Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-10-09
Ogłoszenie nr 607548-N-2019 z dnia 2019-10-09 r.
NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
80445872000000, ul.
ul. Nadodrzańska
6
,
69-100
Słubice, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 758 20 71 wew.305, e-mail
zamowienia@szpitalslubice.pl, faks
95 750 14 12.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalslubice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalslubice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Sekretariat NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach sp. z o. o., ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer referencyjny:
ZP/N/13/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 44 części (pakietów). Część nr 1 - Pakiet nr 1 - elektrody do pomiaru pH-metrii, płyny kalibracyjne do elektrod Część nr 2 - Pakiet nr 2 - worki stomijne i urostomijne Część nr 3 - Pakiet nr 3 - elektrody, induktory dożylne, zestawy do cewnikowania tętnic Część nr 4 - Pakiet nr 4 - wanny wieolorazowe Część nr 5 - Pakiet nr 5 - elektrody do urządzenia NICCOMO Część nr 6 - Pakiet nr 6 - elektrody, papier Część nr 7 - Pakiet nr 7 - papier termoczuły do procesów sterylizacyjnych Część nr 8 - Pakiet nr 8 - ustniki do spirometru, ustniki do gastroskopii, kraniki trójdrożne i inny sprzęt jednorazowego użytku Część nr 9 - Pakiet nr 9 - elektrody do pomiaru pH-metrii Część nr 10 - Pakiet nr 10 - zestaw do odsysania powietrza i/ lub płynów z opłucnej z cewnikiem Część nr 11 - Pakiet nr 11 - wkład jednorazowy don zbiornika ssaka OB100 Część nr 12 - Pakiet nr 12 - zastawka pacjenta wielorazowego użytku do respiratora Część nr 13 - Pakiet nr 13 - zestaw jednorazowy na amputowane części ciała Część nr 14 - Pakiet nr 14 - próżnociąg położniczy Część nr 15 - Pakiet nr 15 - strzykawki Część nr 16 - Pakiet nr 16 - kaniule dożylne i dotętnicze, koreczki do kaniul Część nr 17 - Pakiet nr 17 - termometry elektroniczne, bezdotykowe Część nr 18 - Pakiet nr 18 - testy uerazowe Część nr 19 - Pakiet nr 19 - ostrza do piły oscylacyjnej Część nr 20 - Pakiet nr 20 - baseny, kaczki, słoje Część nr 21 - Pakiet nr 21 - jednorazowy koc samoogrzewający Część nr 22 - Pakiet nr 22 - strzykawki Część nr 23 - Pakiet nr 23 - kieliszki, opaski, worki na zwłoki, inny sprzęt Część nr 24 - Pakiet nr 24 - zestawy do cewnikowania żył, zestawy do przetoczęń Część nr 25 - Pakiet nr 25 - szkiełka cytologiczne, wzierniki ginekologiczne, zestawy wzierników laryngologicznych, inny sprzęt Część nr 26 - Pakiet nr 26 - cewniki Część nr 27 - Pakiet nr 27 - materiały i sprzęt do sterylizacji Część nr 28 - Pakiet nr 28 - taśmy do podwieszania cewki moczowej Część nr 29 - Pakiet nr 29 - rurki ustno-gardłowe, intubacyjne i tracheostomijne Część nr 30 - Pakiet nr 30 - ostrza chirurgiczne, skalpele Część nr 31 - Pakiet nr 31 - kołnierze ortopedyczne, zawory do regulacji ciśnienia podczas wentylacji Część nr 32 - Pakiet nr 32 - ortopedyczne zestawy do odsysania pola operacyjnego, maty dekontaminacyjne, inny sprzęt Część nr 33 - Pakiet nr 33 - wyroby papierowe do urządzeń medycznych Część nr 34 - Pakiet nr 34 - pokrowce na przewody Część nr 35 - Pakiet nr 35 - szyny ZIMMERA, KRAMERA Część nr 36 - Pakiet nr 36 - cewniki, butelki do drenów Część nr 37 - Pakiet nr 37 - pakiety ochrony osobistej, uchwyty, filtry, inny sprzęt Część nr 38 - Pakiet nr 38 - wkłady do ssaków, pojemniki do wkładów, inny sprzęt Część nr 39 - Pakiet nr 39 - przepływomierze, pojemniki z wodą Część nr 40 - Pakiet nr 40 - cewniki, zestawy, dreny, inny sprzęt (kompatybilny z aparatem PRISMAFLEX) Część nr 41 - Pakiet nr 41 - podkłady medyczne, fartuchy Część nr 42 - Pakiet nr 42 - igły doszpikowe BIG Część nr 43 - Pakiet nr 43 - materiały do sterylizacji Część nr 44 - Pakiet nr 44 - sprzęt do poradni endoskopowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) - załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane w załączniku nr 1 do oferty wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
31711140-6 |
33141600-6 |
33141620-2 |
33196000-0 |
33198000-4 |
33141320-9 |
33141300-3 |
33194120-3 |
38412000-6 |
33124131-2 |
33141411-4 |
33141230-1 |
33141200-2 |
33770000-8 |
33141621-9 |
33141730-6 |
33141640-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Uwaga: Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt. 9 "Formularza oferty" ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Umocowanie do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć aktualny dokument lub dokumenty z których wynikają uprawnienia do podpisywania oferty. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie "za zgodność z oryginałem" (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Dokumenty i oświadczenia składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa, (zgodnie z treścią art. 24 ust. 11) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy-Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żądane oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część nr 1 - Pakiet nr 1 - elektrody do pomiaru pH-metrii, płyny kalibracyjne do elektrod |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część nr 2 - Pakiet nr 2 - worki stomijne i urostomijne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141600-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część nr 3 - Pakiet nr 3 - elektrody, induktory dożylne, zestawy do cewnikowania tętnic |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141620-2, 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część nr 4 - Pakiet nr 4 - wanny wieolorazowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część nr 5 - Pakiet nr 5 - elektrody do urządzenia NICCOMO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część nr 6 - Pakiet nr 6 - elektrody, papier |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Część nr 7 - Pakiet nr 7 - papier termoczuły do procesów sterylizacyjnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Część nr 8 - Pakiet nr 8 - ustniki do spirometru, ustniki do gastroskopii, kraniki trójdrożne i inny sprzęt jednorazowego użytku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141320-9, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Część nr 9 - Pakiet nr 9 - elektrody do pomiaru pH-metrii |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Część nr 10 - Pakiet nr 10 - zestaw do odsysania powietrza i/ lub płynów z opłucnej z