eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzice"Przebudowa budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach w celu zwiêkszenia dostêpu do us³ug reintegracji spo³ecznej i zawodowej"



Og³oszenie z dnia 2019-09-27



Og³oszenie nr 602883-N-2019 z dnia 2019-09-27 r.

Gmina ¦wiebodzice: "Przebudowa budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach w celu zwiêkszenia dostêpu do us³ug reintegracji spo³ecznej i zawodowej"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020, O¶ Priorytetowa nr 6 "Infrastruktura spójno¶ci spo³ecznej", Dzia³anie nr 6.1 "Inwestycje w infrastrukturê spo³eczn±", Poddzia³anie nr 6.1.4 "Inwestycje w infrastrukturê spo³eczn± - ZIT AW"

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzice, krajowy numer identyfikacyjny 89071833700000, ul. Rynek  1 , 58-160  ¦wiebodzice, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. +48746669543, e-mail lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks +48746669509.
Adres strony internetowej (URL): www.swiebodzice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.swiebodzice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.swiebodzice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Adres:
URZ¡D MIEJSKI Ul. RYNEK 1, 58-160 ¦WIEBODZICE


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Przebudowa budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach w celu zwiêkszenia dostêpu do us³ug reintegracji spo³ecznej i zawodowej"
Numer referencyjny: ZP.271.9.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot Umowy realizowany jest w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - "Przebudowa budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach w celu zwiêkszenia dostêpu do us³ug reintegracji spo³ecznej i zawodowej", Zadanie 2 - "Pozosta³e roboty budowlane w budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach i jego otoczeniu". 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem odpowiednich decyzji zezwalaj±cych na realizacjê inwestycji oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie doprowadzenia budynku u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach do w³a¶ciwego stanu technicznego umo¿liwiaj±cego jego bezpieczne u¿ytkowanie, zgodnie z wiedz±, sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa oraz Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1. W zakresie dokumentacji projektowej nale¿y: a) zweryfikowaæ dane wyj¶ciowe do projektowania, przygotowane przez Zamawiaj±cego (PFU), b) pozyskaæ mapê do celów projektowych, c) uzyskaæ wszelkie wymagane zgody, w tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zapewnienia, uzgodnienia, opinie oraz dope³niæ w Starostwie Powiatowym w ¦widnicy w imieniu Zamawiaj±cego, formalno¶ci umo¿liwiaj±ce rozpoczêcie robót, d) opracowaæ projekt budowlany w zakresie i formie zgodnej z rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.04.2012 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2008 r, poz. 1935 z pó¼n. zm.), e) opracowaæ bran¿owe projekty wykonawcze w zakresie ustalonym w paragrafie 5 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), f) opracowaæ STWiOR w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, g) uzyskaæ zatwierdzenie projektu budowlanego przez Zamawiaj±cego przed jego z³o¿eniem w Starostwie Powiatowym w ¦widnicy / Urzêdzie Wojewódzkim we Wroc³awiu, h) uzyskaæ zatwierdzenie projektu wykonawczego przez Zamawiaj±cego, przed rozpoczêciem robót budowlanych, i) uzyskaæ w imieniu Zamawiaj±cego, prawomocn± decyzjê o pozwoleniu na budowê, j) sporz±dziæ plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, k) sprawowaæ nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji oraz projektanta zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, l) w razie konieczno¶ci opracowaæ i zatwierdziæ projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót. 2.2. W zakresie wykonania robót budowlanych nale¿y: a) zapewniæ pe³n± obs³ugê geodezyjn±, b) opracowaæ Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy i uzgodniæ go z Zamawiaj±cym, c) zarejestrowaæ w imieniu i z upowa¿nienia Zamawiaj±cego dziennik budowy, d) zapewniæ obs³ugê konserwatorsk±, archeologiczn± i geologiczn± w przypadku zaistnienia konieczno¶ci, e) zorganizowaæ teren budowy, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i zasad BHP, f) zrealizowaæ zamierzenie budowlane, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, wykonawczym, STWiOR i innymi dokumentami budowy, g) dostarczyæ materia³y, sprzêt i narzêdzia niezbêdne do wykonania robót budowlanych, h) wykonaæ niezbêdne pomiary, badania i sprawdzenia, i) naruszon± konstrukcjê pasa drogowego drogi krajowej nale¿y odtworzyæ zgodnie z projektem odbudowy pasa drogowego (wykonanym przez Wykonawcê), zatwierdzonym przez GDDKiA Rejon Wa³brzych na etapie ubiegania siê o zajêcie pasa drogowego, j) sporz±dziæ inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±, k) przeprowadziæ rozruch i ruch próbny wbudowanych urz±dzeñ, przy udziale przedstawiciela Zamawiaj±cego i Inspektora Nadzoru, l) przygotowaæ dokumentacjê powykonawcz± (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiaj±cego) zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, m) przygotowaæ operat kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach, n) przygotowaæ niezbêdne dokumenty i zawiadomiæ w imieniu Zamawiaj±cego nadzór budowlany o zakoñczeniu budowy lub uzyskaæ pozwolenie na u¿ytkowanie (je¿eli bêdzie wymagane), o) op³atê za zajêcie pasa drogowego oraz inne op³aty niezbêdne do pe³nego wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca robót, p) opracowaæ i zatwierdziæ inne dokumenty nie wymienione wy¿ej, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Wizja Lokalna: 3.1.Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywania przysz³ych robót w dniu 8.10.2019 r. o godz. 10:00. 3.2.Osoby, które przybêd± na wizjê zobowi±zane s± zg³osiæ siê w holu Urzêdu Miejskiego w ¦wiebodzicach mieszcz±cego siê przy ul. Rynek 1. 3.3.Tryb udzielania wyja¶nieñ zosta³ okre¶lony w Rozdziale 6 SIWZ. Podczas wizji lokalnej Zamawiaj±cy nie udziela wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45210000-2
45213000-3
45100000-8
45110000-1
45111008-8
45230000-8
45231000-5
45233000-9
45232000-2
45300000-0
45400000-1
71200000-0
71240000-2
71220000-6
71221000-3
71222000-0
71248000-8
71300000-1
71320000-7
71321000-4
71322000-1
71315410-6
71317100-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-11-16

