eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Przetarg na zakup i dostawę 90 ton węgla w 2020 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-30



Ogłoszenie nr 604710-N-2020 z dnia 2020-10-30 r.

Zespół Szkół Technicznych i Zawodowych: Przetarg na zakup i dostawę 90 ton węgla w 2020 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Zawodowych, krajowy numer identyfikacyjny 20059000000000, ul. ul. Władysława Sikorskiego  9 , 41-600  Świętochłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 327 700 060, , e-mail zspswiet@wp.pl, , faks 327 700 062.
Adres strony internetowej (URL): http://zstiz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://zstiz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://zstiz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://zstiz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
zspswiet@wp.pl


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w zamkniętych kopertach
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
41-600 Świętochłowice, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na zakup i dostawę 90 ton węgla w 2020 roku
Numer referencyjny: ZSTiZ.26.1.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla sortymentu: groszek w ilości 90 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) wraz z transportem i rozładunkiem o parametrach i na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r. Przewidywane terminy dostaw: Do 20.11.2020 r. - 50 ton, Do 15.12.2020 r. - 40 ton, Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Z powodu zamawiania przez Zamawiającego ilości mniejszych niż określone w formularzu ofertowym nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysyłanego listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie ustalonym w umowie. Węgiel będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego - Zespół Szkół Technicznych i Zawodowych, Świętochłowice, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9 - transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych.

II.5) Główny kod CPV: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 pzp (pkt 5.3. I 5.4. SIWZ); 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 5.2. Warunki udziału w postępowaniu. 5.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w roku 2020 roku posiadał w swojej ofercie i realizował dostawy odpowiadające wymaganiom zamawiającego, określonym w SIWZ. ? określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 5.2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.3. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; 2) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: A) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228 -230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - kodeks karny (dz. U. Poz. 553, z późn. Zm.) Lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. O sporcie (dz. U. Z 2016 r. Poz. 176), B) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - kodeks karny, C) skarbowe, D) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium rzeczypospolitej polskiej (dz. U. Poz. 769); 3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 5.4. Ppkt 2 SIWZ; 4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; 6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; 9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. O odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (dz. U. Z 2015 r. Poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. Poz. 437 i 544); 11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 12) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. O ochronie konkurencji i konsumentów (dz. U. Z 2015 r. Poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.4. Na podstawie art. 24 ust. 5 pzp z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza również wykonawcę: 1) w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - prawo restrukturyzacyjne (dz. U. Z 2015 r. Poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. Poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - prawo upadłościowe (dz. U. Z 2015 r. Poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. Poz. 615); 2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 3) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 pzp, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 pzp z: a) zamawiającym, b) osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego, c) członkami komisji przetargowej, d) osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a pzp ? chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; 4) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 5) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych; 6) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 5; 7) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3000 złotych; 8) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określonego w pkt 5.2.1.a SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 5.2.1.b SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 6.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.2.1.c SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 6.4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6.5. Zgodnie z art. 24 ust. 8 pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 pzp. 6.7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć na żądanie zamawiającego informacji: ? wystawionej w 2020 roku, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii certyfikatów jakości węgla, których charakterystykę zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ jako dowód, że wykonawca w roku 2020 posiadał w swojej ofercie i realizował dostawy odpowiadające wymaganiom zamawiającego, określonym w SIWZ, certyfikaty powinny zawierać m.in.: nazwę odbiorcy, sortyment, klasę węgla, wartość opałową, wilgotność, zawartość popiołu i siarki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
