eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej przy ul. Szpitalnej w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-01

POZYCJA 60793

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej przy ul. Szpitalnej w Suwałkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej, do kontaktów: Wiesław Lange, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628324, fax 087 5628400, e-mail: zbm_techn@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej przy ul. Szpitalnej w Suwałkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Suwałki, ul. Szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej w Suwałkach. W budynku tym jest usytuowany: 1.1. 19 łóżkowy oddział szpitalny. 1.2. Przychodnia medyczna. 2. Budynek jest budynkiem parterowym, nie podpiwniczonym, przekryty dachem płaskim, pogrążonym, kryty papą termozgrzewalną, wykonany metodą tradycyjną z wykorzystaniem elementów prefabrykowanych "cegły żerańskiej". 2.1. Powierzchnia zabudowy ogółem: 1 711,00 m kw., w tym: 2.1.1. Budynek: 1 588,00 m kw. 2.1.2. Taras, podesty, schody i pochylnie 123,00 m kw. 2.2. Powierzchnia użytkowa całkowita: 1 294,60 m kw., w tym: 2.2.1. Przychodnia SPZOP 360,30 m kw. 2.2.2. Oddział szpitalny SPZOP 934,30 m kw. 2.3. Kubatura brutto budynku: 6 090,00 m sześc. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w SIWZ i opisany za pomocą : a) dokumentacji projektowej - Załącznik nr 7 do SIWZ b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych - Załącznik Nr 8 do SIWZ c) przedmiarów robót - Załącznik Nr 9 do SIWZ d) w przypadku występowania w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazw własnych producentów materiałów należy traktować je przykładowo tzn. użyte materiały nie mogą być o parametrach gorszych niż wymienione. 4. Całość robót została podzielona na dwa etapy. 4.1. Etap I inwestycji obejmuje wykonanie w 2007 roku "stanu surowego zamkniętego". 4.2. Etap II wykonanie do 21 - 12 - 2008r zakończenie budowy. 5. Szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji ustalony będzie w I kwartale roku kalendarzowego. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 21 grudnia 2008 roku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Użyte materiały budowlane mają spełniać polskie Normy. W przypadku występowania w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazw własnych producentów materiałów należy traktować je przykładowo tzn. użyte materiały nie mogą być o parametrach gorszych niż wymienione 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Powierzchnia zabudowy ogółem: 1 711,00 m kw., w tym: - Budynek: 1 588,00 m kw. - Taras, podesty, schody i pochylnie 123,00 m kw. - Powierzchnia użytkowa całkowita: 1 294,60 m kw., w tym: - Przychodnia SPZOP 360,30 m kw. - Oddział szpitalny SPZOP 934,30 m kw. - Kubatura brutto budynku: 6 090,00 m sześc 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 21.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium może być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, 2.3. gwarancje bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w: BANK BPH S.A O/Suwałki Nr 72 1060 0076 0000 3310 0006 7420 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji tj.: w zakresie potencjału ekonomiczno - finansowego wykonawca musi wykazać, że: 1.3. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższa niż 3.000.000 PLN (trzy miliony złotych) 1.4. posiada średni przychód w robotach budowlano - montażowych za ostatnie dwa lata obrotowe (2004 i 2005) w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 PLN netto (pięć milionów złotych) średnio w roku 1.5. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.6. w zakresie niezbędnej wiedzy, doświadczenia potencjału technicznego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać, że: 1.7. dysponuje osobami wraz z uprawnieniami z odpowiednich branż (budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) i zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8. posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w postaci narzędzi i urządzeń, 1.9. wykonał (rozbudowa, przebudowa lub budowa) co najmniej trzy zadania o wartości powyżej 3.000.000 PLN brutto każde w zakresie budownictwa użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat (t.j. termin rozpoczęcia po wrześniu 2001r zakończenie przed listopadem 2006r) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz referencjami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 1.10. skieruje do wykonania zamówieniach najmniej po jednej osobie z uprawnieniami w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 1.11. wniosą wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w niniejszej specyfikacji, 1.12. udzielą gwarancji na roboty konstrukcyjne na okres co najmniej 60 miesięcy i 36 miesięcy gwarancji na pozostałe roboty. 1.13. wyrażą zgodę na zapłatę w terminie 21 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu faktur, 1.14. zrealizują cały przedmiot zamówienia w terminie do dnia 21 grudnia 2008r., 1.15. sami wykonają /bez możliwości zlecenia podwykonawcom/ roboty w branży budowlanej. 1.16. wskażą w ofercie części zamówienia, które zamierzają powierzyć do wykonania podwykonawcom Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału ekonomicznego i technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5. wykaz osób z par. 1 ust.3 pkt 3.6. SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ, 6. wykaz zrealizowanych zadań z referencjami zgodnie z § 1 ust.3 pkt 3.8. SIWZ - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 7. wykaz podwykonawców wykonujących zamówienie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - par. 1 ust.3 pkt 3.3. SIWZ, 10. sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - par. 1 ust 3 pkt 3.4. SIWZ, 11. ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument ubezpieczenia, 12. aktualne zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 14. Udzielenie gwarancji na roboty konstrukcyjne na okres co najmniej 60 miesięcy a na pozostałe roboty na okres co najmniej 36 miesięcy - podpisany projekt umowy /parafowana każda strona umowy/ - Załącznik nr 6 do SIWZ, 15. Dowód wniesienia wadium, 16. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/spzops/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.12.2006, godzina 12:00, Noniewicza 10; 16-400 Suwałki pok. 325.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.