eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³upskILUMINACJE ¦WIETLNE W OKRESIE ¦WI¡TECZNO NOWOROCZNYM MIASTA S£UPSKA.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-10-31



Og³oszenie nr 607946-N-2017 z dnia 2017-10-31 r.

Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku: ILUMINACJE ¦WIETLNE W OKRESIE ¦WI¡TECZNO NOWOROCZNYM MIASTA S£UPSKA.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku, krajowy numer identyfikacyjny 221221715, ul. Przemys³owa  73 , 76-200  S³upsk, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. +48 59 841 00 91, e-mail zamowienia@zimslupsk.com, faks +48 59 848 37 35.
Adres strony internetowej (URL): www.zimslupsk.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zimslupsk.com


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zimslupsk.com


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej: osobi¶cie, za pomoc± operatora pocztowego, za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku, ul. Przemys³owa 73, 76-200 S³upsk, pokój nr 101 (sekretariat).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ILUMINACJE ¦WIETLNE W OKRESIE ¦WI¡TECZNO NOWOROCZNYM MIASTA S£UPSKA.
Numer referencyjny: ZIM.ZP.I.341/21/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na: 1) wykonaniu dekoracji ¶wi±tecznej na terenie skweru przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku w latach 2017 - 2020, w formie przestrzennych elementów dekoracyjnych oraz elementów podwieszanych na drzewach wraz z serwisem tych dekoracji, 2) wykonaniu i ustawieniu dekoracji ¶wi±tecznej w formie ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku, w okresie ¶wi±teczno-noworocznym 2017 - 2018. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci: 1) Czê¶æ pierwsza, zwana tak¿e jako zadanie nr 1 pn. "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna na skwerze przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku". Lokalizacja terenu objêtego us³ug± okre¶lon± dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) pokazana jest na za³±cznikach nr 9, 10 i 11 do SIWZ. 2) Czê¶æ druga, zwana tak¿e jako zadanie nr 2 pn.: "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna w postaci ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku". Lokalizacja terenu objêtego us³ug± okre¶lon± dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) pokazana jest na za³±czniku nr 12 do SIWZ. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ka¿dej czê¶ci zawarty jest w za³±czniku I do niniejszego og³oszenia. 4. INFORMACJE OGÓLNE I WYMAGANIA DOTYCZ¡CE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZʦCI PIERWSZEJ (ZADANIA NR 1) I CZʦCI DRUGIEJ (ZADANIA NR 2): 1) Wykonawca zobowi±zany jest do starannego, nale¿ytego i terminowego wykonania ca³o¶ci wymaganych prac i obowi±zków w oparciu o przepisy prawne i normy obowi±zuj±ce w zakresie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, si³ê robocz±, materia³y, sprzêt i inne urz±dzenia niezbêdne do prawid³owego wykonania us³ugi; 3) Podczas realizacji prac Wykonawca bêdzie przestrzega³ przepisów dotycz±cych bezpieczeñstwa i higieny pracy. W szczególno¶ci Wykonawca zadba, aby personel nie wykonywa³ pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespe³niaj±cych odpowiednich wymagañ sanitarnych. Wykonawca zapewni i bêdzie utrzymywa³ wszelkie urz±dzenia zabezpieczaj±ce, socjalne oraz sprzêt i odpowiedni± odzie¿ dla ochrony ¿ycia i zdrowia osób zatrudnionych przy wykonywaniu dekoracji dla zapewnienia bezpieczeñstwa publicznego. Uznaje siê, ¿e wszelkie koszty zwi±zane z wype³nieniem wymagañ okre¶lonych powy¿ej nie podlegaj± odrêbnej zap³acie i s± uwzglêdnione w cenie oferty; 4) Wykonawca jest zobowi±zany do u¿ywania jedynie takiego sprzêtu, który nie spowoduje niekorzystnego wp³ywu na jako¶æ wykonywanych prac. Liczba i wydajno¶æ sprzêtu powinny gwarantowaæ przeprowadzenie prac. Sprzêt bêd±cy w dyspozycji Wykonawcy i s³u¿±cy do wykonywania prac ma byæ utrzymywany w dobrym stanie i gotowo¶ci do pracy oraz powinien byæ zgodny z normami ochrony ¶rodowiska i przepisami dotycz±cymi jego u¿ytkowania; 5) Wykonawca zobowi±zany jest do sta³ego nadzoru nad w³a¶ciwym stanem dekoracji oraz zobowi±zany przyst±piæ do usuniêcia awarii i uszkodzeñ wynik³ych w trakcie eksploatacji; 6) Wykonawca zapewni pracownikom wykonuj±cym prace w terenie odzie¿ robocz±, oznakowan± czyteln± nazw± firmy, a pojazdy w trakcie wykonywania us³ugi bêd± oznakowane ostrzegawczym ¶wiat³em b³yskowym i bêd± posiada³y logo Wykonawcy; 7) pracownicy Wykonawcy musz± posiadaæ wszystkie wymagane prawem uprawnienia/kwalifikacje; 8) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia ci±gów pieszo - jezdnych, drzewostanu, elementów ma³ej architektury (np. ³awki), itp. Wykonawca zobowi±zany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego; 9) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy znajduj±ce siê na terenie wykonywanych us³ug w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 10) Wykonawca bêdzie ponosi³ pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powsta³e w wyniku niewykonania b±d¼ nienale¿ytego wykonywania zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszego zamówienia. Wykonawca bêdzie ponosi³ te¿ odpowiedzialno¶æ za inne dzia³ania lub zaniechania pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê i osób trzecich, którymi bêdzie pos³ugiwa³ siê w celu wykonania niniejszego zamówienia oraz bêdzie ponosi³ pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê i osób trzecich, wynikaj±ce bezpo¶rednio z wykonywanych prac, spowodowane z winy Wykonawcy. Wykonawca musi posiadaæ przez ca³y okres obowi±zywania zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, z sum± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿: a) DLA CZʦCI PIERWSZEJ (ZADANIA NR 1) - 120 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód, b) DLA CZʦCI DRUGIEJ (ZADANIA NR 2) - 20 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca w terminie 7 dni licz±c od dnia zawarcia umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia oraz dowód op³acenia sk³adki. Je¿eli okres ubezpieczenia bêdzie krótszy ni¿ okres trwania niniejszej umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do przed³u¿enia ubezpieczenia i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w niniejszym podpunkcie. Wykonawca zobowi±zany jest do informowania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach tre¶ci zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa powy¿ej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. 11) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia; 5. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu okre¶lonego w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, poniewa¿ nie wystêpuj± przes³anki wskazane w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z pó¼n. zm.). 6. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wszystkie prace i obowi±zki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowi±cym odpowiednio dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) - za³±cznik nr 8A do SIWZ, dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) - za³±cznik nr 8B do SIWZ. 7. Wykonawca przenosi na Zamawiaj±cego autorskie prawa maj±tkowe do projektu graficznego dekoracji ¶wi±tecznych bêd±cych przedmiotem zamówienia z prawem do wy³±cznego korzystania z nich na wszystkich polach eksploatacji oraz do rozporz±dzania nimi. Przej¶cie autorskich praw maj±tkowych nast±pi z dniem zap³aty wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 2 wzoru umowy dotycz±cej realizacji czê¶ci pierwszej (zadania nr i) i czê¶ci drugiej (zadania nr 2) obejmuj±cym równie¿ wynagrodzenie za przeniesienie tych praw.

