Og³oszenie z dnia 2019-10-02
Og³oszenie nr 604879-N-2019 z dnia 2019-10-02 r.
Miasto Mys³owice: Dostawa sprzêtu komputerowego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzêtu komputerowego
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Mys³owice, krajowy numer identyfikacyjny
27625539300000, ul.
Ul. Powstañców
1
,
41-400
Mys³owice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 223 40 75, e-mail
um_zamowienia@myslowice.pl, faks
32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (URL): http://www.myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.myslowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê pod rygorem niewazno¶ci w formie pisemnej. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Urz±d Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice, piêtro II, pok. 305
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa sprzêtu komputerowego
Numer referencyjny:
ZP.271.1.20.2019.DP
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia - przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa sprzêtu komputerowego". Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 3 czê¶ci: 1.1. Czê¶æ I zamówienia - Zestawy komputerowe (43 szt.) 1.2. Czê¶æ II zamówienia - Komputery przeno¶ne (laptopy) (4 szt.) 1.3. Czê¶æ III zamówienia - Pamiêci masowe (2 szt.) 1.4. Czê¶æ IV zamówienia - Dostawa komputera i monitorów dla projektu "B±d¼ w sieci..." (1 szt. - komputer; 4 szt. - monitor) 2. Szczegó³owy i ilo¶ciowy opis przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 4 do SIWZ. 3. Rozwi±zania równowa¿ne: 3.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w za³±czniku do niniejszego wniosku wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w za³±czniku do niniejszego wniosku nazw w³asnych, identyfikuj±cych bezpo¶rednio lub po¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w za³±czniku do niniejszego wniosku. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w za³±czniku nr 4 do SIWZ. 3.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w za³±cznikach do niniejszego wniosku odniesiono siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w za³±cznikach do niniejszego wniosku. 3.3. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
II.5) G³ówny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 48620000-0 |
| 48700000-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 28
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do pisma zawieraj±cego ww. informacje. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| CENA BRUTTO | 60,00 |
| GWARANCJA | 20,00 |
| CZAS REALIZACJI | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 10 1. Zamawiaj±cy dopu¶ci dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego na nastêpuj±cych warunkach: 1) zmiany w umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany; 2) zmiany umowy nie mog± naruszaæ art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy w zakresie: 1) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub materia³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny wynikaj±cej z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy model towaru okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny model towaru, który musi co najmniej spe³niaæ warunki okre¶lone w siwz, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie, 2) czê¶ci zamówienia realizowanej z udzia³em podwykonawcy/ów/,* 3) terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wyst±pienia niezale¿nych od Wykonawcy okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia przy przygotowaniu oraz realizacji dostaw, 4) osoby nadzoruj±cej realizacjê przedmiotu umowy ze strony Zamawiaj±cego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnych za prawid³ow± realizacjê przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy w przypadku: choroby lub innych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie obowi±zków wynikaj±cych z umowy, niewywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, rezygnacji z wykonywania obowi±zków wynikaj±cych z umowy, 5) wysoko¶ci wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± przepisów podatkowych, przy czym warto¶æ netto przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Mys³owicach z siedzib± przy ul. Powstañców 1. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mys³owice jest Pan Marcin Pata³±g, email: m.patalag@um.myslowice.pl; tel. (32) 31-71-245. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa sprzêtu komputerowego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. uPzp. 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych. 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z uPzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 9. Nie przys³uguje Pani/Panu: o w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 12. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zestawy komputerowe (43 szt.) |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 48620000-0, 48700000-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 28
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| GWARANCJA | 20,00 |
| CZAS REALIZACJI | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przed podpisaniem umów Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce: dla czê¶ci I zamówienia - Dostawa zestawów komputerów leasingowych (43 szt.): Deklaracja zgodno¶ci CE dla oferowanych komputerów i monitorów - dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymogu. Umowa/y z podwykonawc±/ami/ podanymi w ofercie.
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Komputery przeno¶ne (laptopy) (4 szt.) |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 48620000-0, 48700000-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 28
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| CENA BRUTTO | 60,00 |
| GWARANCJA | 20,00 |
| CZAS REALIZACJI | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przed podpisaniem umów Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce: dla czê¶ci II zamówienia - Dostawa komputerów przeno¶nych poleasingowych (4 szt.): Deklaracja zgodno¶ci CE dla oferowanych komputerów - dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymogu. Umowa/y z podwykonawc±/ami/ podanymi w ofercie.
| Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Pamiêci masowe (2 szt.) |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 48620000-0, 48700000-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 28
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| CENA BRUTTO | 60,00 |
| GWARANCJA | 20,00 |
| CZAS REALIZACJI | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowa/y z podwykonawc±/ami/ podanymi w ofercie.
| Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa komputera i monitorów dla projektu "B±d¼ w sieci..." (1 szt. - komputer; 4 szt. - monitor) |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 48620000-0, 48700000-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 28
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| CENA BRUTTO | 60,00 |
| GWARANCJA | 20,00 |
| CZAS REALIZACJI | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przed podpisaniem umów Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce: Deklaracja zgodno¶ci CE dla oferowanych komputerów i monitorów - dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymogu. Zgodno¶æ komputerów i monitorów z norm± Energy Star 5.0 - o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie wymogu. Zgodno¶æ monitorów z norm± TCO 6.0 - o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie wymogu. Poziom emitowanego ha³asu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany wed³ug normy ISO 9296 w pozycji operatora w stanie pracy (pracuje dysk twardy, nie pracuj± napêdy optyczne) nie przekracza 30 dB - o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie wymogu. umowa/y z podwykonawc±/ami/ podanymi w ofercie.
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Remont systemu monitoringu ci¶nienia w stojakach 130 sekcji obudowy zmechanizowanej dla PGG S.A. Oddzia³ Mys³owice-Weso³a
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobran¿owej dla zadania Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Krakowskiej 8, 8a
- Remont drogi wewnêtrznej dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urz±d Miasta Grajewo"
- "Dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podzia³em na 6 czê¶ci"
- Subskrypcje licencji Atlassian Confluence Data Center oraz draw.io Diagrams & Whiteboards wraz ze wsparciem technicznym producenta.
- Dostawa sprzêtu komputerowego, us³ug AI wspieraj±cych, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzêtu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jako¶ci kszta³c. zawodow. na ter. M. ¯ory i Jastrzêbie-Zd."
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Bia³ostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





