i kosztów zakupu materia³ów na poziomie ¶redniej krajowej podanych w ostatniej INFORMACJI O STAWKACH ROBOCIZNY KOSZTORYSOWEJ ORAZ CENACH PRACY SPRZÊTU BUDOWLANEGO IRS SEKOCENBUDU. Powy¿sze zasady stosuje siê odpowiednio do rozliczania robót zamiennych. 18.4.3. Termin wykonania zamówienia ulega wyd³u¿eniu w przypadku : 1) wyst±pienia przeszkody o charakterze "si³y wy¿szej" która uniemo¿liwia realizacjê ¶wiadczenia; pojêcie wyst±pienia przeszkody o charakterze "si³y wy¿szej" która uniemo¿liwia realizacjê ¶wiadczenia; pojêcie "si³a wy¿sza" oznacza wydarzenia zewnêtrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrol± stron niniejszej umowy, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ realizacji umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym Wykonawca mo¿e powo³aæ siê na zaistnienie si³y wy¿szej tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej Zamawiaj±cego w ci±gu 3 dni od dnia jej zaistnienia 2) wyst±pienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa maj±c wp³yw na zakres lub sposób realizacji zamówienia, co spowoduje konieczno¶æ dostosowania realizacji umowy do zmian tych przepisów; 3) wyst±pienia niekorzystnych i trudnych do przewidzenia warunków atmosferycznych, a w szczególno¶ci: intensywnych opadów deszczu i niskich temperatur, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymogami technologii, przy czym Wykonawca mo¿e powo³aæ siê na zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej Zamawiaj±cego w ci±gu 3 dni od dnia ich zaistnienia; 4) braku mo¿liwo¶æ realizacji ¶wiadczenia wskutek okoliczno¶ci i przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, a w szczególno¶ci w przypadku wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiaj±cego lub konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji i/lub uzyskania zmiany pozwolenia na budowê, je¿eli przepisy prawa tego wymagaj±; 5) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiaj±cego 6) konieczno¶ci wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie stanie siê konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzale¿nione od wykonania zamówienia dodatkowego 7) wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych uzgodnieñ, zezwoleñ, decyzji, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê 8) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ UWAGA: W przypadkach, o których mowa w pkt.18.4.3. zmiana terminu wykonania zamówienia dokonuje siê po pisemnym powiadomieniu zamawiaj±cego przez wykonawcê o zaistnieniu powy¿szych okoliczno¶ci i potwierdzeniu ich wyst±pienia przez Zamawiaj±cego w formie spisanego na tê okoliczno¶æ Protoko³u Konieczno¶ci podpisanego przez inspektora nadzoru i przedk³adanego do zatwierdzenia Zamawiaj±cemu. Zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy. Termin realizacji ulegnie przed³u¿eniu o czas wstrzymania robót z wy¿ej wymienionych przyczyn (przeszkód) okre¶lony w Protokole Konieczno¶ci, nie d³u¿szy jednak ni¿ czas ich trwania. 18.4.4. Je¿eli wyst±pi± wady dokumentacji, skutkuj±ce konieczno¶ci± dokonania poprawek, zmian lub uzupe³nieñ dokumentacji a ich konsekwencj± bêdzie zmiana rozwi±zañ technicznych (technologicznych lub materia³owych) wykonania robót lub ich elementu a dokonywanie zmian w dokumentacji uniemo¿liwi lub istotnie wstrzyma realizacjê robót - zmianie mo¿e ulec odpowiednio sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana umowy w takim przypadku dokonuje siê po pisemnym powiadomieniu zamawiaj±cego przez wykonawcê o zaistnieniu powy¿szych okoliczno¶ci i potwierdzeniu ich wyst±pienia przez Zamawiaj±cego w formie spisanego na tê okoliczno¶æ Protoko³u Konieczno¶ci podpisanego przez inspektora nadzoru i przedk³adanego do zatwierdzenia Zamawiaj±cemu. Zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy. 18.4.5. Zmiany sposobu realizacji zamówienia (zmiany technologiczne), w szczególno¶ci : 1) pojawienie siê na rynku, czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 2) pojawienie siê nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) konieczno¶æ realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w ofercie, dokumentacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 4) konieczno¶æ realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lib materia³owych, ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; 5) zmiany, o których mowa w pkt.1) - 3) nie mog± stanowiæ podstawy zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy; 6) zmiany, o których mowa w pkt.4) bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian, wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom; 7) w przypadku dostarczania w wyniku zmiany urz±dzeñ lub materia³ów, na które wymagane by³o posiadanie okre¶lonym prawem ¶wiadectw, certyfikatów lub innych podobnych za¶wiadczeñ, takie ¶wiadectwa, certyfikaty lub za¶wiadczenia bêd± zawsze wymagane wobec urz±dzeñ lub materia³ów, zastêpuj±cych te proponowane w ofercie 8) ka¿da ze wskazanych w pkt.1) - 4) zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia wykonawcy. 18.4.6. Ponadto na wniosek wykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego, wykonawca mo¿e: 1) dokonaæ zmiany podwykonawcy 2) wskazaæ innych zakres podwykonawstwa ni¿ przedstawiony w ofercie 3) zrezygnowaæ z udzia³u podwykonawcy w realizacji zamówienia 4) powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, pomimo niewskazania w ofercie czê¶ci zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. 18.4.7. Fakt zaistnienia wskazanych powy¿ej okoliczno¶ci, uzasadniaj±cych wprowadzenie zmiany umowy, podlegaæ bêdzie ka¿dorazowo ocenie Zamawiaj±cego. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e wskazane okoliczno¶ci nie s± zasadne Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SIWZ i zawartej przez strony umowie. 18.4.8. Zmiany, o których mowa niniejszym dziale, wymagaj± obopólnej zgody stron umowy. Zmiany dokumentowane bêd± przez strony stosownymi pisemnymi aneksami do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji gazowej wraz z kuchenkami dla gminnych lokali mieszkalnych oznaczonych numerami 1,3,4,5,7,9 w budynku przy ul. Przemys³owej 6 w Bydgoszczy |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji gazowej wraz z kuchenkami i kot³ami oraz instalacj± c.o. i c.w.u. dla gminnych lokali mieszkalnych oznaczonych numerami 1,2,3 w budynku przy ul. Przemys³owej 24 w Bydgoszczy |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji gazowej wraz z kuchenkami i kot³ami oraz instalacj± c.o. i c.w.u. dla gminnych lokali mieszkalnych oznaczonych numerami 1, 1A,3 (uwaga: w lokalu nr 3 bez monta¿u kot³a i instalacji c.o. i c.w.u. oraz bez kuchenki) w budynku przy ul. Wyzwolenia 45 w Bydgoszczy |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa czê¶ci elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsu³kowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka p³ynów infuzyjnych - typ A i typ B
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Miasta Bydgoszczy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Wynajem sprê¿arki ¶rubowej zmiennoobrotowej
- Us³ugi zwi±zane ze sta³± ca³odobow± ochron± osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacj± systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w £ysomicach, z uwzglêdnieniem podzia³u na czê¶ci - 3 zadania
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacj± budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £±kta Górna, gm. ¯egocina - remont kot³owni i sto³ówki.
- Remont pod³óg w placówkach biblioteki publicznej im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacj± budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie pi³karskim w ¯egocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