II.5) G³ówny kod CPV: 31527200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316100-6
79822500-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Okresy, w którym realizowane bêdzie zamówienie dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) i czê¶ci drugiej (zadania nr 2) s± ró¿ne i w zwi±zku z powy¿szym podane zostan± w za³±czniku I do niniejszego og³oszenia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego "O¶wiadczenia Wykonawcy sk³adanego do postêpowania w sprawie zamówienia publicznego", o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego "O¶wiadczenia Wykonawcy sk³adanego do postêpowania w sprawie zamówienia publicznego", o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. DO¦WIADCZENIE WYKONAWCY. 1) Czê¶æ pierwsza (zadanie nr 1) - "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna na skwerze przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku": Za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie wykonania us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na wykonaniu ¶wietlnej dekoracji ¶wi±tecznej wraz z jej zamontowaniem i demonta¿em, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 400 000,00 PLN, 2) Czê¶æ druga (zadanie nr 2) - "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna w postaci ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku": Za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie wykonania us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na wykonaniu ¶wietlnej dekoracji ¶wi±tecznej wraz z jej zamontowaniem i demonta¿em, o wysoko¶ci minimum 11 metrów i o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 30 000,00 PLN, 3) W przypadku sk³adania ofert na czê¶æ pierwsz± (zadanie nr 1) i na czê¶æ drug± (zadanie nr 2) Wykonawca ma obowi±zek udokumentowaæ wykonanie us³ug w zakresie wymaganym dla obu czê¶ci (zadañ) tj. us³ugi wymaganej dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1), opisanej w ppkt 1) niniejszego punktu i us³ugi wymaganej dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) opisanej w ppkt 2) niniejszego punktu. 2. POTENCJA£ TECHNICZNY. 1) Bez wzglêdu na to, czy Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na jedn± czê¶æ (zadanie) lub dwie czê¶ci (zadania) za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie dysponowaniem co najmniej nastêpuj±cym potencja³em technicznym: - podno¶nikiem koszowym na podwoziu samochodu do 3,5 tony - 1 szt.; 2) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ ww. potencja³em technicznym przez ca³y okres realizacji zamówienia. 3. POTENCJA£ KADROWY. 1) Bez wzglêdu na to, czy Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na jedn± czê¶æ (zadanie) lub dwie czê¶ci (zadania) za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w tym co najmniej: a) jedn± osob± odpowiedzialn± za realizacjê zamówienia i nadzoruj±c± prace posiadaj±c± uprawnienia SEP grupa D i E do 1 kV, b) jedn± osob± z uprawnieniami SEP do prac przy urz±dzeniach elektroenergetycznych grupa E do 1kV, c) jedn± osob± z uprawnieniami do prac kontrolno-pomiarowych w instalacja elektrycznych. 2) Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji osób okre¶lonych powy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dowodów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SIWZ, 2. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SIWZ, 3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY.

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) pkt 1 niniejszego og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdzia³u, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdzia³u, 3) w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 3) niniejszego og³oszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 4) niniejszego og³oszenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Je¿eli Wykonawca wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4 niniejszego og³oszenia. 4. Je¿eli Wykonawca dzia³a przez pe³nomocników do oferty nale¿y do³±czyæ uwierzytelniony odpis pe³nomocnictwa lub pe³nomocnictwo w oryginale, z którego wynikaj± zasady reprezentacji obowi±zuj±ce u danego Wykonawcy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1) dla czê¶ci pierwszej (zadanie nr 1) - 10 000 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy polskich z³otych 00/100), 2) dla czê¶ci drugiej (zadanie nr 2) - 1 000 PLN (s³ownie: jeden tysi±c polskich z³otych 00/100), 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w formie okre¶lonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
