Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-10-31
Og³oszenie nr 607946-N-2017 z dnia 2017-10-31 r.
Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku: ILUMINACJE ¦WIETLNE W OKRESIE ¦WI¡TECZNO NOWOROCZNYM MIASTA S£UPSKA.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku, krajowy numer identyfikacyjny
221221715, ul.
Przemys³owa
73
,
76-200
S³upsk, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
+48 59 841 00 91, e-mail
zamowienia@zimslupsk.com, faks
+48 59 848 37 35.
Adres strony internetowej (URL): www.zimslupsk.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.zimslupsk.com
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zimslupsk.com
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej: osobi¶cie, za pomoc± operatora pocztowego, za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku, ul. Przemys³owa 73, 76-200 S³upsk, pokój nr 101 (sekretariat).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
ILUMINACJE ¦WIETLNE W OKRESIE ¦WI¡TECZNO NOWOROCZNYM MIASTA S£UPSKA.
Numer referencyjny:
ZIM.ZP.I.341/21/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na: 1) wykonaniu dekoracji ¶wi±tecznej na terenie skweru przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku w latach 2017 - 2020, w formie przestrzennych elementów dekoracyjnych oraz elementów podwieszanych na drzewach wraz z serwisem tych dekoracji, 2) wykonaniu i ustawieniu dekoracji ¶wi±tecznej w formie ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku, w okresie ¶wi±teczno-noworocznym 2017 - 2018. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci: 1) Czê¶æ pierwsza, zwana tak¿e jako zadanie nr 1 pn. "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna na skwerze przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku". Lokalizacja terenu objêtego us³ug± okre¶lon± dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) pokazana jest na za³±cznikach nr 9, 10 i 11 do SIWZ. 2) Czê¶æ druga, zwana tak¿e jako zadanie nr 2 pn.: "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna w postaci ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku". Lokalizacja terenu objêtego us³ug± okre¶lon± dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) pokazana jest na za³±czniku nr 12 do SIWZ. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ka¿dej czê¶ci zawarty jest w za³±czniku I do niniejszego og³oszenia. 4. INFORMACJE OGÓLNE I WYMAGANIA DOTYCZ¡CE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZʦCI PIERWSZEJ (ZADANIA NR 1) I CZʦCI DRUGIEJ (ZADANIA NR 2): 1) Wykonawca zobowi±zany jest do starannego, nale¿ytego i terminowego wykonania ca³o¶ci wymaganych prac i obowi±zków w oparciu o przepisy prawne i normy obowi±zuj±ce w zakresie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, si³ê robocz±, materia³y, sprzêt i inne urz±dzenia niezbêdne do prawid³owego wykonania us³ugi; 3) Podczas realizacji prac Wykonawca bêdzie przestrzega³ przepisów dotycz±cych bezpieczeñstwa i higieny pracy. W szczególno¶ci Wykonawca zadba, aby personel nie wykonywa³ pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespe³niaj±cych odpowiednich wymagañ sanitarnych. Wykonawca zapewni i bêdzie utrzymywa³ wszelkie urz±dzenia zabezpieczaj±ce, socjalne oraz sprzêt i odpowiedni± odzie¿ dla ochrony ¿ycia i zdrowia osób zatrudnionych przy wykonywaniu dekoracji dla zapewnienia bezpieczeñstwa publicznego. Uznaje siê, ¿e wszelkie koszty zwi±zane z wype³nieniem wymagañ okre¶lonych powy¿ej nie podlegaj± odrêbnej zap³acie i s± uwzglêdnione w cenie oferty; 4) Wykonawca jest zobowi±zany do u¿ywania jedynie takiego sprzêtu, który nie spowoduje niekorzystnego wp³ywu na jako¶æ wykonywanych prac. Liczba i wydajno¶æ sprzêtu powinny gwarantowaæ przeprowadzenie prac. Sprzêt bêd±cy w dyspozycji Wykonawcy i s³u¿±cy do wykonywania prac ma byæ utrzymywany w dobrym stanie i gotowo¶ci do pracy oraz powinien byæ zgodny z normami ochrony ¶rodowiska i przepisami dotycz±cymi jego u¿ytkowania; 5) Wykonawca zobowi±zany jest do sta³ego nadzoru nad w³a¶ciwym stanem dekoracji oraz zobowi±zany przyst±piæ do usuniêcia awarii i uszkodzeñ wynik³ych w trakcie eksploatacji; 6) Wykonawca zapewni pracownikom wykonuj±cym prace w terenie odzie¿ robocz±, oznakowan± czyteln± nazw± firmy, a pojazdy w trakcie wykonywania us³ugi bêd± oznakowane ostrzegawczym ¶wiat³em b³yskowym i bêd± posiada³y logo Wykonawcy; 7) pracownicy Wykonawcy musz± posiadaæ wszystkie wymagane prawem uprawnienia/kwalifikacje; 8) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia ci±gów pieszo - jezdnych, drzewostanu, elementów ma³ej architektury (np. ³awki), itp. Wykonawca zobowi±zany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego; 9) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy znajduj±ce siê na terenie wykonywanych us³ug w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 