Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Warszawa: Realizacja w 2011 r. kompleksowego programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, z uwzględnieniem wypoczynku letniego, ukierunkowanego na wszechstronny rozwój ursynowskiej młodzieży z grup ryzyka, w wieku 12-16 lat
Numer ogłoszenia: 60409 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja w 2011 r. kompleksowego programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, z uwzględnieniem wypoczynku letniego, ukierunkowanego na wszechstronny rozwój ursynowskiej młodzieży z grup ryzyka, w wieku 12-16 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na realizacji w 2011 r. kompleksowego programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, ukierunkowanego na wszechstronny rozwój 120-osobowej grupy ursynowskiej młodzieży z grup ryzyka, w wieku 12-16 lat. Program ma być zrealizowany w formie: a)448 godzin zajęć specjalistycznych w ramach 7 grup o zróżnicowanej tematyce, odbywających się 2 razy w tygodniu (dotyczy każdej z grup), z zastrzeżeniem, iż jedne zajęcia specjalistyczne mają trwać co najmniej 1 godzinę zegarową; oraz b)14-dniowego wypoczynku letniego, odbywającego się na terenie Polski w odległości od 100 km do 400 km od Warszawy. Opis przedmiotu zamówienia określony został w pkt 4 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 złotych 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania (prowadzenia) działalności w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268), tj. jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (przedsiębiorcy), a w przypadku Wykonawców (przedsiębiorców) zagranicznych w rozumieniu powyższej ustawy - wybranego przez niego marszałka województwa, z zastrzeżeniem, iż w przypadku Wykonawcy (przedsiębiorcy) zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy ze względu na siedzibę oddziału. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) lub wykonuje2 co najmniej dwie usługi polegające min. na - zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla minimum 60 uczestników (dzieci lub młodzieży) wypoczynku letniego lub zimowego (w szczególności kolonii lub obozu). UWAGA! 1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. 2 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana w ramach jednej umowy, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert Wykonawca zorganizował i prowadzi dla minimum 60 uczestników (dzieci lub młodzieży) wypoczynek letni lub zimowy (w szczególności kolonie lub obóz), a dokument, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia (np. referencja) potwierdzi, że usługa wykonywana jest należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie realizacji zajęć specjalistycznych w ramach programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego: Wykonawca dysponuje co najmniej pięcioma osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, tj. instruktorami zajęć specjalistycznych, a w szczególności: a) w odniesieniu do zajęć prowadzonych w ramach bloku tematycznego: sportowe gry zespołowe - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku sportowym lub co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 lub dyscypliny sportu3 b)w odniesieniu do zajęć prowadzonych w ramach bloku tematycznego: zajęcia taneczne - co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności fitness - nowoczesne formy gimnastyki lub co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności taniec; c)w odniesieniu do zajęć prowadzonych w ramach bloku tematycznego: zajęcia ratownicze, paramilitarne itp. : cc) w zakresie zajęć ratowniczych - co najmniej jednym ratownikiem medycznym4 lub co najmniej jedną pielęgniarką5 lub co najmniej jednym lekarzem6 LUB ccc) w zakresie zajęć paramilitarnych - co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. LUB co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. LUB co najmniej jednym żołnierzem zawodowym7, policjantem8 lub strażakiem9, przy czym osoby te dodatkowo muszą posiadać przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. mające wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub muszą być instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub być instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. (w przypadku gdy np. żołnierz nie posiada powyższych kwalifikacji, dopuszcza się możliwość wykazania dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zajęć paramilitarnych - z których jedna jest żołnierzem zawodowym7, a druga posiada przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. ma wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub jest instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub jest instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp.) LUB cccc) w zakresie modułu łączącego zajęcia ratownicze oraz paramilitarne - co najmniej jedną osobą będącą: ratownikiem medycznym4 lub pielęgniarką5 lub lekarzem6 ORAZ instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. LUB instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. LUB żołnierzem zawodowym7, policjantem8 lub strażakiem9, przy czym osoby te dodatkowo muszą posiadać przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. mające wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub muszą być instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub być instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. (w przypadku gdy np. żołnierz nie posiada powyższych uprawnień, dopuszcza się możliwość wykazania dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zajęć paramilitarnych - z których jedna jest żołnierzem zawodowym7, a druga posiada przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. ma wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub jest instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub jest instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp.) UWAGA! 