1) Cena60,00
2) W³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne dekoracji ¶wi±tecznej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. ZMIANY DOTYCZ¡CE CZE¦CI PIERWSZEJ (ZADANIA NR 1). 1. ZMIANY UMOWY. 1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotycz±cych: a) wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego, b) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiaj±cego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e proponowane osoby posiadaj± takie same lub wy¿sze uprawnienia i kwalifikacje od wymaganych w postanowieniach SIWZ i do¶wiadczenie co najmniej takie jak okre¶lone w SIWZ, c) zmiany zakresu prac, które Wykonawca bêdzie wykonywa³ sam i przy pomocy podwykonawców lub konieczno¶ci udzia³u podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidzia³ jego udzia³u w tre¶ci Oferty w przetargu poprzedzaj±cym zawarcie umowy, d) zmiany innych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 2) Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3) W przypadku zainicjowania przez Wykonawcê zmian, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszej czê¶ci (zadania nr 1), Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia wniosku uzasadniaj±cego konieczno¶æ dokonania takich zmian w umowie. 4) Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci, przedstawione we wniosku, nie stanowi± podstawy do zmiany w umowie lub nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 5) Zmiany umowy mog± nast±piæ w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYSOKO¦CI WYNAGRODZENIA. 1) Strony zobowi±zane s± dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 2 umowy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób okre¶lony w ppkt 2 -10 niniejszego punktu, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê. 2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ppkt 1 lit. a) lub lit. b) niniejszego punktu, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne oraz w zakresie zmiany stawek op³at zwi±zanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. 3) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. a) niniejszego punktu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy. 4) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. b) niniejszego punktu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym niniejsz± us³ugê. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy. 5) W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ppkt 1 niniejszego punktu, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 6) W przypadku zmian, o których mowa w pkt 1 lit. a) lub lit. b) niniejszego punktu, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy, w szczególno¶ci: a) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. a) niniejszego punktu, lub b) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. b) niniejszego punktu. 7) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. b) niniejszego punktu, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ppkt 6 lit. b) niniejszego punktu. 8) W terminie 14 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ppkt 5 niniejszego punktu, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 9) W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ppkt 5 niniejszego punktu. W takim przypadku przepisy ppkt 6-8 oraz 10 niniejszego punktu stosuje siê odpowiednio. 10) Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. II. ZMIANY DOTYCZ¡CE CZʦCI DRUGIEJ (ZADANIA NR 2). 