1) Kryterium "cena" w PLN80,00
2) Kryterium "Dokonywanie przez przedstawiciela Wykonawcy (np. kierowca), w obecności przedstawiciela Zamawiającego, protokolarnego pobierania z każdej dostawy trzech próbek w celu ewentualnego laboratoryjnego przebadania ich w przypadku zakwestionowania przez zamawiającego, jakości dostawy"20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Załącznik Nr 6 do SIWZ PROJEKT UMOWY UMOWA Nr ......./2020 zawarta w dniu ........................ 2020 roku w Świętochłowicach, pomiędzy: Zespołem Szkół Technicznych i Zawodowych w Świętochłowicach, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9 Reprezentowanym przez Panią Elżbietę Wieszała - dyrektora szkoły, NIP: 627 12 63 507, zwaną w dalszej treści umowy "Zamawiającym", a .......................................... z siedzibą w .............................. przy ul. ............, NIP........................., REGON: ......................, wpis do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr ........................, reprezentowaną przez: ................................................................................................................................... zwanym w dalszej części umowy "Wykonawcą". W wyniku udzielenia zamówienia publicznego na zakup i dostawę 90 ton węgla w 2020 roku, w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), została zawarta umowa o następującej treści: §1. Przedmiot umowy Przedmiotem niniejszej umowy są sukcesywne dostawy węgla typu groszek o następującej charakterystyce: Groszek - zamawiana ilość 90 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) o parametrach: - klasa ziarnowa 5 mm - 31,5 mm - z retortą płaską - węgiel kamienny typ 31.2 - płomienny - wartość opałowa Q_i^r- nie mniej niż 27 000 kJ/kg - zawartość popiołu do 10% - zawartość wilgoci do 10 % - zawartość siarki - max. 0,6% - zawartość kamienia - nie więcej jak 5% - niskie pęcznienie - nie zlepianie się podczas spalania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy zgodnie z jej treścią i wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz z zobowiązaniami zawartymi na formularzu ofertowym Wykonawcy stanowiącej Załącznik Nr 2 do umowy. § 2 Terminy realizacji przedmiotu umowy Umowa została zawarta na czas określony od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2020 r. Wykonawca zobowiązany jest do wydania i dostarczenia towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy, następujących terminach: do 20.11.2020 r. - 50 ton, do 15.12.2020 r. - 40 ton, § 3 Realizacja przedmiotu umowy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem i wyładunkiem przedmiotu umowy, jak również wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego. Przedmiot umowy jest realizowany w częściach, w oparciu o zamówienia składane pisemnie, e-mailowo lub telefonicznie przez Zamawiającego, które w szczególności zawierać będzie rodzaj i ilość dostawy. Wykonawca realizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamówienia należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Na co najmniej jeden dzień roboczy przed terminem dostawy, Wykonawca powiadomi telefonicznie osoby powołane przez Zamawiającego w § 8 ust. 1 pkt. 1 umowy, o dokładnym terminie dostawy. Po otrzymaniu takiej informacji, osoby powołane w § 8 ust. 1 pkt. 1 umowy, wskażą Wykonawcy, dokładne miejsce dostarczenia zamówionej części przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy do każdorazowo wskazanego mu przez Zamawiającego, miejsca jego przeznaczenia wraz z wyładunkiem Potwierdzeniem dostawy poszczególnych części przedmiotu umowy jest dokument WZ podpisany przez wskazanych w § 8 ust.1 umowy przedstawicieli obu Stron, zawierający w szczególności, informację o jego zgodności z treścią zamówienia, na podstawie, którego doszło do jego dostarczenia oraz określenie typu węgla, ilości węgla, daty itd. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument dostawy (WZ) oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dotyczący jakości towaru będzie zawierać wyniki badań: wartości opałowej, zawartości w nim popiołu, wilgoci oraz siarki. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii. W przypadku dostaw pochodzących z tej samej partii dopuszcza się, przedstawienie jednego dokumentu dotyczącego jakości (raport z badań) z określeniem ilości, której dotyczy. Zamawiający przy każdorazowym odbiorze dostawy zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobierania prób dostarczonego węgla celem wykonywania analiz laboratoryjnych. W przypadku uzyskania wyników analiz laboratoryjnych, niezgodnych z § 1 umowy, Wykonawca wymieni taki węgiel na węgiel zgodny z § 1 umowy, w terminie trzech dni od zgłoszenia reklamacji. W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z PN-82/G-97001 (węgiel kamienny, sortymenty) oraz § 1 umowy, koszty analiz ponosi Wykonawca. Koszty analiz laboratoryjnych będą potrącane z wystawianych faktur za węgiel, na podstawie noty księgowej wystawionej przez Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia wynikłe z jego winy w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz zobowiązany jest też do ich usunięcia w terminie 3 (trzech) dni od zgłoszenia zniszczenia - na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisy wewnętrzne wydane przez administrację budynku, wszystkie przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż oraz ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku realizacji przedmiotu umowy. § 4 Zobowiązania Wykonawcy Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, właściwej organizacji pracy, obowiązujących Polskich norm, oraz przepisów prawa, na warunkach ustalonych w umowie. Wykonawca zobowiązuje się skierować do wykonania przedmiotu zamówienia osoby, które posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku - pracy na wysokości (art. 229 § 4 kodeksu pracy), zgodnie z rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się skierować do realizacji zamówienia osoby posiadające przeszkolenie w zakresie BHP i przepisów p.poż., objęte ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, posiadające prawo do pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca), w obecności przedstawiciela Zamawiającego, będzie dokonywał protokolarnego pobierania z każdej dostawy trzech próbek w celu ewentualnego laboratoryjnego przebadania ich w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości dostawy. