Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-31
Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA PLACU ZAMKOWEGO Z PRZYLEGŁYM SKWEREM W RAMACH PROJEKTU REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA MŁODE-STARE MIASTO
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 60387 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PLACU ZAMKOWEGO Z PRZYLEGŁYM SKWEREM W RAMACH PROJEKTU REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA MŁODE-STARE MIASTO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie będzie realizowane w ramach projektu Rewitalizacja terenów Podzamcza Młode - Stare Miasto dofinansowanego z EFRR w ramach RPO WŁ na lata 2014 - 2020. Realizacja zadań odbywać się będzie w Piotrkowie Trybunalskim przy skrzyżowaniu ulic Zamkowej, Plac Zamkowy, Wojska Polskiego w obrębie 21 na działkach o nr ewidencyjnym 47/1, 98, 101/1, 92/2, 92/1, 91. Przedmiotem postępowania przetargowego jest Przebudowa Placu Zamkowego z przyległym skwerem w/g zasady zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem pozwolenia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na budowę oraz zgłoszeniem zakończenia robót Realizacja ww. Projektu polega na : a/ część projektowo - kosztorysowa: - wykonaniu mapy do celów projektowych; - wykonaniu projektu budowlanego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami - uzyskaniu uzgodnienia i akceptacji projektu budowlanego od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę na roboty konserwatorsko- budowlane - opracowaniu i wykonaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego, który musi być uzgodniony z Inwestorem i który stanowić będzie podstawę do rozliczeń poszczególnych etapów robót, - opracowaniu i wykonaniu projektów wykonawczych wszystkich branż niezbędnych do wykonania zamówienia, - opracowaniu i wykonaniu specyfikacji wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż objętych zamówieniem (dla każdej branży osobno) - wykonaniu kosztorysów dla wszystkich robót objętych zamówieniem robót b/ część wykonawczo - realizacyjna określona przez PFU : - przebudowa pasa drogowego Plac Zamkowy - budowa kanalizacji deszczowej - budowa kanalizacji sanitarnej - rozbudowa istniejącej linii kablowej i budowa oświetlenia parkowego oraz demontaż istniejącego słupa - budowa iluminacji Zamku Królewskiego z odrębną linią ,skrzynką rozdzielczą i modułem sterowania systemu - mała architektura (ławki, kosze, plac zabaw, zieleń - przebudowa układu alejek na skwerze Wszystkie elementy dokumentacji projektowej muszą być zatwierdzone i uzgodnione przez Zamawiającego. Brak takich uzgodnień stanowić będzie podstawę do odmowy przez Zamawiającego zapłaty za wykonane prace projektowe. Bez zatwierdzenia i uzgodnienia przez Inwestora projektu budowlanego, Wykonawca nie ma prawa występować z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Prace projektowo - kosztorysowe: 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.35.40.00-4 Usługi sporządzania map Roboty budowlane: 45.45.40.00-4 - Roboty restrukturyzacyjne 45.10.00.00-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.23.00-6 - Roboty instalacyjne i kanalizacyjne 45.23.32.00-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.31.53.00-1 - Roboty elektryczne 45.31.61.00-6 - instalowanie urządzeń oświetlenia ulicznego 45.11.27.10-5 - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11,27.23-9 - roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w programie funkcjonalno - użytkowym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 15.06.2016r. do godz. 9:00 w wysokości 30.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWĘ PLACU ZAMKOWEGO Z PRZYLEGŁYM SKWEREM W RAMACH PROJEKTU REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA MŁODE-STARE MIASTO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca: a)wykaże co najmniej dwóch zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie konserwatorsko-budowlanej obszarów wpisanych do rejestru zabytków (w tym wykonaniu robót brukarskich z materiałów kamiennych o wartości) co najmniej 900.000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. b)załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. Zespoły niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy (Projektanci i niezbędna kadra nadzoru i kierownictwa). 1. Zespół projektowy ze strony Wykonawcy. Wykonawca powinien ze swojej strony dysponować osobami do realizacji przedmiotu zamówienia o n/w uprawnieniach: - branża architektoniczno-budowlana - projektant z uprawnieniami w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń - branża elektryczna - projektant z uprawnieniami w specjalności elektrycznej bez ograniczeń - branża drogowa - projektanci z uprawnieniami budowlanymi - drogowymi w zakresie sporządzania projektów drogowych - branża instalacyjna - projektanci w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń 2. Zespół realizacyjny (kadra kierująca robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy). Z uwagi na realizację zadań w różnych branżach Wykonawca powinien ze swojej strony dysponować osobami do kierowania robotami o n/w uprawnieniach: - Kierownik Budowy - osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz.1623 tekst jednolity) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi - Kierownik Robót Drogowych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz.1623 tekst jednolity) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie - Kierownik Robót elektrycznych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz.1623 tekst jednolity) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) w specjalności elektrycznej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz.1623 tekst jednolity) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2; 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. 4.Wykaz co najmniej dwóch zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie konserwatorsko-budowlanej obszarów wpisanych do rejestru zabytków (w tym wykonaniu robót brukarskich z materiałów kamiennych) o wartości co najmniej 900.000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 6.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wydłuzona rękojmia powyżej 5 lat - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip@piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
Piotrków Tryb. 97-300.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300 punkt informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Odtworzenie nawierzchni Oślej Drogi na jej przebiegu wzdłuż odbudowywanego muru kamiennego
- "Remont drogi powiatowej nr 3805S Masłońskie - Przybynów"
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Wykonanie usługi sporządzenia koncepcji i dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji projektu pn.: "Poprawa warunków przedszkolnych w Gminie Jeżów Sudecki" .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