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotycz±cych: 1) wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego, 2) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiaj±cego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e proponowane osoby posiadaj± takie same lub wy¿sze uprawnienia i kwalifikacje od wymaganych w postanowieniach SIWZ i do¶wiadczenie co najmniej takie jak okre¶lone w SIWZ, 3) zmiany zakresu prac, które Wykonawca bêdzie wykonywa³ sam i przy pomocy podwykonawców lub konieczno¶ci udzia³u podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidzia³ jego udzia³u w tre¶ci Oferty w przetargu poprzedzaj±cym zawarcie umowy, 4) zmiany innych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3. W przypadku zainicjowania przez Wykonawcê zmian, o których mowa w pkt 1 niniejszej czê¶ci (zadania nr 2), Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia wniosku uzasadniaj±cego konieczno¶æ dokonania takich zmian w umowie. 4. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci, przedstawione we wniosku, nie stanowi± podstawy do zmiany w umowie lub nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 5. Zmiany umowy mog± nast±piæ w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku dzia³a w imieniu i na rzecz Miasta S³upsk, Plac Zwyciêstwa 3. 2. Istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy, stanowi±cy odpowiednio dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) - za³±cznik nr 8A do SIWZ, dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) - za³±cznik nr 8B. 3. PODWYKONAWSTWO. 1) Zamawiaj±cy nie dokonuje zastrze¿enia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotycz±cego osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiaj±cy na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp ¿±da wskazania przez Wykonawcê w formularzu "OFERTA", stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców o ile s± znane. 4) Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 5) Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. 6) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce umów o podwykonawstwo okre¶lono we wzorze umowy stanowi±cym odpowiednio dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) - za³±cznik nr 8A do SIWZ, dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) - za³±cznik nr 8B.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna na skwerze przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Zakres prac czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) obejmuje: 1) sporz±dzenie projektu i wizualizacji dekoracji ¶wi±tecznej na terenie skweru przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku, KTÓRY BÊDZIE STANOWI£ ZA£¡CZNIK DO OFERTY WYKONAWCY, 2) wykonanie dekoracji ¶wi±tecznych zgodnie z przed³o¿onym do oferty projektem w takim terminie, aby by³o mo¿liwe jej zamontowanie do dnia 04 grudnia 2017 r., wraz z transportem do miejsca ekspozycji, 3) zamontowanie do dnia 04 grudnia ka¿dego roku obowi±zywania umowy o¶wietlenia i dekoracji ¶wi±tecznej wed³ug przyjêtego projektu wraz z instalacjami elektrycznymi, przy³±czami i rozdzielniami, w porozumieniu z pracownikiem Dzia³u Eksploatacji i Inwestycji Zarz±du Infrastruktury Miejskiej w S³upsku, 4) pod³±czenie o¶wietlenia do sieci miejskiej, 5) kontrolowanie i nadzorowanie w³a¶ciwego stanu o¶wietlenia i dekoracji tj. prawid³owego ich dzia³ania oraz usuwanie ewentualnych awarii i uszkodzeñ wynik³ych w trakcie eksploatacji, 6) zdemontowanie dekoracji ¶wi±tecznej po od³±czeniu od sieci miejskiej i zabezpieczenie instalacji elektrycznych, przy³±czy i rozdzielni, 7) magazynowanie dekoracji ¶wi±tecznej do nastêpnego sezonu ekspozycyjnego, 8) serwis dekoracji ¶wi±tecznej, w tym naprawê, po ka¿dym demonta¿u w ramach umówionego wynagrodzenia. 2. ZAMAWIAJ¡CY WYMAGA, ABY WYKONAWCA SK£ADAJ¡C OFERTÊ NA CZE¦Æ PIERWSZ¡ (ZADANIE NR 1) WYKONA£ I ZA£¡CZY£ DO OFERTY PROJEKT GRAFICZNY ARAN¯ACJI DEKORACJI ¦WI¡TECZNYCH SPE£NIAJ¡CY WYMAGANIA ZAMAWIAJ¡CEGO OPISANE W NINIEJSZYM ROZDZIALE, W SZCZEGÓLNO¦CI W pkt 3 NINIEJSZEGO ROZDZIA£U ORAZ DANE DO OCENY W KRYTERIUM WARTO¦CI ESTETYCZNE I FUNKCJONALNE. PROJEKT WINIEN OBEJMOWAÆ TAKIE ELEMENTY JAK: RYSUNEK/PLAN/WZÓR KA¯DEJ ARAN¯ACJI WRAZ Z OPISEM I WIZUALIZACJ¡ PRZEDSTAWIAJ¡C¡ PROPONOWAN¡ DEKORACJÊ SKWERU W FORMIE RYSUNKÓW LUB ZDJÊÆ. Projekt nie musi uwzglêdniaæ opisu technicznego przy³±czy, jednak¿e Wykonawca musi uwzglêdniæ ten aspekt przy projektowaniu. 