eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Zgierz: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego
Numer ogłoszenia: 60871 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26885 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Zgierskiego. Zamówienie obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 ze zm.): a) rachunków bieżących; b) rachunków lokat terminowych; c) rachunków środków pomocowych i funduszy celowych oraz innych rachunków pozabudżetowych; d) rachunków wirtualnych służących do płatności masowych. Wykaz rachunków bankowych do obsługi budżetu Powiatu Zgierskiego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Liczba rachunków może ulec zmianie w okresie trwania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia, 2) prowadzenie przez Wykonawcę placówki bankowej w siedzibie Zamawiającego w Zgierzu przy ul. Długiej 49, czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy, bez pobierania przez Wykonawcę opłat i prowizji od wpłat klientów obsługiwanych przez Starostwo Powiatowe w Zgierzu na rzecz Zamawiającego. Z tytułu prowadzenia placówki bankowej w siedzibie Zamawiającego Wykonawca będzie obciążany opłatami za czynsz w wysokość miesięcznych opłat 150,00 zł netto. Metraż pomieszczenia 5,24 m2. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia sobie we własnym zakresie łącza internetowego wraz z podłączeniem linii telefonicznej. Zamawiający informuje, że dysponuje wolnymi miejscami w centrali telefonicznej; Uregulowania dotyczące najmu powierzchni w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Zgierzu przy ul. Długiej 49, objęte zostaną odrębną umową zawartą pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym; 3) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 3.000.000,00 zł, w skali roku, w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej Powiatu obowiązującej na dany rok. Zamawiający wymaga, aby wskazana przez niego wysokość kredytu postawiona została do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową; 4) wykonywanie następujących czynności i usług: a) elektroniczna obsługa rachunków; b) sporządzanie wyciągów bankowych w formie: aa) papierowej; bb) elektronicznej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych. Każda operacja na wyciągu zarówno papierowym jak i elektronicznym musi zawierać: numer rachunku beneficjenta, nazwę beneficjenta, kwotę operacji oraz tytuł płatności; 5) realizacje transakcji walutowych; 6) automatyczne lokowanie środków na rachunku powyżej 100.000,00 zł na lokatach krótkoterminowych typu Overnight. Usługa ta obejmuje środki zgromadzone na wszystkich rachunkach bankowych do obsługi budżetu Powiatu Zgierskiego pod warunkiem, że saldo konta na rachunku przekracza kwotę 100.000,00 zł. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: 1) środki pieniężne zgromadzone na rachunku bankowym oraz lokaty krótkoterminowe Overnight dla kwoty powyżej 100.000,00 zł były oprocentowane w oparciu o stawkę WIBID ON razy współczynnik korekty; 2) odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach były naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. Dla wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni; 3) od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR ON +/- marża Wykonawcy. 3. Ponadto, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) dysponował systemem informatycznym pozwalającym na obsługę przelewów masowych polegającą na codziennym tworzeniu raportu z dokonywanych wpłat w pliku tekstowym zawierającym dane w formacie MT940 oraz ujawniał numery rachunków wirtualnych zawartych w pliku przesłanego raportu; 2) zainstalował w siedzibie Zamawiającego pełne oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej oraz nieodpłatne przekazywał i instalował wersje aktualizacyjne do przedmiotowego oprogramowania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) zapewnił bezpłatne wyposażenie techniczne (sprzęt komputerowy) dla dwóch samodzielnych niezależnych stanowisk do bankowości elektronicznej, z możliwością zainstalowania innego niezbędnego do wykonywania zadań merytorycznych Zamawiającego oprogramowania. Przy czym Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały prawidłowo z dniem rozpoczęcia obowiązywania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Minimalne wymagania Zamawiającego, dotyczące paramentów technicznych sprzętu komputerowego zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ; 4) nieodpłatnie przekazał i zainstalował wszelkie akcesoria niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych; 5) nieodpłatnie konserwował dostarczony sprzęt komputerowy; 6) bezpłatnie przeszkolił wskazanych pracowników Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej; 7) wyznaczył z podaniem danych osobowych minimum jednego doradcę klienta dla Zamawiającego, pozostającego w dyspozycji Zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu. O zmianie osoby, o której mowa powyżej (osób) Wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo poinformować Zamawiającego w formie pisemnej. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji : 1) z tytułu niewykorzystania dostępnego limitu kredytu w rachunku bieżącym; 2) za przelewy bankowe realizowane w formie papierowej i elektronicznej w ramach banku prowadzącego obsługę budżetu Powiatu Zgierskiego (wewnątrzbankowe); 3) za wydanie druków czeków; 4) za wydanie zaświadczeń, opinii i historii prowadzenia rachunków bankowych, wystawianych przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego oraz za sporządzanie aneksów związanych z obsługą bankową rachunków, a wynikających z uregulowań wewnętrznych Wykonawcy; 5) innych niż określone w niniejszej SIWZ. 5. Ceny jednostkowe oraz prowizje oferowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego. 6. Marża oferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie, przez cały okres trwania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Poddębicach, ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.