Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Wrocław: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia
Numer ogłoszenia: 60740 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji , Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocław , al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272100, 071 3272119, faks 071 3272350.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część nr 1 Zakończenie prac geodezyjnych i kartograficznych na wskazanych obiektach. Część nr 2 Zakończenie prac geodezyjnych i kartograficznych na wskazanych obiektach. Część nr 3 Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości Szczegółowe warunki techniczne dotyczące wykonania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Kwoty wadium dla poszczególnych części wynoszą: Część I - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100), Część II - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100), Część III - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BZ WBK S.A. I Oddz. Wrocław, nr konta 83 1090 2398 0000 0006 0802 4837 z dopiskiem Wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, - Wykonawca pracy geodezyjnej i kartograficznej to podmiot prowadzący działalność gospodarczą,o którym mowa w art. 11 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz.U. z 2005 r. nr 240 poz. 2027 z późn. zm.). Pracownicy wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych, którzy w ramach realizacji prac objętych niniejszym postępowaniem będą wykonywać samodzielne funkcje, o których mowa w art. 42 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne obowiązani są posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 Prawa geodezyjnego i Kartograficznego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć: 1)wykaz potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał prace podziałowe dla co najmniej 30 nieruchomości. Wykaz musi być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i zawierać wartości zamówień, przedmiot prac, daty wykonania oraz odbiorców.Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedstawionych prac np. listy referencyjne, protokoły odbioru (§ 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia). 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (§ 1 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia). Wykonawca musi wykazać, że minimum jedna osoba posiada uprawnienia w zakresie określonym art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Wykaz musi być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymagamy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymagamy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia do wykonania mniejszej ilości prac przewidzianych w zadaniu nr 3, jak rownież możliwości zmian w poszczególnych grupach prac w tym zadaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkikm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Geodezji, Kartografii i Katatsru Miejskiego we Wrocławiu, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Geodezji, Kartografii i Katatsru Miejskiego we Wrocławiu, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 310 III pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakończenie prac geodezyjnych i kartograficznych na wskazanych obiektach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakończenie prac geodezyjnych i kartograficznych na wskazanych obiektach. Wykaz prac i szczegółowe warunki techniczne dotyczące wykonania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakończenie prac geodezyjnych i kartograficznych na wskazanych obiektach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakończenie prac geodezyjnych i kartograficznych na wskazanych obiektach. Wykaz prac i szczegółowe warunki techniczne dotyczące wykonania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości: a)na 2 działki - 20 podziałów, b)na 3 do 10 działek - 10 podziałów, c)powyżej 10 działek - 4 podziały. Szczegółowe warunki techniczne dotyczące wykonania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Realizacje zleceń na przedmiot zamówienia będzie odbywać się na podstawie jednostkowych pisemnych zleceń Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zlecenia dotyczącego podziału geodezyjnego w trakcie jego realizacji, do sporządzenia jedynie wstępnego projektu podziału, w sytuacji kiedy: nie uzyskał on pozytywnej opinii z Wydziału Architektury i Budownictwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,umorzono postępowanie z innych obiektywnych przyczyn, wykonanie podziału nie może być zakończone w danym roku budżetowym. Wykonawca otrzyma wówczas wynagrodzenie za wstępny projekt podziału w wysokości 10 % wartości danego zlecenia. W przypadku zlecenia podziału, gdy Zamawiający posiada już pozytywną opinię Wydziału Architektury i Budownictwa co do opracowanego wcześniej przez Zamawiającego wstępnego projektu podziału, Wykonawca otrzyma w tym przypadku wynagrodzenie pomniejszone o 10 % wartości danego zlecenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.