Ogłoszenie z dnia 2006-11-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: informatyzacja Instytutu Teatralnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, do kontaktów: Ewa Hevelke, Aleje Ujazdowskie 45, 00-536 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5017023, fax 022 5017031, e-mail: ehevelke@instytut-teatralny.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.instytut-teatralny.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja Instytutu Teatralnego 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 5. Główne miejsce świadczenia usług: Aleje Ujazdowskie 6, 00-461 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi informatyczne polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu zintegrowanego systemu serwisów internetowych związanych z szeroko pojętą działalnością zamawiającego. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego co do poszczególnych serwisów zawarty jest w dokumencie pt. "Opis dostępnych zasobów informacyjnych, wymagań i potrzeb Instytutu". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Oryginalny kod CPV: 72.24.30.00 - Usługi programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.30.00 - Usługi programowania Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro i poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. 211 000 euro). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: maksymalnie 12 miesięcy.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki dodatkowe, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 usługę w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 500 000 zł; b) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. platformą programistyczną i sprzętową pozwalającą na stworzenie i uruchomienie próbne odpowiedniego oprogramowania; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia z dostępnych im środków finansowych, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000 zł; 4) dostarczą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7) ogłoszenia o zamówieniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienianych warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Najwyższą ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu uzyska wykonawca dysponujący największym doświadczeniem zebranym w ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), tj. wykonawca, który wykonał w powyższym okresie z należytą starannością największą liczbę usług w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, o wartości każdej z nich minimum 500 000 zł. Pozostali wykonawcy zostaną sklasyfikowani odpowiednio na kolejnych miejscach - w zależności od ilości wykonanych usług, o których mowa powyżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością (referencjami), 6) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia, 7) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę minimum 1 000 000 zł, 8) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania wniosku z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 40% 2. Funkcjonalność - 40% 3. Termin wykonania - 10% 4. Termin gwarancji - 10%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań zamawiającego zostanie przesłany nieodpłatnie zainteresowanym wykonawcom - pisemnie, faksem bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej. Opis dostępny jest również na stronie internetowej zamawiającego. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.11.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.