1 Pod pojęciem instruktor sportu należy rozumieć instruktora sportu w rozumieniu art.41 ust. 6 ustawy o sporcie z dnia 25 czerwca 2010 r. (Dz.U. z 2010 r., Nr 127, poz.857 z późn.zm.) 2 Pod pojęciem instruktor rekreacji ruchowej należy rozumieć instruktora rekreacji ruchowej w rozumieniu § 7 dotychczas obowiązującego rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad i trybu ich uzyskiwania (Dz.U. z 2001 r., Nr 71, poz. 738 z późn.zm.) 3 Pod pojęciem instruktor dyscypliny sportu należy rozumieć instruktora dyscypliny sportu w rozumieniu § 6 ust.1 dotychczas obowiązującego rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad i trybu ich uzyskiwania (Dz.U. z 2001 r., Nr 71, poz. 738 z późn.zm.) 4 Pod pojęciem ratownik medyczny należy rozumieć ratownika medycznego w rozumieniu § 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r., Nr 191, poz.1410 z późn.zm.) 5 Pod pojęciem pielęgniarki należy rozumieć pielęgniarkę w rozumieniu art.7 ust.1 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tekst jednolity - Dz.U. z 2009 r., Nr 151, poz.1217 z późn.zm.) 6 Pod pojęciem lekarza należy rozumieć lekarza w rozumieniu art.5 ust.1 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity - Dz.U. z 2008 r., Nr 136, poz.857 z późn.zm.) 7 Pod pojęciem żołnierz zawodowy należy rozumieć żołnierza zawodowego w rozumieniu art.2 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 90, poz. 593 z późn.zm.) 8 Pod pojęciem strażak należy rozumieć strażaka w rozumieniu art.28 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity - Dz.U. z 2009 r., Nr 12, poz. 68 z późn.zm.) 9 Pod pojęciem policjant należy rozumieć policjanta w rozumieniu art.25 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r., Nr 43, poz.277 z późn.zm.) 10 Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba prowadziła więcej niż jedne zajęcia (np. jedna osoba może prowadzić zajęcia z piłki nożnej, koszykówki i siatkówki), przy czym łączna liczba osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, którymi musi dysponować Wykonawca, nie może być mniejsza niż pięć. 2. W zakresie realizacji 14-dniowego wypoczynku letniego w ramach programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego: Wykonawca w zakresie każdego z turnusów dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)co najmniej jednym kierownikiem wypoczynku (turnusu)1 posiadającym zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku2 UWAGA! 1 Pod pojęciem kierownik wypoczynku (turnusu) należy rozumieć kierownika wypoczynku w rozumieniu § 11 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r., Nr 12, poz.67 z późn.zm.); 2 Obowiązek posiadania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku, nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach. b)co najmniej pięcioma wychowawcami wypoczynku, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r., Nr 12, poz.67 z późn.zm.) wychowawcami mogą być: nauczyciele; studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia; słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia; osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych; instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika; przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, trenerzy i instruktorzy sportowi. c)co najmniej jednym ratownikiem zawodowym w stopniu co najmniej ratownika wodnego śródlądowego lub ratownika wodnego morskiego, tj. właściwym ze względu na akwen wodny zaproponowany w trakcie wypoczynku lub z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi uzyskanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; d)co najmniej jedną pielęgniarką1 UWAGA! 1 Pod pojęciem pielęgniarki należy rozumieć pielęgniarkę w rozumieniu art.7 ust.1 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tekst jednolity - Dz.U. z 2009 r., Nr 151, poz.1217 z późn.zm.). e)co najmniej dwoma instruktorami o specjalności zgodnej z rodzajem zajęć, które będą prowadzone podczas wypoczynku 1 UWAGA! 1 W niniejszym zakresie zastosowanie mają wymagania opisane w pkt III.3.4).1. Ogłoszenia odpowiednio lit. a) - c). UWAGA!!! W przypadku gdy 14-dniowy wypoczynek letni zostanie zorganizowany przez Wykonawcę jednocześnie w formie jednego lub więcej turnusów - łącznie dla 120 uczestników, Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)co najmniej jednym kierownikiem wypoczynku (turnusu) posiadającym zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku; b) co najmniej dziesięcioma wychowawcami wypoczynku; c)co najmniej jednym ratownikiem zawodowym w stopniu co najmniej ratownika wodnego śródlądowego lub ratownika wodnego morskiego, tj. właściwym ze względu na akwen wodny zaproponowany w trakcie wypoczynku lub z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi uzyskanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; d)co najmniej jedną pielęgniarką; e)co najmniej czterema instruktorami o specjalności zgodnej z rodzajem zajęć, które będą prowadzone podczas wypoczynku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: - miejscowości wypoczynku uczestników (odpowiednio w zakresie każdego turnusu jeśli dotyczy) w sytuacji, gdy od momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące, że spełnienie świadczenia (tj. realizacji wypoczynku letniego) w miejscowości zaproponowanej przez Wykonawcę jest niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności np. z powodu: podtopienia miejscowości, powodzi itp., przy czym w niniejszym przypadku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, iż nowa zaproponowana miejscowość wypoczynku uczestników spełnia wymagania określone w pkt 4.3. SIWZ; - terminu realizacji wypoczynku uczestników (odpowiednio w zakresie każdego turnusu jeśli dotyczy) w sytuacji, gdy od momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące, że spełnienie świadczenia (tj. realizacji wypoczynku letniego) w zaproponowanym terminie jest niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności np. z powodu: braku możliwości przeprowadzenia wypoczynku letniego w obiekcie zaproponowanym i zarezerwowanym przez Wykonawcę z uwagi na jego zniszczenie wskutek pożaru itp., przy czym w niniejszym przypadku Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić 14-dniowy wypoczynek letni w terminie mieszczącym się w okresie wskazanym w pkt 6.2. SIWZ; - obiektu, w którym mieli być zakwaterowani uczestnicy wypoczynku (odpowiednio w zakresie każdego turnusu jeśli dotyczy) w sytuacji, gdy od momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące, że spełnienie świadczenia (tj. realizacji wypoczynku letniego) w zaproponowanym terminie jest niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności np. z powodu: braku możliwości przeprowadzenia wypoczynku letniego w obiekcie zaproponowanym i zarezerwowanym przez Wykonawcę z uwagi na jego zniszczenie wskutek pożaru itp., przy czym w niniejszym przypadku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, iż nowo zaproponowany obiekt, w którym zakwaterowani będą uczestnicy wypoczynku spełnia wymagania określone w pkt 4.3. SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I ZDROWIA, POK. NR 448.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- Organizacja i realizacja wyjazdów edukacyjnych, wizyt studyjnych oraz wyjazdów na zajęcia na uczelnie wyższe "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
- "Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w zakresie Kursy uprawnień elektrycznych SEP" w ramach projektu "SOS 4_ Szkolenia otwartych szans"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.