eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³a PiskaModernizacja dróg gminnych w miejscowo¶ciach Paw³ocin oraz Or³owo.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-08-20



Og³oszenie nr 605875-N-2018 z dnia 2018-08-20 r.

Gmina Bia³a Piska: Modernizacja dróg gminnych w miejscowo¶ciach Paw³ocin oraz Or³owo.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bia³a Piska, krajowy numer identyfikacyjny 79067149000000, ul. Plac Adama Mickiewicza  25 , 12230   Bia³a Piska, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 87 4241350, 4241363, e-mail sslonawski@bialapiska.pl, faks 874 241 351.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialapiska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.bialapiska.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.bialapiska.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miejski w Bia³ej Piskiej ul. Pl. A. Mickiewicza 25, 12-230 Bia³a Piska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja dróg gminnych w miejscowo¶ciach Paw³ocin oraz Or³owo.
Numer referencyjny: BiRG ZP.271.21.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z modernizacj± dróg gminnych w miejscowo¶ciach: Paw³ocin oraz Or³owo. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwa zadania: 1. Zadanie pierwsze - Modernizacja drogi gminnej w Paw³ocinie - I Etap od km 0+000 do km 0+500. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa, - wykonanie nawierzchni drogi gminnej i zjazdów - uk³adanie nawierzchni bitumicznej, - urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu. 2. Zadanie drugie - Modernizacja drogi gminnej w Or³owie - II Etap od km 0+000 do km 0+432. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, roboty ziemne i roboty towarzysz±ce, - remont przepustu, - wykonanie podbudowy drogi gminnej, - wykonanie nawierzchni drogi gminnej i zjazdów - uk³adanie nawierzchni bitumicznej. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 i 8 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, które znajduj± siê w dokumentacji. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cych siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Nazw± w³asn± jest nazwa, pod któr± oznaczany przez ni± przedmiot wystêpuje (lub wystêpowa³by) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 3. Przedmiary do³±czone s± wy³±cznie pomocniczo w celu sporz±dzenia kalkulacji w³asnej. Wykonawca powinien pamiêtaæ, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i/lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze. 4. Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê: Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: 1) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych zwi±zanych z robotami budowlanymi, operatorów sprzêtu a tak¿e kierownika budowy i kierowników robót; 2) Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, których mowa w art.29 ust.3a: dane osób (imiê i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 1) zostan± ujête w formie wykazu i przekazane Zamawiaj±cemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powy¿szy obowi±zek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje tak¿e pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy realizacji zamówienia s± osobami wskazanymi przez Wykonawcê; 3) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w art.29 ust.3a - Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywi±zania ze wskazanych obowi±zków, niezale¿nie od prawa naliczenia kary umownej, równie¿ prawo odst±pienia od umowy; 4) Szczegó³owy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia zawarte s± we wzorze umowy - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5. Zasady dotycz±ce podwykonawstwa: 1) Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie zamówienia lub czê¶ci zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, Zamawiaj±cy ¿±da, wskazania przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcê nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2) Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3) Wymagania dotycz±ce umowy o podwykonawstwo podane zosta³y w projekcie umowy (za³. nr 6 do SIWZ). 4) Wykonawca odpowiada za dzia³ania i zaniechania ewentualnych Podwykonawców jak za w³asne.

II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45233120-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e; 1. dysponuje min. 1 osob±, która bêdzie bra³a udzia³ w realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane dla kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które wydane zosta³y na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wspólnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65),
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - (za³±cznik nr 4 do SIWZ).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca do wykazu za³±cza pisemne zobowi±zanie do udostêpnienia tych zasobów, wystawione przez podmiot udostêpniaj±cy. Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u. Zobowi±zanie winno zawieraæ: ? nazwê podmiotu udostêpniaj±cego, ? nazwê podmiotu przyjmuj±cego, ? okres jakiego dotyczy (czas) udostêpnienie, ? zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. do¶wiadczenie, osoby, sprzêt), ? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udzia³ - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), ? charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostêpniaj±cym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracê), ? zakres udzia³u innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka czê¶æ zamówienia, jaki rodzaj us³ug). 2. Wykonawca maj±cy siedzibê poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada: a) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - (za³±cznik nr 2 do SIWZ) b) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - (za³±cznik nr 3 do SIWZ) c) W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami - (za³±cznik nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie I zamówienia - Modernizacja drogi gminnej w Paw³ocinie - I Etap od km 0+000 do km 0+500. 1. Warunkiem uczestnictwa w Zadaniu pierwszym zamówienia jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100). 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu - wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr 12 9364 0000 2007 0003 0316 0002. Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej a tak¿e gwarancjach bankowych - wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach bankowych: niezbêdnym jest przed³o¿enie pisemnej bezwarunkowej i nieodwo³alnej gwarancji udzielonej przez bank (o¶wiadczenie), zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez prawo bankowe, zawieraj±cej: termin obowi±zywania dokumentu do koñca okresu zwi±zania ofert± na kwotê gwarantowan± ustalon± w rozdziale IX pkt. 1 SIWZ, informacjê, ¿e udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej dotycz±ce przetargu: Modernizacja drogi gminnej w Paw³ocinie - I Etap od km 0+000 do km 0+500 oraz zobowi±zanie banku do wyp³aty kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych przepisami art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - orygina³ gwarancji, porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adnia ofert. c) gwarancjach ubezpieczeniowych - wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych: niezbêdnym jest przed³o¿enie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmê ubezpieczeniow± (o¶wiadczenie) zawieraj±cej: termin obowi±zywania gwarancji do koñca okresu zwi±zania ofert± na kwotê gwarantowan± ustalon± w rozdziale IX pkt.1 SIWZ, informacjê, ¿e udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej dotycz±ce przetargu: Modernizacja drogi gminnej w Paw³ocinie - I Etap od km 0+000 do km 0+500 oraz zobowi±zanie firmy ubezpieczeniowej do wyp³aty kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych przepisami art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - orygina³ gwarancji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adnia ofert. d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2016 r. poz. 359) - wadium wnoszone w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci: niezbêdnym jest z³o¿enie przez porêczyciela o¶wiadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej), zawieraj±cego: termin obowi±zywania porêczenia do koñca okresu zwi±zania ofert± na kwotê gwarantowan± ustalon± w rozdziale IX pkt.1 SIWZ, informacjê, ¿e udzielone porêczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej dotycz±ce przetargu: Modernizacja drogi gminnej w Paw³ocinie - I Etap od km 0+000 do km 0+500 oraz zobowi±zanie porêczyciela wyp³aty kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych przepisami art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - orygina³ porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adnia ofert. 4. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5. Zamawiaj±cy zwraca wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 I 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwie z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Zadanie II zamówienia - Modernizacja drogi gminnej w Or³owie - II Etap od km 0+000 do km 0+432. 1. Warunkiem uczestnictwa w Zadaniu drugim zamówienia jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100). 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu - wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr 12 9364 0000 2007 0003 0316 0002. Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej a tak¿e gwarancjach bankowych - wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach bankowych: niezbêdnym jest przed³o¿enie pisemnej bezwarunkowej i nieodwo³alnej gwarancji udzielonej przez bank (o¶wiadczenie), zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez prawo bankowe, zawieraj±cej: termin obowi±zywania dokumentu do koñca okresu zwi±zania ofert± na kwotê gwarantowan± ustalon± w rozdziale IX pkt. 1 SIWZ, informacjê, ¿e udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej dotycz±ce przetargu: Modernizacja drogi gminnej w Or³owie - II Etap od km 0+000 do km 0+432 oraz zobowi±zanie banku do wyp³aty kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych przepisami art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - orygina³ gwarancji, porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adnia ofert. c) gwarancjach ubezpieczeniowych - wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych: niezbêdnym jest przed³o¿enie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmê ubezpieczeniow± (o¶wiadczenie) zawieraj±cej: termin obowi±zywania gwarancji do koñca okresu zwi±zania ofert± na kwotê gwarantowan± ustalon± w rozdziale IX pkt.1 SIWZ, informacjê, ¿e udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej dotycz±ce przetargu: Modernizacja drogi gminnej w miejscowo¶ci Or³owo - II Etap od km 0+000 do km 0+432 oraz zobowi±zanie firmy ubezpieczeniowej do wyp³aty kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych przepisami art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - orygina³ gwarancji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adnia ofert. d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2016 r. poz. 359) - wadium wnoszone w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci: niezbêdnym jest z³o¿enie przez porêczyciela o¶wiadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej), zawieraj±cego: termin obowi±zywania porêczenia do koñca okresu zwi±zania ofert± na kwotê gwarantowan± ustalon± w rozdziale IX pkt.1 SIWZ, informacjê, ¿e udzielone porêczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzêdu Miejskiego w Bia³ej Piskiej dotycz±ce przetargu: Modernizacja drogi gminnej w miejscowo¶ci Or³owo - II Etap od km 0+000 do km 0+432 oraz zobowi±zanie porêczyciela wyp³aty kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych przepisami art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - orygina³ porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adnia ofert. 4. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5. Zamawiaj±cy zwraca wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 I 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwie z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany unormowañ prawnych powszechnie obowi±zuj±cych w szczególno¶ci: a) zmiana urzêdowej stawki podatku VAT - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wprowadzenie w ¿ycie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy. 2) Przewiduje siê zmiany postanowieñ umowy, je¿eli zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie wynikaæ z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana ta spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy, tj. np. konieczno¶ci± przesuniêcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy takimi jak warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy, wykonanie zamówieñ dodatkowych itp. b) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, c) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy, d) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom, e) innych zmian, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tj. nie odnosz±cych siê do warunków, które gdyby zosta³y ujête w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umo¿liwi³yby dopuszczenie innej oferty ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona. 3. Przewidziane powy¿ej okoliczno¶ci stanowi±ce podstawê zmian do umowy, stanowi± uprawnienie Zamawiaj±cego nie za¶ jego obowi±zek wprowadzenia takich zmian. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1) sukcesja Wykonawcy tj. nabycie wszelkich praw i obowi±zków w zwi±zku z nastêpstwem prawnym, 2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, 3) zmiany danych teleadresowych, 4) zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami, 5. Wszelkie zmiany musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) tj. art.140 ust. 3 stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie pierwsze - Modernizacja drogi gminnej w Paw³ocinie - I Etap od km 0+000 do km 0+500.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.Zadanie pierwsze - Modernizacja drogi gminnej w Paw³ocinie - I Etap od km 0+000 do km 0+500. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa, - wykonanie nawierzchni drogi gminnej i zjazdów - uk³adanie nawierzchni bitumicznej, - urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 i 8 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, które znajduj± siê w dokumentacji. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cych siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Nazw± w³asn± jest nazwa, pod któr± oznaczany przez ni± przedmiot wystêpuje (lub wystêpowa³by) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 3. Przedmiary do³±czone s± wy³±cznie pomocniczo w celu sporz±dzenia kalkulacji w³asnej. Wykonawca powinien pamiêtaæ, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i/lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze. 4. Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê: Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: 1) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych zwi±zanych z robotami budowlanymi, operatorów sprzêtu a tak¿e kierownika budowy i kierowników robót; 2) Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, których mowa w art.29 ust.3a: dane osób (imiê i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 1) zostan± ujête w formie wykazu i przekazane Zamawiaj±cemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powy¿szy obowi±zek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje tak¿e pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy realizacji zamówienia s± osobami wskazanymi przez Wykonawcê; 3) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w art.29 ust.3a - Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywi±zania ze wskazanych obowi±zków, niezale¿nie od prawa naliczenia kary umownej, równie¿ prawo odst±pienia od umowy; 4) Szczegó³owy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia zawarte s± we wzorze umowy - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5. Zasady dotycz±ce podwykonawstwa: 1) Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie zamówienia lub czê¶ci zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, Zamawiaj±cy ¿±da, wskazania przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcê nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2) Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3) Wymagania dotycz±ce umowy o podwykonawstwo podane zosta³y w projekcie umowy (za³. nr 6 do SIWZ). 4) Wykonawca odpowiada za dzia³ania i zaniechania ewentualnych Podwykonawców jak za w³asne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45100000-8, 45111000-8, 45233120-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie drugie - Modernizacja drogi gminnej w Or³owie - II Etap od km 0+000 do km 0+432.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Zadanie drugie - Modernizacja drogi gminnej w Or³owie - II Etap od km 0+000 do km 0+432. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, roboty ziemne i roboty towarzysz±ce, - remont przepustu, - wykonanie podbudowy drogi gminnej, - wykonanie nawierzchni drogi gminnej i zjazdów - uk³adanie nawierzchni bitumicznej. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 i 8 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, które znajduj± siê w dokumentacji. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cych siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Nazw± w³asn± jest nazwa, pod któr± oznaczany przez ni± przedmiot wystêpuje (lub wystêpowa³by) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 3. Przedmiary do³±czone s± wy³±cznie pomocniczo w celu sporz±dzenia kalkulacji w³asnej. Wykonawca powinien pamiêtaæ, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i/lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze. 4. Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê: Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: 1) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych zwi±zanych z robotami budowlanymi, operatorów sprzêtu a tak¿e kierownika budowy i kierowników robót; 2) Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, których mowa w art.29 ust.3a: dane osób (imiê i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 1) zostan± ujête w formie wykazu i przekazane Zamawiaj±cemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powy¿szy obowi±zek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje tak¿e pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy realizacji zamówienia s± osobami wskazanymi przez Wykonawcê; 3) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w art.29 ust.3a - Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywi±zania ze wskazanych obowi±zków, niezale¿nie od prawa naliczenia kary umownej, równie¿ prawo odst±pienia od umowy; 4) Szczegó³owy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia zawarte s± we wzorze umowy - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5. Zasady dotycz±ce podwykonawstwa: 1) Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie zamówienia lub czê¶ci zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, Zamawiaj±cy ¿±da, wskazania przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcê nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2) Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3) Wymagania dotycz±ce umowy o podwykonawstwo podane zosta³y w projekcie umowy (za³. nr 6 do SIWZ). 4) Wykonawca odpowiada za dzia³ania i zaniechania ewentualnych Podwykonawców jak za w³asne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45100000-8, 45111000-8, 45233120-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.