cewnikiem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141620-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Część nr 11 - Pakiet nr 11 - wkład jednorazowy don zbiornika ssaka OB100 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141600-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Część nr 12 - Pakiet nr 12 - zastawka pacjenta wielorazowego użytku do respiratora |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Część nr 13 - Pakiet nr 13 - zestaw jednorazowy na amputowane części ciała |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Część nr 14 - Pakiet nr 14 - próżnociąg położniczy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Część nr 15 - Pakiet nr 15 - strzykawki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141310-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Część nr 16 - Pakiet nr 16 - kaniule dożylne i dotętnicze, koreczki do kaniul |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141300-3, 33194120-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Część nr 17 - Pakiet nr 17 - termometry elektroniczne, bezdotykowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0, 38412000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Część nr 18 - Pakiet nr 18 - testy uerazowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0, 33124131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Część nr 19 - Pakiet nr 19 - ostrza do piły oscylacyjnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141411-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Część nr 20 - Pakiet nr 20 - baseny, kaczki, słoje |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Część nr 21 - Pakiet nr 21 - jednorazowy koc samoogrzewający |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Część nr 22 - Pakiet nr 22 - strzykawki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141310-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Część nr 23 - Pakiet nr 23 - kieliszki, opaski, worki na zwłoki, inny sprzęt |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0, 33141600-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Część nr 24 - Pakiet nr 24 - zestawy do cewnikowania żył, zestawy do przetoczeń |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141620-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Część nr 25 - Pakiet nr 25 - szkiełka cytologiczne, wzierniki ginekologiczne, zestawy wzierników laryngologicznych, inny sprzęt |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0, 33141620-2, 33141230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Część nr 26 - Pakiet nr 26 - cewniki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Część nr 27 - Pakiet nr 27 - materiały i sprzęt do sterylizacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33198000-4, 33770000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Część nr 28 - Pakiet nr 28 - taśmy do podwieszania cewki moczowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141621-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Część nr 29 - Pakiet nr 29 - rurki ustno-gardłowe, intubacyjne i tracheostomijne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33171000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Część nr 30 - Pakiet nr 30 - ostrza chirurgiczne, skalpele |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141411-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Część nr 31 - Pakiet nr 31 - kołnierze ortopedyczne, zawory do regulacji ciśnienia podczas wentylacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141730-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | Część nr 32 - Pakiet nr 32 - ortopedyczne zestawy do odsysania pola operacyjnego, maty dekontaminacyjne, inny sprzęt |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33169000-2, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | Część nr 33 - Pakiet nr 33 - wyroby papierowe do urządzeń medycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | Część nr 34 - Pakiet nr 34 - pokrowce na przewody |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | Część nr 35 - Pakiet nr 35 - szyny ZIMMERA, KRAMERA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141700-7, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | Część nr 36 - Pakiet nr 36 - cewniki, butelki do drenów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | Część nr 37 - Pakiet nr 37 - pakiety ochrony osobistej, uchwyty, filtry, inny sprzęt |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 31711140-6, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | Część nr 38 - Pakiet nr 38 - wkłady do ssaków, pojemniki do wkładów, inny sprzęt |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141620-2, 33141640-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | Część nr 39 - Pakiet nr 39 - przepływomierze, pojemniki z wodą |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | Część nr 40 - Pakiet nr 40 - cewniki, zestawy, dreny, inny sprzęt (kompatybilny z aparatem PRISMAFLEX) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141640-8, 33141200-2, 33141620-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 41 | Nazwa: | Część nr 41 - Pakiet nr 41 - podkłady medyczne, fartuchy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33198000-4, 33770000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 42 | Nazwa: | Część nr 42 - Pakiet nr 42 - igły doszpikowe BIG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141320-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 43 | Nazwa: | Część nr 43 - Pakiet nr 43 - materiały do sterylizacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141620-2, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 44 | Nazwa: | Część nr 44 - Pakiet nr 44 - sprzęt do poradni endoskopowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33169000-2, 33141320-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
A. cena ofertowa brutto | 60,00 |
B. termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
- Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Wykonanie prac w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych na terenie miasta Słubice
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 5 zadaniach asortymentowych
- Zakup i dostawa pampersów dla dzieci i dorosłych
- Dostawy przyrządów do przetoczeń, kraników trójnożnych, masek do tlenu
- IGŁY INIEKCYJNE I PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.