Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Poznań: Zakup usług domu mediowego, polegających na stworzeniu
szczegółowego mediaplanu, zakupie powierzchni reklamowych,
realizacji i optymalizacji zagranicznej reklamowej kampanii
internetowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm
wraz z podsumowaniem efektywności kampanii
Numer ogłoszenia: 60279 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług domu mediowego, polegających na stworzeniu szczegółowego mediaplanu, zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji zagranicznej reklamowej kampanii internetowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm wraz z podsumowaniem efektywności kampanii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie szczegółowego mediaplanu, zakup powierzchni reklamowych w portalach internetowych, optymalizacja nośników w trakcie trwania kampanii i realizacja na nich zagranicznej kampanii reklamowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm na podstawie briefu stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Brief określa grupy i rynki docelowe, wymagane witryny internetowe, formę emisji oraz daty graniczne trwania kampanii. Do zadań Wykonawcy zamówienia należeć będzie stworzenie szczegółowego mediaplanu, zakup na jego podstawie powierzchni reklamowych, zrealizowanie i optymalizacja w trakcie trwania na tych nośnikach kampanii reklamowej na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego projektów, a także podsumowanie efektywności kampanii w postaci raportu z przeprowadzenia kampanii na podstawie wytycznych zawartych w briefie. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. Miejsce świadczenia usług: Miasto Poznań, cała Polska, kraje Unii Europejskiej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 24 100,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeSeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej 3 usługi polegające na zaplanowaniu, zakupie, realizacji i badaniu skuteczności kampanii promocyjnych na nośnikach polskich bądź zagranicznych w Internecie z uwzględnieniem geotargetowania kampanii na miasta, regiony bądź państwa, na kwotę min. 500 tysięcy złotych brutto każda; b) co najmniej 3 usługi polegające na zaplanowaniu, zakupie, realizacji i badaniu skuteczności kampanii promocyjnych na nośnikach geotargetowanych z użyciem form video w Internecie, trwającej co najmniej 30 dni każda; Dopuszcza się sytuację, w której powyższe warunki zostały spełnione w ramach tej samej kampanii. Niezależnie od powyższego, Wykonawca musi wykazać się zaplanowaniem, zakupem, realizacją i badaniem skuteczności co najmniej 3 kampanii. 2) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie w modelu Real Time Bidding; b) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie w modelu Audience Targeting; c) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie z wykorzystaniem True View - Youtube rozliczanych w modelu Cost Per View (CPV), które zakończyły się pełnym wyemitowaniem spotu video nie mniej niż 500 tysięcy razy - z wyłączeniem kampanii autopromocyjnych Wykonawcy; d) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie z wykorzystaniem SEM (Google), Facebook, Youtube. Dopuszcza się sytuacje, w której powyższe warunki zostały spełnione w jednej kampanii lub w kilku kampaniach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) oprogramowaniem będącym adserwerem pełniącym jednocześnie rolę adserwera emisyjnego jak i adserwera afiliacyjnego, umożliwiającym jednoczesny pomiar zmiennych wizerunkowych i efektywnościowych kampanii reklamowej w Internecie oraz pełnej informacji o zachowaniu użytkowników odtwarzających materiały multimedialne (audio i wideo) kampanii reklamowej w Internecie tj. liczby rozpoczętych odtworzeń materiałów multimedialnych, liczby odtworzeń całkowitych oraz liczby sesji w dowolnych przedziałach czasowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającym doświadczenie w planowaniu, optymalizacji, realizacji (w tym zakupu mediów) kampanii reklamowych w Internecie, tj.: a) Opiekunem klienta - który w ciągu ostatnich 3 lat koordynował co najmniej 2 kampanie reklamowe w Internecie, na kwotę min. 500 tysięcy złotych brutto każda, b) Specjalistą ds. planowania i zakupu - który w ciągu ostatnich 3 lat planował i dokonywał zakupu mediów w min. 2 kampaniach reklamowych w Internecie, na kwotę min. 500 tysięcy złotych brutto każda, c) Specjalistą ds. planowania i zakupu SEM/SEO - który w ciągu ostatnich 3 lat planował i dokonywał zakupu mediów w min. 5 kampaniach reklamowych w Internecie, na kwotę min. 100 tysięcy złotych brutto każda
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3) Szczegółowy mediaplan kampanii internetowej, stworzony na podstawie ogólnego planu stanowiącego część briefu reklamowego, będącego załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Mediaplan powinien być podpisany. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Powiększenie zasięgu w grupie docelowej ujętej w załączonym briefie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl/bip/public/bip/zampub.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania
Biuro Zamówień Publicznych pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 442.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania Biuro Zamówień Publicznych pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 446 Sekretariat Biura Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pomieszczeń w budynku Bursy Szkolonej nr 2
- Wykonanie robót remontowych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 zlokalizowanym przy ul. Umultowskiej 114 w Poznaniu
- Dostawa roztworu wzbogacającego PAS-E do przechowywania płytek krwi o jednostkowej objętości 250 ml
- Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń Global Traffic Systems/Vialis w Poznaniu
- Roboty budowlane
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.