Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-08-13
Og³oszenie nr 603908-N-2018 z dnia 2018-08-13 r.
Gmina i Miasto Kozieg³owy: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 595006S Cynków -Krusin -Markowice, ul. Folwarczna; 2. Przebudowa drogi gminnej nr 595091S w m. Gniazdów
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Czê¶æ nr 1 dofinansowana w ramach Rz±dowego Programu na Rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjno¶ci Regionów Poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. Czê¶æ nr 2 dofinansowana ¶rodkami bud¿etu województwa budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Kozieg³owy, krajowy numer identyfikacyjny
15139850500000, ul.
Plac Moniuszki
14
,
42350
Kozieg³owy, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
343 141 219, e-mail
izp@kozieglowy.pl, faks
343 141 219.
Adres strony internetowej (URL): www.kozieglowy.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.kozieglowy.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kozieglowy.bip.net.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Gminy i Miasta Kozieg³owy; Plac Moniuszki 14, 42-350 Kozieg³owy; Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
1. Przebudowa drogi gminnej nr 595006S Cynków -Krusin -Markowice, ul. Folwarczna; 2. Przebudowa drogi gminnej nr 595091S w m. Gniazdów
Numer referencyjny:
RIGK.271.13.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± zadania pn.: 1.1. Przebudowa drogi gminnej nr 595006S Cynków -Krusin -Markowice, ul. Folwarczna 1.2. Przebudowa drogi gminnej nr 595091S w m. Gniazdów 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 czê¶ci, które obejmuj± odpowiednio: Czê¶æ nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 595006S Cynków -Krusin -Markowice, ul. Folwarczna Zakres rzeczowy obejmuje m. in.: D³ugo¶æ przebudowywanego odcinka drogi ok. 2,33 km, szeroko¶æ jezdni 5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz obustronne pobocza o szeroko¶ci 0,75 m utwardzone t³uczniem kamiennym. Usuniêcie kolizji sieci elektroenergetycznej i gazowej z przebudowywan± drog±. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1 zawieraj±: Projekt budowlano - wykonawczy, STWiOR, przedmiar robót, uzgodnienia, które stanowi± za³±cznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie dofinansowane w ramach Rz±dowego Programu na Rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjno¶ci Regionów Poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. Czê¶æ nr 2. Przebudowa drogi gminnej nr 595091S w m. Gniazdów D³ugo¶æ przebudowywanego odcinka drogi ok. 0,605 km, szeroko¶æ jezdni 3,5-4 m o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz obustronne pobocza o szeroko¶ci 0,5 m utwardzone t³uczniem kamiennym. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2 zawieraj±: Projekt budowlano - wykonawczy, STWiOR, przedmiar robót, które stanowi± za³±cznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie dofinansowane ¶rodkami bud¿etu województwa budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45000000-7 |
45100000-8 |
45230000-8 |
45233000-9 |
45233140-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
55 | |||
30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: dla czê¶ci nr 1 Przebudowa drogi gminnej nr 595006S Cynków -Krusin -Markowice, ul. Folwarczna: do 55 dni od daty podpisania umowy; dla czê¶ci nr 2 Przebudowa drogi gminnej nr 595091S w m. Gniazdów: do 30 dni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la przedmiotowego warunku udzia³u
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la przedmiotowego warunku udzia³u
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykonanie nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owe ukoñczenie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- dla Czê¶ci nr 1, 2 - nale¿y przedstawiæ wykonanie min. 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie, odbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o min. d³ugo¶ci 600 m i min ³±cznej warto¶ci brutto 300 000, - z³.
(Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie warunku niezale¿nie dla Czê¶ci nr 1 i 2 poprzez wykazanie min. 1 roboty budowlanej)
b) Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest dysponowanie osobami, które zostan± przez Wykonawcê skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
- dla Czê¶ci nr 1 i 2 - min. 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy/robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ do dróg wraz z aktualnym za¶wiadczeniem w³a¶ciwego oddzia³u Izby In¿ynierów Budownictwa
(Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie warunku dla wszystkich czê¶ci niezale¿nie poprzez wykazanie min. 1 osoby dla wszystkich czê¶ci)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: - odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; [dokument aktualny na dzieñ jego z³o¿enia] Uwaga: -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, -W przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ w odniesieniu do tych podmiotów, -W przypadku wykonawcy, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, którzy nie s± podmiotami, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ w odniesieniu do tych podwykonawców. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dz VI pkt 3 ppkt 3.2) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, z³o¿one zgodnie z § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia /Dz. U. z 2016 poz. 1126/.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykonanie nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owe ukoñczenie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- dla Czê¶ci nr 1, 2 - nale¿y przedstawiæ wykonanie min. 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie, odbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o min. d³ugo¶ci 600 m i min ³±cznej warto¶ci brutto 300 000, - z³.
(Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie warunku niezale¿nie dla Czê¶ci nr 1 i 2 poprzez wykazanie min. 1 roboty budowlanej)
wg za³±cznika 6 do SIWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest dysponowanie osobami, które zostan± przez Wykonawcê skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
- dla Czê¶ci nr 1 i 2 - min. 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy/robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ do dróg wraz z aktualnym za¶wiadczeniem w³a¶ciwego oddzia³u Izby In¿ynierów Budownictwa
(Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie warunku dla wszystkich czê¶ci niezale¿nie poprzez wykazanie min. 1 osoby dla wszystkich czê¶ci) wg za³±cznika 7 do SIWZ
[Kierownik robót powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z pó¼n. zm.)]
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez wykonawcê wraz z ofert±: 1.1) Wype³niony formularz oferty (w zale¿no¶ci od czê¶ci za³±cznik nr 1.1 - 1.2); 1.2) Potwierdzenie wniesienia wadium (niezale¿nie na ka¿d± czê¶æ, w zale¿no¶ci od czê¶ci, na któr± sk³adana jest oferta, wymóg ten winien byæ spe³niony odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia), 1.3) Wype³nione i podpisane o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wg za³±cznika 2 do SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wg za³±cznika 3 do SIWZ; 1.4) Pe³nomocnictwo lub inny dokument okre¶laj±cy zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik Wykonawcy; [Pe³nomocnictwa zgodnie z dzia³em VI rozdzia³ II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z pó¼n. zm.) winny byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie]. 1.5) W przypadku wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie - dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). 1.6) Pisemne zobowi±zanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych wg za³±cznika 4 do SIWZ. 2. O¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê po otwarciu ofert: O¶wiadczenie wymagane od Wykonawcy, który z³o¿y³ ofertê - przekazane Zamawiaj±cemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.kozieglowy.bip.net.pl informacji z sesji otwarcia ofert: - o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w niniejszym postêpowaniu wg za³±cznika nr 5 do SIWZ oraz w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dokumenty lub informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
dla Czê¶ci nr 1 w wysoko¶ci: 60 000, 00 z³; s³ownie: sze¶ædziesi±t ty¶. z³ 00/100.
dla Czê¶ci nr 2 w wysoko¶ci: 6 500, 00 z³; s³ownie: sze¶æ ty¶. Piêæset z³ 00/100.
Wadium nale¿y wnie¶æ niezale¿nie na ka¿d± czê¶æ, w zale¿no¶ci od czê¶ci, na któr± sk³adana jest oferta, wymóg ten winien byæ spe³niony odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach okre¶lonych w art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych / tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm./. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Gminy i Miasta Kozieg³owy - Miêdzypowiatowy Bank Spó³dzielczy w Myszkowie Nr 20827900000300006820030017.
Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w pokoju nr 1 (Biuro Podawcze) w Urzêdzie Gminy i Miasta Kozieg³owy, Pl. Moniuszki 14, a kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê(y) uprawnion±(e) do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy do³±czyæ do oferty.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy nie zamierza zawieraæ umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
ca³kowita cena ofertowa brutto C | 60,00 |
okres gwarancji G | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian: a) Zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog±: - w przypadku zmiany urzêdowej stawki podatku VAT strony umowy zobowi±zuj± siê do podpisania aneksu do umowy reguluj±cego wysoko¶æ podatku VAT i ceny brutto umowy. - uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego - fakty te musz± byæ potwierdzone przez inspektora nadzoru; - zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urz±dzeñ; - zmiana ceny umownej (dotyczy tylko zmniejszenia ceny umownej), w przypadku, gdy Zamawiaj±cy zrezygnuje z wykonywania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej "robót zaniechanych" wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ tych robót. - zmiana terminu realizacja zamówienia (termin mo¿e ulec przesuniêciu w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z: dzia³ania si³y wy¿szej; przy ewentualnym wstrzymaniu prac w czasie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót; w przypadku dokonania zmiany w dokumentacji projektowej przez Projektanta na zlecenie Zamawiaj±cego o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany, z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego. - zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê zamówienia; b) Zmiany umowy mog± dotyczyæ przypadków opisanych w art. 144 ustawy pzp i musz± byæ zgodne z zapisami art. 144 ustawy pzp; c) Zmiana umowy wymaga zgodnych o¶wiadczeñ obu stron. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek o zmianê umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiaj±cego nale¿y czy okoliczno¶ci wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiaj±ce zmianê umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej nr 595006S Cynków -Krusin -Markowice, ul. Folwarczna |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 55
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
ca³kowita cena ofertowa brutto C | 60,00 |
okres gwarancji G | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej nr 595091S w m. Gniazdów |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
ca³kowita cena ofertowa brutto C | 60,00 |
okres gwarancji G | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wa³brzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony ¦rodowiska we Wroc³awiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-spo³ecznego wraz wewnêtrzn± i zewnêtrzn± infrastruktur± techniczn± na ternie dzia³ki 131/14 i 131/13 w miejscowo¶ci D±brówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizacjê pomieszczeñ w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeñ budynku Szko³y i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARA¯U W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIÑCA BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W £ASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.