Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) w Najwyższej Izbie Kontroli wraz z usługą serwisową Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Najwyższa Izba Kontroli, do kontaktów: Dariusz Krawczyński, Andrzej Lisicki, ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, tel. 022 4445820, fax 022 4445410, e-mail: zamowienia_publiczne_it@nik.gov.pl, www.nik.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) w Najwyższej Izbie Kontroli wraz z usługą serwisową. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania, 2. Szkolenie użytkowników i administratorów systemu, 3. Dostawę licencji na użytkowanie systemu, 4. Świadczenie serwisu przez okres jednego roku po zakończeniu wdrożenia. Oferowany system musi w szczególności spełniać następujące warunki: 1. Jednoczesna obsługa wielu samodzielnych jednostek zamawiającego, prowadzących własną księgowość oraz samodzielnie naliczających wynagrodzenia pracowników, z zachowaniem integralności danych. 2. Umożliwienie użytkownikom dostępu za pośrednictwem przeglądarki internetowej (tzw. "cienki klient"). 3. Dostarczana wraz ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania baza danych (SZRBD - System Zarządzania Relacyjną Bazą Danych) musi mieć możliwość zainstalowania na posiadanym przez zamawiającego serwerze HP rp5430 pracującym pod kontrolą systemu operacyjnego HP-UX 11.0. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa Filtrowa 57 oraz siedziby 16 jednostek organizacyjnych NIK na terenie Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.24.94.10 - Oprogramowanie księgowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 22;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 50 000,00 zł wnoszone przed terminem składania ofert. Wymagania dotyczące składania wadium zostaną określone w SIWZ. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wymagania dotyczące należytego wykonania umowy zostaną określone w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Bez zaliczkowania, 2. Płatności w terminie 21 dni od podpisania protokołów odbioru i dostarczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki Zamawiającego A. Aby ubiegać się o zamówienie: A. a. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, A. b. Wykonawca, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. B. Wykonawca musi wykazać, że spełnia następujące warunki szczegółowe: B. a. Warunki ekonomiczno-finansowe B.a.a) Posiada średni roczny przychód z działalności gospodarczej za ostatnie trzy lata w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. B.a.b) Posiada środki finansowe w wysokości 4.000.000,00 zł bądź zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł . B.a.c) Podmioty występujące wspólnie spełnią warunek z punktu B.a.a jeśli łącznie posiadają średni roczny przychód z działalności gospodarczej za ostatnie trzy lata w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. B.a.d) Podmioty występujące wspólnie spełnią warunek z punktu B.a.b jeśli łączna wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wszystkich podmiotów występujących wspólnie wyniesie co najmniej 4.000.000,00 zł . B.a.e) Posiada polisę i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł . B. b. Warunki kadrowe B.b.a) Dysponuje co najmniej 2 osobami z minimum 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu projektami wdrażania Zintegrowanych Systemów Zarządzania przeszkolonymi w zakresie kierowania projektami (potwierdzone stosownym oświadczeniem). B.b.b) Dysponuje co najmniej 2 osobami z minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania modułu kadrowego dla posiadanego w ofercie Zintegrowanego Systemu Zarządzania, popartym posiadaniem stosownych dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń autoryzowanych przez producenta systemu. B.b.c) Dysponuje co najmniej 2 osobami z minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania modułu płacowego dla posiadanego w ofercie Zintegrowanego Systemu Zarządzania, popartym posiadaniem stosownych dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń autoryzowanych przez producenta systemu. B.b.d) Dysponuje co najmniej 2 osobami z minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania modułu księgowo-finansowego dla posiadanego w ofercie Zintegrowanego Systemu Zarządzania, popartym posiadaniem stosownych dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń autoryzowanych przez producenta systemu. B.b.e) Warunki kadrowe