1) W przypadku zastosowania elementów animowanych, projekt animacji musi byæ dostarczony na no¶niku elektronicznym w zalecanym formacie .pdf lub .jpg lub .gif, wizualizacje nie-animowane mog± byæ dostarczone w wersji papierowej w formacie minimum A4. Wizualizacja musi obejmowaæ wygl±d dekoracji zarówno w dzieñ jak i w nocy, 2) Projekt graficzny aran¿acji dekoracji ¶wi±tecznej dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) przed³o¿ony przez Wykonawcê wraz z ofert± stanowi podstawê dla Zamawiaj±cego do oceny w³a¶ciwo¶ci estetycznych i funkcjonalnych, które jest kryterium oceny ofert o wadze 40 %. 3. Wymagania Zamawiaj±cego odno¶nie elementów, jakie ma obejmowaæ projekt aran¿acji dekoracji ¶wi±tecznej czê¶ci pierwszej (zadania nr 1): 1) dekoracje ¶wi±teczne musz± byæ utrzymane w jednolitym stylu i kolorystyce. Iluminacja skweru powinna nawi±zywaæ do pozytywistycznych powie¶ci Henryka Sienkiewicza, 2) celem iluminacji ¶wi±tecznej jest pokazanie skweru poprzez ¶wietlne dekoracje od zupe³nie innej strony, zainspirowanie i pozytywne zaskoczenie niebanaln±, estetyczn± form± dekoracji, które niejako przenios± odwiedzaj±cych to miejsce do okresu pozytywizmu, 3) Zamawiaj±cy liczy na efekt w postaci nowej presti¿owej wizytówki ¶wi±tecznej S³upska, która zachêci do wieczornych spacerów oraz wykonywania zdjêæ nie tylko przez mieszkañców lecz tak¿e ich go¶ci. Roz¶wietlony skwer winien równie¿ zapraszaæ do odwiedzin miasta osoby przeje¿d¿aj±ce przez S³upsk oraz mieszkañców s±siednich miejscowo¶ci na Pomorzu, 4) elementy dekoracyjne musz± byæ wykonane z materia³ów zapewniaj±cych atrakcyjny wygl±d zarówno w nocy jak i w dzieñ, 5) dla zachowania jednolitego wizerunku miejsca wszystkie dekoracje winny byæ przewidziane w kolorze ciep³ej i zimnej bieli z co pi±t± diod± migaj±c±, 6) zaproponowane rozwi±zania dekoracji ¶wi±tecznych powinny uwzglêdniæ swobodny ruch pieszych wzd³u¿ alejek parkowych, ze szczególn± dba³o¶ci± o tereny zieleni, 7) ¶wietlna aran¿acja skweru powinna siê sk³adaæ z zaprojektowanej kompozycji ró¿nych figur i instalacji ¶wietlnych z uwzglêdnieniem: a) co najmniej 10 przestrzennych dekoracji florystycznych, b) co najmniej 8 przestrzennych figur antropogenicznych, ka¿da o wysoko¶ci minimum 4 m, c) co najmniej 3 dekoracji przestrzennych z efektem p³yn±cej wody - dekoracyjne fontanny, d) co najmniej 9 dekoracji ¶wietlnych podwieszonych na drzewach o wymiarach minimum 20 m d³ugo¶ci i 6 m wysoko¶ci, sk³adaj±cych siê ³±cznie z co najmniej 70 kurtyn ¶wietlnych, które stworz± efekt roz¶wietlonego nieba, e) co najmniej 4 kolumn z kulami ¶wietlnymi, ka¿da o ³±cznej wysoko¶ci minimum 2,7 m, f) co najmniej 16 pó³kul ¶wietlnych, ka¿da o wysoko¶æ minimum 0,8 m, g) jedna przestrzenna dekoracja ¶wietlna o wysoko¶ci minimum 4,5 metra, nawi±zuj±ca do miasta S³upska, h) jedna dekoracja przestrzenna o wysoko¶ci minimum 3 m w formie ramki zawieraj±ca napis o tre¶ci "¦wi±teczny S³upsk", i) o¶wietlenie dekoracyjne podkre¶laj±ce istniej±ce formy ¿ywop³otowe na konstrukcjach aluminiowych o wysoko¶ci oko³o 0,40 m i szeroko¶ci oko³o 1,00 m tworz±cych iluminacjê dwóch rabat w kszta³cie prostok±tów, wyznaczaj±ce trasê zwiedzania skweru wzd³u¿ alejek spacerowych o d³ugo¶ci minimum 230 m, 8) wszystkie dekoracje ¶wietle musz± byæ wykonane w technologii energooszczêdnej, o ³±cznej ilo¶ci diod nie mniejszej ni¿ 135 000 szt., 9) moc dekoracyjnych elementów o¶wietleniowych w ca³ej aran¿acji nie mo¿e przekroczyæ 6 kW. Zamawiaj±cy dysponuje jednym przy³±czem o napiêciu 0,4 kV, mocy 7 kW o zabezpieczeniu przedlicznikowym 25 A zlokalizowanym w centralnej czê¶ci skweru, 10) wszystkie konstrukcje u¿yte w projekcie udekorowania parku musz± byæ wykonane na bazie konstrukcji aluminiowych spawanych w technologii TIG oraz lakierowane proszkowo w kolorach z³otym i zielonym, 11) u¿yte wê¿e ¶wietlne podkre¶laj±ce kszta³ty i kontury proponowanych dekoracji musz± byæ u³o¿one horyzontalnie o specyfikacji minimum 30 diod/mb, z co pi±t± diod± migaj±c±, 12) zastosowane dekoracje ¶wietlne oraz zwi±zane z tym przewody itp. musz± spe³niaæ wszystkie wymogi i obowi±zuj±ce normy w tym zakresie, 13) wszystkie przewody, gniazdka itp. musz± byæ zabezpieczone przed ingerencj± osób trzecich oraz nie mog± stwarzaæ zagro¿enia dla osób przebywaj±cych na terenie skweru, 14) elementy ¶wietlne winny byæ ³atwo wymienialne wyposa¿one w szybko-z³±czki o klasie ochronno¶ci nie mniejszej ni¿ IP44, 15) dekoracje musz± byæ zabezpieczone przeciwpora¿eniowo transformatorami separacyjnymi lub nale¿y u¿yæ instalacji o napiêciu pracy do 36 V, 16) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu skweru przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku, po od³±czeniu i zdemontowaniu dekoracji ¶wi±tecznych tj. po zakoñczeniu ekspozycji. 