10) Wykonawca bêdzie ponosi³ pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powsta³e w wyniku niewykonania b±d¼ nienale¿ytego wykonywania zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszego zamówienia. Wykonawca bêdzie ponosi³ te¿ odpowiedzialno¶æ za inne dzia³ania lub zaniechania pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê i osób trzecich, którymi bêdzie pos³ugiwa³ siê w celu wykonania niniejszego zamówienia oraz bêdzie ponosi³ pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê i osób trzecich, wynikaj±ce bezpo¶rednio z wykonywanych prac, spowodowane z winy Wykonawcy. Wykonawca musi posiadaæ przez ca³y okres obowi±zywania zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, z sum± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿: a) DLA CZʦCI PIERWSZEJ (ZADANIA NR 1) - 120 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód, b) DLA CZʦCI DRUGIEJ (ZADANIA NR 2) - 20 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca w terminie 7 dni licz±c od dnia zawarcia umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia oraz dowód op³acenia sk³adki. Je¿eli okres ubezpieczenia bêdzie krótszy ni¿ okres trwania niniejszej umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do przed³u¿enia ubezpieczenia i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w niniejszym podpunkcie. Wykonawca zobowi±zany jest do informowania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach tre¶ci zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa powy¿ej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. 11) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia; 5. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu okre¶lonego w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, poniewa¿ nie wystêpuj± przes³anki wskazane w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z pó¼n. zm.). 6. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wszystkie prace i obowi±zki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowi±cym odpowiednio dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) - za³±cznik nr 8A do SIWZ, dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) - za³±cznik nr 8B do SIWZ. 7. Wykonawca przenosi na Zamawiaj±cego autorskie prawa maj±tkowe do projektu graficznego dekoracji ¶wi±tecznych bêd±cych przedmiotem zamówienia z prawem do wy³±cznego korzystania z nich na wszystkich polach eksploatacji oraz do rozporz±dzania nimi. Przej¶cie autorskich praw maj±tkowych nast±pi z dniem zap³aty wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 2 wzoru umowy dotycz±cej realizacji czê¶ci pierwszej (zadania nr i) i czê¶ci drugiej (zadania nr 2) obejmuj±cym równie¿ wynagrodzenie za przeniesienie tych praw.
II.5) G³ówny kod CPV: 31527200-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45316100-6 |
| 79822500-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Okresy, w którym realizowane bêdzie zamówienie dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) i czê¶ci drugiej (zadania nr 2) s± ró¿ne i w zwi±zku z powy¿szym podane zostan± w za³±czniku I do niniejszego og³oszenia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego "O¶wiadczenia Wykonawcy sk³adanego do postêpowania w sprawie zamówienia publicznego", o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego "O¶wiadczenia Wykonawcy sk³adanego do postêpowania w sprawie zamówienia publicznego", o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. DO¦WIADCZENIE WYKONAWCY.
1) Czê¶æ pierwsza (zadanie nr 1) - "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna na skwerze przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku":
Za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie wykonania us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na wykonaniu ¶wietlnej dekoracji ¶wi±tecznej wraz z jej zamontowaniem i demonta¿em, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 400 000,00 PLN,
2) Czê¶æ druga (zadanie nr 2) - "Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna w postaci ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku":
Za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie wykonania us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na wykonaniu ¶wietlnej dekoracji ¶wi±tecznej wraz z jej zamontowaniem i demonta¿em, o wysoko¶ci minimum 11 metrów i o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 30 000,00 PLN,
3) W przypadku sk³adania ofert na czê¶æ pierwsz± (zadanie nr 1) i na czê¶æ drug± (zadanie nr 2) Wykonawca ma obowi±zek udokumentowaæ wykonanie us³ug w zakresie wymaganym dla obu czê¶ci (zadañ) tj. us³ugi wymaganej dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1), opisanej w ppkt 1) niniejszego punktu i us³ugi wymaganej dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) opisanej w ppkt 2) niniejszego punktu.
