eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Ostróda: Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..
Numer ogłoszenia: 60817 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40183 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. Szczegółowy opis parametrów technicznych i pełen zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.1. Przedmiot zamówienia będzie zamawiany i dostarczany sukcesywnie w uzgodnionych partiach , zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2.Wymagany termin realizacji dostawy do według oferty wykonawcy dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania zgłaszanego przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego drogą emaliową lub faxem. 3.Dostawy odzieży, obuwia oraz pozostałych artykułów BHP realizowane będą transportem i na koszt Wykonawcy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia/zwiększenia ilości odzieży, obuwia i artykułów BHP o 20% w stosunku do szacowanych ilości podanych w tabeli nr.1 Rozliczenie będzie następowało w oparciu o cenę jednostkową wskazaną w Ofercie Wykonawcy. 5.Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o., Rudno 17 gmina Ostróda. 6.Podczas odbioru odzieży, obuwia oraz pozostałych artykułów BHP pracownik Wykonawcy ma obowiązek przeliczenia odzieży roboczej w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i sporządzenia protokołu odbioru/dostawy. 7.Dowodem zrealizowania dostawy częściowej będą dowody WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę i potwierdzone przez obie strony. 8.Umowa zostanie zawarta na 24 miesiące od dnia jej podpisania przez Strony...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.81.54.00 - Gumiaki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.44.33.20 - Czapki 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ALA, ul.Lubelska 30, 10-407 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 279901,63

  • Oferta z najniższą ceną: 278694,40 / Oferta z najwyższą ceną: 279901,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.