4. Wszystkie dekoracje ¶wi±teczne wykonane w oparciu o przed³o¿ony projekt graficzny aran¿acji ¶wi±tecznej oraz niezbêdne materia³y do prawid³owej realizacji zamówienia na czê¶æ pierwsz± (zadanie nr 1) dostarcza Wykonawca i stanowi± one jego wy³±czn± w³asno¶æ. 5. Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowi±zany jest do przyst±pienia do usuwania awarii i uszkodzeñ wynik³ych w trakcie eksploatacji w ci±gu 6 godzin od zawiadomienia oraz usuniêcia awarii i uszkodzeñ w ci±gu 12 godzin. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu naprawy do dwóch dni roboczych. 6. Zamawiaj±cy nie ponosi dodatkowych kosztów w razie dewastacji lub innych uszkodzeñ spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi. Koszty takich napraw Wykonawca winien wkalkulowaæ w cenê oferty (zaleca siê ubezpieczenie od tego typu zdarzeñ).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 31527200-8, 45316100-6, 79822500-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-02-10
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena60,00
2) W³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne dekoracji ¶wi±tecznej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna w postaci ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Zakres prac czê¶ci drugiej (zadania nr 2) obejmuje: 1) sporz±dzenie projektu graficznego i wizualizacji dekoracji ¶wi±tecznej w postaci choinki tj. wolnostoj±cego sto¿ka ¶wietlnego-choinkowego, KTÓRY BÊDZIE STANOWI£ ZA£¡CZNIK DO OFERTY WYKONAWCY, 2) wykonanie dekoracji ¶wi±tecznej zgodnie z przed³o¿onym do oferty projektem, w takim terminie, aby by³o mo¿liwe jej zamontowanie do dnia 04 grudnia 2017 r. 3) wykonanie projektu stela¿a choinki przez osobê posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w bran¿y konstrukcyjnej, 4) zamontowanie o¶wietlenia i dekoracji ¶wi±tecznej wed³ug przyjêtego projektu choinki i projektu stela¿a wraz z instalacjami elektrycznymi, przy³±czami i rozdzielniami, w porozumieniu z pracownikiem Dzia³u Eksploatacji i Inwestycji Zarz±du Infrastruktury Miejskiej w S³upsku, 5) pod³±czenie o¶wietlenia do sieci miejskiej, 6) kontrolowanie i nadzorowanie w³a¶ciwego stanu o¶wietlenia i dekoracji tj. prawid³owego ich dzia³ania oraz usuwanie ewentualnych awarii i uszkodzeñ wynik³ych w trakcie eksploatacji, 7) zdemontowanie dekoracji ¶wi±tecznej po od³±czeniu od sieci miejskiej i zabezpieczenie instalacji elektrycznych, przy³±czy i rozdzieleni. 2. ZAMAWIAJ¡CY WYMAGA, ABY WYKONAWCA SK£ADAJ¡C OFERTÊ NA CZE¦Æ DRUG¡ (ZADANIE NR 2) WYKONA£ I ZA£¡CZY£ DO OFERTY PROJEKT GRAFICZNY ARAN¯ACJI DEKORACJI ¦WI¡TECZNEJ SPE£NIAJ¡CY WYMAGANIA ZAMAWIAJ¡CEGO OPISANE W NINIEJSZYM ROZDZIALE, W SZCZEGÓLNO¦CI W pkt 3 NINIEJSZEGO ROZDZIA£U ORAZ DANE DO OCENY W KRYTERIUM WARTO¦CI ESTETYCZNE I FUNKCJONALNE. PROJEKT WINIEN OBEJMOWAÆ TAKIE ELEMENTY JAK: RYSUNEK/PLAN/WZÓR ARAN¯ACJI WRAZ Z OPISEM I WIZUALIZACJ¡ PRZEDSTAWIAJ¡C¡ PROPONOWAN¡ DEKORACJÊ W FORMIE RYSUNKÓW LUB ZDJÊÆ. Projekt nie musi uwzglêdniaæ opisu technicznego przy³±czy, jednak¿e Wykonawca musi uwzglêdniæ ten aspekt przy projektowaniu. 1) W przypadku zastosowania elementów animowanych, projekt animacji musi byæ dostarczony na no¶niku elektronicznym w zalecanym formacie .pdf lub .jpg lub .gif, wizualizacje nie-animowane mog± byæ dostarczone w wersji papierowej w formacie minimum A4. Wizualizacja musi obejmowaæ wygl±d dekoracji zarówno w dzieñ jak i w nocy, 2) Projekt graficzny aran¿acji dekoracji ¶wi±tecznej dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) przed³o¿ony przez Wykonawcê wraz z ofert± stanowi podstawê dla Zamawiaj±cego do oceny w³a¶ciwo¶ci estetycznych i funkcjonalnych, które jest kryterium oceny ofert o wadze 40 %. 