eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji będących na gwarancji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, w szczególności1.1.Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO), 1.2.Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), 1.3.Systemu kontroli rozprzestrzeniania dymu i ognia, urządzenia oddymiające i napowietrzające, oraz pozostałe wskazane wentylatory określonego w zadaniu częściowym nr 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60638 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Łódź: Wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji będących na gwarancji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, w szczególności: 1.1.Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO), 1.2.Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), 1.3.Systemu kontroli rozprzestrzeniania dymu i ognia, urządzenia oddymiające i napowietrzające, oraz pozostałe wskazane wentylatory określonego w zadaniu częściowym nr 1.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33912


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Geodezji, krajowy numer identyfikacyjny 47083053600000, ul. ul. Traugutta  , 90113   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 426 374 706, faks 426 374 777, e-mail t.zajac@log.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji będących na gwarancji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, w szczególności: 1.1.Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO), 1.2.Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), 1.3.Systemu kontroli rozprzestrzeniania dymu i ognia, urządzenia oddymiające i napowietrzające, oraz pozostałe wskazane wentylatory określonego w zadaniu częściowym nr 1.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OAZP.2710/17/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji będących na gwarancji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23 w szczególności : Zadanie częściowe nr 1 1.1.Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO), 1.2.Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), 1.3.Systemu kontroli rozprzestrzeniania dymu i ognia, urządzenia oddymiające i napowietrzające, oraz pozostałe wskazane wentylatory, Zadanie częściowe nr 2 1.4.Przeciwpożarowej instalacji wodociągowej hydrantowej O25 i O52, 1.5.Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych wodnych (SUGw) (tryskacze), 1.6.Poziomowskaz w zbiornikach wody ppoż., pozostała infrastruktura zbiorników wody ppoż. oraz pompa odwadniająca stacji SN, Zadanie częściowe nr 3 1.7.Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg), 1.8.Podręcznego sprzętu gaśniczego. 2.W zakres czynności wchodzą: 2.2. prace przeglądowo - konserwacyjne, w skład których wchodzą: a)okresowe [kwartalne, półroczne i roczne] prace, b)prace awaryjne, c)prace dodatkowe, 2.3.prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji określonych w pkt. 2.2. Opis techniczny przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji zamówienia Miejsce wykonywania prac to: budynek użyteczności publicznej o charakterze biurowym położony w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23. Godziny wykonywania przeglądów i konserwacji: zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt. 3.5.1.2 s.i.w.z. Godziny usuwania usterek - całodobowo. 3.Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 1 tydzień przed planowanym rozpoczęciem serwisu przedstawić harmonogram wykonywanych prac oraz uzyskać jego akceptację przez Kierownika Działu Obsługi Administracyjnej oraz na recepcji budynku zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt. 3.5.1.2. s.i.w.z. 4. Prace konserwacyjne mogą odbywać się tylko przy nadzorze pracowników Działu Obsługi Administracyjnej lub szefa ds. bezpieczeństwa. Każdorazowe przybycie pracowników Wykonawcy do budynku powinno zostać zgłoszone do Działu Obsługi Administracyjnej. 5. Prace w pomieszczeniach technicznych może odbywać się wyłącznie po uzyskaniu zgody /przy współudziale/ Służb odpowiedzialnych za eksploatację ww. pomieszczeń. 