eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup usług domu mediowego, polegających na stworzeniu szczegółowego mediaplanu, zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji zagranicznej reklamowej kampanii internetowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm wraz z podsumowaniem efektywności kampanii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Poznań: Zakup usług domu mediowego, polegających na stworzeniu szczegółowego mediaplanu, zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji zagranicznej reklamowej kampanii internetowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm wraz z podsumowaniem efektywności kampanii
Numer ogłoszenia: 60279 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług domu mediowego, polegających na stworzeniu szczegółowego mediaplanu, zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji zagranicznej reklamowej kampanii internetowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm wraz z podsumowaniem efektywności kampanii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie szczegółowego mediaplanu, zakup powierzchni reklamowych w portalach internetowych, optymalizacja nośników w trakcie trwania kampanii i realizacja na nich zagranicznej kampanii reklamowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm na podstawie briefu stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Brief określa grupy i rynki docelowe, wymagane witryny internetowe, formę emisji oraz daty graniczne trwania kampanii. Do zadań Wykonawcy zamówienia należeć będzie stworzenie szczegółowego mediaplanu, zakup na jego podstawie powierzchni reklamowych, zrealizowanie i optymalizacja w trakcie trwania na tych nośnikach kampanii reklamowej na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego projektów, a także podsumowanie efektywności kampanii w postaci raportu z przeprowadzenia kampanii na podstawie wytycznych zawartych w briefie. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. Miejsce świadczenia usług: Miasto Poznań, cała Polska, kraje Unii Europejskiej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 24 100,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeSeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej 3 usługi polegające na zaplanowaniu, zakupie, realizacji i badaniu skuteczności kampanii promocyjnych na nośnikach polskich bądź zagranicznych w Internecie z uwzględnieniem geotargetowania kampanii na miasta, regiony bądź państwa, na kwotę min. 500 tysięcy złotych brutto każda; b) co najmniej 3 usługi polegające na zaplanowaniu, zakupie, realizacji i badaniu skuteczności kampanii promocyjnych na nośnikach geotargetowanych z użyciem form video w Internecie, trwającej co najmniej 30 dni każda; Dopuszcza się sytuację, w której powyższe warunki zostały spełnione w ramach tej samej kampanii. Niezależnie od powyższego, Wykonawca musi wykazać się zaplanowaniem, zakupem, realizacją i badaniem skuteczności co najmniej 3 kampanii. 2) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie w modelu Real Time Bidding; b) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie w modelu Audience Targeting; c) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie z wykorzystaniem True View - Youtube rozliczanych w modelu Cost Per View (CPV), które zakończyły się pełnym wyemitowaniem spotu video nie mniej niż 500 tysięcy razy - z wyłączeniem kampanii autopromocyjnych Wykonawcy; d) co najmniej jedną usługę polegającą na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie z wykorzystaniem SEM (Google), Facebook, Youtube. Dopuszcza się sytuacje, w której powyższe warunki zostały spełnione w jednej kampanii lub w kilku kampaniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) oprogramowaniem będącym adserwerem pełniącym jednocześnie rolę adserwera emisyjnego jak i adserwera afiliacyjnego, umożliwiającym jednoczesny pomiar zmiennych wizerunkowych i efektywnościowych kampanii reklamowej w Internecie oraz pełnej informacji o zachowaniu użytkowników odtwarzających materiały multimedialne (audio i wideo) kampanii reklamowej w Internecie tj. liczby rozpoczętych odtworzeń materiałów multimedialnych, liczby odtworzeń całkowitych oraz liczby sesji w dowolnych przedziałach czasowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającym doświadczenie w planowaniu, optymalizacji, realizacji (w tym zakupu mediów) kampanii reklamowych w Internecie, tj.: a) Opiekunem klienta - który w ciągu ostatnich 3 lat koordynował co najmniej 2 kampanie reklamowe w Internecie, na kwotę min. 500 tysięcy złotych brutto każda, b) Specjalistą ds. planowania i zakupu - który w ciągu ostatnich 3 lat planował i dokonywał zakupu mediów w min. 2 kampaniach reklamowych w Internecie, na kwotę min. 500 tysięcy złotych brutto każda, c) Specjalistą ds. planowania i zakupu SEM/SEO - który w ciągu ostatnich 3 lat planował i dokonywał zakupu mediów w min. 5 kampaniach reklamowych w Internecie, na kwotę min. 100 tysięcy złotych brutto każda

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3) Szczegółowy mediaplan kampanii internetowej, stworzony na podstawie ogólnego planu stanowiącego część briefu reklamowego, będącego załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Mediaplan powinien być podpisany. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Powiększenie zasięgu w grupie docelowej ujętej w załączonym briefie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl/bip/public/bip/zampub.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania Biuro Zamówień Publicznych pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 442.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania Biuro Zamówień Publicznych pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 446 Sekretariat Biura Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.