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie przygotowanie protokołów z pobrania oraz odpowiednio oznaczonych worków do przechowywania próbek. Jedna z próbek pozostaje u Zamawiającego. § 5 Wynagrodzenie 1. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonywania niniejszej umowy wynosi: a) węgiel groszek klasa ziarnowa 8 mm - 31,5 mm (bez podatku akcyzowego)/tonę : ............ + .......... = ................ (netto) (podatek VAT) (brutto) b) węgiel groszek klasa ziarnowa 8 mm -31,5 mm (z podatkiem akcyzowym)/tonę : ........... + .............. + ........... = ................. (netto) (podatek VAT) (akcyza brutto) (brutto) za każdą dostarczoną tonę, zgodną z §1 umowy. 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 umowy, zawiera wszystkie koszty realizacji przedmiotu umowy, jakie ponosi Wykonawca, w tym w szczególności: koszty zakupu, koszty transportu oraz wszelkie koszty załadunku, rozładunku, a także inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, koszty dojazdów do miejsca wykonywania dostawy oraz wszelkie koszty utrudnień związanych z realizacją umowy, wszelkie inne opłaty, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia, wymagane uzgodnienia, wszelkie podatki, w tym należny podatek VAT, zysk, narzuty, ewentualne opusty, oraz pozostałe składniki cenotwórcze. Wynagrodzenie wykonawcy za każdą dostarczoną tonę, o którym mowa w ust. 1, jest stałe i nie ulegnie zmianie do końca trwania umowy, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 pkt 2 umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1, przysługuje tylko za zrealizowaną część umowy. § 6 Warunki płatności Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie poszczególnych części przedmiotu umowy płatne będzie przelewem w terminie do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Podstawą wystawienia faktury VAT są: dokument WZ i dokument dostawy, podpisane bez zastrzeżeń przez osoby wskazane w § 8 ust. 1 umowy. Za datę zapłaty faktury VAT przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu terminu płatności. 4. Podajemy dane do faktury: Nabywca: GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE ul. Katowicka 54 41-600 Świętochłowice NIP: 627 27 48 738 Odbiorca: Zespół Szkół Technicznych i Zawodowych 41-600 Świętochłowice ul. gen. Wł. Sikorskiego 9 5. Za zwłokę w płatnościach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, za wyjątkiem zwłoki zawinionej przez Wykonawcę, Wykonawca może naliczyć odsetki w wysokości ustawowej. § 7 Odpowiedzialność Wykonawcy i warunki gwarancji 1. Wykonawca będzie świadczył usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, w granicach wyznaczonych przez Kodeks cywilny. 2. Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za wszelkie swoje działania i zaniechania. 3. W przypadku niestarannego lub wadliwego wykonania dostawy albo niewykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych uchybień, braków lub niedokładności w zakresie wykonanej usługi, w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia reklamacji. 4. Skutki finansowe wynikłe z wadliwego lub nieterminowego wykonania usługi ponosić będzie Wykonawca. 5. Wszelkie uszkodzenia elewacji, pokrycia dachowego oraz urządzeń zainstalowanych w pobliżu wykonywanej usługi (np. oświetlenie), powstałe przy realizacji niniejszej usługi spowodowane działaniem Wykonawcy, ujawnione w okresie 3 dni od dnia ostatniej dostawy, zostaną naprawione na koszt Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 6. Wszystkie reklamacje dotyczące wad, bądź nieterminowego lub niepełnego wykonania usługi Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcy pisemnie na nr faksu ......................... lub e-mail: ................................... § 8 Nadzór prawidłowego wykonania przedmiotu umowy 1. Osobami odpowiedzialnymi za prawidłową realizację umowy są: 1) po stronie Zamawiającego: Elżbieta Wieszała - Tel.: 32 77 000 60 E-mail: zspswiet@wp.pl 2) po stronie Wykonawcy: ..............................- Tel.: ............................. Faks: ............................ E-mail: ............................... 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany osób nadzorujących wykonywanie prac objętych niniejszą umową. Zmiana tych osób nie będzie stanowiła zmiany warunków umowy i nie wymaga formy pisemnej. § 9 Odpowiedzialność odszkodowawcza i kary umowne W przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze Stron, z przyczyn leżących po drugiej Stronie, ta ostatnia zapłaci karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z podatkiem VAT, określonego w ofercie przetargowej (sumaryczna wartość brutto całej oferty). W przypadku trzykrotnego wezwania do usunięcia wad, usterek, lub wymiany towaru na wolny od wad, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości 10% całkowitego wynagrodzenia brutto, określonego w ofercie przetargowej (sumaryczna wartość brutto całej oferty). W przypadku niedotrzymania któregokolwiek terminu realizacji umowy, Zamawiający ma prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 0,5 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z podatkiem VAT określonego w ofercie przetargowej (sumaryczna wartość brutto całej oferty) za każdy dzień zwłoki. Przewidziane w niniejszym paragrafie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych, do wysokości poniesionej szkody. Wykonawca zobowiązuje się pokryć wszystkie straty poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie powstałe z jego winy w czasie wykonywania umowy. