eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG LOKALNYCH I GMINNYCH W SEZONIE 2019/2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-10-02



Ogłoszenie nr 602163-N-2019 z dnia 2019-10-02 r.

Gmina Zelów: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG LOKALNYCH I GMINNYCH W SEZONIE 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów, krajowy numer identyfikacyjny 59064827300000, ul. ul. Żeromskiego  23 , 97-425  Zelów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0 44 634 10 00, e-mail umzelow@zelow.pl, faks 0 44 634 13 41.
Adres strony internetowej (URL): www.zelow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG LOKALNYCH I GMINNYCH W SEZONIE 2019/2020
Numer referencyjny: ZPI.271.30.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na utrzymaniu w przejezdności dróg poprzez odśnieżanie jezdni, chodników, parkingów, posypywanie jezdni materiałami do usuwania śliskości zimowej oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzenia, zlodowaceń, w razie potrzeby wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego, ustawieniu i utrzymywaniu koksowników oraz pracach porządkowych po sezonie zimowym. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych, dojazdowych i wewnętrznych informacje ogólne: Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz zatok autobusowych, parkingów itp. Zakresy prac prowadzonych przy odśnieżaniu dróg i technologia wynikają z aktualnie obowiązujących standardów utrzymania i są zależne od warunków atmosferycznych, możliwości finansowych oraz aktualnego stanu utrzymania dróg. WYKAZ ULIC ZIMOWEGO UTRZYMANIA NA TERENIE MIASTA ZELOWA: 1. ul. Św. Anny ( od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m) 2. ul. Bukowa ( od ul. Leśnej do ul. Leśniczówka, dł. 1700 m) 3. ul. Boczna ( od ul. Zachodniej do granic miasta, dł. 300 m) 4. ul. Cegielniana ( od ul. Przejazd do ul. Herbertowskiej, dł. 2100 m) 5. ul. Ceramiczna ( od ul. Cegielnianej, dł. 100m) 6. ul. Chrapkiewicza ( od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m) 7. ul. Chrobrego ( od ul. Mieszka I do ul. Łokietka, dł. 460 m) 8. ul. Cmentarna ( od ul. Kilińskiego do ul. Przejazd, dł. 200 m) 9. ul. Pl. Dąbrowskiego ( od ul. Kilińskiego - Św. Anny - Kościuszki, dł. 200 m) 10. ul. Górna ( od ul. Kilińskiego do ul. Kątnej, dł. 500 m) 11. ul. Grzybowa ( od ul. Leśnej do granic miasta, dł. 800 m) 12. ul. Herbertowska ( od ul. Zachodniej do granic miasta, dł. 1200 m) 13. ul. Harcerska ( od ul. Piotrkowskiej do granic miasta, dł. 2200 m) 14. ul. Kazimierza Wielkiego ( od ul. Mieszka I do ul. Łokietka, dł. 445 m) 15. ul. Kątna ( od ul. Harcerskiej do ul. Zofii, dł. 2000 m) 16. ul. Komeńskiego ( od ul. Piotrkowskiej do ul. Lubelskiej, dł. 223 m) 17. ul. Krótka ( od ul. Piotrkowskiej do ul. Wolności, dł. 233 m) 18. ul. Kunickiego ( od ul. Żeromskiego/Płockiej do ul. Zachodniej, dł. 900 m) 19. ul. Leśniczówka ( od ul. Kilińskiego do granic miasta, dł. 1550 m) 20. ul. Leśna ( od ul. Kilińskiego do ul. Herbertowskiej, dł. 2000 m) 21. ul. Leśne Działy ( od ul. Harcerskiej do granic miasta, dł. 1500 m) 22. ul. Lubelska ( od ul. Sienkiewicza do granic miasta, dł. 1064 m) 23. ul. Łąkowa ( od ul. Sienkiewicza , dł. 500 m) 24. ul. Łokietka ( od ul. Kościuszki do ul. Poznańskiej, dł.230 m) 25. ul. Mieszka I ( od ul. Kościuszki do ul. Poznańskiej, dł. 228 m) 26. ul. Jana Pawła II ( od ul. Dzielnej do ul. Północnej, dł. 446 m) 27. ul. Nowy Rynek ( od ul. Kilińskiego do Cmentarnej, dł. 300 m) 28. ul. Pabianicka ( od ul. Kościuszki do ul. Kątnej, dł. 1500 m) 29. ul. Płocka ( od ul. Kościuszki do ul. Cegielnianej, dł. 626 m) 30. ul. Podleśna ( od ul. Kilińskiego do ul. Kątnej, dł. 750 m) 31. ul. Polna ( od ul. Żeromskiego do ul. Cegielnianej, dł. 500 m) 32. ul. Południowa ( od ul. Piotrkowskiej do ul. Lubelskiej, dł. 223 m) 33. ul. Poprzeczna ( od ul. Kilińskiego do ul. Kątnej, dł. 700 m) 34. ul. Poznańska ( od ul. Sienkiewicza do ul. Zachodniej, dł. 2000 m) 35. ul. Północna ( od ul. Kilińskiego do ul. Pabianickiej, dł. 1100 m) 36. ul. Przejazd ( od ul. Cmentarnej do ul. Leśnej, dł. 330 m) 37. ul. Sikorskiego ( od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m) 38. ul. Sosnowa ( od ul. Leśnej do ul. Leśniczówka, dł. 950 m) 39. ul. Sportowa ( od ul. Piotrkowskiej do ul. Lubelskiej, dł. 223 m) 40. ul. Szkolna ( od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m) 41. ul. Wąska ( od ul. Kościuszki do ul. Poznańskiej, dł. 200 m) 42. ul. Wesoła ( od ul. Cegielnianej do ul. Leśnej, dł. 650 m) 43. ul. Wolności ( od ul. Sienkiewicza do ul. Leśne Działy, dł. 1716 m) 44. ul. Wrzosowa ( od ul. Bukowej do ul. Leśniczówka, dł. 550 m) 45. ul. Wschodnia ( od ul. Dzielnej do ul. Wolności, dł. 396 m) 46. ul. Złota ( od ul. Wolności do ul. Północnej, dł. 825 m) 47. ul. Zofii ( od ul. Podleśnej do ul. Kątnej, dł. 850 m) 48. ul. Żeromskiego (od ul. Kilińskiego do ul. Zachodniej, dł. 1900 m) 49. ul. M. Skłodowskiej - Currie ( od ul. Północnej , dł. 197 m) 50. ul. Kopernika ( od ul. Dzielnej, dł. 184 m) 51. ul. Królewska (200 mb) 52. ul. Ks.Józefa Stanke (200 mb) 53. ul. Ogrodowa(200 mb) 54. ul. Prosta (200 mb) WYKAZ SOŁECTW OBJĘTYCH AKCJĄ ZIMOWEGO UTRZYMANIA NA TERENIE GMINY ZELÓW: Bocianicha, Bujny Księże, Bujny Szlacheckie, Chajczyny, Dąbrowa, Grabostów, Grębociny, Ignaców, Jamborek Kolonia Karczmy, Janów, Jawor, Karczmy, Kociszew, Kolonia Kociszew, Kurówek, Łęki, Łobudzice, Kolonia Łobudzice, Mauryców, Ostoja, Pawłowa, Pożdżenice, Kolonia Pożdżenice, Pszczółki, Pukawica, Sobki, Sromutka, Walewice, Wola Pszczółecka, Wygiełzów, Wypychów, Zabłoty, Zagłówki, Zalesie, Zelówek Zamawiający wymaga aby w ramach zimowego utrzymania dróg Wykonawca odśnieżał oraz posypywał jezdnię na całej długości oraz szerokości materiałami do usuwania śliskości zimowej zakupionymi przez Wykonawcę. Zakup materiałów do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt. W trakcie trwania sezonu zimowego Wykonawca musi być w stanie gotowości (sprzętowej i materiałowej) do wykonania zleconych prac 24 godziny na dobę, każdy dzień tygodnia. Pojazdy oraz sprzęt wraz z obsługą wskazane w ofercie Wykonawcy, powinny być przygotowane w taki sposób, aby na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne) Wykonawca podstawił je w wyznaczonym miejscu w ciągu ....... minut od wezwania. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg. Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane będzie w okresach miesięcznych na podstawie potwierdzonych, przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, godzin pracy sprzętu w dzienniku prowadzonej "Akcji Zima". Czas zimowego utrzymania dróg należy potwierdzić każdorazowo przez sołtysa danego Sołectwa. Cena za godzinę pracy sprzętu odpowiada godzinie zegarowej. Rozliczeniu podlegać będą jedynie godziny przepracowane "na drodze". Czas postoju pojazdu oraz sprzętu, ich załadunku nie jest wliczany do czasu pracy. W przypadku gdy czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie liczone proporcjonalnie. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie za wykonaną usługę według faktycznie zrealizowanego zakresu prac i cen jednostkowych określonych w ofercie. Wykonawca wystawiał będzie faktury na koniec każdego miesiąca (o ile w miesiącu tym usługa będzie faktycznie wykonana). Termin płatności faktury 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. SPRZĘT I CZAS PRACY Sprzęt, jaki przewiduje się do wykorzystania w celu prowadzenia "Akcji Zima" na terenie Gminy Zelów to: - pługopiaskarki samochodowe - pługopiaskarki ciągnikowe - równiarka - koparko - ładowarka - koksowniki - pojazd z pługiem o szerokości do 1,5 m do odśnieżania chodników, np. mikrociągnik - pojazd do wywozu śniegu wraz z załadunkiem Pojazdy używane do wykonywania usługi zimowego utrzymania dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą "Prawo o ruchu drogowym". W czasie pracy operator : - wykonuje wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu, - obserwuje efekty pracy sprzętu roboczego i zwraca uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się na drodze, - przestrzega zasad Kodeksu Drogowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w czasie prowadzenia usług zimowego utrzymania. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ruchu na drodze podczas wykonywania usług zimowego utrzymania dróg. SŁUŻBY: Decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu "Akcji Zima" podejmował będzie Burmistrz Zelowa. Upoważnionym do koordynowania "Akcji Zima" przedstawicielem Zamawiającego będzie Anna Kurek dostępna pod nr telefonu nr 500 123 669. Kierowanie przez koordynatora "Akcji Zima" polegać będzie na nadzorze i kierowaniu działań poszczególnych jednostek pracujących w celu zapewnienia przejezdności dróg. Koordynator ma prawo i obowiązek wydać odpowiednie polecenia kierowcom i operatorom sprzętu biorącym udział w "Akcji Zima". Wszystkie polecenia i uwagi Koordynatora musza być potwierdzone w formie zapisu w dzienniku prowadzenia "Akcji Zima". Koordynator ma obowiązek dokładnego prowadzenia zapisów w dzienniku "Akcji Zima" w formie chronologicznej. W dzienniku należy zapisywać wszystkie zdarzenia, które miały miejsce podczas prowadzonej akcji. W warunkach wymagających zimowego utrzymania dróg sprzęt pracował będzie w systemie ciągłym dwuzmianowym. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać w stałej dyspozycji sprzęt do zwalczania śliskości i odśnieżania. Na wypadek obfitych opadów śniegu planuje się interwencyjne użycie sprzętu ciężkiego takiego jak koparko-ładowarka, równiarka. Wykonawca zapewnia osoby dyżurujące 24h w dni powszednie, w dni wolne od pracy i święta. Dyżur w porze dziennej w godzinach od 400 do 1700 i w porze nocnej w godzinach od 1700 do 400 będzie nakładał na wykonawcę obowiązek zgłaszania do koordynatora potrzebę wykonywania usługi. Każdorazowe przystąpienie do wykonania usług wymaga akceptacji koordynatora. UTRZYMANIE CHODNIKÓW Na mocy ustawy z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 250) właściciele oraz zarządcy nieruchomości zostali zobowiązani do utrzymania na terenie objętych ich własnością - czystości i porządku. W myśl art. 5 ust 1 pkt. 4 wyżej wskazanej ustawy właściciel i zarządcy nieruchomością są zobowiązani do oczyszczania ze śniegu i lodu oraz usuwania błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż ich nieruchomości. Gmina Zelów jako zarządca będzie utrzymywała tylko nawierzchnie chodników wzdłuż dróg gminnych, lokalnych i wewnętrznych, które nie przylegają bezpośrednio do posesji. Utrzymanie chodników wraz z dojściami do przejść dla pieszych w okresie zimowym następuje w okresach występowania zjawisk atmosferycznych, charakterystycznych dla okresu zimowego: opady śniegu , deszczu lub mżawki powodującej gołoledź, spadków temperatur z dodatnich na ujemne lub ujemnych na dodatnie. Występujące śliskości na powierzchni chodników należy likwidować poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą drogową. Usuwanie śniegu i lodu z nawierzchni chodników oraz z dojść do przejść dla pieszych należy wykonywać na bieżąco i gromadzić w pryzmy w sposób umożliwiający ruch pieszy i pojazdów. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na jezdnię . W przypadku nagromadzenia się zbyt dużych pryzm utrudniających ruch pieszy, ograniczających widoczność , zalegające pryzmy śniegu i lodu należy wywieźć poza pas drogowy. W przypadku występowania opadów śniegu lub śliskości w porze dziennej , tj. w godz.400 ÷ 1700 , wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w taki sposób , aby umożliwić bezpieczne poruszanie się pieszych po chodnikach w czasie trwania tych zjawisk . W przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości w porze nocnej tj. od godz. 1700 ÷ 400 (następnego dnia), wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w taki sposób , aby do godz.700 ( dnia następnego ) umożliwić bezpieczne poruszanie się pieszych po chodnikach . Po każdorazowym wystąpieniu opadów śniegu lub śliskości w porze dziennej , tj. w godz.400 ÷ 1700 , wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w taki sposób , aby umożliwić bezpieczne poruszanie się pieszych po chodnikach w czasie trwania tych zjawisk. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wobec osób trzecich , powstałe w wyniku wykonania usług objętych umową oraz za szkody materialne wynikłe podczas wykonywania usług . Wykonawca usług zgłasza koorydantorowi każdorazowe przystąpienie do wykonania usług. Każdorazowe przystąpienie do wykonania usług wymaga akceptacji koordynatora. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania instrukcji oraz wskazówek zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia nawierzchni chodników wraz z wywozem zanieczyszczeń po zakończeniu sezonu zimowego utrzymania chodników w terminie do 31.05.2019 r. ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI Do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia skutków śliskości zimowej należy stosować sól drogową lub we właściwych proporcjach jej odpowiedniki oraz materiały uszarstniające tj. mieszaninę kruszywa odsianego o frakcji 0-2 mm (piasek). Materiał uszorstniający i sól zostaną zakupione przez Wykonawcę. W miejscach szczególnych takich jak: skrzyżowania, łuki pionowe i poziome, przystanki itp. należy zwalczać śliskość za pomocą mieszanki piasku i soli lub, jeśli zajdzie konieczność soli. Decyzję wielokrotności posypywania w ciągu dnia w zależności od warunków pogodowych podejmuje każdorazowo koordynator. INNE Na polecenie Zamawiającego, przy temperaturze poniżej - 15 oC Wykonawca ustawi koksowniki o pojemności 15-20litrów, oraz zapewni ich utrzymanie tj. rozpalanie, uzupełnianie paliwem i usuwanie odpadów. Miejsce ustawienia koksowników wskaże Zamawiający. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wywiezienie oraz miejsce wywozu śniegu z odśnieżonych elementów pasa drogowego przestrzegając przepisów ustawy - Prawa wodnego, Prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz w uzgodnieniu z właścicielami / zarządcami terenu. Wszelkie koszty z tym związane czyli ewentualne opłaty za miejsce do składowania śniegu z elementów pasa drogowego leżą po stronie Wykonawcy. Rozpoczęcie wywozu śniegu do 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zlecenia jego wywozu, termin realizacji każdorazowo Zamawiający określi w zleceniu. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg i oczyszczenie wpustów ulicznych na własny koszt. WARUNKI PŁATNOŚCI: 1) pługopiaskarka samochodowa ................. zł/godz. brutto x 100 godz. = ....... zł brutto 2) pługopiaskarka ciągnikowa ................... zł/godz. brutto x 1000 godz. = ........ zł brutto 3) koparko-ładowarka ....................... zł/godz. brutto x 100 godz. = ................ zł brutto 4) równiarka ............................ zł/godz. brutto. x 100 godz. = ................... zł brutto 5)pojazd z pługiem o szerokości do 1,5 m, do odśnieżania chodników, np. mikrociągnik .........................zł/godz. brutto. x 300 godz. = ................... zł brutto 6) koksowniki............................................................................... zł brutto za ustawienie 2 szt. koksowników x 20 dni RAZEM cena: 1) - 6) ...................... zł brutto 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 t.j.), osób wykonujących czynności, tj. kierowania pojazdami wykorzystywanymi przy zimowym utrzymaniu dróg I obsługi koparko - ładowarek. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia na koniec każdego miesiąca, o zatrudnieniu osób wykonujących następujące czynności w realizacji zamówienia: 1) Kierowania pojazdów wykorzystywanych przy zimowym utrzymaniu dróg; 2)Obsługi koparko - ładowarek wykorzystywanych przy zimowym utrzymaniu dróg; Zamawiający jest uprawniony do kontroli u Wykonawcy wypełniania obowiązku zatrudnienia. 3. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg i oczyszczenie wpustów ulicznych na własny koszt. 4. Warunki rozliczenia: Zamawiający ustala odroczony, 30 dniowy termin płatności licząc od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
90612000-0
09113000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadań w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, określonych w przedmiocie zamówienia tj. zimowego utrzymania dróg, o kategorii minimum gminnych w ilości dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto każde. 2. Wykonawca musi dysponować następującym potencjałem technicznym tj. pługopiaskarki: samochodowa - 1 szt., ciągnikowa - 3 szt., koparko - ładowarki x 1, pojazd z pługiem o szerokości do 1,5m do odśnieżania chodników, np. mikrociągnik, pojazd do wywozu śniegu - 1 szt., koksowniki - 4 szt. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy); 3) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; 4) Dokument lub dokumenty potwierdzające prawo do podpisywania oferty -osób składających podpisy w imieniu wykonawcy, dołączenia umowy regulującej współpracę członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej (jeżeli oferta składna jest przez konsorcjum lub spółkę cywilną), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpoczęcia akcji30,00
Stała dyspozycja10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do nieistotnych postanowień umowy, b) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.