określone w punktach B.b.a), B.b.b), B.b.c), B.b.d) mogą być spełnione łącznie przez te same osoby. B. c. Warunki związane z autoryzacją B.c.a) W sytuacji gdy wykonawca nie jest producentem oprogramowania musi on posiadać autoryzację producenta w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. B.c.b) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w punkcie a) będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców go wykaże. B. d. Warunki związane z doświadczeniem B.d.a) Musi wykazać, iż posiada w ofercie Zintegrowany System Zarządzania (system klasy ERP) którego wszystkie moduły funkcjonalne (w szczególności moduł finansowo-księgowy i moduł kadrowo-płacowy) zostały wytworzone przez tego samego producenta. B.d.b) Musi wykazać się realizacją co najmniej 2 udanych (tzn. zakończonych sukcesem i potwierdzonych pisemnie przez odbiorców systemów) realizacji zamówień podobnych w rozumieniu punktu C. B.d.c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki związane z doświadczeniem określone w punktach B.d.a) i B.d.b) będą spełnione jeśli przynajmniej jeden z wykonawców będzie mógł się wykazać doświadczeniem opisanym w tych punktach. B.d.d) Wykonawca musi udostępnić w siedzibie Zamawiającego i na jego życzenie posiadany w ofercie Zintegrowany System Zarządzania z bazą demonstracyjną (dane min. 100 pracowników) w okresie trwania negocjacji z Wykonawcami . B.d.e) Wykonawca musi posiadać certyfikaty ISO9001:2000 w co najmniej jednym z niżej wymienionych zakresów: wdrożenie, serwis, produkcja (certyfikat producenta). C. Definicja "Zamówienia podobnego" Zamówieniem podobnym, o którym mowa w niniejszym formularzu, jest wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania: a) obsługującego powyżej 1000 pracowników zatrudnionych w firmie w której system został wdrożony, b) w polskiej wersji językowej, c) zgodnego z przepisami polskiego prawa, d) w zakresie zawierającym co najmniej moduł finansowo-księgowy i kadrowo-płacowy, e) którego wdrożenie zakończyło się w ciągu ostatnich 3 lat, tj. po dniu 20 stycznia 2003 roku. D. Zamawiający przewiduje zaproszenie do udzaiłuw negocjacjach siedmiu Wykonawców, którzy spełnili wszystkie warunki określone w punktach A. i B. (na zasadzie spełnia - nie spełnia), a w punkatach B.d.b), B.d.e) otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków, przy zastosowaniu poniższych kryteriów kwalifikacji. D. a. Kryteria kwalifikacji Wykonawców D.a.a) Za każde udokumentowane wdrożenie zamówienia podobnego - 1000 pkt. D.a.b) Dla każdego ocenianego zamówienia podobnego - k ilość systemów obsługujących od 1000 do 1500 pracowników - za każdy 100 pkt. - l ilość systemów obsługujących od 1501 do 2000 pracowników - za każdy 200 pkt. - m ilość systemów obsługujących powyżej 2000 pracowników - za każdy 300 pkt. D.a.c) Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu potwierdzającego stosowanie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO9001:2000 w zakresie n: n1 - Wdrożenie - 30 pkt., n2 -Serwis - 20 pkt., n3 - Produkcja - 10 pkt. n = (n1 + n2 + n3) D.a.d) Liczba punktów będzie liczona wg wzoru: Liczba punktów = (k + l + m) x 1000 + k x 100 + l x 200 + m x 300 + n. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A. Oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Oświadczenia powyższe Wykonawca składa w oryginałach podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. B. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu C. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. D. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. E. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. F. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B., D., E. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. G. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. F.a), F.b), F.c) oraz w pkt. C., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. H. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a) W przypadku złożenia wniosku przez podmioty działające wspólnie, do oferty musi być załączona aktualna umowa regulująca ich współpracę - za aktualną będzie uznana umowa zawierająca aktualne dane na dzień składania wniosku. b) Wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c) Podmioty zobowiązane są wskazać pełnomocnika stosownie do postanowień art.23 ust.2 Prawa zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: A. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; B. podmioty występujące wspólnie spełniają wymaganie z punku A., jeśli każdy z podmiotów występujących wspólnie przedstawi informację banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, a łączna wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wszystkich podmiotów występujących wspólnie wyniesie co najmniej 4.000.000,00 zł. C. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 D. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A. Wykaz osób i podmiotów posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie, zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz informacje na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. B. Certyfikat lub inny dokument poświadczający autoryzację producenta oprogramowania w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. C. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające posiadanie przez niego w ofercie Zintegrowanego Systemu Zarządzania (systemu klasy ERP), którego wszystkie moduły funkcjonalne (w szczególności moduł finansowo-księgowy i moduł kadrowo-płacowy) zostały wytworzone przez tego samego producenta. D. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wdrożeń oferowanego przez niego Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) wraz z dokumentami, uzyskanymi od firmy w której wykonano wdrożenie, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz ten powinien zawierać następujące informacje: a. Nazwa ZSZ. b. Nazwa firmy w której ZSZ został wdrożony. c. Liczba pracowników obsługiwanych przez wdrożony system, zatrudnionych w firmie. d. Data zakończenia wdrożenia. e. Czy wdrożenie ZSZ obejmowało moduł finansowo-księgowy ? f. Czy wdrożenie ZSZ obejmowało moduł kadrowo-płacowy ? g. Czy wdrożony ZSZ był zgodny z przepisami polskiego prawa? h. Czy wdrożenie zakończyło się powodzeniem ? i. Wersja językowa systemu. E. Oświadczenie Wykonawcy zobowiązujące go do udostępnienia w siedzibie Zamawiającego i na jego życzenie posiadanego w ofercie Zintegrowanego Systemu Zarządzania z bazą demonstracyjną (dane min. 100 pracowników) w okresie trwania negocjacji z Wykonawcami F. Certyfikat potwierdzający stosowanie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO9001:2000. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 22 - 21389 z dnia 01.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena 70 pkt. Cena min./cena x 70 Cena - cena oferty, Cena min.- minimalna cena z wszystkich ofert. 2. Funkcjonalność 30 pkt. w tym: Przekazanie kodów źródłowych aplikacji wraz z prawem ich modyfikacji oraz środowiskiem deweloperskim 4 pkt. Możliwość uruchomienia systemu na różnych platformach sprzętowych (HP, IBM, SUN) 2 pkt. Możliwość uruchomienia systemu na różnych platformach systemowych (SuSE, HP UNIX, MS Windows) 2 pkt. Możliwość uruchomienia systemu na różnych motorach bazy danych (Oracle, DB2, MySQL, Postgress) 2 pkt. Samoobsługowy portal dla pracowników organizacji 2 pkt. Miękki HR 2 pkt. Moduł wspomagający planowanie kontroli i rozliczania ich kosztów 2 pkt. Generator raportów zintegrowany z systemem 3 pkt. Rozliczanie Czasu Pracy - współpraca z posiadanym przez NIK modułem lub moduł Wykonawcy 1 pkt. Moduł do planowania budżetu 2 pkt. Moduł do monitoringu realizacji budżetu 3 pkt. Zarządzanie majątkiem trwałym instytucji 2 pkt. Moduł konsolidacyjny w zakresie uwspólniania danych i ich zbiorczego raportowania w zakresie całej organizacji 1 pkt. Moduł do obsługi remontów różnych składników majątku trwałego organizacji. 1 pkt. Obsługa umów/kontraktów (możliwość rejestracji i rozliczania wszystkich dokumentów w kontekście danej umowy) 1 pkt Wybrana zostanie oferta która uzyska najwyższą liczbę punktów. Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OOR/001-51/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 12:00; 37 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 22.05.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: Warszawa ul. Filtrowa 57.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie i konfiguracja sprzętu informatycznego, urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Cyberbezpieczna Gmina Kostomłoty.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Radomsku - Etap II - Część II
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Eskulap dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sieradz"
- Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części - postępowanie nr 2
więcej: Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.