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - zdolno¶æ zawodowa: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynku o ³±cznej warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 z³ brutto; - zdolno¶æ techniczna: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia i posiadaj± wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie: ? w zakresie projektowania, bez ograniczeñ: * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej; * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; ? w zakresie kierowania robotami, bez ograniczeñ: * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej; * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; * jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej osoby w zakresie projektowania i kierowania robotami, pod warunkiem posiadania przez dan± osobê uprawnieñ do pe³nienia funkcji w wymaganym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych, spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w pkt 4.1. pp.2) lit. c) tiret pierwszy, sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w pkt 4.1. pp.2) lit. c) tiret drugi, sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3. O¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (o¶wiadczenie zawarte jest w Za³±czniku nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia te Wykonawca sk³ada zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ - je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej. 4. Stosowne pe³nomocnictwa - w przypadkach wskazanych w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280, z adnotacj± "wadium - ZP.271.9.2019". 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) nazwê Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotê gwarancji, c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia ....... - do dnia .........", d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci umieszczenia w tre¶ci gwarancji klauzuli dotycz±cej po¶rednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia). Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Gwarancja jako¶ci i rêkojmia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy podpisanego przez Strony. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, 2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót. 3. Zmiany umowy mog± nast±piæ równie¿ w przypadku: 1) gdy wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci na dzieñ podpisywania Umowy Strony przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia, np. je¿eli nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), 2) zajdzie konieczno¶æ zmiany osób wykonuj±cych okre¶lone czynno¶ci przy realizacji zamówienia, o których mowa w § 6 ust. 2 i 3 oraz osób skierowanych do wykonania zamówienia. 3) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. 4. W przypadkach okre¶lonych w ust. 3 nie jest wymagane sporz±dzenie aneksu do Umowy, Wykonawca w takim przypadku informuje o tym fakcie Zamawiaj±cego oraz przedk³ada w stosunku do tych osób niezbêdne dokumenty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.