Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-10-03
Og³oszenie nr 605602-N-2019 z dnia 2019-10-03 r.
Gmina Tyrawa Wo³oska: MODERNIZACJA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W HO£UCZKOWIE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tyrawa Wo³oska, krajowy numer identyfikacyjny
37044076100000, ul.
Tyrawa Wo³oska
175
,
38-535
Tyrawa Wo³oska, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
134 656 931, , e-mail
urzad@tyrawa.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): www.tyrawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
www.bip.tyrawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.tyrawa.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
MODERNIZACJA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W HO£UCZKOWIE
Numer referencyjny:
IIiGG.271.30.2019.KD
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: MODERNIZACJA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W HO£UCZKOWIE. Przedmiot zamówienia obejmuje miêdzy innymi wykonanie robót ziemnych, robót rozbiórkowych, robót murarskich, prac dekarskich, robót wykoñczeniowych, robót malarskich, robót wod.-kan. oraz elektrycznych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45211000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45211000-9 |
| 45311200-2 |
| 45332000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-16
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawcy aby: a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali nale¿ycie: - co najmniej 3 roboty polegaj±ce na budowie, przebudowie, lub remoncie budynków o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 165 000,00 z³ brutto ka¿da, b) dysponowali co najmniej nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z pó¼n.zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii
Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272), legitymuj±cy siê co najmniej trzyletnim do¶wiadczeniem przy pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno - in¿ynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z pó¼n.zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272), legitymuj±cy siê co najmniej trzyletnim do¶wiadczeniem przy pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjno - in¿ynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z pó¼n.zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.
U. z 2018 r. poz. 2272), legitymuj±cy siê co najmniej trzyletnim do¶wiadczeniem przy pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 6.4. SIWZ Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d) o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785). Uwaga: Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.6 ppkt 2) SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 6.4. SIWZ Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, potwierdzaj±ce wymagania stawiane w pkt 5.1. pkt 1.2) ppkt 3 lit. a) SIWZ - z wykorzystaniem wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzaj±cy wymagania stawiane w pkt
5.1. pkt 1.2) ppkt 3 lit. b) SIWZ - z wykorzystaniem wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SIWZ. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y za³±czyæ zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 6.13.2. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 7 500,00 PLN
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana Umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmian± Umowy w stosunku do tre¶ci oferty z³o¿onej przez Wykonawcê, chyba, ¿e zachodzi jedna z przes³anek wskazanych w art. 144 ustawy prawo zamówieñ publicznych. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, terenowymi, w szczególno¶ci: odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, c) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, d) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci spowodowane czynno¶ciami formalno-prawnymi i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji, w tym administratorów infrastruktury. 2. w zakresie zmiany sposobu wykonania umowy, zmian technologicznych lub zmian materia³owych przy uwzglêdnieniu ewentualnych zmian wynagrodzenia zwi±zanych z tymi zmianami, w szczególno¶ci gdy spowodowane s± one nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, b) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, c) konieczno¶æ lub mo¿liwo¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych/nowych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy oka¿± siê korzystniejsze dla Zamawiaj±cego lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, e) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, f) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, g) konieczno¶æ usuniêcia sprzeczno¶ci w dokumentacji w przypadku niemo¿no¶ci usuniêcia sprzeczno¶ci przy pomocy wyk³adni, w szczególno¶ci, gdy sprzeczne zapisy maj± równy stopieñ pierwszeñstwa, h) konieczno¶æ uzupe³nienia, zmian lub usuniêcia wad dokumentacji projektowej. 3. w zakresie innych zmian - spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³± wy¿sz±, uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmian± obowi±zuj±cej stawki VAT, przy czym zmiana stawki VAT dotyczyæ bêdzie ceny w czê¶ci, jakiej dotycz± te zmiany przepisów, c) zmian± sposobu rozliczania umowy lub dokonania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu/zadania lub nowych wytycznych dotycz±cych realizacji dofinansowanego projektu/zadania, d) rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, przy czym zmiany mog± dotyczyæ zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i w konsekwencji zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadaj±ce cenie prac, z których Zamawiaj±cy zrezygnuje, e) zmian± uzasadnion± okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu Cywilnego, f) innymi okoliczno¶ciami prawnymi, ekonomicznymi lub technicznymi, skutkuj±cymi niemo¿no¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 4. w zakresie zmiany materia³ów i/lub urz±dzeñ i/lub rozwi±zañ technicznych lub technologicznych w porównaniu z zapisami zawartymi w SIWZ i/lub rozwi±zaniami zawartymi w z³o¿onej ofercie przetargowej (z tym zastrze¿eniem, ¿e parametry zamienianych produktów nie mog± byæ gorsze ni¿ wynikaj±ce z dokumentacji projektowej oraz z³o¿onej przez Wykonawcê oferty) w sytuacji, gdy wprowadzone zmiany: a) spowoduj± obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; b) spowoduj± poprawê parametrów technicznych; c) s± wynikiem aktualnych rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów; d) s± wynikiem niedostêpno¶ci na rynku danych materia³ów i/lub urz±dzeñ. Taki fakt Wykonawca zobowi±zany jest udowodniæ. Powy¿szy fakt musi zostaæ potwierdzony przez Inspektora Nadzoru na pi¶mie. 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotycz±cych stosowania przepisów dotycz±cych ochrony i przetwarzania danych osobowych, w szczególno¶ci w zakresie sposobu realizacji umowy. Niezale¿nie do powy¿szego na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek zapewnienia zarówno w okresie prowadzenia niniejszego postêpowania, jak i w okresie realizacji przedmiotu umowy pe³nej ochrony danych osobowych oraz zgodno¶ci z wszelkimi obecnymi oraz przysz³ymi przepisami prawa dotycz±cymi ochrony danych osobowych i prywatno¶ci. 6. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania takich zmian postanowieñ zawartej umowy, jak: a) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiaj±cego, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± na pi¶mie, b) zmiany Podwykonawców, c) przyjêcia Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, d) zmiany danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych, itp. 7. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, ale nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. 8. Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie za zgod± Stron, wyra¿on± w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI TYRAWA WO£OSKA
wiêcej: przetargi TYRAWA WO£OSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.230.2025 Przebudowa podwórza kamienicy zlokalizowanej w £odzi przy ul. Traugutta 8 poprzez rozszczelnienie powierzchni i zazielenienie powierzchni podwórka zgodnie z PFU
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie LAN oraz modernizacji instalacji elektrycznej i o¶wietleniowej w ramach zadania "Utworzenie Centrum Obs³ugi Mieszkañców"
- Dostawa i monta¿ wodomierzy ze zdalnym odczytem
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. Partyzantów.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Prace konserwatorskie i roboty budowlane dot. murów zabudowañ wokó³ klasztoru (...)
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej przeznaczonego na potrzeby o¶wiaty
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





