eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaaparatura i sprzęt do resuscytacji



Ogłoszenie z dnia 2006-02-01

POZYCJA 6040

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: aparatura i sprzęt do resuscytacji Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojskowy Instytut Medyczny, do kontaktów: Piotr Słowik, ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, fax 022 681-67-49, e-mail: wzm@cskwam.mil.pl, www.wim.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojskowy Instytut Medyczny, Piotr Słowik, Szaserów 128, 04-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 68-16-749, fax (0-22) 68-16-749, e-mail: wzm@wim.mil.pl, www.wim.mil.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aparatura i sprzęt do resuscytacji. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: pakiet nr 1 - respiratory stacjonarno-transportowe; pakiet nr 2 - respiratory przenośne; pakiet nr 3 - sprzęt do resuscytacji (laryngoskopy światłowodowe, worki samorozprężalne, zestaw do intubacji pediatrycznej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-349. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pakiet nr 1 - respiratory stacjonarno-transportowe - 6 szt; pakiet nr 2 - respiratory przenośne - szt.7; pakiet nr 3 - sprzęt do resuscytacji (laryngoskopy światłowodowe - 11 szt., worki samorozprężalne - 10 szt., zestaw do intubacji pediatrycznej - 1 kpl). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: pakiet nr 1 - 4.800,00 zł; pakiet nr 2 - 2.000,00 zł; pakiet nr 3 - 400,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; Ocenę spełniania tych warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy nw. dokumentów: - z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego dotyczące terminowości opłacenia składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; - z właściwego organu podatkowego dotyczące terminowości uiszczania opłat i podatków związanych z działalnością Wykonawcy lub że, uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - z Krajowego Rejestru Karnego dotyczące warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz z Krajowego Rejestru Karnego dotyczące warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 9; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (tożsamych z przedmiotem zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (autoryzacja producenta przedmiotu oferty dla Wykonawcy, dotycząca sprzedaży i serwisowania przedmiotu oferty oraz certyfikaty serwisowe wystawione przez producenta przedmiotu oferty dla pracowników Wykonawcy, potwierdzające ich przeszkolenie w zakresie serwisu przedmiotu oferty) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: ocena ceny - 70% ocena techniczna - 30% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: numer sprawy P/003/2006/STMed - 13/2006/GS. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.03.2006, cena - 15,25 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym + koszty przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.03.2006, godzina 10:00, Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-349 Warszawa pokój nr 405 (IV piętro - budynek nr 32 Pionu Techniczno-Eksploatacyjnego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: respirator stacjonarno-transportowy. 3) Zakres lub wartość: 6 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: respirator przenośny. 3) Zakres lub wartość: 7 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sprzęt do resuscytacji: - laryngoskop światłowodowy; - worek samorozprężalny dla dorosłych; - zestaw do intubacji pediatrycznej. 3) Zakres lub wartość: - 11 szt. - 10 szt. - 1 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.