2. POTENCJA£ TECHNICZNY.
1) Bez wzglêdu na to, czy Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na jedn± czê¶æ (zadanie) lub dwie czê¶ci (zadania) za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie dysponowaniem co najmniej nastêpuj±cym potencja³em technicznym:
- podno¶nikiem koszowym na podwoziu samochodu do 3,5 tony - 1 szt.;
2) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ ww. potencja³em technicznym przez ca³y okres realizacji zamówienia.
3. POTENCJA£ KADROWY.
1) Bez wzglêdu na to, czy Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na jedn± czê¶æ (zadanie) lub dwie czê¶ci (zadania) za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w tym co najmniej:
a) jedn± osob± odpowiedzialn± za realizacjê zamówienia i nadzoruj±c± prace posiadaj±c± uprawnienia SEP grupa D i E do 1 kV,
b) jedn± osob± z uprawnieniami SEP do prac przy urz±dzeniach elektroenergetycznych grupa E do 1kV,
c) jedn± osob± z uprawnieniami do prac kontrolno-pomiarowych w instalacja elektrycznych.
2) Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji osób okre¶lonych powy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dowodów - o¶wiadczenie Wykonawcy;
w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SIWZ,
2. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SIWZ,
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY.
1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) pkt 1 niniejszego og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdzia³u, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdzia³u, 3) w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 3) niniejszego og³oszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 4) niniejszego og³oszenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Je¿eli Wykonawca wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4 niniejszego og³oszenia. 4. Je¿eli Wykonawca dzia³a przez pe³nomocników do oferty nale¿y do³±czyæ uwierzytelniony odpis pe³nomocnictwa lub pe³nomocnictwo w oryginale, z którego wynikaj± zasady reprezentacji obowi±zuj±ce u danego Wykonawcy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:
1) dla czê¶ci pierwszej (zadanie nr 1) - 10 000 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy polskich z³otych 00/100),
2) dla czê¶ci drugiej (zadanie nr 2) - 1 000 PLN (s³ownie: jeden tysi±c polskich z³otych 00/100),
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w formie okre¶lonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| 1) Cena | 60,00 |
| 2) W³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne dekoracji ¶wi±tecznej | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. ZMIANY DOTYCZ¡CE CZE¦CI PIERWSZEJ (ZADANIA NR 1). 1. ZMIANY UMOWY. 1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotycz±cych: a) wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego, b) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiaj±cego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e proponowane osoby posiadaj± takie same lub wy¿sze uprawnienia i kwalifikacje od wymaganych w postanowieniach SIWZ i do¶wiadczenie co najmniej takie jak okre¶lone w SIWZ, c) zmiany zakresu prac, które Wykonawca bêdzie wykonywa³ sam i przy pomocy podwykonawców lub konieczno¶ci udzia³u podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidzia³ jego udzia³u w tre¶ci Oferty w przetargu poprzedzaj±cym zawarcie umowy, d) zmiany innych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 2) Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3) W przypadku zainicjowania przez Wykonawcê zmian, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszej czê¶ci (zadania nr 1), Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia wniosku uzasadniaj±cego konieczno¶æ dokonania takich zmian w umowie. 4) Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci, przedstawione we wniosku, nie stanowi± podstawy do zmiany w umowie lub nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 5) Zmiany umowy mog± nast±piæ w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYSOKO¦CI WYNAGRODZENIA. 1) Strony zobowi±zane s± dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 2 umowy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób okre¶lony w ppkt 2 -10 niniejszego punktu, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê. 2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ppkt 1 lit. a) lub lit. b) niniejszego punktu, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne oraz w zakresie zmiany stawek op³at zwi±zanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. 3) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. a) niniejszego punktu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy. 4) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. b) niniejszego punktu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym niniejsz± us³ugê. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy. 5) W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ppkt 1 niniejszego punktu, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 6) W przypadku zmian, o których mowa w pkt 1 lit. a) lub lit. b) niniejszego punktu, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy, w szczególno¶ci: a) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. a) niniejszego punktu, lub b) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych niniejsz± us³ugê, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. b) niniejszego punktu. 7) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 1 lit. b) niniejszego punktu, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ppkt 6 lit. b) niniejszego punktu. 8) W terminie 14 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ppkt 5 niniejszego punktu, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 9) W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ppkt 5 niniejszego punktu. W takim przypadku przepisy ppkt 6-8 oraz 10 niniejszego punktu stosuje siê odpowiednio. 10) Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. II. ZMIANY DOTYCZ¡CE CZʦCI DRUGIEJ (ZADANIA NR 2). 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotycz±cych: 1) wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego, 2) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiaj±cego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e proponowane osoby posiadaj± takie same lub wy¿sze uprawnienia i kwalifikacje od wymaganych w postanowieniach SIWZ i do¶wiadczenie co najmniej takie jak okre¶lone w SIWZ, 3) zmiany zakresu prac, które Wykonawca bêdzie wykonywa³ sam i przy pomocy podwykonawców lub konieczno¶ci udzia³u podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidzia³ jego udzia³u w tre¶ci Oferty w przetargu poprzedzaj±cym zawarcie umowy, 4) zmiany innych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3. W przypadku zainicjowania przez Wykonawcê zmian, o których mowa w pkt 1 niniejszej czê¶ci (zadania nr 2), Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia wniosku uzasadniaj±cego konieczno¶æ dokonania takich zmian w umowie. 4. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci, przedstawione we wniosku, nie stanowi± podstawy do zmiany w umowie lub nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 5. Zmiany umowy mog± nast±piæ w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zarz±d Infrastruktury Miejskiej w S³upsku dzia³a w imieniu i na rzecz Miasta S³upsk, Plac Zwyciêstwa 3. 2. Istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy, stanowi±cy odpowiednio dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) - za³±cznik nr 8A do SIWZ, dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) - za³±cznik nr 8B. 3. PODWYKONAWSTWO. 1) Zamawiaj±cy nie dokonuje zastrze¿enia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotycz±cego osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiaj±cy na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp ¿±da wskazania przez Wykonawcê w formularzu "OFERTA", stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców o ile s± znane. 4) Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 5) Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. 6) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce umów o podwykonawstwo okre¶lono we wzorze umowy stanowi±cym odpowiednio dla czê¶ci pierwszej (zadania nr 1) - za³±cznik nr 8A do SIWZ, dla czê¶ci drugiej (zadania nr 2) - za³±cznik nr 8B.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna na skwerze przy Al. Henryka Sienkiewicza w S³upsku. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 31527200-8, 45316100-6, 79822500-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-02-10
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| 1) Cena | 60,00 |
| 2) W³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne dekoracji ¶wi±tecznej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Dekoracja ¶wi±teczna i noworoczna w postaci ozdobnej choinki na Placu Zwyciêstwa w S³upsku. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 31527200-8, 45316100-6, 79822500-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-02-10
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| 1) Cena | 60,00 |
| 2) W³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne dekoracji ¶wi±tecznej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z S£UPSKA
- Dostawa wyposa¿enia wraz ze sprzêtem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, po³o¿onego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrze¶cie na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrze¶cie - Kêpno, Gmina Redzikowo
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jako¶ci szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu S³upskiego na potrzeby rynku pracy (przedsiêwziêcie II)" - etap 2
- 24/TP/2025Dostawa wyposa¿enia Multimedialnego Laboratorium Przedmiotów Klinicznych w Instytucie Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Pomorskiego w S³upsku
- Wykonanie us³ug kominiarskich na rok 2026/2027
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, p³ynów wzbogacaj±cych do przechowywania p³ytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wska¼ników do napromieniowywania , drobnego sprzêtu medycznego
wiêcej: przetargi w S³upsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szko³a Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzysz±cymi w ramach zadania "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Rybniku"
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mie¶cie Stalowa Wola" - zieleñ przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona ró¿norodno¶ci biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spó³dzielców w Bielsku-Bia³ej.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Kamienica - etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Tolkmicku
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków o¶wiatowych Powiatu Ostrowskiego
wiêcej: O¶wietlenie zewnêtrzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





