eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku położonym w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym do obiektu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Katowice: usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku położonym w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym do obiektu
Numer ogłoszenia: 60303 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku położonym w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym do obiektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku położonym w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym do obiektu.
2. Zestawienie powierzchni do sprzątania:
I. Powierzchnia podlegająca sprzątaniu wewnątrz budynku:
A. Powierzchnie poziome - 4.859,80 m2 , w tym:
- Piwnice - 65,97 m2
- Korytarze piwniczne - 158,70 m2
- Korytarze, portiernia - 976,86 m2
- Klatki schodowe - 153,02 m2
- Biura Parter - 448,72 m2
- Biura I piętro - 705,87 m2
- Biura II piętro - 149,12 m2
- Sala konferencyjna II piętro - 132,80 m2
- Biura III piętro - 815,74 m2
- Sala konferencyjna III Piętro - 190,77 m2
- Winda - 2,47 m2
- WC i prysznic - 107,58 m2
- Pomieszczenia socjalne - 88,31 m2
- Pomieszczenia do sprzątania pod nadzorem Wydziału Informatyki (DI) - 137,31 m2
- Pomieszczenia do sprzątania pod nadzorem Wydziału ŚKUP (DS) - 25,16 m2
- Pomieszczenia do sprzątania pod nadzorem zainteresowanych komórek organizacyjnych Zamawiającego (archiwa, kasa, magazyn biletów, kolektura, automaty biletowe) - 604,38 m2
B. Powierzchnie pionowe - 1 808,52 m2 , w tym:
- Drzwi przeszklone - 69,30 m2
- Drzwi przeszklone wejściowe - 26,40 m2
- Okna - 838,58 m2
- Bramy garażowe - 55,68 m2
- Drzwi wewnętrzne pełne - 386,00 m2
- Drzwi i ściany w kabinach WC - 432,56 m2
II. Powierzchnia terenu przyległego do budynku 1.300,00 m2 , w tym:
- powierzchnie zielone - 415,00 m2
- chodniki, ulice - 885,00 m2
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mega Service Plus Sp. z o.o., ul. Panewnicka 375, 40-773 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203427,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi będące przedmiotem zamówienia, tj. usługi sprzątania powierzchni biurowych jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów. Typowość przedmiotu zamówienia gwarantuje zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju usług oferowanych przez różne podmioty poprzez szczegółowe określenie przedmiotu i zakresu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W związku z powyższym istnieje możliwość zastosowania art. 70 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.