3. Wymagania Zamawiaj±cego odno¶nie elementów, jakie ma obejmowaæ projekt aran¿acji dekoracji ¶wi±tecznej czê¶ci drugiej (zadania nr 2): 1) dekoracja ¶wi±teczna o wysoko¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 1350 cm oraz ¶rednicy nie mniejszej ni¿ 430 cm, jednak¿e nie wiêkszej ni¿ 460 cm na bazie stela¿a stalowego, malowanego na kolor zielony, 2) sto¿ek winien byæ równomiernie pokryty trudnopaln± girland± ze sztucznego igliwia w kolorze zielonym. Ca³a powierzchnia sto¿ka pokryta równomiernie u³o¿onymi diodami mini Led w kolorze zaproponowanym przez Wykonawcê, z co pi±t± diod± migaj±c± w kolorze zimnym bia³ym, 3) sto¿ek musi posiadaæ dekoracje w formie elementów ¶wietlnych wykonanych z aluminium podkre¶lonych wê¿em ¶wietlnym typu LED z minimum 30 diodami na 1 mb w kolorystyce zaproponowanej przez Wykonawcê. Minimalna liczba elementów - 70 szt. o ¶rednicy nie mniejszej ni¿ 45 cm, 4) powierzchnia choinki winna byæ równomiernie udekorowana bombkami lub innymi elementami dekoracyjnymi z tworzywa PCV w kolorystyce zaproponowanej przez Wykonawcê o wymiarach nie mniejszych ni¿ 12 cm, minimalna liczba bombek u¿ytych do dekoracji nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 500 szt., 5) choinka musi byæ zwieñczona w górnej czê¶ci gwiazd± przestrzenn± wykonan± na konstrukcji aluminiowej, spawanej w technologii TIG, owiniêtej wê¿em ¶wietlnym LED z minimum 30 diodami na 1 mb, w kolorze zaproponowanym przez Wykonawcê. Minimalna ¶rednica gwiazdy to 150 cm, 6) wszystkie elementy dekoracji ¶wi±tecznej musz± byæ zabezpieczone przeciwpora¿eniowo przy pomocy transformatora separacyjnego 1000 VA oraz musz± posiadaæ podwójnie gumowane przewody z izolacj± IP 44, 7) ca³a choinka musi byæ obci±¿ona odpowiednio do strefy wiatrowej w³a¶ciwej dla rejonu s³upskiego, 8) elementy dekoracyjne musz± byæ wykonane z materia³ów zapewniaj±cych atrakcyjny wygl±d zarówno w nocy jak i w dzieñ, 9) moc dekoracyjnych elementów o¶wietleniowych w ca³ej aran¿acji nie mo¿e przekroczyæ 6 kW. Zamawiaj±cy dysponuje jednym przy³±czem o napiêciu 0,4 kV, mocy 7 kW o zabezpieczeniu przedlicznikowym 25 A zlokalizowanym na Placu Zwyciêstwa w S³upsku, 10) zastosowane materia³y do dekoracji ¶wi±tecznej musz± spe³niaæ wszystkie wymogi i obowi±zuj±ce normy w tym zakresie, 11) wszystkie przewody, gniazdka itp. musz± byæ zabezpieczone przed ingerencj± osób trzecich oraz nie mog± stwarzaæ zagro¿enia dla osób przebywaj±cych przy dekoracji, 12) przywrócenie to stanu poprzedniego terenu Placu Zwyciêstwa w S³upsku, po od³±czeniu i zdemontowaniu dekoracji ¶wi±tecznych tj. po zakoñczeniu ekspozycji. 4. Dekoracja ¶wi±teczna w formie choinki wykonana w oparciu o przed³o¿ony wraz z ofert± projekt graficzny dekoracji ¶wi±tecznej oraz projekt stela¿a wykonany w ramach udzielonego zamówienia i wszystkie niezbêdne materia³y do prawid³owej realizacji zamówienia na czê¶æ drug± (zadanie nr 2) dostarczone bêd± przez Wykonawcê i stanowi± one jego wy³±czn± w³asno¶æ. 5. Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowi±zany jest do sta³ego nadzoru nad prawid³owym dzia³aniem o¶wietlenia i stanu dekoracji ¶wi±tecznej oraz do przyst±pienia do usuwania awarii i uszkodzeñ wynik³ych w trakcie eksploatacji w ci±gu 6 godzin od zawiadomienia oraz usuniêcia awarii i uszkodzeñ w ci±gu 12. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu naprawy do dwóch dni roboczych, 6. Zamawiaj±cy nie ponosi dodatkowych kosztów w razie dewastacji lub innych uszkodzeñ spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi. Koszty takich napraw Wykonawca winien wkalkulowaæ w cenê oferty (zaleca siê ubezpieczenie od tego typu zdarzeñ).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 31527200-8, 45316100-6, 79822500-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-02-10
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena60,00
2) W³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne dekoracji ¶wi±tecznej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.