Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-02
Og³oszenie nr 603523-N-2020 z dnia 2020-11-02 r.
Gmina Dziemiany: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. S³onecznej w Dziemianach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dziemiany, krajowy numer identyfikacyjny
19167513200000, ul.
ul. 8 Marca
3
,
83-425
Dziemiany, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
586 880 022, e-mail
msynak@dziemiany.pl, faks
586 880 128.
Adres strony internetowej (URL): bip.dziemiany.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.dziemiany.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.dziemiany.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Z³o¿enie ofert w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Gminy w Dziemianach, ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany - biuro nr 14 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. S³onecznej w Dziemianach
Numer referencyjny:
ZP 9/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. S³onecznej w Dziemianach poprzez wykonanie nawierzchni nieulepszonej z t³ucznia kamiennego w km od 0+250 do 0+750 (dz. nr 270, obrêb ew. Dziemiany) Zakres robót dla ca³ego zamierzenia budowlanego obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie ( wykopy, koryto pod konstrukcjê nawierzchni, nasypy), - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego (pospó³ki) stabilizowanego mechanicznie cementem (odcinkowo) - wykonanie warstwy górnej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - profilowanie skarp i wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego 1. Roboty przewidziane do wykonania nale¿y wyceniæ i wykonaæ zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i STWiORB oraz zawartymi w tych dokumentach opisami technicznymi, obowi±zuj±cymi normami technicznymi - PN i PN-EN, za³±czon± czê¶ci± rysunkow± oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Za³±czony przedmiar robót, s³u¿y jako dokument pomocniczy do wyceny zadania inwestycyjnego, który nale¿y sprawdziæ i uzupe³niæ w zakresie rzeczowym i obmiarowym z projektem budowlanym i za³±czon± czê¶ci± rysunkow±, celem w³a¶ciwej wyceny ca³ej inwestycji. W wycenie oraz zakresie robót uwzglêdniæ przywrócenie innych nawierzchni i nasadzeñ m.in. skarp i poboczy do stanu pierwotnego. 3. Zaleca siê zapoznanie siê z terenem przeznaczonym pod realizacjê przebiegu ca³ej inwestycji, celem wyceny ewentualnych prac naziemnych i innych pominiêtych w opracowaniach projektowo-kosztorysowych. 4. Ofertê cenow± nale¿y przygotowaæ w formie kwoty rycza³towej dla danej czê¶ci inwestycji. 5. Zamawiaj±cy wymaga wykonania badañ próbek kruszywa ³amanego przeznaczonego do wbudowania. 6. Materia³ pozyskany z korytowania nale¿y przewie¼æ i wbudowaæ na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego w odleg³o¶ci do 1 km od terenu budowy. 7. Wykonawca zapewni obs³ugê geodezyjn± na etapie przygotowania do robót budowlanych (w tym.: wytyczenie trasy dróg w terenie, ewentualne rozstrzyganie w±tpliwo¶ci co do przebiegu granic ) 8. Po zakoñczeniu inwestycji, na dzieñ odbioru Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ i przedstawiæ kosztorysy powykonawcze - uproszczone ca³ej inwestycji z obmiarem wykonanych robót oraz dokumentacj± budowlan± powykonawcz± obejmuj±c± równie¿ czê¶æ rysunkow± - plany zagospodarowania terenu z naniesionymi ewentualnymi zmianami. 9. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy w³asne produktów nale¿y traktowaæ tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych ni¿ wymienione w projektach. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych. Pod pojêciem równowa¿no¶ci rozumieæ nale¿y, i¿ zagwarantuj± one realizacjê zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w w/w dokumentach. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych, technicznych i technologicznych Zamawiaj±cego. W przypadku materia³ów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równowa¿no¶æ Zamawiaj±cy rozumie zastosowanie takich materia³ów, których parametry techniczne, np.: klasa, wytrzyma³o¶æ lub inne, nie bêd± gorsze od urz±dzeñ jakie zosta³y przyjête w dokumentacji. Zastosowanie urz±dzeñ równowa¿nych zapewniæ musi tak¿e kompatybilno¶æ z pozosta³ymi materia³ami i urz±dzeniami przyjêtymi w zastosowanej technologii. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy w³asne produktów nale¿y traktowaæ tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych ni¿ wymienione w projektach. II. 1. Stosowanie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonaniu wszystkich robót budowlanych na terenie budowy, - je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W celu unikniêcia w±tpliwo¶ci strony okre¶laj±, i¿ wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych obs³ugê geodezyjn±. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê, b) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika, c) innych dokumentów, - zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê oraz zakres obowi±zków pracownika. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny wzglêdem Zamawiaj±cego za spe³nienie przez podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê obowi±zku zatrudnienia osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci na podstawie umowy o pracê. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej. 4. Niez³o¿enie przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów potwierdzaj±cych spe³nienie przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê skutkuj±ce sankcj± w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej. 5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. III. Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ w sposób uwzglêdniaj±cy wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników. IV. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane. Minimalny okres gwarancji 24 miesiêcy na jako¶æ wykonanych robót, wbudowanych materia³ów i urz±dzeñ od daty odbioru koñcowego robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233140-2 |
45233220-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-10
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-12-10 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Wykaz osób: o udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy dysponuj±, lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji przynajmniej jedn± osobê, która bêdzie uczestniczy³a w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci drogowej.
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
2. Wykaz robót budowlanych: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich
5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli minimum 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni nieulepszonej z t³ucznia kamiennego o powierzchni minimum 1000 m^2 ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) o¶wiadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); I. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.2.1. ppkt 1)-4) SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokument, o którym mowa, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt I. ppkt a)-b), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje siê.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie
wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy
roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo z okre¶leniem jego zakresu. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo z okre¶leniem jego zakresu. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (dwa tysi±ce z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rêkojmia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególno¶ci w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ustawy Pzp, a ponadto w przypadkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr K 340573-13 ul. Le¶na w km 1+009,50 - 1+786,50 w miejscowo¶ci Mszana Dolna
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Adaptacja mieszkania s³u¿bowego na ¶wietlicê w budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa budynku magazynowego dla Muzeum Kresów w Lubaczowie - etap VIII
- Wykonanie przebudowy placu zabaw na terenie ¯³obka Miejskiego w Koninie w ramach programu "Aktywny plac zabaw."
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegaj±cych na budowie 12 si³owni zewnêtrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.