eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąDostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Nakło nad Notecią: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 60214 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, fax 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następującego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią: Zadanie nr I- Sprzęt komputerowy 1) 10 szt. zestawów komputerowych, 2) 3 szt. komputerów przenośnych (laptop), 3) 18 szt. monitorów LCD, 4) 1 szt. serwer, 5) 1 szt. skaner A 3 Zadanie nr II - urządzenia drukujące 1) 4 szt. drukarka sieciowa - czarno - biała, 2) 1 szt. drukarka kolor- atramentowa, 3) 1 szt. kopiarka kolorowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.12.05 - 30.23.12.05 Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 1.2. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp; 1.3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach co najmniej 3 zamówienia, o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu; 1.5. zapewnią zamianę sprzętu na czas napraw gwarancyjnych; 1.6. posiadają certyfikaty i deklaracje wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; 1.7. udzielą minimum na: Zadanie Nr I - poz. 1,2,3,4 - 36 miesięcznej gwarancji, - poz. 4 - 24 miesięcznej gwarancji; Zadanie Nr II - poz. 1,3 -60 miesięcy gwarancji, - poz. 2 -24 miesięcznej Gwarancji; Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego druku - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu z art. 24 pzp, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 4) Formularz cenowy załącznik nr 4, 4a, do niniejszej SIWZ - zgodnie z częściami zamówienia; 5) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają odpowiednim normom (tj. certyfikaty, deklaracje, dyrektywy itp.) wymienionym w przedmiocie zamówienia. 6) Specyfikacja techniczna ze zdjęciem oferowanego sprzętu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów, podzespołów oraz producenta; 7) Wykaz wykonanych należycie trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i obiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie- załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Po upływie terminu składania ofert zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń, dokumentów. Nie uzupełnienie w wyznaczonym terminie dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.naklo.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7 Pok. 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 89-100 Nakło n. Not. ul. ks. P. Skargi 7 z dopiskiem (Oferta na dostawę sprzętu komputerowego) oraz (nie otwierać przed 04 kwietnia 2008r. godz. 10:00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I - Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 10 szt. zestawów komputerowych, 2) 3 szt. komputerów przenośnych (laptop), 3) 18 szt. monitorów LCD, 4) 1 szt. serwer, 5) 1 szt. skaner A 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.32.00-7, 30.23.12.05-4, 30.26.00.00-9, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II - urządzenia drukujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 4 szt. drukarka sieciowa - czarno - biała, 2) 1 szt. drukarka kolor- atramentowa, 3) 1 szt. kopiarka kolorowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0, 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.