Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Nakło nad Notecią: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 60214 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, fax 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następującego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią: Zadanie nr I- Sprzęt komputerowy 1) 10 szt. zestawów komputerowych, 2) 3 szt. komputerów przenośnych (laptop), 3) 18 szt. monitorów LCD, 4) 1 szt. serwer, 5) 1 szt. skaner A 3 Zadanie nr II - urządzenia drukujące 1) 4 szt. drukarka sieciowa - czarno - biała, 2) 1 szt. drukarka kolor- atramentowa, 3) 1 szt. kopiarka kolorowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.12.05 - 30.23.12.05 Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 1.2. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp; 1.3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach co najmniej 3 zamówienia, o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu; 1.5. zapewnią zamianę sprzętu na czas napraw gwarancyjnych; 1.6. posiadają certyfikaty i deklaracje wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; 1.7. udzielą minimum na: Zadanie Nr I - poz. 1,2,3,4 - 36 miesięcznej gwarancji, - poz. 4 - 24 miesięcznej gwarancji; Zadanie Nr II - poz. 1,3 -60 miesięcy gwarancji, - poz. 2 -24 miesięcznej Gwarancji; Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego druku - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu z art. 24 pzp, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 4) Formularz cenowy załącznik nr 4, 4a, do niniejszej SIWZ - zgodnie z częściami zamówienia; 5) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają odpowiednim normom (tj. certyfikaty, deklaracje, dyrektywy itp.) wymienionym w przedmiocie zamówienia. 6) Specyfikacja techniczna ze zdjęciem oferowanego sprzętu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów, podzespołów oraz producenta; 7) Wykaz wykonanych należycie trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i obiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie- załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Po upływie terminu składania ofert zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń, dokumentów. Nie uzupełnienie w wyznaczonym terminie dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.naklo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7 Pok. 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 89-100 Nakło n. Not. ul. ks. P. Skargi 7 z dopiskiem (Oferta na dostawę sprzętu komputerowego) oraz (nie otwierać przed 04 kwietnia 2008r. godz. 10:00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I - Sprzęt komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 10 szt. zestawów komputerowych, 2) 3 szt. komputerów przenośnych (laptop), 3) 18 szt. monitorów LCD, 4) 1 szt. serwer, 5) 1 szt. skaner A 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.32.00-7, 30.23.12.05-4, 30.26.00.00-9, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II - urządzenia drukujące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 4 szt. drukarka sieciowa - czarno - biała, 2) 1 szt. drukarka kolor- atramentowa, 3) 1 szt. kopiarka kolorowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0, 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie w ramach Projektu pn. "Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik"
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa drukarki cyfrowej do Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 368 im. Polskich Olimpijczyków w Warszawie
- Część I - Zakup, dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem do sieci Urzędu Miejskiego i Część II - Zakup i dostawa zasilaczy UPS wraz z zestawami bateryjnymi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.