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego kar umownych z przysługującej Wykonawcy należności za węgiel, na podstawie noty księgowej wystawionej przez Zamawiającego. § 10 Odstąpienie i rozwiązanie umowy Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub jej wypowiedzenia w trybie natychmiastowym: gdy Wykonawca nie rozpoczął dostaw lub ich nie kontynuuje, w sytuacji uzasadnionych założeń, że terminowa realizacja umowy stanie się niemożliwa, jeżeli zwłoka w wykonywaniu przedmiotu umowy, przekroczy 7 dni, w terminie 30 dni od wystąpienia zwłoki, w przypadku stwierdzenia, że jakość dostaw nie odpowiada obowiązującym normom i warunkom podanym w umowie lub nie realizowania przez Wykonawcę dostaw zgodnie z postanowieniami umowy, pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiającego do zaniechania naruszeń. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub jej wypowiedzenia w trybie natychmiastowym, jeżeli Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru przedmiotu dostawy. W przypadkach określonych w ust. 1 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dostawy odebrane przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy również w następujących przypadkach: złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości Wykonawcy lub wszczęcia postępowania naprawczego albo wykreślenia Wykonawcy z właściwego rejestru - w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji o tej okoliczności, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku opisanym w ust. 4 pkt b. Wykonawcy przysługiwało będzie jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną część umowy. Przepis § 9 ust. 1 nie ma zastosowania. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub jej wypowiedzeniu w trybie natychmiastowym powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. Odstąpienie od umowy lub jej wypowiedzenie w trybie natychmiastowym powoduje naliczenie kar umownych w przypadkach i wysokościach określonych w § 9. Umowa może zostać rozwiązana w każdym czasie za zgodnym porozumieniem Stron bez zachowania okresów wypowiedzenia i naliczania kar umownych. § 11 Postanowienia końcowe 1. Wykonawca nie może przenosić wierzytelności wynikającej z umowy na rzecz osoby trzeciej. 2. W razie naruszenia przez Wykonawcę postanowień zawartych w ust. 1, Zamawiający może niezwłocznie rozwiązać niniejszą umowę. Postanowienia § 9 ust. 1 umowy stosuje się odpowiednio. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) terminu realizacji umowy, 2) zmiany wysokości stawki podatku VAT i związanej z tym ceny brutto, 3) zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, 4) realizacji zakupu uzupełniającego, o łącznej wartości zmian mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i mniejszej od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4. Strony zobowiązują się do wzajemnego stosowania zasad poufności dokumentów, umowy, informacji uzyskanych od Zamawiającego lub jednostki organizacyjnej, na terenie której realizowany będzie przedmiot umowy lub w związku z wykonywanym przedmiotem umowy. Wszelkie dokumenty będą ujawniane jedynie w zakresie niezbędnym, związanym z realizacją przedmiotu umowy, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 5. Strony będą dążyły do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów powstałych w związku z wykonaniem niniejszej umowy, jednak w przypadku, gdy nie osiągną porozumienia, zaistniały spór będzie poddany rozstrzygnięciu przez sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego. 6. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego jeden dla Wykonawcy. 7. Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ wraz załącznikami. .................................................. ................................................. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący - załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
21. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "rozporządzenie 2016/679", Zamawiający informuje, że w odniesieniu do: ??wykonawcy będącego osobą fizyczną, ??wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, ??pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), ??członka organu zarządzającego lub nadzorczego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), ??osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów sprawie realizacji zamówienia, 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Zespół Szkół Technicznych i Zawodowych w Świętochłowicach, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9 41-600 Świętochłowice : tel. 32 77 000 60 e-mail: zspswiet@wp.pl adres strony, na której Zamawiający umieścił SIWZ: zstiz.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Technicznych i Zawodowych w Świętochłowicach jest Elżbieta Wieszała a) adres: e-mail: zspswiet@wp.pl, b) telefon: 32 77 000 60 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "Zakup i dostawa 90 ton węgla w 2020 roku" 4) Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): ZSTiZ.26.1.2020, 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 9) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 10) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679; c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. Jeżeli z przepisów prawa lub umowy zawartej przez Zamawiającego obowiązek przechowywania dokumentacji postępowania będzie dłuższy niż określony w art. 97 ust. 1. Pzp, dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane przez ten okres. Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.