eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami sanitarnymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej nr 110409L w m. Kalinowice"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60670 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Zamość: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami sanitarnymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej nr 110409L w m. Kalinowice"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28483-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 54068200000, ul. Peowiaków  92, 22-400   Zamość, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 84 639-29-59, faks 84 639-23-64, e-mail gmina@zamosc.org.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami sanitarnymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej nr 110409L w m. Kalinowice"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRG.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami sanitarnymi w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej nr 110409L w m. Kalinowice" 2. CZĘŚĆ OPISOWA 1) Roboty budowlane podległe nadzorowi obejmują wykonanie: ? budowy/przebudowy kanalizacji deszczowej z przewodami regulacyjnymi, przelewowymi i retencyjnymi Dz 315mm - 1000 mm - 790,10 m, ? uzbrojenie kanalizacji: studnie kanalizacyjne fi 2000 mm, 1500 mm, 1200 mm, - łącznie sztuk 40, ? wpusty deszczowe z osadnikiem - łącznie sztuk 61, ? przykanaliki Dz 200 mm o długości - 217,00 m, Podstawowe parametry techniczne drogi: ? klasa techniczna - L, ? kategoria ruchu - KR-3, ? szerokość jezdni - 6 m, 2) Opis szczegółowy robót budowlanych wchodzących w zakres przebudowy drogi gminnej nr 110409L w miejscowości Kalinowice jest dołączony do postępowania w postaci projektu budowlanego - wykonawczego. 3) Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego został określony w ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 późn. zm.). 4) Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: ? reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zatwierdzonym projektem budowlanym, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, ? sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, ? sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, ? uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót, przekazanie przedmiotu odbioru zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą; ? potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 5) Inspektor nadzoru inwestorskiego musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: 5.1) posiadać uprawnienia budowlane stwierdzone decyzją i ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 Prawo budowlane uprawniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie umożliwiające wykonywanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, 5.2) posiadać znajomość wszystkich przepisów wydanych przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne które są w jakikolwiek sposób związane z robotami oraz przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji robót; 5.3) przestrzegać przepisy ochrony środowiska, 5.4) przestrzegać przepisy bhp, 5.5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) Dodatkowe wymagania stawiane przez zamawiającego wobec inspektora nadzoru: 6.1) dostarczanie wykonawcy dokumentacji robót koniecznych rozwiązań zamiennych jeśli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, na etapie realizacji nie powodujących wydłużenia czasu trwania umowy oraz zwiększenia ceny umowy; 6.2) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; 6.3) bieżące kontrolowanie wpisów w dzienniku budowy; 6.4) inspektor nadzoru inwestorskiego powinien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru nad robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przebywał na budowie z częstotliwością zapewniającą właściwą kontrolę wykonywanych robót. Dyspozycyjność - obowiązek przebywania (kontroli) na terenie budowy minimum dwa (2) razy w tygodniu; 6.5) czynny udział w naradach z częstotliwością wynikającą z aktualnych potrzeb jednak nie mniejszą niż jeden raz w tygodniu; 6.6) w przypadku powiadomienia przez zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, inspektor zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby zamawiającego, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. 6.7) udział w przeglądach gwarancyjnych przez okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych tj. 60 miesięcy, 7) Wynagrodzenie inspektora nadzoru będzie płatne za roboty wykonane i odebrane jednorazowo po zakończeniu całego procesu inwestycyjnego. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni roboczych od daty jej wpływy do siedziby zamawiającego. 8) Wynagrodzenie inspektora nie ulega zmianie w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych przez wykonawcę. 9) W przypadku wydłużenia terminu zakończenia zadania wykonawcy robót umowa inspektora nadzoru branży sanitarnej również zostanie przedłużona. 10) Rozliczenie zadania dla wykonawcy robót jest kosztorysowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZDI Sp. z o.o.,  ,  ul. Jana Kiepury 6,  22-400,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8610.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8610.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11685.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.