6. Wymagania i uwarunkowania techniczne. W okresie trwania umowy Wykonawca zapewni całodobowy serwis w cenie umowy. Wykonawca zobowiązany jest: 6.1.wykonywać przeglądy, konserwacje i serwisowanie zgodnie z obowiązującymi normami, instrukcjami i zaleceniami producentów poszczególnych systemów lub instrukcjami i zaleceniami dokumentacji powykonawczej systemów lub instalacji, 6.2. wykonywać przeglądy, konserwacje i serwisowanie zgodnie z obowiązującymi normami oraz instrukcjami i zaleceniami producentów poszczególnych systemów, 6.3.wykonywać prace przeglądowe, konserwacyjne i serwisowe przy zastosowaniu materiałów posiadających aktualne aprobaty techniczne, dopuszczenia, atesty i certyfikaty, 6.4.zapewnić sprzęt potrzebny do wykonywania prac serwisowych w tym m.in. drabiny, rusztowania, podnośniki, urządzenia potrzebne do wzbudzania czujek, urządzenia do kontroli i serwisowania systemów, stosowne zbiornika przenośne do odprowadzania wody itp., 6.5.zapewnić sprzęt potrzebny do wykonywania prac serwisowych w tym m.in. drabiny, rusztowania, podnośniki, urządzenia potrzebne do zadymiania czujek, urządzenia do kontroli i serwisowania systemów itp. 6.6. zapewnić na czas naprawy warsztatowej urządzenia/części zastępcze, 6.7.odbierać wycofane z użytkowania czujki, 6.8. odnotować w książce pracy instalacji pobyty konserwacyjne, nieprawidłowości stwierdzone po konserwacji oraz wszystkie inne istotne zdarzenia a także, w razie konieczności, dostarczyć do miejsca zainstalowania centrali pożarowej nową książkę pracy instalacji, 6.9.dokonanie wpisów w Kartach Systemów Ochrony Przeciwpożarowej, prowadzonych w formie elektronicznej, danych dotyczących czynności o których mowa w atr.14 ust.3 pkt. 4 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 25.06.2015 r. poz. 881) w terminie do 4 dni od dokonania czynności, przez osoby posiadające certyfikat dla personelu uprawniający do wykonywania czynności, których dane te dotyczą, w tym dokonania potwierdzenia lub korekty zawartych w systemach ochrony przeciwpożarowej ilości fluorowanych gazów cieplarnianych w zadaniu częściowym nr 3. 6.10.Spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 10 grudnia 2015r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego przedsiębiorcy prowadzącego działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła i systemów ochrony przeciwpożarowej, zawierających fluorowane gazy cieplarniane (Dz. U. z 2015r. Poz. 2125). Dotyczy w szczególności Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg) w Zadaniu częściowym nr 3, 6.11.Spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 17 grudnia 2015r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego odpowiedniego dla wykonywania czynności objętych certyfikatem dla personelu (Dz. U. z 2015r. Poz. 2251). Dotyczy w szczególności Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg) w Zadaniu częściowym nr 3, 6.12.Personel wykonujący czynności kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowej, wymienionych w zadaniu częściowym nr 3, obowiązany jest do posiadania certyfikatów dla personelu, o którym mowa w art.20 ust.2 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 25.06.2015 r. poz. 881), 6.13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 25.06.2015 r. poz. 881). Dotyczy w szczególności Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg) w Zadaniu częściowym nr 3. 6.14.Certyfikaty wydane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej będą uznane wraz z tłumaczeniem przysięgłym certyfikatu na język polski. Dotyczy w szczególności Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg) w Zadaniu częściowym nr 3. 7.Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia. 7.1.Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zapewnienie usługi objętego prawem opcji nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia. 7.2.Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 7.3.Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 7.4.Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia 7.5.Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 15 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV: 50710000-5, 50711000-2, 50712000-9, 50324100-3, 50413200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zadanie częściowe nr 2 1.4.Przeciwpożarowej instalacji wodociągowej hydrantowej O25 i O52, 1.5.Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych wodnych (SUGw) (tryskacze), 1.6.Poziomowskaz w zbiornikach wody ppoż., pozostała infrastruktura zbiorników wody ppoż. oraz pompa odwadniająca stacji SN. Zadanie częściowe nr 3 1.7.Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg), 1.8.Podręcznego sprzętu gaśniczego zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla zadań nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26924.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INS-Tom Sp. z o.o.,  biuro@instom.com.pl,  ul. Brukowa 20,  91-341 ,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33116,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33116,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33116,52
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.